November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Geweldige fotos van Daynah, poets ji 1 of 2x per dag dr tandjes? Of doet ze t zelf ;) ?

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Och, wat een leuke foto's van het tandenpoetsen. Dat hoeven we hier nog steeds niet hoor!

Ben even uit de lucht geweest. Althans, eigenlijk gewoon niet achter de pc, maar hier ben ik weer!

Vrijdag ben ik naar mijn nichtje geweest. Zij heeft een zoontje van 13 maanden. Ze kunnen best aardig 'met elkaar' spelen. Jesse kroop Thijmen overal achterna. Leuk om te zien. Om half 3 maar weer weggegaan, want ze waren allebei zo moe. In de auto is Jesse in slaap gevallen, maar eenmaal thuis, wilde hij natuurlijk niet meer slapen. Heeft ie zichzelf tot 16 uur wakker gehouden en toen in slaap gevallen... Ik heb hem om 19.30 uur wakker gemaakt, want hij moest nog eten...

Gister ging Wes de traphekjes plaatsen en een neef kwam de keuken kitten. Dus ik ben maar lekker de stad ingegaan. Beetje verkeerd getimed, want Jesse viel natuurlijk om 11.30 uur in de slaap in de auto. En toen hem in Utrecht uit de auto haalde, was ie natuurlijk weer wakker. Sta ik op het punt om naar huis te gaan, slaapt ie weer! Dus toen nog maar even verder geshopt. Om half 3 thuis en toen was er zoveel in huis om te zien voor Jesse dat ik hem maar even heb laten doen. Lag ie om 17 uur ofzo in bed. Om 20.30 uur wakker gemaakt, pyjamapapje gegeven en om 21.20 uur lag hij weer in bed. Tot vanochtend 7 uur gelukkig... Volgende keer wat anders timen, want dit vond ik wel dom van mezelf. Maar ik liep gister ook de stad aan Semmi te denken. Vond het zo raar.
    Ik hoop dat ze gister afscheid hebben kunnen nemen waarop het voor hun prettig was.

We zijn net terug van een verjaardag van een tante van Wes. Anderhalf uur geweest, maar met Jesse heb je nu een goed excuus om weg te gaan. Ja, hij moet slapen want hij is moe! En hij ligt nu ook lekker te slapen. Weer een beetje ritme terugkrijgen.

Haha, ik krijg net een msn van Wes of ik thee wil (hij zit beneden, ik boven), dus ga zo maar weer naar beneden.

Nog even reacties na mijn lange verslag.

Robine: je moest toch ook nog tennissen met John, hoe is dat gegaan? Of heb ik het gemist? Leuk joh, psp'en. En nu al verder met de volgende les, goed joh. Laat je een keer iets zien?

Sappie: lekker vakantie! Genieten en niet aan je werk denken hoor. Gezellig zo'n bbq feestje met rose en sigaretjes. Ik kan gelukkig wel van de sigaretten afblijven.

Annemonique: En? Tot hoe laat heeft Kyllian liggen slapen? Mooie auto trouwens hoor.

Kel: lief zeg, Daynah met een tandenborstel. En een leuk feestje gehad gister. En dat sigaretje... komt door de rose hoor. Hier heeft het vandaag ook flinke buien geregend. Maar tussen de buiten door was het eigenlijk wel mooi weer.

Sens: mooie autostoel. Wij hebben er ook 1 in elke auto, maar we hadden er 1 van mijn zus gekregen. Die hebben we maar in de 'kleine' auto gedaan, want dat is eigenlijk alleen om hem op te halen van het KDV.

Fajah: Plopsaland is natuurlijk dichtbij voor jou. Wij kunnen daar later ook weleens heen, als Jesse wat groter is en wij bij mijn ouders zijn.

Panda: veel plezier nog met je schoonmoeder. We zien je wel weer.

Brennied heb ik net gemist om fijne vakantie te wensen... SORRY!

Thee is inmiddels boven gebracht, dus ik ga nog maar effe surfen.

Tot later.

LIS

3. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Thijmen en Jesse, de achterneefjes...
    Beetje wazig, maar hij is met mijn telefoon gemaakt. En Jesse is nogal moe.

4. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
  5. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem

zwaaien en dan weer kijken naar de visjes

6. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem

zo even drinken

7. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    kunnen jullie mij tandjes een beetje zien en oja ik ben een schildpad

8. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem

en nog even op de schommel

zo even genoeg gespamt van onze dagje dierentuin

9. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    fajah hier ook naar plopsaland geweest 2 jaar geleden en we willen dit jaar weer is echt leuk

kel leuk he als ze zelf willen poetsen

vandaag dus naar de dierentuin geweest was leuk romira keek haar oogjes uit

ik weet even niet meer wie het vroeg(sorry) maar de familie vond de oorbellen echt leuk staan en ze heeft nog steeds er niet aangezeten en ze slaap er op enz

ik ga weer even de laatste fles geven

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sappie: heerlijk zo'n feestje waarbij je geen rekening hoeft te houden met dat je er weer vroeg uit moet! Tja die sigaretjes, foei ;)

Lydia: lieve neefjes!
    Kyllian heeft 3 uurtjes geslapen, half 4 werd ie wakker.

Miranda: lieve foto's van Romira :) Lekker ondeugend koppie op die laatste.

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hier hield hij zn fles net niet binnen, echt alles zat onder. Moest dus in badje, maar in de wasbak ging sneller en hij vond het nog prachtig ook ;)

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hihih die Kyllian in de wasbak! Leuke foto's hoor Annemonique. Glijdt Kyllian niet onderuit in zo een gladde bak? Als ik Jill buiten dr stoeltje in t bad zet dat glijdt ze zo weg hoor, hartstikke glad zo een bad en dus ook wastafelbodem.

Mirandao: Wat een leuke foto's van je kindertjes! Gelukkig dat ze geen last heeft van de oorbelletjes!

LIS: Lief dat je naar onze tennisresultaten vroeg. Helaas allebei in de 2e ronde eruit, bij de mix dubbel 1e ronde al :(.
    Wat staat Jesse schattig op die foto zeg( neem aan t mannetje met speentje ;) of toch de andere ? ;) Lol. Ze staan er allebei erg lief op! Ga mn man ook ff smsje sturen voor een bakkie thee ;)

Nu opdracht 5 van psps oefenen, t is zooooooo verslavend en leuk!
    Ga de echte versie denk ik wel kopen over 12 dagen als de proefversie verlopen is.

Liefs Z

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nee hij glijdt niet onderuit, maar de wasbak is ook niet heel glad. In de douche glijdt hij wel onderuit. Ik blijf er trouwens ook wel bij staan hoor ;) Moest de warme kraam ook strak aandraaien, want die wilde ie open draaien.

Jammer van de tenniswedstrijden :(
    Suc6 met de psps oefeningen...kom je hier ook resultaten showen ;)

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    jaja ik kom showen zodra ik mn eerste banner gemaakt heb ;)

16. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    JAAAA, BANNER ZIEN ROBINE! Ben zeer benieuwd!
    Jammer dat je eruit ligt met tennis. Wanneer moet/mag je weer?
    Jesse was idd die met die speen. Als ie moe is, wil ie echt een speen.

Haha, die Kyllian! Wat een leuke foto's van hem in de wasbak. Eigenlijk wel handig, want het is idd een stuk sneller natuurlijk.

Mirandao: leuke foto's hoor! Ik vind het wel erg schattig die oorbelletjes.

Zo, Jesse ligt ook weer in zijn bed. Ik ga maar weer eens een kopje thee drinken. O ja, Annemonique: Bij Sonja telt kruidenthee toch als water? Ik moet ook meer water drinken, maar ik drink me rot aan rooibosthee (omdat ik het lekker vind hoor). Daar krijg ik op een dag dat ik werk wel zeker 2,5 liter van binnen. Ik moet eigenlijk ook aan de Sonja. Zit nog wel 5 kilo boven het gewicht toen ik trouwde, maar ik ben nog steeds op zoek naar die discipline... Ben het kwijt.

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Robine: ik vind die pasfoto toch zo mooi van Jill. Wat een mooie donkere ogen zeg!

18. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    En nog een foto. Jesse in de keuken, aan het laatje rammen, maar das natuurlijk beveiligd tegenwoordig ;)

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lydia: Ik dacht dat alle thee gewoon mee telde, maar dat weet ik niet zeker. Misschien weten de Sonja experts het hier? ;) Ik heb iig nu al een liter water op en aan thee kom ik ook wel aan een liter :p

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jeetje wat goed dat ie al zo staat joh. Lekker lachebekkie. Hier blijft ie nog sloom op zn buik liggen rondtrappelen.

Deel Deze Pagina