Robine: ik was ook bij een prenatal waren huis. Als ik er deze week nog (toevallig) een x kom zal ik goed opletten Alhoewel hij nu wel genoeg in maat 80 heeft denk ik. Hema had ook uitverkoop, heb daar nog een broek en shirtje gekocht vandaag.
Zit Jill al in 80? Kyllian kan wel een paar shirtjes van 80 aan, maar broeken zijn echt nog veel te groot. Maat 74 zit nu prima en heeft ie al 3 maanden. Heb vandaag een verstelbare riem gevonden voor hm. Had een broekje bij de mexx-shop (online) gekocht, maar die was niet verstelbaar en zakt dus van zn kont af.
hoi dank jullie wel voor de felicitaties was een leuke dag verder niet veel gelezen ik wou alleen sem veel sterkte wensen de komende tijd morgen reageer ik weer op iedereen weltrusten
Schoonma gaat dinsdag pas weg. Maar ze is een stuk makkelijker dan vorige keer dus is best te doen zo. Kan dinsdag dus pas weer volop meebabbelen
Goeiemorgen meiden, Ik heb veel aan Semmi gedacht gister. Hoop dat het een mooi afscheid was. Panda hoe lang is je schoonmoeder geweest dan? Annemonique hier nog een bij wie de broeken afzakken. Het beste is nog die broeken die met ajustable waist. Dat werkt perfect. Jaime zit ook nog in maat 74 hoor, maar dus wel de middel strak aansnoeren. Middel heeft ze van mij Welk dieet doe je van Sonja? Dat zomerdieet? Het gaat je echt wel lukken hoor! Gewoon even volhouden en als je wel honger krijgt lekker wat water of als je echt honger hebt een fruitje of een plakje ontbijtkoek. En niet teveel over eten nadenken (mijn valkuil). Kel gezellig een feestje . Was het leuk? Robine wij hebben 2 stoelen gehaald hoor. Hahah we deden net alsof niet in de winkel. Maar Chiel wilde isofix (heeft ie speciaal op die wagen gezet) en isofix is niet veilig in mijn auto. Ik zou ook niet weten hoe ik dat anders zou moeten doen (1 stoel) want dan moet je het ding er iedere keer uithalen bij het kdv (we wisselen met brengen en halen). Dat ding is retezwaar man. En jij weer flink geshopt dus! Hihi. Ik was gister in Amstelveen bij Villa Hap. Bijna alles 30% en 50% korting Heb 2 setjes gekocht. Ze hadden ook leuke groene bodywarmers. Erg Lief Mooi dat je ziet dat het beter gaat met je moeder. Hebben de artsen nog gezegd hoe lang het mogelijk duurt? Oh en hoe vond je hannibal? Wij hebben hem ook gezien maar ik vond die andere twee beter. Op welke site doe je met psp? Charissa lekker gewerkt? En spannend nog ff tot dinsdag! Huis zag er erg leuk uit en lekker ook met een tuin . Wij zijn gister op bezoek geweest bij een vriendin van mij en haar vriend. WE hadden ze nog niet zo vaak samen gezien. Nou het was zo super gezellig. Chiel en die man kunnen het ook uitstekend vinden met elkaar (beide van die ict'ertjes..haha). Wij lekker kletsen met een wijntje in de keuken tijdens het voorbereiden van het eten. Nee echt het klikt ook tussen de mannen en dat vind ik erg fijn. Terug vanaf het station met de taxi. Bussen reden niet meer. WE hadden de mazzel dat er een taxi stond bij de bussen (mag eigenlijk niet) en hij had geen lichtje aan. Ik denk proberen maar je weet nooit. Hij ging open en waar moeten jullie naartoe. Daar en daarheen. Stappen we in die auto blijkt het de allernieuwste mercedes s-klasse te zijn. Zooo wat een wagen ik heb nog nooit zoiets gezien zeg. Alles heel mooi soepel leer. Verstelbare stoelen op alle onderdelen nou echt nog veel meer. Oh nog een dvd met stereo dat geluid hebben we hier thuis niet eens. Ff gevraagd wat kost zo'n wagentje nou....162.000 eutjes (inclusief zijn accessoires) . Nog ff doorsparen . Ik ga er vandoor. Vanmiddag naar het bos met de kleine en mijn ouders. Daarna naar de pannenkoekenboerderij. Kom vanavond nog ff langs. Liefs Sens
Panda: haha suc6 met je schoonmams. Sens: ik heb het eerst boek van Sonja. Ik zit nu aan de thee Water moet ik idd meer drinken, ik doe mn best Hier ook geen zin in gewissel met die autostoelen (de één brengt hm en de andere haalt hm op van 1 van de oma's). Altijd fijn als het ook tussen de mannen klikt he! Was dus gezellig met zn viertjes. Veel pelzier in het bos vanmi8ddag, hoop dat het droog blijft.
Ja beter twee stoelen hoor. Wat ik vergeten was erbij te zetten waarom we deden alsof we er maar 1 wilden. We wilden een korting eruit slepen. Lang wikken en wegen en aan het einde zeiden we nou dan misschien twee maar krijgen we dan korting. Hihi we wilden er toch al twee, maar kregen zondermeer de 15% korting. Die moest eigenlijk van mijn stoel af maar die vrouw deed het verkeerd en haald ehet van chiel zijn stoel (300 eutjes dat isofix ding). Chiel krijgt m over 2 weken. Nog ff kijken hoe ik dat oplos want er was iemand die mailde dat ze onze wagen met buggy en maxicosi voor de vraagprijs wilde kopen. Maar dan ben ik dus wel die maxi nu al kwijt. Nou ja we zien wel. Misschien laat diegene wel niks meer horen.
Maar jij hebt de autostoel al wel? Dan ff tijdelijk toch van de 1 naar de andere auto? Als de kinderwagen verkocht zou worden... Die korting is wel mooi meegenomen! Djurre heeft hm bij zn nieuwe lease-auto erbij weten te praten Ook een zo'n iso-fix ding.
hier goed meiden. we zijn gister naar plopsaland in de panne geweest. wou het niet zeggen gister,want vond het zo ongepast,want semmi ging haar schoonvader begraven en dan zou ik doodleuk zeggen dat ik naar een pretpark ga. vandaar dat ik er vandaag pas over praat snappen jullie. het was leuk ,maar heb veel bij semmi gezeten met mn gedachten. we hebben alle figuren gezien, kabouter plop en kabouter klus en bumba piet piraat .kids waren dolgelukkig. zal vd week wat foto's in mn album zetten,nu geen tijd voor want ga pannenkoeken bakken en dan even bij mn ouders langs en dan moet mn man weeral gaan werken vanavond fijne dag allemaal.xxx
Ja idd dan is het omzetten. Ach ze gaat maar drie dagen naar het kdv dus wat dat betreft is het ff doorbijten. Of een van ons moet haar een week halen en brnegen. Of halen met de buggy ofzo. dat hij dat erbij heeft weten te praten joh. Zo dat scheelt echt veel geld. Wij waren bij de babydump en daar was die stoel die ik kocht al zo 50 euro goedkoper als bij de prenatal en babyplanet. Er zijn nog niet zoveel mensen heh die die isofix stoelen kopen terwijl het toch echt veel veiliger is.
Hee fajah wat leuk joh! ik ken dat niet. En gewoon bumba die daar rondloopt! wat vonden de kids ervan? Jaime zou uit haar dak gaan als ze bumba zou zien..hihi.
Sens: deze heeft hij erbij weten te praten: http://www.kinderstoeltje.nl/kinderstoe ... ection.htm Hij mocht ook kiezen voor een autostoel van Skoda, die was nog duurder maar heb nooit gehoord of die goed zijn ofzo. Zal vast wel, maar maxi-cosi klinkt toch bekender Ja isofix schijnt veel veiliger te zijn, alleen niet in een auto waar geen isofix zit (kan juist weer gevaarlijker zijn dan). Fajah: leuk dagje gehad dus en als het goed is was het heerlijk weer! Ben benieuwd naar de foto's. Zo hier ligt ie nu lekker te slapen, ander ritme dan normaals omdat hij uitgeslapen heeft tot half 10 Was wel om 7 uur wakker voor de fles, maar daarna weer heerlijk gaan slapen.
Hallo allemaal, Feestje was errug gezellig......lekker rose gedronken en.....een haaltje van een sigaretje . En ik vond hem smerig, maar ik had zo trek opeens......zo gek. Komt ook door de rose volgens mij. Verder vanmorgen lekker wezen luieren. Had gehoopt dat het weer wat beter was. Het wordt nu wel donker en hoorde al onweer. Vanavond laatste verjaardag en dan van de week nog wat spulletjes kopen voor de vakantie. Annemonique: Mooie auto zeg. Ook in die kleur precies? En ook aan de Sonja en las ik het nog goed tot aan eind van het jaar dan....... Robine: Lijkt echt al weer lang geleden heh dat winkelen in maatje 62/68. Ik kocht toen zelfs al maatje 74......gaat echt hard met de meisjes en jongetjes hier. Fajah: De kids hebben zich dus uitstekend vermaakt en idd het is wel krom als je zo met je gedachten bij Sem zit dan. Ben benieuwd naar je foto's. Sensee: Zo dat is nou een leuk voordeeltje zeg met die autostoel. Ze zijn duur zat. Zeker als je er 2 nodig heb. Gisteren ook gezellig geweest dus. En het is idd fijn als de mannen ook met elkaar overweg kunnen. Veel plz vanmiddag. Panda: Hihihihihihihi was schoonmoeder vorige keer zo lastig dan..... Verder kan ik niet teruglezen. Ga even spammen
Hihi Daynah vindt het poetsen zo te zien nog leuk Hier is het de laatste tijd ene gevecht geworden Hij is op geen enkele manier af te leiden. Kelly: gelukkig dat je sigaret niet smaakte, houden zo he Veel plezier vanavond. We hebben de auto idd ook in die kleur. Ik wilde eigenlijk een neutrale kleur zoals zilver ofzo, maar mn vriend wilde deze Ik zie wel hoelang ik Sonja vol hou haha. Maar denk dat ik met 15 kilo wel tot eind van het jaar bezig ben.
Hoi hoi, Annemonique; mooie auto hebben jullie hoor ! En wat goed van je dat je ook aan de Sonja Bakker bent. Je zal versteld staan want het werkt echt ! Veel succes. Kelly; wat een leuke foto's van Daynah, en ze lijkt het poetsen idd leuk te vinden. Lieke heeft dezelfde tandenborstel (volgens mij hebben Daynah en Lieke erg veel dezelfde dingen). Oooooooh en ik schoot daarnet toch wel in de lach om het trekje van je sigaret, hahahahaha . Je kon het toch niet laten? Rose kan idd de oorzaak zijn, is ook zo gezellig. Sens; wat leuk dat het zo goed klikte met jullie vieren. Is altijd weer gezellig. Enne, goed gehandeld hoor wat betreft de autostoelen ! Jaime ook helemaal gek van Bumba? Fajah; wat lijkt me dat leuk waar jullie zijn geweest ! Dat is dus echt een pretpark. Ik heb er nog nooit van gehoord maar lijkt me erg leuk om naartoe te gaan. Ben benieuwd naar je foto's. Lekker pannekoeken, mmmm. Panda; haha, druk tot dinsdag met schoonmams. Gelukkig is ze nu een stuk makkelijker. Mirandao; fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad. Vond iedereen de oorbellen bij Romira leuk? Robine; fijn te lezen dat je moeder beetje bij beetje vooruitgaat ! Het zal een opluchting voor jullie zijn. Klinkt goed die opruiming bij Prenatal. Ga ik morgen ook maar eens even kijken. Verder kan ik helaas niet teruglezen. Gisteren ook een bbq feestje gehad. Was erg gezellig. Ook hier weer lekker aan de rose, haha, (ja en de sigaretjes, ik ben om, weet niet of het weer goed komt ) We hebben de hele avond/nacht lekker buiten kunnen zitten. Lieke sliep bij mijn ouders dus we konden vanochtend lekker uitslapen. Gisteren hebben we nog een hangmat gekocht voor in de tuin, we kunnen er makkelijk met zn 2en in en Lieke kan wel op ons liggen, haha. Zal morgen wel ff een foto spammen. Verder geen nieuws. Kom later nog wel weer ff kijken. Liefs Sappie
Wij hebben ook die tandenborstel en teletubbies tandpasta hahah, Jill vindt t poetsen wel leuk! AM: Mooie auto hoor en dus ook 2 autostoelen, goed geregeld dat je die ene erbij kreeg! Fajah: Klinkt leuk dat pretpark, al weet ik nogsteeds niet wie Bumba is ! En ook aan de pannenkoeken, Sens ook al en wij ook vanavond Pannenkoekendag dus! Sens: das nog wel ff wachten op die 2e autostoel, maar als je de maxicosi nog gebruikt geen probleem toch. John heeft een andere baan per 1 sept en dan gaat hij weer werken in de autobranche dus hebben we elke dag weer een nieuwe auto voor de deur staan( vorige keer werkte ie bij Honda) deze keer wordt hij bedrijfsleider bij Nissan en Seat, dus 2 autostoelen is hier helaas geen optie. We zetten em voor lange ritten maar steeds om van mij naar zijn auto, ik ben toch degene die Jill t meeste bij zich heeft. Isofix is wel handig, hebben er ook nog naar staan kijken, maar we kregen de autostoel al cadeau bij Jill dr geboorte va John zn tante dus konden zelf niet kiezen, Deze is prima. Ik ga ff psp en( zit op t psp forum, nu 2 lesjes gedaan en ik mag nu verder van hun ) Knap he!? Hannibal The Rising vonden wij Top! Lekker eng Liefs Z