November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jill op de prinssesenauto van Daynah.

De prinssesenauto was erg in smaak.

2. Dit was het voor even.

Ga nu even naar Daynah even lekker knuffelen met mijn zieke meisje.

Kom snel weer reageren.

Lfs Kelly

3. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    kelly leuk is die he romira krijgt die dus met haar verjaardag

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Was zeker leuk vandaag, zo ff wat spammen!

De feestslinger is binnen en hij is erg leuk en mooi geworden, zal morgen wel ff foto ervan maken.

AM: Leuke fotos van Kyllian weer, en tandje nr 8 op komst! Jeetje wat een hoop zeg!

Kel: Arme Daynah toch een beetje ziekjes. Hou t maar ff in de gaten. Knuffel voor dr en bedankt voor de gastvrijheid!

Mirandao: Waar heb jij em gehaald die Prinsessenauto? Heb vanavond t verzoek bij mn moeder ingedient voor Jill dr eerste verjaardag :) Hier komt ook een prinsessenauto!

Kel, Daynah en Jill lekker aan t smikkelen!

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Jayna en Lieke proberen een toetje naar binnen te werken :)

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Jayna en Jill spelen. Daynah observeert!

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennied; Wat een lieve schoentjes voor Milou! Lekker zacht lijkt me! Hier gaan ook alle laarsjes uit, t enige wat goed blijft zitten zijn Zootjes, maar die vind ik niet zo leuk onder de meeste kleding.

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

wie moet er weer gek doen?!?!?

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

3 prinsessen bij een prinsessenauto en de 4e prinses wordt van eten voorzien :)

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

en de laatste van mn lieverd :) met goed gelukte staartjes vandaag

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    leuke foto's meiden.
    jullie hebben genoten zo te zien.

yorben heeft nog steeds koorts.
    hij slaapt wel,hij heeft een zetpil gehad en hoop dat hij morgen wat is opgeknapt.

kel:beterschap met daynah.

weltrusten xxx

12. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    robine ik hb de loopauto bij makro gehaald

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    wat stil hier vandaag.!
    wij hebben vanmiddag geshopt in knokke-Heist voor yorben,die had nog wat kleding nodig.jelte had laatst al een paar dingen gehad.
    yorben heeft weer een paar leuke setjes erbij.
    en een mooie muts,sjaal en wanten.

kids liggen op bed en ga met manlief een bakje thee drinken nu.

groetjes XXX

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond!

Zo wij zijn ook weer thuis. Vamiddag om half 3 bij mn schoonmoeder vandaan vetrokken. Jayna heeft afgelopen nacht heerlijk geslapen, na een erg gezellige dag met haar vriendinnetjes. Eenmaal thuis vandaag, lekker bruine bonen, met spek en appelmoes gegeten. Vorige keer moest Jayna er niks van weten, nu was het echt smullen! :) Jayna heeft gister denk ik toch aardig goed naar Jill en Lieke gekeken, want ze deed vandaag echt keer op keer pogingen om te kruipen, 1 x kwam ze iets vooruit op 1 knietje en 1 voetje....dus het begin is er! :)

Brennie: tuintje weer helemaal klaar, lekker hoor! Lieve schoentjes hoor voor Miliou. Ik ben ook nog op zoek naar nieuwe schoentjes voor Jayna, vind het toch lastig.....

AM: jeetje, Kyllian alweer zn 8e tandje.....hier is de eerste al 6 weken lang beetje bij beetje aan het doorkomen.....En wat een leuke foto' s allemaal weer van je mannetje. Die in de prullenbak is echt komisch hoor!

Sensee: fijn zeg dat die deadlines achter de rug zijn. Kun je ff wat rustiger aan doen. Wat die laatste fles betreft....Jayna krijgt m ook nog steeds, met beteje bambix er door. Zie wel wanneer ik die er af haal, vind dat ze best een beetje mag hebben voordat ze gaat slapen. Hoe is het verder met Jaime? Ze liep toch ook al langs de tafel?

Sap: Mooie foto van je nieuwe look.....had de foto nog niet zien staan en je dus eerder irl met je nieuwe look gezien. Zoals ik al zei, het staat je erg goed ;) Hoe was de terugreis gister? Lieke vast weer lekker geslapen. Is Rick alweer thuis? Heeft ie het leuk gehad?

Kelly: ach die Daynah toch verhoging. Hoe ging het vandaag met haar? Nogmaals bedankt voor alles hoor, het eten was echt errug lekker. Zei het tegen Lenhard's oma die er gister was, en die zei meteen " oh, waar halen ze dat in Capelle dan?"...haha...

Robine: leuk die foto van Jill net boven de tafel uit met dr staartjes. Ze bleven gister best goed zitten toch! Zelfs zonder elastiekjes.....haha ;) Hoe was het gister nog even bij je moeder? Vond ze vast wel leuk dat jullie nog even kwamen!

Fajah: jeetje wat een pechdag hadden jullie zeg! Da's altijd schrikken zeg! Hoe ging het vandaag met Yorben? Lekker geshopt dus, dat blijft leuk he!

Miranda: Romira dus ook al aan de prinsessenauto......is erg favoriet he bij de meiden!

Verder weet ik het ff niet meer met al die mooie foto's tussendoor.....
    Zal ook nog ff wat spammen. Mn moeder komt zo op de koffie. Straks expeditie robinson kijken, begint weer een nieuw seizoen vandaag, is altijd wel leuk vind ik.

Nou fijne avond allemaal!

liefs Semmi

15. Het is idd stil vandaag.

Sterkte met Yorben Fajah en lekker gewinkeld dus vandaag.

Daynah heeft hier ook nog steeds koorts. D'r net had 39.5 heb haar nu een zetpil gegeven en maar lekker op bed gelegd. Hoop dat het snel overgaat en dat ze weer lekker door de kamer gaat crossen, zo vind ik haar maar zielig.

Vandaag me moeder geholpen. Ze zijn aan het verbouwen, dus vandaag gewit en geverfd......pffff vind me moeder echt lief hoor, maar vandaag.........hoop echt niet dat ik ook zo gaat doen. Wat kan me moeder soms moeilijk zijn zeg.
    Nou ja hebben we ook weer gehad.

Morgen weer gaan werken....bleghhhhh, gelukkig maar een halve dag.

Ga lekker douchen en zo naar Gooische vrouwen kijken. Fijne avond allemaal.

Liefs Kelly

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Kelly en Daynah in het Oceanium

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid