Daynah sliep eigenlijk altijd wel door, maar sinds een week of 2 a 3 niet meer. Ik dacht zelf dat het mss kwam door die 6de ziekte. Zou het niet weten dan. Komt wel weer, hoop ik. Zo heb weer 4 nieuwe shirtjes besteld bij H&M. Ik wilde eigenlijk een bruine broek, maar ga van de week wel naar de winkel ofzo. Op internet is het lastig om te zien of ie leuk is. Ga nu lekker op de bank bij me vriendje. Weltrusten alvast. Lfs Kelly
Kel: Jill slaapt de laatste weken ook erg slecht hoor. 3-4x per nacht ff wakker, tulletje geven en dan slaapt ze weer. En maar dromen en dan heel wakker rechtop in dr bedje gaan brullen, vervelend he die gebroken nachten? Lekker nog gewandeld vandaag met Daynah dus! Sem: Jullie avondje klonk gezellig ennuh 3 uur thuis valt nog wel mee toch!? Vroeger kwamen we thuis als t alweer licht begon te worden. Hahaha, we worden oud. Fijn dat Jayna t zo goed heeft gedaan tijdens t logeren!En jij dus ook zo snel mogelijk weer haar opgehaald vanmorgen?! Haha, doen wij ook altijd hoor, douchen en hup Jill ophalen. Leuke kleertjes gescoord voor Jayna hoor. Die overgooier van Nijntje heeft Jill dus het jurkje van en een broekje en een winterjas, allemaal van die serie. Is erg leuk en lief vind ik Spijkerrokje en truitjes zijn ook schattig! Mirandao: Wat heb je toch leuke kindjes! Zeker net echt met die leeuwen en tijgers. hihi, lief hoor zijn ze zo samen en wat is Romira lekker blond! Leuk! Sap: En ook een fiets gewonnen voor Lieke?! Lol. Ben benieuwd! Personeelsdag was vreselijk! Eerst vanaf John zn werk met de auto's een soort van puzzeltocht rijden naar de plaats van bestemming( jeugdherberg!) en toen een GPRS loop van 2-3 uur door de duinen! Gadverdamme, stomme wandeltocht. Daarna hangen( lees bierzuipen voor de meeste behalve wij twee) 2 uur lang en toen bourgondisch eten wat wel ok was. We hebben tegen de organisatie gezegd dat we vroeg weg moesten omdat we geen oppas verder hadden, hahaha, wat een klote dag zeg, echt zonde voor zo een mooie zondag. Jill gemist en een domme wandeltocht. Ik ga dus echt niet meer mee met personeelsuitjes, vreselijK! Jill is nog bij opa en oma, morgen na mn werk haal ik haar pas weer op Saai nu zo een huisje met alleen John en mij zonder onze kleine lieverd. ga zo ff knuffelen met mn man en dan lekker slapen...........eindelijk een door-slaap- nacht tot morgen Lfs Z
Hello ladies, Wij zijn weer terug uit Terneuzen! Het was supergoed weer zeg. Prima hotel en arrangement. We hadden een familiekamer dus een apart kamertje voor Jaime. Die heeft weer lekker uitgeslapen . Zaterdagavond gingen we eten. Zaterdag einde middag kreeg ik nog een sms van mn vriendin. Ze moest toch in het zkh blijven. Tot de beeb geboren zou worden zeiden ze. Uitgerekende datum is 24 oktober. Vond ze niet leuk natuurlijk. Haar man is Chiel's beste vriend en die belde ook al op toen we in de auto zaten richting Zeeland. We zeiden nog misschien gaat het wel snel nu. Nou hij dacht van niet. Afijn ik had haar nog gesms't maar nog niks gehoord. Zaterdagavond waren we uit eten geweest en Chiel zn telefoon was leeg. Zondagochtend kreeg ik een sms van haar! De beeb was geboren, zaterdagavond om 20.30 uur. Weeen waren om vier uur begonnen., gewoon natuurlijk. Eerst leek het erop dat het te lang zou duren, met heeeeel veel pijn. Ze gingen haar al klaar maken voor een ks. ze had nog maar 3 cm ontsluiting en verging van de pijn. Was ontsluiting in 45 minuten van 3 cm naar 10 gegaan. . 45 minuten later was hij er: Yannick. We zijn net gelijk op bezoek geweest en wat een ukkepuk zeg. 2500 gram en 48 cm. Jaime leek een reus . Ze was heel voorzichtig bij Yannick. Durfde hem niet goed aan te raken en was zwaar onder de indruk...haha. Robine jammer van die personeelsdag zeg. Irritant idd zo lang wandelen getver. Er waren hopenlijk geen teken heh (weet niet of ik het tekenverhaal wel eens heb verteld..). Morgen Jill maar extra knuffelen als ze zo lang weg is geweest. Leuke kleren voor Jill! Blousjes zijn echt lief. Kel welke bruine broek van de H&M. Beetje gladde stof of niet? Jaime heeft ook een chocoladebruine broek, erg leuk ding. Sem leuke kleren hoor voor Jayna. Ik zou ook dat spul meenemen voor uitdrogen weet niet meer hoe het heet. Verder veeeeeel rompers, Jaime zat bijna hele dag in rompers. En lekker uitgeweest gister. Gezellig hoor. Mirandao wat een leuke foto's van je kids! Grappig met die leeuwen. Sap hoe was het op de kermis? Nog wat gewonnen? Lieke ook weer erg leuke kleren. Verder kan ik niet lezen. Oh wacht giovanna. Mooi dat ze deels van de beademing af is zeg. En vergroot hartje, het hele hartje vergroot? 10-20% dat werkt. Dat is niet veel zeg. Ik las idd laatst in die medische encyclopedie ook zoiets van ontsteking die doorslaat. Nou ik ga nog ff tv kijken en dan slpen. Liefs Sens oh ps, ik denk dat het niet lang meer duurt voor Jaime gaat lopen. Die is echt flink aan het stappen tegenwoordig, het gaat ineens heel snel, bizar gewoon. We gaan het zien.
Is dus toch goed gegaan, Sens, met je vriendin. Wat fijn! Haha, ja, Jaime is dan idd een reus daarbij vergeleken. Wel leuk om te zien hoe ze dan reageren, he. Was laatst met Bastian op kraambezoek en hij vond het ook reuze interessant. Jammer van je zondag Robine. Wandelen ok, maar dan natuurlijk wel met Jill. Kelly: geniet van je dagje alleen op het werk. Weekend gaat zeker te snel. :x Lastig he, als je Daynah niet uit logeren kunt doen, heb hetzelfde probleem. Mirandao: leuk he, de dierentuin! Semmi: haha, nachtbraker. Wel lekker lang geslapen, maar lijkt mij ook niets aan hoor, 's ochtends zonder Bastian. Nog geluk gehad op de kermis, Sappie? Ik heb zaterdag een fiets gekocht en een kinderzitje. Kunnen we eindelijk fietsen. Bastian vond het leuk!
Goedenmorgen, Lekker vrij dagje vandaag....ga maar es beginnnen met het pakken van de eerste spullen voor de vakantie. Vanmiddag nog ff de stad in voor nog wat spulletjes voor de vakantie. Begin er echt zoveel zin in te krijgen! Kelly: mooi geslaagd dus voor 4 shirtjes voor jezelf, lekker hoor! Een broek via internet bestellen vind ik ook wel moeilijk hoor, je weet ook nooit hoe die zit. Robine: balen zeg van die personeelsdag, had je inderdaad je tijd veel beter kunnen besteden dan! En vanmiddag lekker gauw Jill ophalen en maar weer heel veel knuffelen dan! Sensee: lekker weekendje weg geweest dus, mooi weer hadden jullie ook dan! En gefeliciteerd me het de kleine van je vriendin! Fijn dat alles goed is gegaan, en wat lief weer he zo'n kleintje! Panda: leuke foto's van jou en Bastian op de fiets, vind ie vast errug leuk lekker samen fietsen! Nou ga Jayna dr fruithap klaar maken, kan ze zo weer naar bed en mama aan de slag met wasjes draaien en beneden schoonmaken... fijne dag! liefs Semmi
O shit......helemaal vergeten, moet vanmiddag naar de tandarts om 1 gaatje te vullen en 1 vulling te vervangen.....baaaah, ik haat het! :x
Sterkte Semmi, bij de tandarts. Ik ben vorige week nog geweest voor controle, maar ik vind de tandarts niet erg. Dus gezellig avondje stappen gehad? Soms heb ik er ook wel zin in, maar dan moet ik wel weten dat ik 's ochtends uit kan slapen. Maar Jesse is nog nooit uit logeren geweest. Hij gaat op 23 t/m 25 november voor het eerst bij opa en oma logeren (mijn ouders). Dan heb ik Jaarfeest van mijn werk. Logeren we in het Hilton in Antwerpen. Moet erg luxe zijn dat weekend. He, en bijna vakantie! Lekker joh! Ik zou ook wel weer weg willen hoor. Panda: Een investering gedaan zaterdag dus? En Bastian vindt het fietsen ook leuk? Wat een leuk mutsje heeft hij op. Nu maar lekker gaan fietsen he? Misschien wordt ie lekker moe van de buitenlucht dat ie 's nachts een beetje door gaat slapen! Sens: Zo, ook weer terug uit het Zeeuwse? Welk hotel ben je geweest? En wat heb je allemaal gedaan? Ik ben zaterdag weer teruggekomen uit Terneuzen, maar ik ben echt nergens geweest, alleen bij mijn ouders. En je vriendin toch bevallen. Kleintje hoor, maar 5 pond. Maar ook zulke kleintjes groeien, ik was ook zo klein en nu...! Haha. Gaat het goed met de moeder ook? Robine: oh, vanmiddag weer lekker Jill ophalen. Die zul je wel gemist hebben, zeker nu het uitje niet leuk was. Met een kind heb je altijd een smoes he En fijn dat het met je moeder goed gaat! Leuke kleren ook weer voor Jill. Ik heb woensdag vrij, ga ook weer eens de stad in met vriendin. Die moet ik nog vertellen dat ik weer zwanger ben. En dan ook maar weer eens shoppen. Sommige broeken maatje 74 passen wel (mijn moeder heeft wat elastiek in de broekjes gedaan zodat ze niet afzakken), maar er mogen nog wel wat broekjes bij gekocht worden. En een winterjas natuurlijk! Kel: slaapt Daynah weer een beetje door? En spannend dat je weer op gesprek mag komen. Ik ga duimen voor je! En ook van die leuke kleren gekocht! Semmi en Sap ook trouwens. Sap: nog iets gewonnen met de kermis? Hoe is het nu met Lieke? Staat ze nu langer alleen? Jesse vindt het nog eng hoor, probeert het soms wel, maar laat zich vaak maar op de grond vallen. Zo, hier weer aan het werk geslagen. Even forummen tussendoor hoor. Mijn lieftallige collega is er ook, dus het was vanochtend (tot mijn leuke collega kwam om half 10) akelig stil. Bahbah. Niets aan hoor. Vandaag zijn ze trouwens de trappen aan het doen van Upstairs. Ben zo benieuwd hoe het eruit komt te zien.
Zo, tandarts bezoek ook weer achter de rug. Had met verdoving gedaan, en het viel me gelukkig alles mee. Net het eten op, dus zal ff gaan opruimen en dan Jayna aangeven bij Lenhard onder de douche. Vind ze zo leuk met papa douchen! LIS: goh dat klinkt luxe hoor, slapen in het Hilton hotel in Antwerpen. De eerste keer dus dat Jesse dan uit logeren gaat, blijft toch een beetje spannend he. Veel plezier met shoppen he woensdag , ben benieuwd hoe je vriendin reageerd als je vertelt dat je weer zwanger bent.
Owwwwwwwww heb zooooooo een baaldag. Heb t al maanden niet meer leuk op mn werk vanwege collega's binnen de LO sectie, maar nu ben ik 2 van de 3 echt spuugzat! Ben er via mn stagieres ook nog achter gekomen dat ze over me lullen. Eikels(een man en een vrouw), Ga t volgende week in de vergadering aankaarten en vragen wat hun probleem is. Misbaksels. Zeg dan recht in mn gezicht wat je ergens van vindt. Ben al verder aan t kijken op andere scholen en mss heel wat anders. Brrrrr kan dr zo kwaad om worden en dan zijn ze ook nog eens 40 en 50 jr oud he! Triest gewoon! Die vrouw van 40 werkt alleen maar, na dr lesgeven gaat ze nog 4 uur per dag tennisles geven en ze woont op deze leeftijd nog thuis bij dr papa en mama op zolder. Triest figuur! Geen man, geen vriend(in) niks, echt zo een lonely figuur! Panda: Wat een leuke foto's van jou met Bastian op de fiets. Idd dan zijn ze ineens weer erg klein he zo voorop. Fijn dat ie t fietsen zo leuk vindt. Sem: Gelukkig viel t mee bij de smoelensmit! De tandarts bezoeken is altijd erg vervelend! Laat je altijd met verdoving vullen!? Watje! Hahaha! Lenhard lekker aan t douchen met zn meisje?! LIS: Dat zijn de betere feestje van je werk! Beter dan zo een suffe wandeling als gisteren! Ennuh Jesse uit logeren, maak je daar niet te druk om, dat gaat ws helemaal goed! Kan ie nou al los lopen? Sens: Joepie, de baby is geboren. Zeker een klein mannetje zeg als ik zn gewicht zo las. Jullie lekker weekend gehad? Ben benieuwd wanneer Jaime los gaat lopen, zal ze dan toch de eerste zijn!? Ga zo maar weer eens beginnen met hardlopen, t is nu weer lekker fris om te rennen buiten. Moest maar weer eens actief worden! Tot later Liefs
Robine: wat achterbaks zeg van die collega's van je! Ik zou echt razend zijn als ik er achter zou komen als ze over mij lullen! Wel knap dat je het aan gaat kaarten in de vergadering....you go gilr! Echt vervelend dat je het niet meer zo naar je zin hebt. Hopelijk wordt het nog beter, of vind je iets anders. Hoe was het om je meissie weer lekker in je armen te sluiten vanmiddag? Was ze blij om je weer te zien? Succes met hardlopen he! Zo, ga lekker bankhangen en vroeg naar bed, nog steeds een beetje slaap inhalen van het weekend. Jayna ligt heerlijk te slapen nadat ze lekker met papa gedoucht heeft. fijne avond!
hoihoi robine wat een kwallen zeg zo achter je rug om kan ik zooo boos om worden altijd he panda voor het eerst op de fiets met de kleine leuk is dat he en hij ook lekker genoten las ik sem mooi dat het meegevallen is bij de tandarts lis lekker hoor er even tussen uit wel zonder je kleine maar als je terug komt lekker stevig knuffelen sens je vriendin toch bevallen zal wel wennen geweest zijn zo.n kleintje weer he robine leuke kleertjes kel ik duimvoor je dat het gesprek goed gaat voor je lady ice wij wouden ook eerst de trap door hun laten doen maar die van mij wou het eerst zelf proberen of die het kon en ja hoor het is gelukt dus scheelde ons veel centjes dames bedankt voor de complimentjes over mijn kids en ja blond is ze tegen wit aan soms als ze in de zon is geweest en voor het eerst een staartje hier ookal de uitnodigingen besteld voor de kids met hun foto als het goed is kan ik ze vande week ophalen wij houden het samen voor de kids wel zo makkelijk en anders heb ik 2 zaterdagen een verjaardag hier
Hoi hoi, Nou wat ik vandaag weer meemaak op me werk......echt genant gewoon! Wil ik 's-ochtends een client bellen voor een afspraak, bel ik op zijn mobiel, maar die staat uit. Bel ik later op zijn privetel. neemt er een vrouw op zeg ik spreek ik met mevrouw B. (zo noem ik haar maar even), zegt ze nee die ken ik niet, maar met wie spreek ik. Zeg ik ons bedrijfsnaam, dat herkende ze dus niet, vraag ik dus naar de heer A, zegt ze die is niet thuis, maar waar gaat het over. Ik zeg over het aangekochte huis aan de ........ Om een lang verhaal kort te maken meneer A heeft een nieuw huisje gekocht met mevrouw B wat mevrouw A dus niet wist Nou was het dus een beetje bekend bij ons dat je meneer A alleen op zijn mobiel mocht bellen, alleen was er geen aantekening van gemaakt en ik wist van niks. Einde van de dag belt meneer A op over de rooie naar mij...hoe ik dat kon doen. Heb maar me excuses aangeboden, wat moet ik dan. Heb later me baas maar ingelicht........, gelukkig was ie niet boos, baalde wel dat het zo is gegaan het was nl. nog een goede client ook van kantoor. Er was gelukkig nog wel iemand blij met mij en dat was mevrouw A , dat ik even had verteld hoe het in elkaar zat. Maar wat voelde ik me lullig zeg. Robine: Wat een eikels zeg die collega's. Roddelen is zo erg, zeg het dan recht in je gezicht. Je heb gelijk om er wat van te zeggen hoor. En 40 jaar en dan nog thuis wonen.....zoooooo triest. Goed van je om weer te hardlopen. Ben vanavond ook wezen sporten. Sem: Tandarts weer gehad dus. Nog even en dan lekker op vakantie.....wil zo graag me je mee LIS: Zo heej dat klinkt luxe zeg. In dat weekend vieren wij Daynah haar verjaardag. Wat ben je aan het doen aan je trappen? Ander kleurtje ofzo? Panda: Leuke foto zeg van jullie tweetjes. Vind Bastian het fietsen leuk? Sensee: Zo lekker weekend gehad dus. En gefeliciteerd met je vriendin. Fijn dat het toch allemaal goed is gegaan. O en die bruine broek bedoelde ik eigenlijk voor mezelf en niet voor Daynah O ja heb vandaag nog de slinger binnen gekregen met Hoera Daynah is jarig. Hij is echt leuk geworden. Ga nu even me kleding klaar leggen voor morgen. Lfs Kelly
Effe snel Jezus Kel wat genant. Dat het nog gebeurd dat soort dingen te erg! Oh zeg ik zit hier met mn mond open. Z idd wat sem schrijft you go girl. Wat een stelletje achterbakse mensen zeg. En nog thuis wonen op je 40e is echt te te te erg. Ik ben er weer vandoor! Ff csi van de dvd recorder kijken en op tijd slapen. Liefs Sens
En nu moeten we er eigenlijk nog wel hier erg om lachen. Heb het Chiel even voorgelezen...whaaahaaaa. Mevrouw B. houdt van je Kel!
Mijn collega moest er ook wel erg om lachen toen het achter de rug was. Ik stond nog met een mond vol tanden Mevrouw A zei ook echt letterlijk dat ik haar had geholpen en dat ze er blij mee was dat ze dit nu wist. Maar zal nog best een staartje krijgen dit verhaal.
Hahahahaha kel, wat een verhaal! Nou ja jammer dan hoor, moest meneer A maar alleen zn mobiele nr geven en niet ook nog zn prive nr. Die liggen vanavond flink overhoop dankzij jou! Hahahhaha LOL Ach niks aan te doen hoor, dom blondje die je bent, Whoehahahahah
Hahahaha Kelly! Geweldig verhaal. Eigen schuld hoor, voor die man. Moet ie maar niet zo dom zijn. Komt altijd uit, dat soort dingen, dat blijkt wel weer.
Haha, moest er ook wel om lachen Kel. Wat een verhaal zeg! Moet die man maar niet zo dom doen hoor. Het komt toch wel uit. En goed van jullie, Kel en Robine, weer gaan sporten! Ik ben echt veel te lui! Robine: groot gelijk dat je er iets van gaat zeggen. Sfeer is zo belangrijk op het werk he. Als mijn ene collega er niet is, is het altijd gezellig. Als zij er is... pfff, dan kun je een speld horen vallen. Niet leuk. Als je niet meer in het onderwijs zou willen werken, wat zou je dan willen doen? Heb je veel minder vakantie hoor! Soms denk ik weleens dat ik de lerarenopleiding gewoon had moeten afmaken (heb na het eerste jaar de zgn. vrije studierichting gekozen die op het bedrijfsleven was gericht). Mirandao: nou, blondje is Romira hoor. En nu ook een staartje. Schattig! En groot gelijk dat je de verjaardagen samen viert. Later zul je waarschijnlijk wel moeten splitsen he. Verder weet ik even niet meer. Heb zo beroerd geslapen. Jesse ging huilen toen ik naar bed ging. En telkens als ik hem teruglegde, ging ie weer staan en huilen. Dus maar even bij me gepakt in bed. Op een gegeven moment kon ik hem gelukkig terugleggen.