November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Met zn nieuwe badspeeltje.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Niet willen slapen? Dan maar mee naar de computerkamer.

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Sappie met donker haar.

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Hihi Annemo, die in de prullenbak is helemaal geweldig !

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    De prullenbak was net geleegd en moest weer mee naar zolder. Kyl wilde niet slapen, dus moest ook maar mee naar zolder. Mn vriend nam hm in de prullenbak mee en geweldig dat ie het vond :p

Volgens mij staat alles qua kapsel jou wel hihi. Mooi herfstkapsel zo hoor! :)

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hello...

Nou de tuin is weer klaar...het is hier de hele dag droog geweest, gelukkig! Morgenmiddag komen de eerste al voor de verjaardag..pff...nu ff geen zin in...ben moe zzz

sappie: aaah bah spons eten is toch helemaal niet lekker! Ik zou ook ff gebeld hebben dan weet je zeker dat het niet erg is.

Robine; leuke staartjes zag ik voorbij komen! En lekker geshopt voor jezelf vandaag.

semmi: leuk zeg die uitnodiging, ik ga er ook zo een laten maken alleen moet ik nog een geschikte foto zien te vinden/maken.
    Milou heeft eigenlijk wel al vaak d'r winterjasje aan. Tja op de fiets is het gewoon een stuk frisser en ze heeft dan ook d'r muts op. Ze heeft nog zo weinig haar, dat moet anders hartstikke koud zijn, denk ik.

Fajah: Wat een dag zeg...laat het voor jouw maar snel morgen zijn!

Panda, wat een lekker eigenwijs koppie van Bastian. De 6e ziekte, acherum...dikke knuffel voor hem!

AM: ooh die tanden van Kyl, ze zijn echt spierwit en zoveel :confused: Hij heeft het wel naar zijn zin in de prullebak...haha is de tummytub nog niet vergeten :)

Ik heb zojuist voor Milou nieuwe schoentjes besteld. Ik heb verschillende soorten maar niks blijft zitten. Ik loop de hele dag achter d'r aan met d'r schoenen :( en uiteindelijk staat ze nog op blote voeten. Nu maar hopen dat deze wel blijven zitten, het is anders zo koud voor d'r. Ik heb deze gekocht:
    http://www.bimbambini.com/images/lotus_ ... iinkbp.jpg

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Leuk kapsel sappie! Een heel ander gezicht dan de vorige foto die ik van je gezien heb. Roosje is toch niet zo'n gek idee ;) Staat je goed!

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Oja Ballorig is voor mij ook prima hoor! Kennen de kids mooi ravotten :)

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: dat zijn wel erg schattige slofjes/ schoentjes! Ben vandaag ook even wezen spieken bij schoenenwinkels. Alleen om te kijken wat er zoals is voor het geval hij ineens zou gaan lopen ;) Heb nu gewoon verschillende babyschoentjes.
    Heb even gemist voor wie het feest morgen is? Gelukkig is de tuin weer helemaal netjes ;) Veel pleizer morgen, ondanks dayt je er nu ff geen zin in hebt ;)
    Kyl zn 8e tandjes is alweer doorgekomen, ik ben ook wel jaloers op hoe wit ze zijn haha.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Mijn 8e doorkomende tandje ff showen! :p

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Mijn vriend wordt morgen 30. Een goeie reden voor een feestje...:D

Ja ik heb nu ook verschillende schoentje maar die zijn met klitteband of alleen stiek achter en zijn laag en die heeft ze meteen uit. Als het goed is, blijven deze goed zitten.
    Ik zie um...het 8e tandje!

12. hoi hoi,

Nou Lieke, Jill en Jayna en hun mama's zijn net weg. Het was supergezellig vandaag. Het is redelijk droog gebleven. Toen we weg gingen uit Blijdorp begon het te regenen. We hebben hier lekker Surinaams gegeten en de meisjes hebben zich weer voorbeeldig gedragen.

Alleen Daynah was niet in haar hum. Had vanmorgen haar temp en ze had toen 38.2 nu net weer gedaan toen was het 39.0, dus vandaar dat ze niet zo lekker is. Maar het mocht de pret niet drukken.

AM: Leuke foto's van Kyllian en die in die prullenbak is zo schattig zeg en je kan echt zijn tandje goed zien.

Brennied: Gefeliciteerd met je vriend. Veel plz dit weekend met feesten.

Ga nu wat foto's plaatsen.

Liefs Kelly

13. Jayna lekker aan het drinken

14. Daynah met een lange vinger.

15. 3 op een rij (eigenlijk 6 met de mama's erbij)

16. Jill en Daynah ook aan het eten.

17. Spelen bij Daynah.....Jill lag even lekker te slapen bij Daynah op bed.

18. En Lieke was weer op onderzoek uit......wat zou hier nog meer voor speelgoed in zitten?

Deel Deze Pagina