November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Lieke, mama en Sophie

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Bij de konijntjes

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Konijntje is lief

4. sappie

sappie Fanatiek lid

en de laatste, nog een keertje schaapje rijden

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Oke, dit is de allerlaatste

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heel snel vanaf mn werk. Wij waren vanochtend in het WKZ.
    Ze is nu 78 cm en 9410 gram. Zo dat was het positieve nieuws.
    Negatief is dat het gaatje er nog zit (ca 7-7,5mm groot) en niets kleiner is geworden ten opzichte van vorig jaar. Volgend jaar als ze twee wordt moeten we weer terug.
    De kindercardioloog vertelde wel dat ze zeker geopereerd moet worden aan haar hartje. Dit gebeurt ws als ze drie is of zonodig eerder (na tweede controle). Het gaatje had al kleiner moeten worden en doordat dit niet gebeurt is zal het nu ook niet meer gaan gebeuren volgens haar.
    Jaime haar hartje wordt nu te zwaar belast waardoor er nu al een vergroting is opgetreden aan de rechterkant van haar hartje. Als ze dit rond haar derde opereren neemt deo mvang van het hartje weer af tot normaal.

Niet zo'n fijn nieuws dus. Eerst beseften we het niet maar toen we naar buiten liepen kwamen de traantjes. En heb nu ook fijn zo'n barstende koppijn...spanning.
    Ik probeer vanavond nog even te reageren.

Liefs Sens

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    hoi hoi,

Hier is er ook weer een boven water :) Een gezellig feestje gehad zaterdag, gisteren een kinderverjaardag bij mijn schoonnichtje :(, ze werd 1. Dus we moesten gister weer alles bij elkaar zo'n 3 uur rijden en dat op zo'n dag dat je lekker rot op de bank wilt hangen. Dus ik ben weer moe....Vanmiddag heb ik lekker vrij..da's beter.
    Ja hoor, wij zijn ook van de partij op 30 november...eindelijk eens...

Wat een leuke foto's van de minimeet! En Lieke op het schaap, moest wel lachen hoor!

Kelly, gaat het al wat beter met daynah? Heeft ze goed geslapen?

Sens: ik hoop dat het is meegevallen vandaag in het ziekenhuis! Knuffel van ons...

LIS: wel gezellig zo'n familiedag. Hier hebben wij dat niet..dus mijn neven en nichten zie ik eigenlijk nooit.

We moeten nu ff naar het ziekenhuis, mijn vriend zijn hechtingen worden eruit gehaald.

Oja... :( :( :( Milou is het weekend EN van een tweehoge traptree gevallen EN van de commode. Met de traptree kon ik me nog inhouden. Maar toen ze van de commode afviel, huilde ik net zo hard mee. Voelde me zooo schuldig. Ze heeft gelukkig niks, maar toch :cry:
    Ze is ook zoo wild met omkleden en deze keer zette ze te hard af en glipte over mijn armen op de grond.

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    aaah Sens...wat klote zeg! Ik had gehoopt dat jullie wat anders te horen zouden krijgen :( Dikke knuffel...en rustig aan vandaag x

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Sens; he meid, wat een vervelend nieuws over Jaime dr hartje. Ik had echt voor jullie drietjes gehoopt dat het gaatje kleiner zou zijn geworden. Wat kan de arts aangeven m.b.t. de operatie over een tijd. Zijn haar kansen dan wel heel goed? En is het een operatie die doorgaans succesvol is? Kan me heel goed voorstellen dat de tranen kwamen hoor,dat is toch logisch, het gaat hier wel om jullie dierbaarste bezit. Dikke knuffel voor jullie. Jaime wordt trouwens al wel een lange dame zeg, 78 centimeter, dat is best lang.

Liefs Sap

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Aaaaah die ame Milou, 2 keer gevallen. Gelukkig heeft ze zich niet bezeerd. En jij net hard meebrullen, hihi, kan het me zo voorstellen, zou ik namelijk ook kunnen doen.

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Kyllian gefeliciteerd met je 11 maandjes!

AM: hoop dat het lukt om vrij te zijn op 30 november.....de meiden willen nog wel een beetje keus hebben hoor...hahaha

Jacq: je site ziet er goed uit hoor. Je hebt het er maar druk mee! En dus ook nog aan het malen voor een eventuele derde, blijft zooooo leuk he weer zo'n kleintje!

LIS: mooi dat jullie een gezellig weekend gehad hebben. Jesse dus lekker gespeeld met de kindjes daar. Leuk dat jullie dat eens in het jaar hebben, zo'n familiedag. Zie je elkaar toch nog eens.

Robine: lekker hoor,2 daagjes werken en dan alweer weekend! En dus naar de kermis.....kun je weer met Jill op de draaimolen.....was de vorige keer wel geslaagd toch! ;)

Sappie: jippieeee....vanavond je mannetje weer thuis! Hij zal jullie vast en zeker wel gemist hebben! En dus weer op bezoek geweest bij Sophie het schaap, denk dat Lieke toch echt op schaaprijden gaat hoor als ze straks wat groter is.....hihi... :)

Nou ga ff wat doen in huis. Jayna slaapt. Vanmorgen onze auto naar de garage gebracht. Is iets met een storing in de computer en nu moet waarschijnlijk heel die computer vervangen worden, wat maar liefst 400 euro gaat kosten! Ze bellen nog of de computer daadwerkelijk vervangen moet worden, maar ga er maar wel van uit......k*t zooi!

Nou fijne dag verder allemaal!

liefs Semmi

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Sensee: jeetje meid, schrik best wel een beetje van je bericht. Had zo gehoopt voor jullie dat jullie een positief beicht te horen zouden krijgen! Vraag me net als Sap af of de arts al meer over die operatie heeft verteld. Hoe risicovol is zo'n operatie? Kan me heel goed voorstellen dat je je nu zo rot voelt! Geef Jaime een hele dikke knuffel van ons, en voor jou ook natuurlijk! We denken aan jullie!

Brennie: dat is inderdaad schrikken zeg, Milou 2 keer gevallen....pfffff.......ze worden inderdaad zo wild, niet meer willen liggen he! En dus wel een druk weekendje gehad. Aan de ene kant kan het gezellig zijn, maar wat je zegt, lekker thuis op de bank hangen is toch ook wel es lekker hoor! Leuk dat jij en Milou 30 november ook komen! :)

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sens:wat een verschrikkelijk rotnieuws man,had ik niet verwacht.
    zit hier met kippevel niet normaal.
    ik hoop echt dat alles goed komt.
    ik zou me ook kapot janken.
    nu ben ik ook wel een beetje ongerust,want yorben had toen ook die ruis in zn hartje.veel sterkte hoor voor jullie.

jacq:ja mn man heeft al 2 keer pech gehad met de vrachtwagen.
    deze keer was het niet zo erg.er was een ander tegen gereden op de snelweg met invoegen.
    maar hij is wel geschrokken natuurlijk,de hele snelweg stond stil voor hun,die andere auto is op zn vrachtwagen gebotst en er aan de andere kant rondraaiend nog eens tegen gebotst :confused:
    de schade viel toch nog mee.
    zn wagen is al gemaakt en hij is gewoon aan het werk weer vandaag.
    je website ziet er mooi uit hoor,en is toch een leuke foto van jezelf?

sap:gelukkig dat lieke niks eraan over heeft gehouden van de spons,kan me voorstellen dat je schrikt.
    en leuke foto's met sophie het schaap hihihi.
    en voor 30 november zou ik best vrij kunnen nemen,maar heb dan geen vervoer.mn man kan nml GEEN vrij nemen.en plus dat jelte begin nov. schoolplichtig is,dus helaas zal ik er niet bijzijn dan :cry: :cry:

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nog ff snel.
    De operatie hoeft ws niet via de borst (zijn we heel blij mee). Het gaatje is dan wel groot maar zit bijna midden in het tussenschot van de boezems. Waarschijnlijk kunnen ze met een katheter het gaatje herstellen. Ze doen dit met een zgn parapluutje. Een soort ijzerachtig dingetje of iets. Dan brengen ze de katheter in via de lies en gaan ze naar het hart, de boezems. Dan gaan ze tussen het gaatje en schuiven ze het parapluutje eruit. Deze klapt dan zeg maar open zodat aan beide kanten van een gaatje dat pluutje zit. Met het verder groeien en groter worden van het hart zal het weefsel om het pluutje heengroeien.
    ze heeft verder nog niets gezegd over de risico's. Ik had vorige keer al wel een map meegekregen met info ook over die operatie dus ga die vanavond nog weer lezen.

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sens :dat is idd al een opluchting dat het via de lies zal gebeuren,heeft ze iig geen groot litteken later.
    zou nog eens goed die informatie doorlezen ja.sterkte meis xxx

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

yorben zn nieuwe muts,sjaal en wanten!

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Sensee: gelukkig dat ze de operatie niet via dr borstje uitvoeren. Inderdaad nog maar eens rustig alle info lezen. Hoe is het verder op je werk? Lukt het allemaal een beetje?

Fajah: aaaaah wat leuk die muts sjaal en wantjes van Yorben! Wat lijkt ie zo al groot he!

18. Sensee: Jeetje meid....schrik ervan hoor. Had zo gehoopt dat het weg zou zijn. Maar wat Sap zegt het is een routineklus voor de doktoren. Probeer je niet al te druk te maken, lekker makkelijk voor mij zou je denken, weet ook dat het moeilijk is. Jaime is zeker een lange meid aan het worden zeg.

Brennied: Ach Milou 2x gevallen. Arm meisje. Een ongelukje zit echt in een klein hoekje heh. We moeten zo opletten. Feest was dus verder wel geslaagd. Mooi zo.

Sem: Balen van de auto zeg. En dat net voor de vakantie, daar zitten jullie ook niet op te wachten. Zo zonde van het geld eigenlijk....kan je veel beter uitgeven aan het shoppen ;)

Sap: Wat een leuke foto's weer van Lieke, vooral bij Sophie en nogmaals wat lijk jij op je zus (of je zus op jou).
    En vanavond Rick weer thuis. Heb je nog wat van hem gehoord? Was ie niet al te dronken....:)

Jacq: Mooi gedaan zeg die site. Kom je ook de 30ste? Zou wel leuk zijn.
    Jammer van het weekendje. Je kan eigenlijk nooit rekenen op mooi weer hier in Nederland, wel jammer is dat.

Verder weet ik het niet meer.
    Hier lijkt het alweer wat beter te gaan met Daynah. Ben vanmiddag vrij dus dat is wel lekker. Ze zag er beter uit toen ik haar ging ophalen bij me schoonmoeder. Hopen dat het zo blijft, want ze wordt alweer een beetje huilerig merk ik. Heb haar maar even op bedje gelegd.

Vandaag ook mijn favoriete collega weer begonnen met werken.....pfffff wat een k*tje zeg. Ze negeert me nu volkomen. Zal wel moeilijk gaan als ik voor haar werk. Kijk het deze week nog wel aan, want dit trek ik ook niet zo en anders ga ik aan de bel trekken denk ik. Heb er echt geen zin meer in om ervoor te werken.

Hebben we het trouwens door dat we op pagina 200 zitten? Joehoeeeeeeee.
    Voor we het weten zitten we weer op 700 "leuke" pagina's :D

Ga even op de bank hangen.

Lfs kelly

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Kelly: bah, weer tegen dat rot mens aankijken dus op je werk. Hoop echt voor je dat je daar niet meer lang hoeft te zitten! Hopen dat Daynah nu weer wat opknapt. Niks aan als ze zich zo voelen.
    En ja, van die auto, inderdaad zonde geld, had er veeeeel liever voor geshopt!

En inderdaad......alweer 200 leuke pagina's! Jipieeeeeeee!

Deel Deze Pagina