November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly: Jammer dat het een fulltime baan was, maar aan de andere kant wel gelukkig want anders had je flink gebaald dat je de voicemail niet had afgeluisterd.
    Het ligt er denk ik aan hoevaak je moet notuleren? Als het maar zo af en toe is is het nog wel te doen, maar als het vaak is en je er een hekel aan hebt...tja dan zou ik er toch wel ff over na denken ;) Wij hebben voor het notuleren gelukkig ook een secretaresse erbij gekregen.

Sappie:irritant zeg als je alles voor niets getypt hebt. Veel plezier morgen! Ennuh thnx voor het compliment :D Ik vind juist sommige meiden zo leuk gekleed. Lieke heeft ook een hele goede smaak! Netjes, stoer en lief, zo zou ik een meid ook kleden. Ik ben zelf niet van de beertjes en drukke printen op kleertjes. Alleen als ze nog heel klein zijn misschien ;)

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Miranda: is de site al helemaal af? Ziet er duidelijk uit hoor.

Robine: nee Kyl trapt ze niet uit. Zn zachte schoentjes met klitteband trek hij soms wel los, maar dan nog doet ie ze niet uit. Maar wie weet doet hij dat later weer wel haha.
    Leuk nog een vriendinnetje voor Jill!

3. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    anne nee is nog niet af er komt nog een stuk over wie wij zijn en een stuk over wat en hoe we werken

romira houd geen enkele schoenen aan zooo irri maar jah komt wel

en dank voor de complimentjes over de site

4. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen!
    Laatste dag, en dan weer lekker weekend. JIPPIE! Hopelijk slaapt Jesse morgen weer eens wat langer, want gister en vanochtend was het 6 uur. Mag wel een uurtje later hoor.

Ik voel me trouwens wel weer prima. Eigenlijk niet eens meer zo misselijk. Alleen sommige geuren zeg. Gisterochtend ging ik (op nuchtere maag weliswaar) de luieremmer even verschonen, zodat die met de vuilnis meekon... Stond ik te braken. MOest Wes vragen om het over te nemen. Als dat het ergste is. En ja, 's avonds op tijd naar bed, maar dat vind ik geen straf hoor. Gisteravond is oud-collega geweest en daarna ga ik ook gelijk mijn bed in. En 's nachts eruit omdat ik naar de wc moet. Zo lijkt het nog heel wat, maar het valt dus eigenlijk allemaal wel weer mee.
    Een echt buikje heb ik nog niet, maar ik had nog steeds een buikje. Maar ik zal WEs eens vragen om een foto te maken.

Kel: ik zou gewoon schrijven. Niet geschoten... en bovendien is er altijd wel iets wat je minder leuk vindt, toch? En je moet toch niet de hele dag (of elke dag) notuleren?

Mirandao: Romiro ook al zo groot. Wat een mooi dametje zeg. Ik zal ook eens naar de site kijken.

AM: wat een geweldige schoenen zeg! Meer meiden zeggen het maar ik vind Kyllian er ook altijd zo leuk uitzien! Fijn dat hij zijn schoenen niet uittrapt. Jesse wil dat wel altijd. Maakt veters los enzo. Maar ja, sokken houdt hij ook niet aan. Bij het kdv doen ze tegenwoordig zijn sokken uit, want anders moeten ze die weer lopen zoeken. Ja, hij heeft nog iets van zijn moeder, want dat deed ik ook altijd vroeger. Haha.

Fajah: waren de gebakjes lekker? Niet leuk dat je man er gisteravond niet was maar misschien dan maar het weekend vieren? Nog een lekker gebakje!

Robine: oh, bofkonten! Zoveel gewonnen. Leuke foto's ook. Jill is ook zo'n lekker meisje met haar staartjes. En weer een vriendinnetje erbij. Leuk joh!

Sappie: he verdorie. Balen zeg, een stuk getypt en dan internet eruit vliegen. Jij hebt vandaag lekker vrij he? Geniet ervan. Ach, morgen nog een dagje en dan toch ook weer weekend.

Semmi: een rotdag dus eigenlijk gister. Want met je gedachten zullen jullie vast wel vaak aan je schoonvader hebben gedacht. Gelukkig heeft je schoonmoeder veel bezoek gehad. Fijn dat andere mensen er dan ook aan denken.

Verder kan ik niet meer lezen. Welke maat broeken hebben jullie kindjes eigenlijk? IK heb vrijdag broeken maatje 74 en 80 gekocht, maar die zijn echt nog veel te groot voor Jesse. Vanochtend heb ik broek maatje 68 aangedaan (die hing nog in de kast van het kraambezoek vorig jaar... effe vergeten), en die past goed. Wel te wijd, dus zakt van zijn kontje. Shirtjes draagt ie wel in 74 en 80. Ik vind het soms echt moeilijk hoor.

Nou, zometeen maar even gebak halen, want van de mannen moest ik trakteren vandaag omdat ik verteld heb dat ik zwanger ben. Zal ik dan maar doen he. En vandaag komt mijn 'leuke' collega terug. Ook fijn.
    En o ja... van de week heb ik ook nog met onze directeur afgestemd dat ik nu dus echt 3 om 4 dagen ga werken. Heerlijk, zie ik echt naar uit!

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Goedemorgen,

Lis gelukkig gaat het alweer wat beter met je, die kleine kwaaltjes in het begin daar moet je even doorheen. Vind het wel grappig om te lezen, haalt toch weer allemaal herinneringen naar boven.
    Maar wat betreft de maat kleertjes, Jesse met broeken nog in 68 :confused: :confused: . Lieke draagt hier alleen maar 80 en 86. 68/74 is echt veel te klein. Hoeveel centimeter is Jesse dan? Lieke 76. Mss heeft Jesse kortere benen en een langer bovenlichaam en Lieke juist lange benen en een korter bovenlichaam.

Mirandao; site ziet er goed uit !

Kelly; jammer dat het een fulltime baan was. Ik zou wel solliciteren bij het kdv. Je kan het altijd proberen.

Ik ga ff poetsen nu Lieke ligt te slapen.

Liefs Sap

6. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik heb geen idee hoelang Jesse nu is. Laatste keer 73 cm, dus zal nu ook vast wel 75 of 76 cm zijn. En echt korte benen heeft hij volgens mij ook niet. Nu zakt alles wel af bij hem hoor.

Leuke verjaardag gehad Sap?

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hallo dames,

Hier een zieke. Merkte het dinsdag al. Koud warm koud warm. Pijn in mn botten/spieren. Beetje lullig want Jaime zit nu op het kdv en ik ziek thuis.

Ik reageer ff snel en ga dan weer onder mn dekentje.

LIS misschien zakt het nog af omdat Jesse slank is? Jaime zit nog in broeken maat 74. Wel zwaar aangesnoerd en flink hoog anders zakken ze af. Vind het zelf ook wel eens liggen aan welke kleding, merk/winkel.
    Fijn dat je je zo goed voelt!

Sap hoe gaat het met de poets? jij niet ziek geworden? Veel plezier met de borrel vandaag. Oh en het internet eruit vliegen hebben wij ook wel eens. Ben je idd heel je tekst kwijt. Komt bij ons door de router ofzo.

Mirandao je ziet zag er goed uit! Hoe heb je die gemaakt? Helemaal zelf?

Robine leuk een fiets gewonnen voor Jill! Jullie winnen wel vaak dingen heh. Leuke foto's van Jillen haar nichtje.

Fajah nog feli met je trouwdag! Wel balen dat je man er niet was zeg.
    Heb je alle gebakjes zelf opgegeten?

Kel jammer van de baan. Maar ik zou gweoon solliciteren bij het kdv. Wie weet zijn er wel meerdere secretaresses en kan je een deal maken dat het per toerbeurt ofzo gaat. Parttime is lastig te vinden volgens mij of niet?

AM leuke schoenen voor Kyllian. Dat van harde zolen had ik ook gelgezen maar jammer dan. Ze loopt niet rondjes door de kamer ofzo.

Ik ga weer in mn bedje.

Liefs Sens

8. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    sens bijna samen met mijn pa ik schrijf wat er op moet en hij ontwerp de site

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: jeetje broeken maat 68 liggen hier echt allang op de zolder! :D Hij heeft nu maat 80, zowel met broeken als bovenkleding. Net als bij Jaime zakken zn broeken wel altijd af, dus hij heeft altijd een riem om (zo'n elastische en verstelbare). Morgen weer naar het CB, dus dan weet ik hoelang hij is.
    Hoop dat de kwaaltjes snel weer weggaan, ze zeggen toch dat het na de eerste 3 maanden af kan nemen? Heb zelf ook een superzwangerschap gehad zonder klachten, dus heb er zelf geen ervaring mee.
    Niet misselijk worden van het gebak he ;)

Sappie: is je poetswerk al klaar? ;)

Sens: heel veel beterschap, rust lekker uit.

Ik moest vanmorgen mn vader uit het ziekenhuis ophalen, die is geopereerd aan zn voet (wild bot weggehaald). Zn vriendin kon pas vanmiddag bij hm zijn, dus moest ff zustertje spelen...alhoewel dat niet echt nodig was want hij was mobieler dan gedacht.
    Kyl was wel oververmoeid geraakt toen we weer thuis waren en dan komt hij heel moeilijk in slaap. Gelukkig is het nu al 10 minuten stil in zn kamer.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Oww (ff afkloppen)....hij heeft vannacht weer eens goed geslapen! 6 uur was ie wakker, maar daarna was het weer stil. Half 7 ging toch wel weer zn alarm af voor een flesje. Daarna weer naar bed en om 9 uur was het nog stil! Ben wezen kijken en daar stond ie vrolijk tegen zn bedrand :)

Het zal wel toeval zijn, maar ik las hier van de week in een topic dat het helpt om het bedje tegen de muur aan te zetten. Heb ik gisteren gedaan en je ziet het haha....
    Panda misschien ook uitproberen? ;)

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ben dr ook weer ff. Lekker met mn moeder naar een grote boerderij hier in de buurt geweest en het was erg leuk. Je mag daar beestjes voeren en alle dieren lopen er heerlijk in het rond. Zal zo ff leuke foto's spammen( we blijven spammen)

Lis: Toch een kwaaltje die duidelijk bij je zwangerschap hoort, ff lekker kotsen ;)

Sens: Beterschap meid! Balen dat je ziek bent. Maak je geen zorgen over Jaime op t kdv, die heeft t er vast naar dr zin.

AM: Jippie Kyl heeft weer edelijk geslapen! Hopelijk zet t door!

Sap: lekker aan t poetsen?!? ;)

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

oma helpen duwen

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

geitjes voeren

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Paard eet buggy en Jill

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

geitjes eten Jill dr laarsjes op

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Haantje de voorste ;)

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

en tot slot, 2 gansjes ;)

sorry weer overdreven veel spam, maar wil graag de 700 weer halen qua pagina''s ;)

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Bedankt voor de nieuwe banner Z! Je bent een schat! ;)

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    aaaaaaaah, wat een super leuke foto's Robine! Wat fijn dat je lekker met je moeder en Jill nu weer op stap kunt. Lief hoor die foto van Jill bij de geitjes!
    De staartjes zijn wel een succes he!

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    leuke banner sem

aaah die foto's van jill zooo lief.

sens beterschap hoor.

heb lekker 2 gebakjes opgegeten gister kan mij het schelen ben toch ongi :)

vanochtend gewerkt en nu rust terwijl de kids op bed liggen.

Deel Deze Pagina