November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Moet over een half uurtje naar mn werk. Jayna ligt nu op bed. Heeft afgelopen nacht als een roosje geslapen na al dat gekruip gister....hihihihihi.....

Sensee: whauw, lekker vreetzakkie die Jaime....haha :) Lekker toch, groeit ze goed van, en Jaime is volop in beweging, dus zal het dan vast wel nodig hebben.

Robine: wat leuk zeg, Kim en Jill zo samen. Hoe heeft John het gehad? Katertje vanmorgen? En vandaag dus naar de kermis. Hoop dat jullie een beetje goed weer hebben daar. Hier ziet het er maar triest uit.

Fajah: gefeliciteerd met jullie trouwdag!Mmmmmm lekkere gebakjes! Alweer 4 jaar dus, op naar de 10!

LIS: hoe is het met je vandaag? Lijkt me best apart, zo'n 2de zwangerschap. Je weet toch weer niet wat je precies kan verwachten. Nu dus wel wat misselijk. Hopelijk is dat snel weer over! Ben benieuwd naar je buikje straks! Lekker genieten meid!

Kelly: hoop dat je nu lekker ff aan het bijslapen bent, balen zeg, derde gebroken nacht! Hopelijk slaapt Daynah snel weer lekker en is ze gauw weer helemaal de oude. Nog reactie gehad op je email?

Nou ik ga nog ff dweilen, en dan naar mn werk.

Tot later!

Liefs Sem

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly: en en en heb je al een reactie op je mail? Ik ben nog steeds aan het duimen! Kunnen we dan bij jou korting krijgen op de hypotheek ;)
    Gelukkig is de koorts bij Daynah gezakt. Jammer dat ze zo slecht slaap, maar als ze ziek zijn kunnen ze er weinig aan doen he :( Blijft vervelend, hier ook vanancht weer om half 5 wakker. Sinds hij ziek is geweest is zijn oude patroon echt verdwenen.

Mirandao: had het CB peutermelk geadviseerd? Ik hoor namelijk vaak dat het geldklopperij is en gewone half volle melk prima is.

Sappie: wie weet gaan we tegelijk klussen voor een 2e ;) Hier lijkt het ook erg mama mama, maar soms ook wel papa. Aan mij hangt ie wel meer. vandaag ook echt een dag dat ie aan me blijft trekken end an opgetild wil worden.

Panda: nou dat 'klussen' staat hier ook op een heel laag pitje hoor ;) Zat al te twijfelen om maar te stoppen met de pil, slik het toch voor niets ;)

Brennie: nog plannen vandaag op je vrije dag? Hier regent het vreselijk :( Denk dat ik vanmiddag de stad ff in ga (overdekt winkelcentrum), wie weet zie ik schoentjes voor Kyl en nog wat nieuwe kleding in maar 86. Kinderbijslag is iig weer binnen ;)

Semmi: joepie Jayna ook aan het kruipen! Pas nu idd maar op, want je krijgt het druk :p
    Werkse vandaag!

Sens: heerlijk toch dat jaime zo'n goede eter is! Hier zijn we sinds deze week begonnen met 's ochtends een boterham (tussen de middag kreeg hij al). Fruit hebben we nu naar de middag geschoven. Dit schema lijkt veel beter voor hm, want zo kan hij met de pot mee eten. Normaal kreeg hij zn avondeten rond 5 uur en nu lukt het dus om het richting 6 uur te schuiven. Moet mn vriend wel op tijd thuis zijn. Heb voor als we iets eten want nog niet zo goed voor hm is altijd potjes in de vriezer liggen.
    Fijn weekend alvast in Zeeland! En gefeliciteerd met je schoonpa :)

Robine: Schiet eens op met die slingerfoto :p Heb hm hier geloof ik ook niet gepost, maar ik wil niet blijven spammen ;) Veel plezier vandaag op de kermis! Ik hoop dat het bij jullie wel droog blijft.

Fajah: gefeliciteerd! En wat voor gebakjes zijn het geworden? ;)

LIS: jullie woning is groot genoeg toch, lekker als je op de zolder 2 kamers hebt straks! Wij willen daar iig 1 kamer op de zolder maken (computerkamer), de andere ruimte gaan we wel vullen met kasten. Hebben daar verder 3 slaapkamer en dat lijkt me wel genoeg. Logeerkamer zaten we wel over te denken, maar alleen mn broertje blijft af en toe slapen en dan kopen we wel zo'n groot luchtbed en slaapt ie op de zolder ofzo.

Mn vriend kwam net even langs. Die zou aan het werk zijn, maar hij was even bij de gemeente langs geweest. In de boeken stond nl dat we alleen achter een dakkapel zouden mogen. Dat wilden we niet want dan zou hij aan de kant van de wasmachine/ droger zijn. We willen hm aan de voorkant waar een extra kamer komt. Een aantal woningen die er nu al staan hadden hm ook gewoon aan de voorkant. Gelukkig was het een oud bestemmingsplan wat ze hadden doorgegeven en we mogen nu wel een dakkapel aan de voorkant als de bouwmaatschappij hete rmee eens is (dat probeert de makelaar nog te regelen). Vrijdag gaan we een definitief 'ja' doorgeven en dan zullen we z.s.m. tekenen. 4 maanden later moeten we naar de notaris.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
  4. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Semmi: da's een voordeel van het kruipen, ze worden er lekker moe van. :) Nadeel is weer dat ze er meer van kunnen gaan dromen.

Kelly: vervelend, weer een slechte nacht. Maar zesde ziekte gaat als het goed is wel snel over. De vlekjes hier waren na 2 dagen alweer weg en daarna was hij weer helemaal de oude. Is op zich wel een goede kinderziekte om mee te beginnen want ze hebben er niet zo veel last van (jeukt niet ofzo).

LIS: dat vind ik nou zo vreemd he, dat een tweede zwangerschap zo anders kan zijn, qua kwaaltjes enzo. Heel raar dat je lichaam daar zo anders op kan reageren. Hoop wel voor je dat je niet zo lang meer misselijk bent. De buik groeit meestal wat sneller, toch, bij een tweede?

Fajah: Gefeliciteerd en geniet maar lekker van je gebakje. Extra lekker als je ongi bent, dat wel he.

Mirandao: vind ik ook, eten moet geen strijd worden. Als ze de gewone melk goed verdraagt maakt het toch ook niet uit?

Robine: gezellig, zo'n logeetje. :)
    Ja, ik wil best wel een tweede, al is het helemaal geen goed idee nu. Dat is pas op z'n vroegst begin volgend jaar verantwoord. Tegen die tijd hebben we hopelijk ook weer een sexleven. :)

Geweldig Sens, wat een eetlust heeft Jaime.
    Osteopaat kan nog gaan werken, we zijn pas twee keer geweest. Geen idee hoe snel het moet aanslaan, is niet te zeggen.

Brennie: is Milou nog weer wakker geworden? 23 uur is idd nog wel te doen maar wel sneu dat ze zo moet huilen.

Ga even Bastian een boterham geven.

5. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Leuke slinger Annemo!
    Haha, voor niks de pil slikken, nee, dat zou ik ook niet willen.
    Gelukkig was het een oud bestemmingsplan. Beetje dom.

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    kel:al reactie op je mail gehad?
    op cb hebben ze niks gezegt over die opvolgmelk dat ze het zeker tot 1 jaar moeten hebben.ik doe mn eigen gedacht.
    ik geef yorben gewoon halfvolle melk,en dat gaat goed.cb kan zeggen wat ze willen hoor.als jezelf vind dat daynah de melk ook niet meer wil,stop je toch?of geef je nog wel opvolgmelk?

thanks voor de felicitaties,alleen mn man belde net en hij komt wss niet thuis vanavond :(
    zal de gebakjes in me eentje moeten opeten dus.....
    heb mokkagebakjes mee.dus wie trek heeft komt maar langs vanavond hihihi.....

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    leuke slinger am,moet zeggen dat die van kyllian wel een van de mooiste is die erbij staat.
    leuk hoor een nieuw huis.
    wij hebben ook nieuwbouw,we hebben toen alles naar onze eigen smaak laten bouwen,maar zou het toch weer anders doen nu.
    en nooit meer nieuwbouw kopen hahaha,er komen nog zoveel dingetjes bij waar je niet bij stilstaat.wil je niet ontmoedigen hoor,maar zou zeker goed sparen als ik jullie was ;)

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Zo ik moest weer een hoop bij lezen sinds gisteravond...gezellig!

Milou is gister niet meer wakker geworden en heeft vanochtend geslapen tot 9.00 uur :confused: ze zal d'r verloren uurtjes dus wel in hebben moeten halen. uiteraard heeft mama gewoon meegedaan en is ook weer lekker uitgeslapen :)

fajah: klinkt goed, mokkagebakjes. Proficiat! Jammer dat je man waarschijnlijk niet thuis komt, kan je het ook niet samen vieren.

AM, haha da's wel grappig zeg van die slinger. HIj is mooi geworden! Ik moet ook echt ff gaan bestellen, levertijd is 2 weken las ik. Hier regent het ook met vlagen heel hard. Ik wou eigenlijk naar mijn moeder fietsen straks maar denk niet dat dat droog lukt.
    Gelukkig kan de dakkapel wel aan de voorkant...spannend hoor allemaal!

Robine, en John een kater? Leuk is dat om te zien dat nichtjes zo lief met elkaar kunnen spelen...en makkelijk ;) Heel veel plezier de komende dagen!

Semmi, hoera voor Jayna...goed zeg! Als ze dat eenmaal door hebben gaat het hard! Ze leren dat echt van het afkijken, zo knap! Ik merk het met Milou op het kdv, dat ze daar echt veel leert.
    Werk ze vandaag, wanneer begint je vakantie?

mirandao, als Romira opvolgmelk niet meer drinkt heb je groot gelijk hoor om gewone melk te geven als ze d'r vitamine er maar bij krijgt.

Sens, milou is dan echt wakker. Ze heeft ook soms die huiltjes 's nachts dat ze gewoon aan het dromen is maar dat is maar 1 gil ofzo.

LIS: ja het kan idd heel anders zijn zo'n 2e zwangerschap, heb ik van horen zeggen. En die moeheid...pff...als ik eraan denk wordt ik al moe. Onvoorstelbaar hoe moe je de eerste weken bent.

Kelly, vervelend zeg weer een gebroken nacht! Hoop dat dit de laatste nacht was en dat je weer lekker kan doorslapen.

Tja ik heb het nu toch ook wel gehad met de feestjes hoor...ieder weekend wat. Na het weekend hebben we eindelijk rust, nu hebben we het doordeweeks ook nog druk. Niet fijn vind ik dat. Ik ben echt niet zo'n feestbeest hoor, hoewel jullie dat nu ongetwijfeld zullen denken ;)

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ja brennie dacht eigenlijk wel dat jij een mega-feestbeest was hahaha ;)

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Zo, nog 3 kwartier werken en dan weer lekker naar mn mannetje en meissie toe! Ben ff aan het rapporteren, dus tussendoor ff snel op het forum spieken…..

AM: gelukkig mag de dakkapel wel aan de voorkant. Spannend hoor nu jullie bijna officieel jullie akkoord gaan geven! Erg leuk die feestslinger! Echt een vrolijke jongensslinger!

Fajah: he, balen dat je man waarschijnlijk niet thuis komt vanavond. Enne….wat die gebakjes betreft, heb ik er veel voor over hoor, maar 6 uurtjes in de auto gaat me ene beetje te ver….haha :)

Brennie: Nou die Milou en Jayna hebben dus beide weer lekker geslapen afgelopen nacht. Hier kwam ze ook pas om 8.30 uur. Lekker he! Enne….dacht inderdaad wel dat jij een behoorlijk feestbeest was…..haha… :) ..maar nu dus weer ff rustig aan, da’s ook wel weer lekker hoor! Ik moet na deze week nog 1 week werken en dan lekker op vakantie, 14 oktober vliegen we richting de canarische eilanden! 8)

Nou zal ff de laatste kindjes rapporteren hier en dan lekker naar huis.

Liefs Sem

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Vandaag was het trouwens de 60e verjaardag van mn schoonpa geweest. Voelt echt raar zo'n dag. Mn schoonma zal het wel zwaar hebben vandaag. Ga dr meteen ff bellen als ik thuis kom.

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sem:idd vervelend zo'n dag,hij is niet oud geworden helaas.lief van je dat je straks even je schoonmoeder belt.

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zoooooooo we zijn weer terug van de kermis en hoe. t Was in de eerste plaats droog. verder heerlijk 3 uur lang geslenterd met John,Linda(zus van John), haar man en Kim en Jill. Jill is in de buggywagentjes geweest en heeft eendjes gehengeld en touwtje getrokken. Lol. Ik ben met Kim in een misselijkmakende attractie geweest en toen we bij de kraam met plankjes en t rad van fortuin kwamen waagden John en ik weer een gokje.2 jr geleden hadden we een hoofdprijs en mochten we uitkiezen( toen een stofzuiger), nu hadden we weer de hoofdprijs en mochten we weer uitzoeken :) We hebben een prachtig roze kindefietsje met zijwieltjes gekozen alvast voor Jill dr 2e verjaardag ofzo. Echt een hele degelijke fiets, keurig in de doos, met mandje erop en roze :) :) Leuk he! Verder heeft Jill een bal, een pino pop en een kussentje gewonnen en een ballon gekregen. Was erg leuk. Zal ff fotos spammen.

Kim en Jill in de buggy wagentjes

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Met papa, mama en de Pino pop :)

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

eendjes hengelen met Kim

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Ook een spannende attractie

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

zien jullie mij rechtsbovenin?!

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Am: Die slinger zet ik wel op de foto op 4 november, hij ligt netjes opgevouwen in een doosje en heb gewoon geen zin om em te pakken ;)

Jayna: Trieste dag zo op je schoonvader zn 60e verjaardag. Bel je schoonmama maar gauw ff op, zal ze vast waarderen.

Fajah: Feli met jullie 4 jaar :)! Jammer dat je de gebakjes alleen moet opeten, ik hou niet van mokka, helaas...........

Brennied: Vervelend he al die verplichtingen. Wij zitten ook elk weekend tot eind november vol met verplichtingen als verjaardagen, uitjes, afspraken etc. Soms wil je gewoon ff niks..........maar dat lijkt er dan maar niet van te komen.

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Wat een gezellige middag hebben jullie gehad Z !
    Erg leuk die foto´s allemaal. Jill vond het wel leuk die kermis zo te zien! En wat een geluk zeg, weer de hoofdprijs! Duseh.....Jill dr kado voor de 2de verjaardag staat al klaar, en voor dr eerste verjaardag ook al? Hahaha :)

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Brennie, alnog gefelicteerd met Milou dr 11 maandjes.....ook jouw meissie nog maar een maandje verwijderd van het grote feest!

Deel Deze Pagina