Brennied: Hoe gaat het met Milou heb je de ha gebeld. Ik denk dat je idd iets van druppels krijg en dan is het binnen no time over. Ik ga me aankleden me moeder komt zo en dan gaan we naar de stad. Tot laterrrr. Lfs Kelly
Mogguh dames, Volgens mij ben ik een stuk opgeknapt . Gisteravond weer heel vroeg naar bed gegaan en ik voel mij vandaag iets minder slap. Had zowaar vanochtend trek in een boterham toen ik opstond . Kel viel spass in de stad vandaag. En op de bruiloft natuurlijk dit weekend. En goed dat je naar die muts toegegaan bent. Wel irritant dat ze daarna de hele dag zo'n vergenoegzame glimlach op dr snuit had. Idd ff slaan. Angela wat vreselijk voor ze. Weten ze al iets meer want hartspier werkt niet goed kan van alles zijn. En ik ken het radboud ziekenhuis niet, maar waarom niet het WKZ? JAime zit daar ook met haar hartje en ze zijn heel ver op gebied van kindercardiologie. Sowieso is het hart het best operabele orgaan dat er is, dat maar in het achterhoofd houden, doen wij hier ook. Wens ze sterkte. Brennied balen van heto ogje van Milou. Dokter lijkt mij idd de beste oplossing. Heeft ze eraan gezeten met haar handje? Voor jullie ook veel plezier met de bruiloft. Robine wat een leuke uitnodiging! Vooral de M&M ballon met die tandjes..haha. Foto van Jill is ook leuk. En moest ff van Jaime zeggen dat ze ook die staartjes van Jill wil. Heb het gister geprobeerd maar het kan alleen aan de zijkant (mat is weer terug, haha). Maar ze zijn nog erg dun. Fajah jee zeg Yorben heeft echt veel haren . Ook staartjes maken . Ben dit weekend bij je in de buurt. Terneuzen zitten we. Nou dat was m verder kan ik niet lezen. Pff ik ben blij dat ik mij beter voel zeg. Net zat hier trouwens een andere kat in huis een rood witte. Het luik van onze katten is weer stuk dus die kon zo naar binnen. Ze hadden enorme ruzie. Plukken haar liggen hier overal (wit haar, die van ons zijn zwart en dus niet gepakt ). Maar goed het beest sprong op het aanrecht omdat ie niet meer wist hoe die naar buiten kon. Alle glazen die er stonden zijn stuk . Beetje zonde want er stonden ook wijnglazen, kristal uit Engeland en die waren zo mooi. Ik ga ff de haren van die kat stofzuigen. Liefs Sens
Bedankt allemaal, Sens: Ik weet verder ook niet hoe of wat en waarom. Vanmorgen kreeg ik wel weer een sms en Gio ligt momenteel aan de volledige beademing. Channie weet zelf ook nog niet wat en of ze iets gaan doen en al zeker niet of Gio er bovenop komt. Hopelijk krijgen ze snel duidelijkheid. sweetangel: Er was inderdaad sprake van zware astma, daarmee is ze in eerste instantie opgenomen. Hoe ze er nu precies zijn achter gekomen dat het daar helemaal niet aan ligt weet ik niet, maar ze is met spoed over gebracht naar Nijmegen Haar hartje moet heel ziek zijn. Nogmaals bedankt voor het duimen, dit moet gewoon gaan goedkomen Liefs Angela en Jordy.
Kelly: echt goed dat je naar dr toe bent gestapt! Hoop dat het toch nog een klein btje geholpen heeft. Robine: leuke uitnodiging! Ik ga de kaarten vanmiddag ophalen, als Kyl tenminste niet helemaal uit zn doen is na de prikken. Brennie: hoe was het bij de ha? Je zal al wel weg zijn, maar veel plezier op de bruiloft! (die was toch vandaag?) Angel: sterkte voor Giovanna en haar ouders. Ook ik duim dat ze weer beter wordt. Sens: fijn dat je weer wat opgeknapt bent Vandaag nog wel ff rustig aan he. Wat een brutale kat dat ie zomaar binnenkomt! Zonde idd van al die glazen
Ja ook echt zonde van die glazen . Ze waren zo mooi. We hebben er nog maar vier nu en nieuwe kopen kan ook niet want ze zijn uit Cambridge.. Jaime is trouwens weg van barbapapa..haha hoe komt dat nu. Ik duw het gewoon door..haha. Nee maar ze vindt hem echt leuk. Zit nu te kijken en danst mee op de liedjes. Zou eigenlijk vanochtend naar een vriendin gaan die 24/10 is uitgerekend. Belde ze net op dat ze in het zkh zit. Voelde de baby minder en moest voor echo dopler etc. Hartslag van beebje was wat langzaam. Ik hoop maar echt dat het niet ernstig is want ze hebben er zo lang over gedaan om zwanger te worden (ivf beebje).
Wat vreselijk zeg, vooral die onduidelijkheid. Hoop dat het snel goedkomt met Giovanna. Wist ik niet Sens, dat het hart het best operabele orgaan is. Dat is dan wel gunstig. Vanavond maar weer vroeg naar bed jij, dan ben je vast gauw weer beter. Wat kun je je dan beroerd voelen, he. Annemonique: bedje staat al tegen de muur. Is geen wondermiddel. Hoewel, misschien zou het anders nog wel erger zijn. Ik ga het niet uittesten. LIS: hier nog een maatje 74, sinds kort. Moet broek nog wel vaak ophijsen want is meestal te wijd. Lijkt wel of het babyvet er nu al af gaat. Truitjes wel soms al maat 80, met omgeslagen mouwtjes. Zijn schouders zijn een stuk breder dan zijn heupjes, hihi. Moet weer verder, beetje druk de laatste tijd.
Heej dames, Goh, veel bijgeschreven en allemaal leuke foto´s! Mijn weekend is lekker begonnen! Ga vandaag niet babyzwemmen. Wil ff aan de schoonmaak in huis, anders komt er weer niks van. Jayna is net wakker, dus zo ff bammetje eten samen en dan maar aan de slag. Mn moeder heeft trouwens via internet bij een winkel een prinsessenauto op de kop weten te tikken....haha ! Hij is niet helemaal precies hetzelfde als die van Daynah, maar lijkt er wel heel erg op. Dus die geven wij nu voor dr verjaardag. Belt mn moeder trouwens net vanuit de stad op, dat bij de kruidvat hier nu ook de prinsessenauto stond.....hoe bedoel je toevallig? Bij deze wil ik Giovanna en haar ouders ook heel veel sterkte en kracht toewensen. Zal voor ze duimen! Kely: jammer joh van die baan, maar zou gewoon een gokje wagen bij dat kinderdagverblijf. En watgoed vanje zeg dat je dat k*t wijf eens goed de waarheid hebt gezegd, ongeacht of het nou iets helpt of niet, je hebt het maar wel mooi gedaan! Fajah: leuke nieuwe outfits voor Yorben zeg! Je hebt echt 2 lieve en stoere mannetjes! LIS: o jee luieremmer verschonen is even te veel van het goede dus....Jesse dus nog sommige broeken maat 68 Hier is alles 80 of 86, sommige broeken 80 worden alweer ana de korte kant! Sensee: gelukkig voel je je weer wat beter. Nog plannen voor het weekend? Brennie: ach wat vervelend voor Milou zeg dat dr oogjes nog niet helemaal over zijn, ben je inmiddels al bij de HA geweest? Robine: leuk hoor die uitnodiging! Ook mooie foto van Jill er op! En die banner is helemaal goed zo hoor! AM: joepie! Kyllian dus weer es lekker geslapen. Had er nog nooit van gehoord dat dat kon helpen, het bedje tegen de muur. Hopen dat dat de oplossing dan voor Kyllian is Sappie: irritant zeg dat je internet er steeds af ligt, dat schiet niet op he! Verder kan ik ff niet teruglezen. Zal later vandaag nog ff spammen hoe Jayna het huis nu door kruipt.....echt niks is meer veilig en vooral Luca moet het ontgelden......en maar aan die staart trekken! Tot later. Liefs Semmi
Ik ben kapot van het berichtje over Giovanna! Vind het zo triest en kan het niet geloven dat ze daar in zo'n kritieke toestand ligt. Fijn dat we op de hoogte worden gehouden. Ik hoop het allerbeste voor haar. Sens, jij ook veel sterkte met je vriendin! Verder even geen reacties...
hey dames.het gaat idd niet goed met giovanna,ze vecht echt voor haar leven op het moment.heel erg voor ze,we hopen allemaal dat het goed komt,en als ze dit te boven komt moet ze heeel lang blijven in het zkh zeiden ze. hier ook weekend. verder niet veel meegemaakt eigenlijk.
Angela: Bedankt dat je ons toch op de hoogte wilde stellen van het bericht over Giovanna. Heel veel sterkte vanaf deze kant voor haar gewenst, we duimen dat alles goed zal aflopen voor haar. Wat een vreselijk naar bericht!
Sem: haha, Jayna ook aan de prinsessenauto. Mijn moeder had em meteen de dag nadat we bij kel waren bij t Kruidvat gehaald, de laatste dus Jill krijgt em ook Kel: Lekker aan t shoppen met je mama. Veel plezier! Brennied: Milou dr oogjes weer wat beter? ben ook erg benieuwd, laat je t snel weten!? Sens: Ben ook eindelijk geslaagd voor speciale babyelastiekjes voor dr haren. Van Nijntje, bij de DA, die Jayna ook eerst had met zo ene klittenbandje. Misschien is dat ook een idee voor Jaime? gewoon maken die staartjes, mss zijn ze erg klein,maar t staat wel schattig toch!? Fijn zo een wildvreemde kat in je huis. Sterkte met de boel opruimen! Am: Hoe was t met Kyllian op t CB? Wij zijn ook weer geweest en Jill weegt nu 10,8 kg en is 76 cm lang. De prikjes vielen erg mee. Bij de eerste helemaal niet huilen, bij de tweede een beetje. Dat was alles. Bij 14 maanden pas weer terug komen. Sem: Ik heb medelijden met Luca. Hahaha, Jayna steeds achter zn staart aan! We willen foto's ervan zien! Nou ja, zoals ik hierboven al schreef ik Jill weer goedgekeurd op t cb. 10,8 kg en 76 cm. Prikken gingen prima. Daarna ff lekker gewinkeld en verjaardagsballonnen gekocht met 1 jaar erop. Nu ligt ze lekker te slapen en kan mama weer huishouden doen Bah Tot later, Liefs Z
Toch bizar dat ze het niet eerder wisten. Terwijl je toch ook vaak bij het cb komt voor controle etc. Maar hopen idd dat ze het te boven komt, lang in het zkh boeit dan niet. Robine ja misschien gewoon doen die staartjes. Zo en Jill keurige cijfertjes weer heh! Hoop dat ze verder niet gaat reageren op die prikken. En heeeeerlijk bij 14 mnd pas terugkomen. Fijn ff van die mutsen af heh. SEm arme luca. Ja dat is natuurlijk ook wel leuk zo'n harige staart . Oren zijn hier favoriet. En Jayna ook een princessenauto..hihi. Foto's foto's! Panda met hartchirurgie zijn ze het best ontwikkeld. Dat is ook wat ze in het wkz tegen ons zeiden. Succes met de drukte. Jaime wil dus echt niet slapen . Best irritant want zo schiet het niet op. Ze zit nu in dr box te spelen dus heb ff handen vrij. Verder nog niks gehoord van mn vriendin. Ze moest tot 13 uur daar blijven voor meer onderzoeken. Het beebje bewoog wat minder zei ze. Even een vraagje, worden ivf beebjes niet vaak eerder geboren? Liefs sens
FF een pauze ingelast tijdens het schoonmaken. Had Jayna net in dr bed gezet, had ze ff gespeeld en heb ik haar kamer gedaan. Daarna dacht ik dat ze vast wel ff zou gaan slapen en ben ik verder gegaan in de badkamer. Maar toen ik daar mee klaar was, sliep ze nog niet. Dus nu maar ff naar beneden, wat drinken en een lange vinger en dan nog maar es proberen. Dan kan ik tenminste de bovenverdieping afmaken, want als ze wakker is kom ik daar niet meer aan toe.... Sensee: Jaime nu dus ook even niet willen slapen.....lekker eigenwijs dus ook! Goh dat is ook wat met die vriendin van je! Hopen dat het meevalt en alles goed is met het kindje. Ik weet eigenlijk niet of ivf kindjes eerder geboren worden... Fajah: fijn weekend! Robine: haha....je moeder dus toch meteen maar naar de kruidvat gegaan. En dus toch nog geslaagd voor nijntje elastiekjes bij de DA! Mooi zo! Hier nog steeds geen roze te koop. Goede cijfertjes voor je meissie hoor! Ook bij Jill vielen de prikken dus mee, gelukkig maar. Ik ben ook nog op zoek naar balonnen met 1 jaar. Waar heb je ze gekocht als ik vragen mag? Angela: als je hier nog leest vandaag.....nog iets gehoord van Giovanna? Wat zal dat meisje aan het knokken zijn, echt erg hoor...... Nou drink mn drinken op, Jayna ff een schone luier en dan verder met schoonmaken...baaah :x , maar ja, moet maar ff. Hoop dat Jayna zo gaat slapen dan. liefs
Hoi hoi allemaal, Ik heb vanmiddag lekker vrij genomen, heb nog zoveel dagen dus ben ik schandalig voor Lieke aan het shoppen geweest. Best veel gekocht maar wel leuk. Mss spam ik de setjes vandaag nog wel even. Best weer veel geschreven, zal proberen te reageren. Semmi; en slaapt Jayna? Ik hoop het voor je, kan jij poetsen en hoef je het hele weekend niets meer te doen . Sens;ik heb geen idee of ivf beebjes eerder worden geboren. Volgens mij niet hoor, er zat ook iemand bij mij op yoga die een kindje heeft gekregen via ivf maar is gewoon na 40 weken bevallen. En slaapt Jaime al? Fijn dat je weer wat bent opgeknapt, ziek zijn is maar niks. Robine; goed zo Jill ook weer goedgekeurd. Prima cijfers. Jij de balonnen dus ook al op zeker, ik moet ook maar eens gaan kijken voor alle feestartikelen. Je uitnoding is trouwens erg leuk geworden, leuke foto ook. Kelly; goed dat je je ff flink hebt uitgesproken tegenover die muts op je werk. En idd heeeel erg irritant zo'n grijns op dr gezicht. Je zou haar er eigenlijk 1 op willen rammen he? . Brennied; hoe gaat het met het oogje van Milou? Van mij ook veel sterkte voor Giovanna, dat ze maar mag blijven vechten en snel weer beter wordt. Verder weet ik het ff niet meer meiden. Lieke is nog bij mn schoonmoeder. Heb dus geshopt, de boodschappen gehaald, nu gauw ff wat in huis doen en dan is het echt weekend, heerlijk. Schijnt bij jullie ook zo lekker de zon? Fijn weekend. Liefs Sap
Kreeg net een sms van mn vriendin. Ze moet in het zkh blijven. Hartslag van de beeb wordt steeds langzaam en haar bloed was geprikt en dat was ook niet goed. Verdorie wat een naar nieuws vandaag mensen.
Semmi: hihi Jayna ook een princessenauto! Robine: Jill stoere meid! Hier gingen de prikken ook prima! De tweede was wel even huilen, maar hij was zo te troosten. Verder is hij 75,5 cm en weegt nu 9270 gram. Sens: ik weet niet of ivf beebjes vaak eerder geboren worden, maar 19 dagen eerder is toch niet heel vroeg als hij/zij nu geboren zou worden. Ik hoop dat alles goed is met je vriendin en beeb. Is Jaime ondertussen al gaan slapen?
Sens: bij mij werd op het laatst de hartslag van kyl ook steeds lager. Hij schoot soms ook wel omhoog, maar ik vermoed dat ze de bevalling wel zullen gaan inleiden dan. Ik duim dat ze binnenkort een gezond beebje in dr armen heeft! Sappie: haha middagje vrij en dan maar shoppen. Ben weer benieuwd wat je buit is
AM ja bij haar ook, soms gaat ie wat omhoog maar dan weer omlaag. ze ligt in het Diak! Bij die leuke zaalarts!
Kunnen ze het kindje niet halen met een spoedkeizersnee. Altijd dat wachten maar, irritant hoor. Ik hoop voor ze dat het allemaal goed komt.