En nu echt de laatste....Jill hielp Jayna ff om de inhoud van de lectuurbak van Kelly te pakken te krijgen.....hihi....
Hier familiedagje gehad. Best druk geweest, mn vader heeft al 5 broers en zussen, dan nog 15 kleinkinderen en inmiddels 6 achterkleinkinderen, dus t was een volle zaal vandaag. Hebben eerst wandeling gemaakt met opdrachten, daarna gegeten en nu zijn we weer lekker thuis en ligt Jill op 1 oortje. Ze heeft zich weer voorbeeldig gedragen vandaag!. Kel: Arme Daynah, hou je t ff goed in de gaten dat de koorts niet nog hoger wordt! Sterkte en een knuffel voor haar. Sem: Ook weer lekker thuis. En Jayna weer gesmikkeld van dr bruine boontjes met spek, t is een heerlijk meisje en ook erg tevreden! Een lief en makkelijk boefje! Sap: Waar ben jij en waar zijn je fotos"? Lieke geen spons klachten meer gehad? Fajah: lekker gewinkeld vandaag!?En je mannetjes weer verwend las ik! Hoe is t nu met je man na dat ongeluk? Is hij er weer helemaal bovenop gekomen of heeft t em verder niet aangegrepen!? Mirandao: Makro dus, ok dan! Ga meteen kijken en em daar halen als mn moeder de prinsessenwagen niet meer kan vinden. Verder weet ik t ff niet meer! Sorry Ga mn bedje in, ben moe. Morgen weer werken, dan alleen dinsdag nog en dan is t weer weekend. Woensdag heeft iedereen in Leiden vrij wegens Leids ontzet. had laatst al over geschreven. Dinsdagavond allemaal aan de hutspot, dan gaat John met zn zus en vrienden stappen(ik blijf thuis bij Jill), de volgende dag over de kermis slenteren en biertjes drinken en dan is t weer voorbij. De hele stad is dan in feeststemming met optochten, muziekoptredens etc. Maar goed, dus lekker maar 2 daagjes aan de slag! Liefs Z
jayna nog gefeliciterd met je 11 maandjes,nog even en het is feest! hey nu keek ik op de kalender en zie nu pas dat 30 november op een vrijdag is was me nog niet opgevallen. dan kan ik helaas niet komen,want moet dan werken jammergenoeg. :x
Sappie:steeds vergeten te vragen:hoe is het nu met Lieke?heeft ze nog last gehad van dat stukje spons dat ze gegeten heeft?
Jammer Fajah dat je 30 november niet kan komen. Dat is inderdaad op een vrijdag. Zijn er meer die niet kunnen komen omdat het op een vrijdag is? Nog maar een keer een lijstje maken dan? Meeting vrijdag 30 november: Semmi en Jayna: wij komen!
Hoi hoi, Leuke foto's van de meisjes en hun mama's! Jullie krijgen zo een hechte band met elkaar, toch wel bijzonder dankzij dit forum. Sap, ik vind je haar erg leuk! Je blonde haar staat ook goed maar het is een mooie warme kleur en je ziet er zo anders uit. Hoe vond Rick het staan? Robine, die staartjes staan ook zo lief bij Jill. Gaat het een beetje met je moeder? Semmi, nog een maandje! Ik las dat je al een uitnodiging had gemaakt ik zal even kijken of ik die kan terug vinden. Het is zo leuk zo'n eerste verjaardag. Fajah, Wat zal jij geschrokken zijn zeg! Wat een gevaarlijke baan heeft hij toch. En ik misschien veel pech, het was toch al de tweede keer in een korte tijd! Ik hoop dat jelte weer wat is opgeknapt. Kelly, Hoe gaat het nu met Daynah? Hopelijk is de koorts al wat gezakt. Drinkt ze goed? AM, Wat heeft Kyl al veel tandjes zeg! Pippa heeft er nog maar twee. Daardoor lijkt ze ook met haar kale koppie veel jonger dan Kyl. Hij lacht zo lief. Panda, fijn dat jij ook nog steeds post. En erg leuk om foto's van je mannetje te zien. Hij zal wel snel gaan lopen denk ik hij is toch best ondernemend? Ik ben een weekendje met vriendinnen naar Terschelling geweest. We hadden zulk slecht weer, echt balen. Normaal fietsen we altijd lekker en nu hebben we alles met de auto gedaan. Maar het was evengoed erg fijn. Verder heb ik donderdag nog een sollicitatiegesprek gehad die ik vandaag ga afzeggen. Ik wil nog niet vastzitten en ga verder met mijn andere project. Wat vinden jullie van mijn site? www.fysioathome.nl Ik ben nog niet helemaal klaar hoor en de foto van mijzelf vind ik ook niet geslaagd. We zien wel wat het allemaal brengt... misschien toch maar een derde? Wie zal het zeggen. Zo gaat er een hoop door me heen. Ik zal nog even een paar pagina's terug lezen. Liefs
Leuke foto's van de 4 vriendinnetjes! Fajah: jammer dat je niet kan op een vrijdag Kun je niet vrij vragen? Robine: lekker weekje voor de boeg zeg! Hier hebben we gisteren hutspot gegeten en Kyl at mee. Semmi: nog gefeliciteerd met Jayna dr 11 maandjes! De ene maand scheelt ze maar 1 dag met Kyl en de andere weer 2 hihi. Hier vandaag 11 maandjes alweer! Jacq: jammer van het slechte weer op Terschelling, maar je hebt het vast nog wel gezellig gehad met die vriendinnen! Je blijft maar druk met die praktijk van je he Ennuh toch nog kriebels voor een 3e hihi. Ik moet mn rooster voor 30 nov nog even afwachten. Hij zal er nu wel hangen, maar heb nog een week vakantie. Normaal was ik altijd de vrijdag vrij, maar word nu ineens wel af en toe op de vrijdag ingepland.
Hehe, ik ben er ook weer! Vrijdag op kraambezoek geweest, wel weer klein zeg. Zaterdag op tijd weg, want wij moesten naar Zeeland voor onze familiedag. De meesten hadden Jesse nog nooit gezien (vandaar dat we een familiedag organiseren, zien we elkaar toch eens per jaar), dus dat was ook wel leuk. Met Jesse ging het heel goed. Je moet er wel even bijblijven, maar daarna vindt ie alles prima. Wilde ook het liefst alleen maar bij de andere kinderen zijn. Om 19.30 uur naar mijn ouders, want Jesse was echt doodop. Had alleen even in de auto liggen slapen. Gister lekker bij mijn ouders geweest. Gezellig met zus, zwager, nichtjes en ouders. We zien elkaar niet vaak, maar als we elkaar zien is het allemaal gezellig. Vandaag weer aan het werk. Moet ook weer gebeuren. Gelukkig geen uitjes van de week 's avonds, alleen oud-collega komt eten woensdag. Wat een leuke foto's van de meidenmeet van zaterdag! AM: leuke foto's van Kyllian zeg. Die in de prullenbak, hilarisch! Jacq: ik zal eens goed naar je site kijken, maar ziet er mooi en overzichtelijk uit hoor! En jouw foto is niets mis mee. Jammer dat het slecht weer was he zaterdag. Was het gister ook slecht op Terschelling? Bij ons was het heel mooi. Heb nog in het zonnetje buiten gezeten. Semmi: gefeliciteerd met de 11-maanden Jayna! Nog een maandje... Spannend. Wij moeten ook eens de uitnodiging gaan maken. Zag er leuk uit! Fajah: jammer dat 30 november niet gaat lukken. Heeft je man nu een andere vrachtwagen of is ie al gemaakt? Gelukkig had ie zelf niks in ieder geval. Robine: o ja, ook familiedag gehad. Bij ons niet zo groot hoor. Mijn vader heeft 1 broer en 2 zussen (en 1 zus ging niet mee). Wij waren met 15 volwassenen en 7 kinderen. Maar zo'n dagje is wel weer lang genoeg hoor. En vandaag en morgen werken en dan weer lekker weekend. Ben jaloers! Voor mij weer 4 dagen deze week. Leuk hoor, die staartjes bij Jill! Sap: leuk joh, je haar. Ik moet mijn haar ook weer kleuren. Probeer dit weekend te gaan. Verder kan ik even niet meer lezen. Ga maar weer even verder met mijn werk. Tot laters!
Goedemiddag allemaal, LIS; Fijn dat jullie het leuk hebben gehad op de familiedag. Wij hebben dat ook 1 keer per jaar, zie je elkaar toch nog eens. Gelukkig dat Jesse het leuk vond met de andere kindjes te spelen. Loopt hij nu al los? Annemo; Jij hebt nu dus nog lekker vakantie, heerlijk hoor ! Ga je nog leuke dingen doen? Hoop wel dat je erbij bent op 30 november. Van harte met je 11 maandjes. Jacq; Fijn dat je het leuk hebt gehad met je vriendinnen op Terschelling ondanks het slechte weer. Je site ziet er goed uit! Hoop voor je dat het een succes wordt. Semmi; he wat zeg van Jayna dat ze zo goed naar Lieke en Jill heeft gekeken. Misschien dat ze straks toch zo in een keer gaat kruipen. Je hebt leuke foto's gemaakt van de meiden ! Ook nog van harte met Jayna dr 11 maandjes. Onzeker meisje; met Lieke gaat het weer prima hoor, geen last gehad van de spons, haha, ik was echt bang hoor. Is er geen mogelijkheid om vrij te krijgen voor 30 november? Ik werk ook altijd op vrijdag maar heb een vrije dag kunnen krijgen. Gewoon proberen. Robine; Jill dus weer voorbeeldig geweest tijdens de familiedag. Jill is echt zo schattig met dr staartjes, echt lieff. Kan me volgens mij nog herinneren dat jullie vorig jaar samen naar het Leids feest zijn geweest, ja toch? Is alweer een jaar geleden dus. Werkse nog ! Kelly; nogmaals heeeeel erg bedankt voor je gastvrijheid zaterdag. We vonden het echt supergezellig en hebben heerlijk gegeten. Sabino is ook een leuke man ! Je kan zien dat hij echt gek is op zn kleine meid. Hoe gaat het nu met Daynah? Sens; heeeeel veeeel succes in het WKZ, dat is vandaag toch? Ik hoop dat jullie positief bericht krijgen ! Knuffel voor Jaime. Verder weet ik het helaas niet meer. Zal zo ook nog ff gaan spammen van zaterdag al hebben jullie de meeste leuke foto's al wel gezien van de andere meiden. Ik heb voor mijn doen echt weinig foto's gemaakt. Gisteren de hele dag weggeweest naar mn zusje en Lieke heeft weer met Sophie het schaap gespeeld hahahahaha, zal ik zo ook even wat van spammen. Vanavond komt Rick weer thuis, eindelijk....ben er blij van. Tot later, Liefs Sap