Sens: jeetje wat een rotnieuws en je was er al zo bang voor. Ze groeit iig wel heel goed, dat is wel positief voor het gaatje in dr hart. Ik had ook op ander nieuws voor jullie gehoopt LIS: ook weer terug van een gezellig weekend! Nu dus weer een jaar wachten. Hoop dat je werkdagje vandaag meevalt. Sappie: Lieke weer bij de diertjes! Zo'n schaap zit vast heerlijk zacht! En dr jas staat dr leuk Heb niet heel veel plannen deze week, want de meesten moeten gewoon werken...mn vriend ook weer. Ga met 2 meiden van de zwangerschapscusus donderdag weer ff zwemmen. Verder morgen misschien nog langs een vriendin. Woensdag zou de makelaar langskomen voor een taxatie van ons huis, maar die zeggen we ws af want ik wil eerst nog het een en ander kunnen herstellen We hebben nog tijd zat dus die komt maar een andere x. Brennie: ook zo'n gezellig druk weekend gehad Je hebt dus vast de sfeer kunnen proeven van een 1 jaar verjaardag Jeetje die Milou 2x gevallen. Het is echt zo gebeurd, dus probeer je niet schuldig te voelen. Ik ben ook bang dat hij hier een x van de commode valt, hij is ook zo wild. Ik blijf er altijd wel bij, maar je hoeft maar 1 seconde naar iets anders te kijken en ze liggen er zo af Semmi: balen van je auto Fajah: haha wat een lollige muts, sjaal en wanten. Kelly: beterschap voor Daynah. Gelukkig gaat het nu wel weer iets beter. Idd gewoon aan de bel trekken hoor, je moet wel collegiaal met elkaar om kunnen gaan.
Jacq: Wat een mooie site heb je gemaakt, mag ik alleen 1 foutje doorgeven aan je? Zag t toevallig hoor, keek op kopje personal trainer en daar stond bij chronisch, chonisch, dus je bent een r vergeten! Hoe kan ik dat nou ineens zien zou je zeggen he!? Weet ook niet oog viel er zo op. Lekker weekendje gehad dus, jammer van t slechte weer. Vind je idee trouwens van fietsend naar de mensen thuis heel goed, daar moet wel vraag naar zijn! AM: Lekker nog ff vrij jij, genieten en wat een geweldige foto van Kyllian en de ballon! Erg leuk! Fajah: Jammer zeg dat je er niet bij kan zijn de 30e november. Mss kunnen we idd nog een andere datum doen!? Wel leuke foto van Yorben met sjaal en mots en wantjes, erg schattig. Sem: Hoera Jayna alweer 1 maand verwijderd van dr 1e verjaardag! t Schiet al op! Kel: Fijn dat Dayhan weer iets beter lijkt te zijn, ws ff een koutje of griepje te pakken!? Sap: hehe, eindelijk de langeverwachtte foto van Lieke die Sphietje rijdt! Jeetje wat lijkt jou zusje op jou zeg echt bizar! Erg leuke foto's en fijn dat Rick vanavond weer bij je in bed ligt Sens: Wat een klote nieuws van Jaime zeg. Daar hou je wel rekening mee, maar je hoopt toch maar dat het anders is. Naar dat t gaatje niet nog wat kleiner is geworden, laten ze dr maar goed in de gaten houden, vind het erg rot voor jullie. Als je wilt luchten, je weet mn mailadres he! Hoest verder in t dagelijke leven? Alweer iets beter?!? Brennied: Arme Miloutje dubbele pech dit weekend gehad! Knuffel voor je meisje! Dat commode stuiteren maken we denk ik allemaal nog wel een keertje mee! Lis: Ook welkom terug! Hoe voel je je en hoe was t t weekend met je ouders ? Blij?!? Lol. Ben benieuwd xxx
robine:ben je mal,jullie moeten die meet voor mij niet aanpassen hoor. zaterdag of zondag was voor mij geen probleem natuurlijk,want dan is mn vervoer thuis hihiihi. ik vind het echt heel erg jammer dat ik jullie weer niet kan zien irl
Shit Sens, dat is geen goed nieuws. Wel fijn dat de operatie via de lies kan. Het klinkt als een niet al te risicovolle operatie (al zou je natuurlijk liever geen operatie hebben ) en de vergroting is dus niet blijvend? Desondanks groeit ze wel flink zeg! Brennie: ach arme Milou, twee keer gevallen. Erg he, dat gedraai en gespartel op de commode. Aankleden doe ik tegenwoordig op de grond, Bastian is me ook al een paar keer bijna ontglipt. En ik heb een muziekdoosje bij de commode gehangen en flink wat ander afleidend speelgoed. Niet dat 't veel helpt. Jacq: site ziet er prima uit. Zag alleen dat je het af en toe over 'u' hebt en af en toe over 'jij' (bij zwangerschap bijvoorbeeld) en ook een stukje waar je met 'u' begint en later 'de patient' schrijft. Ik weet niet of dat bewust is? Waarschijnlijk valt het verder niemand op hoor, ik ben gewoon een verschrikkelijke zeikerd wat dat betreft. Leuk idee Annemo, Kyllian met die ballon. Ik moet mij ook nodig in kaartjes enzo gaan verdiepen. Hihi Sappie, Lieke op het schaap! Wat irritant Kelly, zo'n collega. Semmi: jeetje, da's veel geld voor de auto. Dat is wel een nadeel van nieuwere auto's. Moet even eten maken voor Bastian. Tweede tand is er trouwens nog steeds niet door. Wel heeft hij vannacht minder gehuild. En de 6e ziekte is weer over.
avond allemaal, Milou heeft ontstoken oogjes zielig. Allemaal gele prut uit d'r oogjes. panda, mooi dat die 6e ziekte weg is. Had ie nog lang uitslag gehad? Hopelijk slaapt ie vannacht weer goed. fajah, jammer zeg dat je niet kunt de 30e november. En wat een leuke foto van Yorben met z'n winterpak! AM, leuke foto heb je uitgekozen voor de uitnodiging. Weet je hoe lang het duurt om die te laten drukken? Nog veel plezier deze week, hopelijk heb je ook nog wat lekker weer. semmi; aah bah da's klotegeld! Hopelijk valt het nog mee...nog ff'tjes voor jullie en dan lekker naar het zonnetje! kelly, lijkt me ook echt niet fijn werken met zo'n pokke-collega. Idd anders ff met je manager overleggen want dit is toch niet te doen. sens, gelukkig dat ze niet via d'r borst hoeven te opereren. En Jaime groeit hartstikke goed, en dat is een goed teken. Robine, heerlijk alweer bijna weekend! sappie, en is ie al thuis? Veel plezier saampjes jacq, ziet er idd goed uit je site! mss dus toch een 3e...leuk hoor! Ik ga nog ff laatste stukje gtst kijken...
Zo ben dr weer even. Wat een dag zeg. Knallende koppijn maar is vast spanning (ontlading na wkz). Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik heb verder de map nog niet gelezen, we zijn net thuis. Maar zag nog van Panda een vraag over het vergroten wat terug gaat. Als ze eerder opereren wordt het hart weer normaal. Als het later is kan het hart vergroot blijven. Nu hebben sporters ook vaak een vergroot hart, maar te groot is niet goed, vandaar beter tijdig opereren. Brennied, ff paar daagjes met gekookt water schoonmaken. Helpt bij Jaime altijd als een trein. Robine, hier alles zn gang. Zelfde als eerst.Hoe gaat het met Jill? En met je moeder ook wat beter? AM leuke foto van Kyllian! Echt schattig met zn ballon. Kel ik zou me lekker niks aantrekken van die maffe collega. Laat haar ook maar lekker links liggen. Fijn dat het beter gaat met Daynah. Verder kan ik niet lezen maar ik zag iets over een site van Jacq. Ik wil ook wel ff meelezen. Beroep is schrijven dus wat dat betreft. Afijn ik ga er vandoor. Nog ff op de bank hangen morgen weer vroeg dag. Nogmaals erg lief al jullie reacties. Liefs Sens
GOEDEMORGEN ALLEMAAL! Sens: zag gisteravond je berichtje over het ziekenhuisbezoek. He, wat vervelend. Maar gelukkig dat ze er wel iets aan kunnen doen. Zo'n operatie zal niet niks zijn, dat begrijp ik ook wel hoor. Wanneer zouden ze dan zo'n operatie doen? Is dat dan als ze 2 jaar is of 4 ofzo? Veel sterkte in ieder geval, want dit zijn niet de berichten waar je op zit te wachten. En gelukkig is Jaime er wel vrolijk onder. Brennied: och gos, Milou ontstoken oogjes. Wat Sens zegt: schoonmaken met gekookt water. Dat helpt. En Milou nog 2 keer gevallen ook. Dat kan ons allemaal overkomen hoor! Zou me ook wel schuldig voelen, maar gelukkig heeft ze er niets aan over gehouden. Als ze dan ook eens gewoon stil blijven liggen op de commode he Panda: gelukkig, zesde ziekte weer over. Merk je trouwens nu al verschil, nu je naar osteapaat bent geweest? Misschien heb ik het even gemist. Hoop het zo voor je! AM: leuke foto van Kyllians uitnodiging! En nog gefeliciteerd met Kyllian's 11 maanden he. Was ik gister vergeten, zag het pas later. Nog lekker aan het genieten van je vrije weekje? Kel: he, je collega weer terug? Die van ons komt donderdag weer. Ook helemaal geen zin in. Onze directeur heeft gister tegen ons gezegd dat hij hoopt dat ze uit zichzelf weggaat... Dus het is wel heel fijn dat hij er hetzelfde over denkt als wij. Tijdens mijn vakantie kwamen er ook weer dingen boven water. Dingen die ze niet had geregeld terwijl ze zei van wel. En bleek dat ze heel boos naar onze directeur was geweest omdat hij mij had gevraagd iets te regelen. Toen had hij gezegd: ja, jij bent er nooit en ik heb het je gevraagd en je doet het niet. Dus dan ga ik naar Lydia. Maar goed, het komt de sfeer echt niet ten goede hoor. Hoop dat je snel iets nieuws hebt. Had je nu nog iets lopen? Fajah: wat een superfoto van Yorben joh met zijn muts, sjaal en wanten! Robine: zo, jij alweer bijna weekend! Lekker hoor. En hoe is het nu met je moeder? Sappie: ik vergeet steeds te antwoorden, volgens mij had Robine het ook nog gevraagd. Jesse loopt nog niet los hoor. Als je hem neerzet, staat ie soms een tijdje los, maar hij vindt het nog te eng om alleen te lopen. Soms heeft ie bv de tafel vast en dan zie je 'em denken... zal ik 't halen naar de bank? Dan moet ie misschien 2 stapjes alleen zetten. En hij kiest altijd voor safe, dus laat zichzelf op de grond vallen en gaat kruipen. Ach, het komt vanzelf wel. Zo, dat was het weer even voor de reacties. En dan ga ik nu hier het grote nieuws bekend maken... LIS IS WEER ZWANGER! Jawel, onze tweede is in aantocht en wordt op 1 mei verwacht (ben nu dus 9 weken en 5 dagen). Heel spannend allemaal weer hoor. Vorige week maandag zijn we voor de echo geweest en afgelopen donderdag intake bij verloskundige. Het was dezelfde die ik bij de 1e zwangerschap had voor de intake en ze herkende me nog. Alles gaat prima, maar ik ben bij vlagen erg misselijk en ook weer vreselijk moe. Daarom niet zo veel online geweest de laatste tijd 's avonds. Ga lekker vroeg mijn bed in. Afgelopen weekend aan mijn ouders en zus, zwager en kids verteld. De kinderen begrepen het niet hoor. Ouders vinden het erg leuk en zus, zwager ook. Ik kreeg alleen wat opmerkingen want we zouden eigenlijk eind april/begin mei met zijn allen op vakantie gaan. En de vorige keer zijn Wes en ik ook niet mee geweest, want dat was oktober vorig jaar. Dus dat vond mijn moeder niet zo leuk. Maar goed, nu gaan we waarschijnlijk met Kerst een weekje weg. Ook leuk! Gisteravond naar mijn schoonouders geweest om te vertellen. En ook die zijn weer erg enthousiast. Nu nog op mijn werk vertellen. Maar ach, ook dat komt vast wel weer goed. Ben benieuwd wie de volgende is Fijne dag! LIS
Nogmaals gefeliciteerd Lydia, Wesley en Jesse! Echt super leuk voor jullie! Hier beginnen de kriebels al wel te komen hoor! Over 3 maandjes maar weer oefenen! Hahaha
Lis:Wat ontzettend leuk joh,echt wel.het moest er eens van komen hé dat iemand het aankondigde hihiihi,wel leuk,want dan zit er niet zoveel leeftijdsverschil tussen met jesse. Hartelijk gefeliciteerd meid en geniet van je zwangerschap.
Gefeliciteerd Lis! Wat leuk zeg. Wat een verassing zeg. Heb je dat zo goed voor je kunnen houden hier of had je al aangeven dat je graag een tweede wilde? Hopelijk neemt de misselijkheid en vermoeidheid snel af. Who is next? Liefs
Sens, dat valt tegen zeg dat het gaatje nog kleiner is geworden. Wat verdietig zeg. Gelukkig zijn ze tegenwoordig zover dat de ingreep minder groot is dan voorheen. Maar toch je wilt niet dat je kindje zoiets moet mee maken! Sterkte! lfs
Leuk dat jullie allemaal naar mijn site hebben gekeken! Ik ben ook blij met de reacties want schrijven is zeker mijn sterkste kant niet. Joppe heeft de dyslexie (vrijdag test) niet van een vreemd.
Waaaah LIS! Gefeliciteerd! Wat leuk zeg! Ik wil ook wel maar dat is nu niet te doen, met mijn vriend die pas om half 10 thuiskomt en Bastian die nog slecht slaapt (osteo helpt nog niet echt).
LIS: ook van mij hier een officiele felicitatie! Ben echt benieuwd of Jesse een broertje of zusje erbij krijgt hihi.....en wie weet steek je hier wel anderen aan om ook weer aan de slag te gaan En tja zwangerschap kun je helaas niet plannen, dus die vakantie is erg jammer maar niets aan te doen toch. Met de kerst een weekje weg is ook heerlijk! Hier wordt nog ff gewacht....eerst maar eens verhuizen. Alhoewel ik best zwanger mag zijn tijdens de verhuizing, dus misschien over een klein jaartje weer de pil eruit. Jacq: ook ik zag nog een paar foutjes (babmassage ipv babymassage bijv). Gewoon nog even goed doorlezen. Zijn vast typfoutjes, dus die haal jij er ook wel uit Verder is de opzet heel duidelijk! Ook een nette lay-out. Owja en nog even een vraagje. Er stond bij 'afspraken' dat je niet met een wachtlijst werkt. Hoe ga je het dan doen als er zich teveel mensen zouden aanmelden? Die niet in behandeling nemen? Dan zou je eerste zin niet kloppen, dat ze zo spoedig mogelijk behandeld worden Sorry ben soms moeilijk hoor hehe.
Panda: dat is dus ook mijn reden dat ik toch nog geen 2e wil hehe. 's Nachts denk ik echt...nee help niet nog een kind erbij die je 's nachts wakker houdt. Kyllian slaapt echt nog maar weinig door. Ik mag niet klagen vergeleken met jullie, maar half 5 vind ik echt een rottijd. Jacq: sorry nog ff iets Als je het over 'U' hebt zou ik niet ineens over 'de patiënt' gaan spreken. Is misschien iets persoonlijks, maar het leest prettiger als je dan de U vorm aan blijft houden vind ik....en zo ie zo vind ik patiënt afstandelijker klinken.
Pffff.... zojuist heb ik maar gelijk op mijn werk verteld. Wel weer beetje zenuwachtig, maar kreeg een positieve reactie hoor! Gelukkig maar! Had ook niet anders verwacht, maar toch... het is altijd weer spannend om te vertellen. Zit dat er ook weer op!
Hihi en nu lekker gaan genieten he ! Naja ondanks de misselijkheid enzo proberen te genieten Ik zie het al helemaal voor me Jesse met een broertje of zusje die hij op sleeptouw neemt
Lis gefeliciteerd! En hihi hoop dat deze wat langzamer is...Wel handig dat Jesse zo snel is nu er zo weinig tijd tussenzit toch? En wat AM zegt van de vakantie een zwangerschap valt ook niet te plannen hoor. Am Kyllian ook nog aan het spoken 's nachts. Vervelend is dat. Kost je zoveel energie. Jacq ik heb je site nog niet gezien. Ben wel benieuwd. Het gaatje in Jaime haar hart is niet kleiner geworden, was dat maar zo. Het is gelijk gebleven. Brennied hoe is het met je vriend na het zkhbezoekje? Verder kan ik niet lezen. Die 78cm klopt volgens mij trouwens niet, of het cb moet steeds verkeerd hebben gemeten. Had hetingevuld op haar site en je ziet een enorme piek . Hier verder ok. Ik was eens op tijd thuis omdat ik een hoorzitting had in Hilversum en dacht ga niet terug naar mn werk en dan weer naar Utrecht. Jaime heeft trouwens gister voor het eerst losgestaan. Bij mn moeder notabene. Ze had het zelf niet door, stond tussen bank en tafel. Merkte dit weekend al dat ze je vasthoudt als ze staat maar het vasthouden is geen vasthouden, meer mijn hand zit hier omdat ik die altijd daar heb..hahah. Ik ga even Jaime eten geven. Straks boodschappen doen en dan is de avond alweer voorbij. Hier al mensen met grieppies? Liefs Sens