Fajah: is je man nog thuis gekomen of moet je het alleen vieren? Die gebakjes sla ik ook over, hier ook geen mokka fan Ben zoiezo niet zo'n gebak-eter, alleen vlaaien gaan er wel in! Brennie: jij bent toch wel een echt feestbeest!? Ik vind het ook niet fijn om de weekenden vol gepland te hebben, maar als ik dan een x een heel weekend niets heb denk ik weleens 'had ik maar maar wel iets' Echt uitgaan doe ik nu maar 1x per jaar...met carnaval Ja Milou is natuurlijk ook alweer 11 maandjes! Nog gefeliciteerd! Semmi: heerlijk vooruitzicht zeg jullie vakantie! Die hebben jullie echt verdiend! Is het daar een btje lekker weer op t moment? Die verjaardagen blijven moeilijk he. Hoe ging het met je schoonmoeder? Robine: zozo alweer de hoofdprijs! Bofkonten jullie...naja vooral Jill! Superleuke foto's! Hier geslaagd voor 2 paar echte schoenen! Waren beiden flink afgeprijst, dus kon het niet laten om ook alvast een maat 20 mee te nemen. De andere schoentjes zijn maat 18, in 19 hadden ze niets leuks meer. Was wel ff passen zeg, best moeilijk in te schatten of ze goed bij hjm zitten. Sommige schoentjes zaten echt voor geen meter.
En zn andere paar die nog ff moeten wachten, maar echt perfect bij dat eventuele kerstsetje passen (Dus hoop dat zn voeten snel groeien )
AM: gaaf hoor die schoentjes van Kyllian! Echt geen baby meer he zo ook met " echte " schoenen! Kan hij er ook echt goed stapjes mee zetten? Inderdaad een lekker vooruitzicht voor ons, die vakantie. Het is daar rond de 25/26 graden zag ik net op internet, dus heerlijk vertoeven! Met mijn schoonmoeder ging het redelijk. Gelukkig heeft ze visite gehad de hele dag, dat lijdt een beetje af tenminste.
Semmi: heerlijk zeg die temperatuur! Ja hij stapt er prima op, maar houdt nog wel mn vingers vast hoor
Leuke foto's van je kids Miranda! Die outfit van Romira heb ik ook voor Jayna gekocht laatst, alleen dan maatje 86, dus misschien voor de kerst ofzo.
Zeker leuke fotos van je kids Mirandao! Ennuh wat is Romira ook alweer groot zeg! Die maillot heeft Jill ook AM: Wat een superstoere schoenen voor Kyl! Echt leuk en idd perfect voor onder zn kerstoutfit. Denk niet dat ie in 2 maanden 2 maten erbij groeit aan zn voetjes hoor. Hoop t voor je, maar denk t niet.
Miranda: leuke foto's Wel irritante pop-ups die je erbij krijgt Robine: nee 2 maanden gaat ws niet lukken Maar als het goed is zou zijn kerstoutfit nog een half jaartje moeten passen (maat 86) , dus binnen die periode past hij ze vast wel haha. Het schijnt trouwens wel slecht te zijn om op harde zolen te laten lopen als ze pas net lopen, maargoed voorlopig stapt hij alleen af en toe en zit hij met die schoenen toch meestal in de kinderwagen. Vond het wel handig, omdat al die andere zachte schoentjes zo vies worden als ze ff buiten stappen.
Ik kan hier zo boos om worden, heb net echt waar een half uur zitten typen, druk op ok, INTERNET VERBINDING VERBROKEN . Ik ga nu een nieuwe poging doen.
hoiiiiiiiiiiiiiii, Robine: Leuke dag gehad dus. Erg leuk die foto's. Ik mis alleen een foto van het fietsje Ik kon je niet vinden op de foto.....je zat wel erg rechtsbovenin AM: Wat een schattige schoentjes. Denk dat Kyllian ook niet in 2 maanden tijd maatje 20 heb. Wel zonde dat ze die dan niet kleiner hadden. Dus over 4 maanden naar de notaris. Spannend hoor. Mirandao: Leuke foto's van je kids. Sem: Fijn dat je schoonmoeder afleiding had vandaag. Zal idd raar zijn zo dag zonder haar man. Heeft Jayna weer lekker gekropen vandaag. Fajah: Is je man nog thuis gekomen? Anders van het weekend toch weer een gebakje. Sap: Fijn heh is dat als je een verhaal weer weg is . Suc6 met typen weer. Nou meiden heb een e-mail terug gehad maar ze hebben al andere kandidaten, maar het was dus ook voor een fulltime functie, was dus uiteindelijk toch niks, maar goed heb het geprobeerd. Heb nog wel een sollicitatiebrief geschreven naar een ander bedrijf en een open sollicitatie naar de Gemeente Rotterdam. Ik zag ook nog een parttime job bij een kinderdagverblijf voor directiesecr., alleen moet je dus ook notuleren..........en dat HAAT ik echt en het is echt al een paar jaar geleden (meer dan 7 jr) dat ik dat heb gedaan in mijn huidige functie hoef ik dat dus ook niet, maar aan de andere kant lijkt het mij wel een leuke job. Wat zouden jullie doen....gewoon schrijven? Ga nu lekker bij mijn mannetje zitten. Liefs Kelly
Mirandao; leuke foto's van je kids. Volgens mij had Semmi dat setje ook gekocht voor Jayna of niet? Hoe gaat het met de zaak? Alweer klanten kunnen binnenhalen? Semmi; gelukkig heeft je schoonmoeder genoeg afleiding gehad vandaag. Kan me voorstellen dat dit dan weer een extra zware dag voor haar is. Hoe gaat het met Jayna? Kruipt ze nog steeds de kamer rond? Vind het zo grappig dat ze dat na de meeting opeens is gaan doen. Annemo; wat een leuke schoenen voor Kyllian. Het tweede paar past idd prima bij zn "kerstsetje". Ik vind dat Kyllian er altijd erg leuk uitziet. Robine; Wat een geluksvogels zijn jullie zeg, alweer de hoofdprijs gewonnen. Goed hoor om een leuke fiets voor Jill uit te zoeken, zou ik ook gedaan hebbben. En leuke foto's van de meiden. Ik moest Jill wel ff zoeken hoor rechts bovenin de hoek, haha. Die foto met jullie drietjes is ook erg leuk ! Brennied: toch niet zo'n feestbeest? Had het echt wel van je verwacht, haha. Gefeliciteerd met Milou dr 11 maandjes. Lis: hoe gaat het met je vermoeidheid? En je misselijkheid? Wel proberen te genieten van je zwangerschap, want het gaat snel, dat weet je vast nog wel. Ben erg benieuwd naar je buikfoto's. Ben bang dat het dan bij mij ook wel weer gaat kriebelen. Sens: Hoe gaat het bij jullie? Het gaat vast allemaal goed komen hoor. Fajah; gefeliciteerd met jullie 4 jarig huwelijk. Wel jammer dat je man niet thuis kan komen. Dan eet je toch lekker 2 gebakjes. Panda; moest wel lachen, Bastian als anticonceptie, hhihihi Kelly; Hoe gaat het met Daynah? Lieke heeft de 6de ziekte al gehad, maar weet eigenlijk niet of je het dan zo weer kan krijgen. Al wat gehoord van de hypotheker? Verder niet veel meegemaakt. Morgen lekker weer vrij maar wel een drukke dag. S'ochtend verjaardag en tegen 15.30 afscheidsborrel/etentje van een collega. Ik ga weer ff verder voordat het internet er weer uitvliegt. Liefs Sap
sap ja kan wel ik dacht ook dat setje hier gezien te hebben en met de zaak ja we zijn eindelijk over de logo uit en morgen avond wordt alles nog 1 keer op papier gezet zoals wij het willen met logo naam en toe naam enz van het weekende wordt de site af gemaakt die is helemaal anders geworden als jullie willen kijken het ie www.britenschoonmaakbedrijf.nl ik sta open voor commentaar en dan knallen om de klanten zover te krijgen dat we er binnen komen anne leuke schoenen hoor wat worden ze groot dan als je de schoenen ziet robine lekker hoor de hoofdprijs en leuke foto,s brennied van harte met milou haar 11 maanden nog 1 maand en dan al 1 fajah van harte met jullie 4 jaar huwelijk hier iedereen weer verkouden bah houdt het dan niet op
kel:jammer dat het toch niks is geworden met die baan,bij dat kinderdagverblijf lijkt me idd wel leuk,gewoon eens schrijven,je weet nooit. sap:grrrr heel irritant als de verbinding wegvalt en je een hele tekst had getypt. miranda:leuke foto's van je kindjes,romira word al een echt dame. robine:jullie hebben vaak een keertje geluk hé?weer de hoofdprijs,mss een keer meedoen met een loterij ofzo wel grappig een fiets voor jill. en ik zit idd alleen op mn trouwdag hij kwam heel eventjes thuis om te douchen en weer weg(heb wel een hele dikke zoen gekregen natuurlijk hihihi) ga nog even tv kijken en dan slapen,morgen vroeg weer op om te werken. weltrusten
Kel; t Fietsje blijft nog ff in de doos. Hebben em meegekregen als pakketje maar gaan de fiets pas monteren als Jill erop kan rijden, ws pas bij een jaar of 2-3. Hihi, dan weet ze niet meer dat t een fietsje van 5 euro van de kermis was, hahaha. Ennuh ik zat niet in die wagentjes hoor met Jill, maar Kim. Ik pas er niet meer in. Zou gewoon schrijven op die functie! Leuk joh en dat notuleren is kut maar je kan t wel toch! Gewoon doen! Sap: Bel je nog in via een modem dan? Nee toch? Hoe kan je verbinding dan ineens wegvallen!? Misschien voortaan eerst ff al t getypte opslaan en dan proberen op ok te drukken!? Am: Wist niet dat lopen op harde zooltjes slecht is. Schopt Kyl zn schoenen niet uit in de wagen? Jill wel, word er gek van. Doe ze eerst nog 2-3 keer aan en daarna verdwijnen de schoentjes echt weer in mn tas. Ga slapen. O,ja mn beste vriendin heeft vandaag ook de 20 weken echo gehad en krijgt net als mn broer een meisje Jill krijgt er nog veel vriendinnetjes bij zo