Ze ligt nu in bed daar en de beeb wordt steeds gecontroleerd. Heb geen idee of ze kunnen halen met ks. Maar zullen ze wel doen als het nodig is. Vindt het wel rot voor ze. HEle medische molen en ze wilde zo graag thuis bevallen en niet in het medische gebeuren. Nou ja als beeb maar gezond is. Ik ga wel dr ff sms'en dat ze de zaalarts in de smiezen moet houden! Ff oppeppertje.
Sappie: Dat scheelt idd niet veel en hij had al 1,5 dag niet gepoept....dus gewicht was misschien wel hetzelfde geweest haha.
sens:idd naar nieuws vandaag zeg! ivf kindjes hebben wel meer kans om eerder geboren te worden.mn zus heeft ook 5 jaar erover gedaan en haar dokter had gezegt dat er vaak beebjes zijn die eerder geboren worden met ivf.
Helemaal overheen gelezen. Kyl keurige cijfers ook! Wat woren ze groot heh onze beebs. Ik ga nu laatste spullen pakken! Liefs
Sens: lol hoop voor dr dat ze dezelfde zaalarts heeft Ze wordt in het diac iig goed verzorgd! Ik was gisteren in het diac in Zeist, mn vader was daar ook echt supertevreden over.
am:mooie cijfers van kyll,hij word groot. sap:lekker geshopt,wel foto's spammen hoor,reuze nieuwsgierig
Wat een naar bericht van Giovanna. Ik duim dat alles goed komt met haar. Sterkte voor haar, ouders en anderen. Angela, Fajah: houden jullie ons op de hoogte?
Sappie: superleuke setjes! Die laatste trui is die van de H&M? Die heeft Kyl volgens mij ook, maar dan in het grijs/blauw. Ook in maat 86...zitten ze volgens mij snel genoeg in hoor
Al weer beetje opgeknapt Sens? Ik zit nu ook in Terneuzen, maar ga morgen weer terug. Onze auto stond hier in de garage voor een beurt (het is wat meer ons kent ons, dus die mannen ken ik hier ook), dus ik moest de auto weer even ruilen met mijn moeder. Jesse ligt nu heerlijk even te slapen. Sap: hihi, lekker wezen shoppen. Ik zag alweer leuke dingen voorbij komen. AM en Robine: mooie cijfertjes weer hoor voor Kyl en Jill. Jill is dus vergeleken met vorige keer echt blijven hangen door haar ziekenhuisverblijf. Semmi: Jayna zo aan het kruipen, hihi. Ben je er blij mee? Kel: groot gelijk dat je je mond open hebt gedaan. Ben benieuwd hoe het volgende week zal gaan. Sens: nog iets van je vriendin gehoord? Wat naar voor haar. Maar het belangrijkste is toch dat het kindje gezond als bij de geboorte. Dan maakt het toch niet zoveel uit waar je bevalt. Verder weet ik even niet meer. O ja, Panda: dus Bastian ook nog in maatje 74. Vandaag vond ik weer een setje in de kast met broekje 74 en shirtje 68. En het past prima! Ik snap ut nie meer hoor. Jesse is echt niet klein ofzo. Jesse zal dat shirtje geen weken meer aan kunnen, maar hoe kan het dat jullie kindjes al volop maatje 80/86 hebben? Echt in heel andere winkels kom ik ook echt niet hoor. Denk ik. Zo, ga nog even naar beneden. Ouders zitten kopje koffie te drinken. Ik heb uurtje geleden even met Jesse op bed gelegen om hem in slaap te krijgen. Was ik natuurlijk weer eerder in slaap dan hij! Enne... ik heb maar weer eens een zwangerschapsbroek aan. Zit toch effe iets lekkerder. Gisteravond zag ik dat ik toch echt al wel een buikje heb, maar blijkbaar weet ik het zelfs voor mezelf nog te verbergen, haha.
O ja! Wat heeft Yorben een hoop haar! Jesse is woensdag alweer geknipt (3e keer al), want bij hem werd het zo lang. Een kuif was echt niet mooi meer. Nu is het weer echt een jongetje.
Ja LIS we willen idd wel buikfoto's hoor De jongensversie van de trui (heb er zelf een witte blouse bij gekocht).