hoi hoi, Bruiloft was gisteren erg leuk en gezellig en een beetje laat geworden, voel me ook erg gaar nog. Ik moest er ook nog eens vroeg uit, want Sabino werd om 8.00 uur al opgehaald door een vriend en ze zouden samen naar een andere vriend gaan om te gaan verhuizen enzo. En dat valt echt niet mee dan als je om 02.00 uur in bed lag en wat wijntjes op had , maar goed pilletjes voor de hoofdpijn doen wonderen Vanavond gaan we lekker uiteten. Daynah brengen we naar me moeder. Lekker samen een avondje uit. Robine: Leuke kleertjes en waar kopen jullie al die blousjes ik kom echt nooit blousjes tegen, tenminste bijna nooit. Angel: Fijn dat Giovanna weer van het beademingsapp af is. Hoop dat ze nu snel opknapt. Sem: Ik zou ook de thermometer meenemen en wat Fajah zegt de alle daagse dingen. Beter teveel dan te weinig. O ja ik had ook zoutoplossing meegenomen voor het geval ze verkouden werd. Heb hem zelf toen gebruikt, want ze werd een beetje verkouden. Het gaat nu echt opschieten heh. Veel plz vanavond met stappen. Leuk die auto voor Jayna. Zal ze echt blij mee zijn. AM: Maastricht is ook leuk, maar goed niet naast de deur. Uhmmm Amsterdam is ook leuk en Gouda of Rotterdam mss. En idd Enschede is zeker leuk. Leuke kledingwinkeltjes ook. Nou ik ga even hangen op de bank Daynah slaapt, dus mama mss ook wel even. Lfs Kelly
We zijn net terug...bruiloft was heel leuk geweest. Maar heb Milou wel gemist hoor dus nu lekker aan het knuffelen. Ik heb ff snel alles vluchtig gelezen en zag dat het helemaal niet goed gaat met Giovanni. Ik wil hun ook echt heeel veel sterkte wensen en hopelijk kunnen ze snel iets voor Giovanni doen. Ongelofelijk dat de doktoren er nu pas achterkomen. Hier wordt ook zeker geduimd! Vanavond ga ik meer lezen en reageren als Milou in bed ligt. Oja...ze heeft een bacterie infectie in d'r oogjes maar volgens de ha was het al aan het genezen. We hebben nu toch zalf wat we 3x per dag in dr oogjes moeten smeren. No way dat dat lukt dus we laten het nu zo. Het ziet er al veeel beter uit dan gister, het zal vanzelf genezen. Tot strakkies!
Heeej dames, FF snel, moet me gauw gaan klaar maken voor ons avondje uit. Hebben net Jayna bij mn ouders gebracht, wat is het dan stil in huis zeg! Helemaal geslaagd voor dr verjaardag vanmorgen, megablocks van Winnie the Pooh van ons en die prinsessenauto dan. Van mijn ouders een " ernie bij de dokter pop" en een magisch liedjes boek. Verder nog bij de V&D geslaagd voor kleding.....zal ook morgen ff spammen....haha Denk dat mn schoonmoeder daar 1 set van voor dr verjaardag geeft. Reageer morgen weer ff, fijne avond allemaal! liefs Sem
Bedankt ook jullie voor de woorden. Giovanna ligt dus in het UMC radboud te nijmegen. Ademenen word ze nu weer meegeholpen maar doet het nog steeds deels zelf. Haar hartspier werkt dus niet goed tot haast niet en het hartje is vergroot waar dit aan ligt weten ze nog niet kan van alles zijn zoals een verkoudheids virus die op haar hart is geslagen.. Haar hartje klopt dus niet langzaam maar super snel..een gezond hartje klopt rond de 100 per minuut en van Giovanna 180 keer. Ze is dus gewoon echt in gevaar. Verder zal Angela jullie inlichten..ga nu weer naar haar toe.
Veel plezier Semmi vanavond. Gaat vast en zeker supergezellig worden zo'n avondje ouderwets stappen . Liefs Sap
avond, Milou ligt op bed. Ze wou vanmiddag niet slapen. Wij houden het erop dat ze ons zooo gemist had dat ze niet alleen in d'r bed wou liggen maar met ons wou spelen Dus ze was nu doodmoe, hopelijk slaapt ze lekker door tot morgenvroeg. Ze is ook nogal verkouden en de nacht van donderdag op vrijdag is ze echt veel wakker geweest en huilen Maar bij mijn ouders had ze vannacht weer goed geslapen, gelukkig. sens: gelukkig voel je je weer beter. Jakkes een vreemde kat in huis..zonde van de glazen. Tja de ha vertelde ook als er eenmaal een infectie in het ene oog zit, zit het vrijwel meteen ook in het andere oog omdat het zo besmettelijk is en ze wrijven zo door de oogjes heen. Hoe is het nu met je vriendin en de beeb? Als ze in het ziekenhuis is, is ze iig in goede handen. Robine: mooie cijfers van Jill en zo stoer zeg om bijna geen kik te geven bij de spuiten. Idd een heel leuk bloesje voor Jill! En die sleutelhanger klinkt helemaal niet kinderachtig...ikke ook hebben AM: Kyl ook alweer goedgekeurd en mooie cijfers! Heeft ie verder geen last meer gehad van z'n prikjes? Wat een leuk filmpje...hij wordt ook al zo groot..een echte jongen! Sappie: dus lekker onverwacht een middagje vrij...lekker hoor! Wat een leuke kleertjes voor Lieke! LIS: wij willen buikfoto's! Kelly: super zeg dat je op sollicitatie mag komen, hopelijk wordt het wat! En jij ook al zo'n scheetige kleertjes voor Daynah gevonden. Jullie bruiloft was dus ook mooi geslaagd. Ik ben, gelukkig, een keer niet rot. Wel rose gedronken maar rustig aan... semmi: heel veel plezier vanavond! Het zal zeker wel weer ff wennen zijn...ben benieuwd hoe je je morgen voelt Leuke prinsessenauto voor Jayna!
Zo en het is weer zondag............., hier is het helemaal vol met mist, kan dus niet naar de overkant kijken. Had gehoopt op het zonnetje, maar goed mss vanmiddag. Gisteren lekker wezen eten in Rotterdam....lekker biefstukje op.....jummie. Was wel weer gezellig zo met zijn 2tjes, doen we eigenlijk te weinig vind ik. Vanmorgen al het huisje schoongemaakt met zijn 2tjes, want Sabino is alweer de deur uit en met zijn 2tjes gaat het toch sneller. Nu de laatste was in de wasmachine en dan zijn we weer klaar voor vandaag, dus kom maar op met die zon Brennied: Jij heb het dus ook naar je zin gehad op de bruiloft. Toch altijd weer gezellig heh zo'n feestje. Ik zag trouwens van de week dat voetbalvrouwen weer gaat beginnen, weet niet wanneer maar zag het bij rtl boulevard dat de opnames weer geweest waren, dus ik zal het in de gaten houden. Sem: Hoe hebben jullie het gehad gisteren. Vast en zeker gezellig. En hoe ging het met Jayna de 1ste nacht zo bij opa en oma. En lekker wezen shoppen ook bij de V&D. Ben benieuwd naar de foto's. Mijn kleertjes komen er ook bijna allemaal vandaan. Sensee: Hoe is het met die vriendin van je? Ik ga me even aankleden. Fijne zondag allemaal. Liefs Kelly
Sem: Hoe was je stapavond? Lig je lekker je roes uit te slapen? Lol. Jayna wacht op jullie hoor, tot je dr weer komt halen! Gek is dat he een leeg bedje als je s nachts thuiskomt. Kel: Hier inmiddels stralend mooi weer. Bij jullie ook? Vast wel. De weekendjes zijn meestal wel lekker he!? Lekker weer een schoon huisje, wij den t meestal op woensdag want dan zijn we ook samen vrij en gaat t idd een stuk sneller. Brennied": Hoe gaat t met Milou dr oogjes? Al wat minder? 3x per dag zalf in dr ogen smeren lijkt me idd ook een heel probleem bij zo een kleintje. Hoeplijk gaat t snel op zn retour en is ze weer gauw de oude! Gisteren was mn mama 65 geworden en hebben we lekker met zn 5en( broer+vrouw), Jill, mama, John en ik gegeten in Wassenaar in een fonduerestaurant. Was erg gezellig en Jill is 2 uur lang aan tafel superlief geweest. Oma heeft weer volop van haar genoten en is weer helemaal de oude gelukkig. Wij hebben zo personeelsdag van John zn werk, bah! Geen zin in. Zal wel weer zo een vervelende puzzelwandeltocht worden, bah. Mss valt t mee. En weer uiteten........zo ff Jill wegbrengen naar opa en oma en morgen in de namiddag na mn werk pas weer ophalen! SAAI zonder Jill. Nou ja, wat moet dat moet. Alleen t thuiskomen vanavond is zo ongezellig als Jill niet in dr bedje ligt. Meiden, tot later en anders morgen Fijne zondag met dit mooie weer gewenst! Liefs Z
Goedemiddag meiden, Iedereen is denk ik heerlijk aan het genieten van het zonnetje. Het is echt prachtig buiten. Robine; Nog van harte met de verjaardag van je moeder, 65, een speciale leeftijd. Ben echt blij voor je dat ze weer je "oude vertrouwde mams" is. Jill heeft zich wederom voorbeeldig gedragen, goed hoor ! Veel plezier vanmiddag op het personeelsfeest. Wordt vast gezellig. Kelly: Zonnetjeinmiddels ook bij jullie doorgebroken? Jullie hebben dus een gezellige avond gehad met zn tweetjes? Doen wij ook te weinig hoor, schiet er af en toe gewoon bij in. Sabino ook weer naar het voetbal? Rick ook hoor. Brennied; hoe gaat het nu met Milou? Ik denk ook dat ze jullie zo gemist heeft en daarom niet wilde slapen . Gelukkig heeft ze bij je ouders wel lekker doorgeslapen. Lieke ligt hier nog heerlijk te slapen. Wanneer Rick thuiskomt gaan we denk ik even naar de kermis. Eens kijken of we net zoveel geluk hebben als Robine. Zal wel niet, haha. Oeps, ik hoor mn meiske huilen. Tot later, Liefs Sappie
Heeej dames, Zo avondje stappen weer achter de rug Was echt een geslaagde avond/ nacht. Hebben het erg gezellig gehad met de buren. Waren om 3 uur vanacht thuis. Voel me nu een beetje brak, dan merk je toch wel dat we het stappen niet meer gewend zijn. Tot vanmorgen 11 uur lekker geslapen, gauw gedoucht en meteen naar Jayna toe. Miste dr zo vanmorgen! Niks een dag beginnen zonder Jayna Ze heeft het hardstikke goed gedaan bij opa en oma. Ben nog bij mn ouders, Lenhard is met de buurman naar de voetbal toe en komt me daarna weer ophalen. Hier schijnt het zonnetje volop. Ga zo denk ik maar ff wandelen met mn moeder en Jayna. Fajah: thnx voor de tip van die Orisel, zal es ff kijken bij de apotheek. Robine: leuke kleertjes weer voor je meissie! Dat roze blousje vind ik errug leuk....waar heb je die gescoord? Kelly: lekker met zn tweetjes uit eten geweest dus. Doe je inderdaad niet zo gauw meer he, maar is wel goed om af en toe te blijven doen Hebben jullie Daynah weer opgehaald na het eten? Inmiddels het zonnetje ook doorgebroken bij jullie? Lekker hoor je huisje weer schoon! Brennie: gelukkig dat de oogjes van Milou weer wat opknappen. En dus weer lekker veel geknuffeld nadat ze uit logeren was geweest. Wat kun je je meissie dan missen he! Robine: Wat goed van Jill zeg, zich 2 uur voorbeeldig gedragen aan tafel! Fijn dat je moeder zo'n mooie verjaardag heeft gehad en ook weer kan genieten! Succes op de personeelsdag vandaag he, ben benieuwd of jullie al aan de puzzeltocht zijn begonnen...haha . En Jill dus uit logeren, het si niet anders, maar je hebt ze liever bij je he! Voor Giovanna blijven we duimen, dat ze maar snel weer helemaal op eigen kracht kan ademen en er weer bovenop komt! Nou ga lekker wandeken nu, word ik misschien een beetje wakker in de frisse buitenlucht. Zal vanavond nog ff kleding foto's spammen. Tot later, liefs Sen
Leuke foto's Miranda! Zo, we zijn weer thuis. Lekker patatjes gegeten...mmm... Jayna ligt weer lekker in dr eigen bedje te slapen. Mn mannetje heeft een erg geslaagde middag gehad bij de voetbal in Heerenveen. 9-0 gewonnen! Samenvatting komt zo, zal es ff kijken naar die mooie doelpuntjes! Fijne avond allemaal!
Wat een rust vandaag. Hier toch lekker het zonnetje doorgekomen einde van de ochtend. Lekker wezen wandelen nog en de eendjes brood gegegeven. Weekend gaat veel te snel. Morgen weer werken. Ben lekker alleen, dus hoop dat het een beetje een relax dagje wordt. Mirando: Wat een leuke foto's zeg en net echt met die leeuwen Sem: Gezellig avondje/nachtje gehad dus. Kan me voorstellen dat je Jayna heb gemist. Wij hebben Daynah weer gisteravond opgehaald. Laatste tijd slaapt ze niet zo lekker door, dus dat wil ik me moeder ook weer niet aan doen en momenteel is me moeder nog een beetje aan het verbouwen, dus helemaal opgeruimd is ze ook nog niet. Als me moeder klaar is gaat Daynah een keer op een zondag daar slapen. Sap: Hoe was het op de kermis? Nog wat gewonnen? Robine: Druk weekendje voor jullie dus. Fijn dat je moeder weer de oude is. Leuk een fonduerestaurant, wist niet dat het bestond. Is het vanavond ook nog gezellig geweest. Lekker hoor al die etentjes. Ik ga even surfen op internet. Wil even wat kleding voor mezelf kopen. Mss heeft H&M leuke dingen. Tot laterr. Lfs kelly
Leuk Sem. Heb het ook gezien bij V&D en het rokje nog in me handen gehad, maar ik had al een spijkerrokje, dus heb het weer teruggehangen.
Kelly: Gelukkig toch nog het zonnetje even vanmiddag! 8) Snap wel dat je Daynah liever niet uit logeren doet als ze niet helemaal doorslaapt. Is ze nu nog vaak wakker dan? Inmiddels al iets leuks voor jezelf gevonden bij H&M? Werkse he morgen! Gelukkig hoef je niet tegen dat rot mens aan te kijken, dat scheelt weer.