Heej dames, Ff berichtje vanaf mijn werk . Vanmorgen was Jayna weer zo lief. Ze zwaait me nu altijd uit samen met Oma voor het raam. Heel hard roept ze dan da, da! en dan dat handje er bij te zwaaien ..smelt .. Miranda: handig dat je de verjaardagen zo samen kunt vieren. Extra groot feest dus bij jullie! Kelly: Jeetje wat een verhaal zeg met meneer B ..hahaha ..lach helemaal dubbel toen ik het las. Al zal het voor jou niet zon leuke situatie geweest zijn. Je hebt er ook rare mensen bij zitten he! LIS: balen zeg dat je zo beroerd geslapen hebt. Je kan je rust nu wel gebruiken! Hoe voel je je verder? Moet je binnenkort weer naar de VK? Nou ga weer es wat doen hier ff iets ondernemen met de kids . Tot later!
hey meiden was er ff niet,voelde me niet zo heel lekker,buikgriepje ofzo,nu gaat het wel weer.vanmiddag met de kids naar het bos geweest was wel even lekker,helemaal niet koud. ga nu aan het eten beginnen boontjes met spek rond in de oven mmmmmm......
die kelly wat een verhaal,die man zal het een en ander mogen uitgelegt hebben toen hij thuis kwam hahaha...
Fajah: vervelend zeg dat je ff niet helemaal lekker was. Gelukkig voel je je nu weer wat beter. Lekker naar het bos geweest dus. Is dat dicht bij jullie huis? Hoe hebben de boontjes met spek gesmaakt? Klinkt wel lekker namelijk!
sem:boontjes met spek waren heel lekker. het bos is hier zeker dichtbij een grindpadje door en dan zijn we er al bijna. niet zo heel groot bos,maar wel lekker om eens te wandelen met de kids. jelte wil de laatste tijd absoluut niet meer in zn bed s'avonds.huilen en hij is zo bang zegt hij steeds! heb al verschillende knuffels weggehaald o.a een haai van shark tale,was hij ook bang van zei hij. hij ligt er net in en het gaat goed ik hoor hem niet.zal weer een fase geweest zijn zeker? yorben daarentegen die leg ik neer en die slaapt meteen,zo makkelijk is dat.
onzekermeisje dat heeft ruben nu ook hij mag al een tijdje als die wakker is en de wekker is afgelopen naar beneden maar vanacht kwam henk van mij thuis om 2 uur lag ruben op de bank kwam ik vanmorgen om 6 uur beneden lag die er weer hij zegt dat de robot zegt dat hij naar beneden moet nu krijgt hij de robot niet meer mee in bed en is het trap hekje dicht dus ben benieuwdt hoe het gaat vanavond dames ik reageer morgen verder ben dan weer vrij
miranda:jelte is de laatste tijd ook bang van zn speelgoed gek is dat hé ,terwijl ze nu best al groot zijn. hij mag niet alleen naar beneden,hij moet het eerst komen vragen aan me. hij heeft al een paar avonden in mijn bed gelegen en als hij dan slaapt leg ik hem over.in onze kamer is hij niet bang. ruben heeft dat dus ook?
ja ruben heeft dat dus ook best wel vervelent hij is nooit moeilijk geweest met slapen maar nu ik denk dat de fantasie op de loop gaat of zo
het liefst wil hij ook bij ons in bed maar dat heb ik nooit gedaan dus nu ook niet anders went hij eraan en dan komt hij daar weer niet vanaf
Fajah en Mirandao: Vervelend zeg dat jullie kids zo slecht slapen momenteel, zal idd wel bij de leeftijd horen! Fajah, wat een geweldige nieuwe foto van je kids(die in de banner) en leuke foto's van Jelte en Yorben in t bos! Hier ook eentje die al weken lang meerdere malen per nacht wakker wordt, echt heel vervelend, nu staat ze ook steeds in dr bed, als je dr neerlegt en je draait je om staat ze alweer, echt vervelend! Ga dr weer ff neerleggen Lfs Z
robine:bij jill is het mss nog van toen ze in het zkh was ?verlatingsangst ofzo? miranda:jelte ligt alleen eventjes in ons bed om in slaap te vallen anders ook niet hoor,ze zijn daar zo aan gewend dat ze dan niet anders meer willen. ik heb hem nog steeds niet gehoord dus denk dat het probleem toch bij die haai-knuffel lag!
Hey, ben ik ook weer even...ik ben morgen weer vrij en moet donderdag dan werken. Haha die Kelly...moest echt ff lachen hoor toen ik het las. Wat moet je je toen lullig hebben gevoeld. Nog iets van gehoord? Robine, wat klote zeg dat je het niet naar je zin hebt op je werk. En dan ook nog horen dat ze over je zitten te roddelen..idioot! Ja wat zou je nog meer leuk vinden voor werk? fajah: ooh da's wel vervelend zeg van Jelte...hoop dat ie vannacht doorslaapt. Leuke foto's! Heb jij nog iets van Giovanni gehoord? semmi: lief is dat he dat zwaaien! NOg ff werken voor je en dan lekker vakantie! LIS: Jesse ook al moeilijk met slapen dus. Milou heeft het ook soms nu, de ene nacht wordt ze wakker en de andere nacht hoor je d'r niet. Of wij slapen zo vast dat we het niet horen panda, lekker fietsen met Bastian..vindt ie zeker wel leuk? HOpelijk maakt de buitenlucht hem lekker moe of gaat het nu al beter met het slapen? AM: weer aan het werk? Alles goed verders? sappie: hoe staat het met jullie weddenschap? Sens: proficiat met Yannick. Gaat het allemaal goed met hun? Moeten ze nog in het ziekenhuis blijven? Hier verder alles zijn gangetjes. Milou is niet meer verkouden en d'r oogjes zijn ook over. Verder stapt ze nu al echt heel goed aan 2 handen en schatert het dan uit. Ze geeft nu echt overal kusjes aan maar als papa en mama het vragen doet ze het niet. Zelfs alle boekjes krijgen kusjes...zo lief! Oja gisteren d'r uitnodigingen gemaakt, zal zo ff spammen. Ik ga nu gtst kijken...doei doei
mooie kaart brennied ik kreeg vandaag mail van hema dat ze over 2 dagen klaar liggen dan zet ik het ook hier op bij romira valt het slapen snachts mee maar overdag wil ze maar 1 uurtje en verder niet dus ik denk dat het daar aan ligt dat ze snachts goed slaap en met ruben ja zal idd de leeftijd zijn denk ik ook hij slaapt nog
Ik leef ook nog hoor. Sorry dat ik al ff niet gepost heb. Vind het alleen lullig als ik niet op iedereen kan reageren, dus postte ik maar ff niet. Ff een btje futloos denk ik. Maargoed van slecht slapende kids hebben er hier dus veel meer last. Hier wordt net als Jill gelijk gestaan in zn bedje en dan maar huilen. Kan daar zelf best moeilijk tegen. Hij heeft nu ook de rode hond en drinkt weer slecht. Brennie: wat een superleuke uitnodiging! Wij vieren het ook de 3e (voor familie)! Maar ook de 4e (voor vrienden). Ben idd weer aan t werk. Gisteren teamdag gehad, hele dag vergaderen dus. Vamdaag weer echt aan het werk. Heb deze week alleen de donderdag en vrijdagmiddag vrij. Weekend ook weer werken. Sens: Joepie hij is geboren! Gefeliciteerd! Zn mama komt me trouwens bekend voor, weet alleen niet waarvan
Zag nog leuke foto's van Bastian en Panda op de fiets en van Yorben en Jelte voorbij komen! Panda jij lijkt echt jonger dan je bent! Vat het maar als een compliment op hoor Ik werd vandaag door een nieuwe leerling bij ons 24 geschat, ze geloofde niet dat ik al een kind had Vond het vroeger echt vervelend om veel jonger geschat te worden, maar is nu eigenlijk best leuk haha.
En zo ziet zn lichaam er nu uit. Zou over een weekje over moeten zijn, ik hoop het maar want wil volgende week wel met hm gaan zwemmen en hij mag geen andere beebjes aansteken natuurlijk.