November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    nee weet ik wel dat het niet uitmaakt of hij meekomt,maar als hij dan alleen tussen al die vrouwen moet zitten dan zal hij denk ik niet meegaan hahaha.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hello,
    Ben er ook weer even. Deadlines zijn gehaald. Nu de volgende van half oktober.

Ik vind voor de meeting in november ballorig goed. Volgens mij vinden de beebs het ook leuk :) .

Robine weer geshopt! En niks voor Jill zeg. Hier nog een die niet wil slapen. Ze ligt er nu eindelijk in want ze werd echt humeurig. Ik zag nog foto's van Jill. Jee wat heeft ze veel haar gekregen zeg :confused: .

Sem heerlijk zeg ben jaloers naar de zon! Jullie hebben het verdiend.
    Leuk die uitnodiging voor haar eerste verjaardag.

Kel ik doe als jij ook soms de winterjas aan. Vooral omdat ze zo zitten in die buggy, wij lopen nog. Ik vind het nogmaals erg jammer dat ik er morgen niet bij kan zijn.

Brennied weer een feessie? Voortuin winterklaar maken is het toh ook wel lekker weer voor nu. Niet te koud.

Sap wil je kapsel ook zien! En lieke alweer dr prikken gehad. Vervelend dat ze er last van had, maar ik had eens gehoord dat het vaker voorkomt met die 11 maanden prik. Keurige cijfertjes hoor van Lieke! Jaime moet 16 oktober naar het cb. Maar omdat ze maandag naar het wkz moet zal ik dan ook weten hoe groot ze is en hoeveel ze weegt. Ze checken het dan of alles goed is etc en de groei goed is. Maak me over de groei en gewicht weinig zorgen.

Nou schreef het al hier een die niet wil slapen. Wazig ook want eerst viel die laatste fles bijna weg en nu neemt ze ineens de afgelopen week eerst een pot groente met een toetje, dan na een uur wil ze al een fles. Tikt zo 180cc weg en wil slapen. Ze slaapt de laatste dagen dus al om iets van kwart over zeven. Baal er aan de ene kant van want dat is dus door de week nog minder tijd met haar. Voor haar is het misschien beter want ze groeit als een tierelier.

Shit ik hoor dr weer...wakker.

Kom door de drukte wat minder vaak langs om te postsen, probeer wel mee te lezen.

Liefs Sens

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    lief die staartjes bij jill

4. Ballorig in Utrecht vind ik ook prima. Gezellig de kids aan het spelen en de mama's lekker kletsen.

Fajah: Ach Yorben ziek. Dikke knuffel voor hem. Mij maakt ook niet uit of je je man mee gaat nemen. Sabino gaat zeker weten ook niet mee.
    Heeft ie toch wel voor je over om tussen al die dames te zitten ;)

Sensee: Goed dat de deadlines zijn gehaad. Nu dus lekker rustig weekend vieren.
    Mss zit Jaime in een sprongetje. Wel jammer dat ze zo vroeg wilt gaan slapen dan. Daynah gaat ook zo gemiddeld 19.30 uur naar bed toe.

Robine: hihihihihihihihi wat schattig die staartjes. Wat gaat het opeens hard met d'r haar. Vond ze het wel leuk Jill. Ik moet met Daynah altijd vechten om die staartjes erin te krijgen. Zij vindt er echt niks aan.

Sem: Neem je de grote kinderwagen mee of de buggy, dan weet ik dat nl ivm met wat ik mee gaat nemen en voor het passen en meten in de achterbak. Het gaat sowieso passen hoor.

Ga nu even bankhangen. Vanavond eten we lekker makkelijk. Tosti's........ jummie.

Tot laterrrrrrr.

Lfs Kelly

5. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    ik neem mijn man denk ik ook mee en ruben dan ook wel zo leuk dan

6. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    aah leuk die staartjes

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hahaha miranda,dan hebben de mannen van ons steun aan elkaar hihih.

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Joepie dus jullie komen allebei in ieder geval! gezellig!

9. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    ja zeker weten dat wij komen

10. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    onzeker meisje ja ik vind dat ook wel leuk als die meegaat kan hij op ruben letten terwijl wij kletsen

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    heb net mn vent in brugge opgehaald,heeft ongeluk gehad vanmiddag,niet zo heel erg,hij heeft niks maar zn vrachtwagen is wel kapot dus....
    er is in frankrijk iemand tegen gereden.
    zn baas kwaad,terwijl het niet eens zijn schuld is.
    hij word gemaakt en morgen kunnen we er weer om.
    maar de schrik zit er weer in,net als vorig jaar!

lekker pech dagje dus,yorben ziek,jelte ligt aan de diarree.
    moet niet gekker worden vandaag.

12. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Wat schrijven jullie weer veel, haha. Kan het niet zo goed bijhouden.
    Bastian heeft de 6e ziekte en is erg hangerig. Trekt telkens mijn broek naar beneden, zo hangt ie aan me.

De dag is bijna om Fajah, kan niet veel gekker worden.

Sens: klinkt idd als een groeispurt als ze zoveel eet en slaapt.

Haha Robine, schattig hoor, die staartjes.

:( kan al niet meer teruglezen. Uit het hoofd:

Annemonique: dat is een leuk vooruitzicht, een nieuw huis in 2009!

Foto van je nieuwe kapsel, Sappie?

Is het gelukt met de tuin, Brennie? :) Lekker klusje, in de regen... Of was het droog bij jullie?

Semmi: winterjasje heb ik nog niet aangetrokken. Heb wel een soort tussenjasje. Of een vestje met een spijkerjasje erover.

Kelly: emigreren? :D Hmm...

Verder weet ik 't niet meer. Ohja, Rebecca, welkom!

13. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Nog even spammen:

Snotneusje

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik laat lekker niet mijn tandje zien!

15. sappie

sappie Fanatiek lid

HELLUP......

Ik maak me zorgen want Lieke heeft net een stukje van een spons gegeten toen ik even niet zat op te letten.
    Ik zit echt in de rats wantg volgens mij is spons niet goed als dat in je maag terecht komt. Heb al heel wat afgegoogled maar kan echt niets vinden. Ik ben blijkbaar de 1ste die zoiets overkomt :oops: :confused: .
    Het is maar een klein stukje, maar toch...

Ze ligt nu te slapen maar ik zit hier echt niet lekker.

Weet iemand of het erg gevaarlijk is?

xx Sap

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap;Jeetje is ze een keer alleen thuis laat ze Lieke weer spons eten! Niet teveel zorgen maken, t komt er ws wel weer uit bij dr ontlasting. Als ze er last van had gehad had je t nu al wel gemerkt denk ik. Je komt morgen wel he! Lol. Ga nou maar rustig slapen, no worries..........is Rick al naar de bierfeesten toe!?Als je t echt niet vertrouwt bel je toch ff de huisartsenpost?!

Panda; Jeetje Bastian wordt ook ineens een hele kerel he! Jeetje wat een eigenwijs snuitje heeft hij! Leuke foto's hoor. Zielig dat ie de 6e ziekte heeft. Hier ook steeds een broekhangster, echt heel vervelend want dan til je dr op en dan wil ze weer los en wanneer je dr los laat wil ze weer aan je pijpen hangen! Grrrrrr

Fajah: Das schrikken van je mannetje. Gelukkig is hem niks overkomen! Jelte ook al aan de dunne? Jeetje je hebt een echte ziekenboeg daar. Zorg maar goed voor je mannen als enige vrouw in huis :) Sterkte!

Liefs Z

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Heb toch maar even de huisartsenpost gebeld :oops: . Als het maar een klein hapje was dan hoefde ik me geen zorgen maken. De komende dagen de ontlasting in de gaten houden. Via de natuurlijke weg zou het er wel weer uitkomen.

Ik ben inderdaad ook een keer alleen met Lieke en dan gebeurt me dit. Bah, niet leuk.

Tot morgen Z, S en K en de meisjes en voor iedereen een fijne avond.

Liefs Sap

18. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Zou ik ook gedaan hebben hoor, Sappie, toch even bellen. Misschien kun je een stukje brood ofzo geven, zodat je zeker weet dat het naar de maag zakt. En daarna wat drinken om het weg te spoelen.

Robine: :D zeker eigenwijs! Idd dat optillen, weer los, optillen, weer los...haha.

Fijne dag morgen, ben benieuwd naar de foto's!

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ze vreten ook echt alles he...hier vandaag weer wat uit de kattenbak en aarde te pakken gekregen. Dat stukje spons zal er ook wel weer uitkomen.

Robine: haha wat een lieve staartjes van Jill. Zo schattig die blonde haartjes.
    Oeps salaris nu alweer opgeknapt hehe. Naja je hebt er vast weer leuke dingen voor gekocht! Ben vandaag ook nog even een spijkerbroek wezen halen (die ik al had, maar hij zat zo lekker).
    Ik heb de slinger al binnen en hij is echt leuk! Ben benieuwd naar die van Jill!

Semmi: leuke uitnodiging! Ben ook even rond wezen kijken. Bij de blokker zag ik geen leuke, dus denk dat het ook de Hema gaat worden. Zat een recente foto te zoeken, maar de meest leuke zijn staand en niet liggend dus morgen maar ff foto maken.
    Ik heb het winterjasje nog niet aangedaan, want Kyl heeft het meestal erg warm en heeft nu een soort van tussenjas (herfst).

Kelly: ik weet niet of Utrecht de duurste gemeente is, maar ik vind het duur genoeg ;)
    Spannend om het huis te koop te zetten! denk je dat het snel verkocht wordt? Wij zitten gelukkig in een geliefde buurt en alle woningen zijn hier meestal binnen 1-4 maanden wel verkocht. Maargoed we weten over een tijdje toch wanneer het huis opgeleverd wordt dus kunnen we ons huis op tijd te koop zetten.

Sens: heeft Jaime nog geslapen?

Panda: hihi leuk zo'n tandloos (naja met verstopt tandje dan ;)) bekkie.....be ik hier al heel lang niet meer gewend :p

Fajah: gelukkig mankeert je man niets. Beterschap voor de kids.

Over de meeting. Ballorig vind ik prima, zoals ik al eerder heb laten weten :)

Vandaag is de optie voor het huis vastgelegd en gesprek met hypotheekverstrekker gehad. Extra hypotheek was geen probleem, dus daar hoeft het niet vanaf te hangen. In december moeten we ws naar de notaris.

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ook nog ff een paar spamfoto's van vandaag ;)

Deel Deze Pagina