November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    brennied:leuke kaart voor milou dr verjaardag,wij vieren het op 10 november,heb kaartjes van cars verstuurd.
    je vroeg hoe het met Giovanna is nu.ze ligt nog steeds aan de volledige beademing en word morgen geopereerd.ze was weer een paar stapen achteruit gegaan.chantal en haar vriend verblijven in een hotel vlakbij het zkhuis.

am:eek:eioei dat ziet er niet lekker uit bij kyll,heeft hij er last van?
    en krijg je daar iets voor?
    beterschap voor hem hoor.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Volgens mij voor iedereen een flink drukke periode hier. Ligt aan de tijd van het jaar volgens mij.
    Ik heb volgende week een deadline of eigenlijk twee van beleidsnotities. een is binnen mijn takenpakket, de ander....tja die is van een collega die vorige week op vakantie is gegaan. Fijn heh. Ik weet er geen zak van. Klein bijkomend puntje is dat het volgende week vakantie is in onze regio, en er dus geen hond is om mee af te stemmen....Goed ik ben vrij nu heh is avond dus ga er verder ook niet over nadenken.

AM wat zielig voor Kyl! Jeukt het ook die rode hond?Hmm en de moeder van Yannick komt je bekend voor..ze zit in de zorg. Werkt bij mesos hier in Utrecht. Daarvoor zat ze bij een theatergezelschap. Misschien ken je haar van de zorg? Ik weet niet of ze er al uit zijn nu, maar ga deze week even bellen. Denk het wel hoor alleen zijn bloedsuiker was wat laag. Haha en een leerling schatte je op 24 grappig zeg.

Mirandao en Fajah wat rot dat de oudsten niet willen slapen zeg. Lijkt mij heel vervelend. Gek idd dat ze dan bang worden van speelgoed.

FAjah al opgeknapt nu? De foto's in het bos zien er mooi uit. We reden daar afgelopen weekend in de buurt en ziet er ook gewoon heel mooi uit daar.

Brennied leuke uitnodiging. Iederen aan de uitnodigingen zeg..hihi.

Robine succes met Jill. Is ze lang wakker dan of gaat ze weer snel slapen. Hmm maakt eigenlijk ook niet uit natuurlijk jij bgent ook wakker en je nacht is gebroken. Succes!

Ik ga nog even tv kijken.

Liefs Sens

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Fajah: Spannend die operatie van Giovanna morgen. Ik ga duimen dat het allemaal goed gaat!
    Ik weet niet of Kyl er last van heeft. Hij is wel weer anders (moelijk slapen en eten/drinken). Kan niet merken of hij wel of geen jeuk heeft. Ik krijg er zelf wel jeuk van als ik het zie ;) Hij krijgt er niets voor hoor, Rode hond gaat vanzelf weer over.

Sens: idd nu maar ff niet over werk nadenken. Lukt mij ook niet altijd hoor. Ging zondag ff mn werkmail lezen (webmail), maar had ik beter niet kunnen doen. Voor volgende week wel alvast suc6 met die beleidsnota.
    Wie weet ken ik dr idd uit de zorg ofzo. Zag iig een x een foto op Hyves, maar kon dr niet plaatsen. We hebben wel af en toe met Mesos (Overvecht) te maken, maar denk niet dat ik dr daar van ken. Ik hoop dat ze snel naar huis kunnen, lekker met het gezinnetje thuis!

4. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Annemonique: beterschap voor Kyllian! Ziet er zo zielig uit he, al die vlekjes. Rode hond is wel vervelender dan 6e ziekte, toch? Duurt langer. Hoop dat het snel over is, wie weet is hij dan ook weer wat makkelijker.
    Haha, dus jij wordt ook al jonger geschat. :) Ik vind het nu idd ook niet vervelend meer.

Erg dat telkens staan in bedje en huilen. Hier ook. Twintig, dertig keer soms. Vreselijk eigenwijs kind. En dan weer een paar keer wakker 's nachts en meteen krijsen en staan. En overdag slaapt hij met moeite een uurtje.

Brennie: Milou haar oogjes dus weer over, gelukkig. Haha, leuk he, dat lopen en lachen. Wat lief, al die kusjes.

Robine: Jill ook al zo'n eigenwijze donder dus. Wat moet je daar nou mee he? Behalve dan telkens weer neerleggen. Ik laat Bastian ook wel eens gewoon een tijdje staan hoor, in de hoop dat ie vanzelf weer gaat liggen. Doet ie alleen niet. :rolleyes:

Sens: hoe gaat het met Jaime? Loopt ze al? ;) Kan niet lang meer duren!

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag,

Weer ff vanaf mijn werk. Heb straks functioneringsgesprek met de manager. Ben benieuwd wat hij te melden heeft….Vanmiddag een puzzeltocht met de kinderen doen, georganiseerd door Duitse stagiares. Morgen nog werken en dan vakantie! 8) Heb morgenavond nog een personeelsfeest van Jeugdhulp Friesland, met buffet en live muziek, ben benieuwd of het wat is.

Fajah: ach die arme Jelte, zo bang dus in zijn bed. Denk dat het wel een beetje bij de leeftijd hoort. Mn neefje had dat ook rond die leeftijd. Ook veel nachtmerries enzo. Leuke foto’s van de kids in het bos! Wat is het ook een heerlijk stel zo samen he!

Robine: hoe heeft Jill geslapen afgelopen nacht? Is het beter gegaan nu met de slaapzak onder het matras door?
    Hoop het wel voor jullie, want steeds weer die gebroken nachten is echt waardeloos.

Brennie: fijn dat de oogjes van Milou weer helemaal over zijn. Erg leuke uitnodiging ook,. Milou heeft op dezelfde dag als Jayna haar feestje…..haha!

AM: hoe is het nu met Kyllian? Ziet er niet fijn uit die rode hond. Hopelijk is je mannetje weer gauw helemaal de oude!

Sensee: weer een deadline voor de deur dus, poeh, lijkt me best stressen soms die baan van jou! Wel goed om jezelf blijven denken hoor! En inderdaad, als je dan een keer vrij bent, er maar even niet aan denken en genieten van je meissie!

Nou ga maar richting mn manager, tot later!

Liefs S

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Oeps.....2x :oops:

7. Goedemiddag allemaal,

Zo lekker vrij vandaag. Vanmorgen alweer druk geweest met boodschappen halen en ik moest even naar het alexandrium om wat spulletjes te halen.....is geen straf hoor om daar te lopen. Net boterhammetje gegeten en Daynah ligt nu lekker op bed. Ze is heel de ochtend wakker gebleven, gebeurd nooit bij haar.

Sem: Lekker zeg nog 1 dag werken en dan vakantie, wanneer ging je nou precies weg?
    Hoe was je functioneringsgesprek?

Sensee: Poeh weer een deadline en nog 2 ook. En je heb gelijk om er niet aan te denken als je vrij bent. Ben je al bezig met voorbereidingen voor Jaime d'r verjaardag. Je bent de 1ste van ons.

Fajah: Ach jeetje wat erg van Gionvanna, wens ze maar veel sterkte hoor.

AM: Ach jeetje wat zielig voor Kyllian, heeft ie er erg veel last van of valt het wel mee. Lijkt een beetje op de uitslag van Daynah maar dat waren donkerder rode vlekjes.
    Verder alles weer goed met je. Denk dat het aan het weer ligt dat fultoze, die stomme herfst ook.

Brennied: Toevallig belde die man gisteren weer of alles naar een postbus adres verstuurd gaat worden. Zal het maar doen heh ;)
    Fijn dat de oogjes van Milou weer over zijn. Leuke uitnodiging heb je gemaakt.

Robine: Hoe is het bij jou gegaan vannacht. Daynah is wel weer wakker geworden. Ik zou echt niet weten waar het aan zou kunnen liggen, mss is het wel een periode en groeien ze er wel weer overheen.

Verder kan ik niet lezen. Ga even strijken en moet nog een telefoontje plegen. Tot laterrrrrrr.

Lfs Kelly

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    hoi hoi,

Nou vannacht was Milou ook weer wakker :rolleyes: ze zit dan als ik kom en als ik ernaast ga zitten en over d'r hoofdje aai is het goed en lacht ze naar me :( Meestal kan ik na 5 minuten weer gaan en gaat ze slapen, snap ook niet waar dit vandaan komt maar het is verrekes lastig.
    Het is vandaag eigenlijk oma-dag maar omdat ik vrij ben is oma haar vanmiddag na de boterham komen halen. Ik vond het zo sneu dat ze anders Milou vandaag niet had. Ze is met ze naar de eendjes en ze brengt Milou rond 17 uur weer thuis. Kan ik ff wat doen voor mezelf.
    Vanochtend trouwens de uitnodigingen laten afdrukken, ik kan ze vrijdag ophalen. Ik moet ook nog een winterjasje voor Milou kopen, maat 86, dus moeten we het weekend maar ff op stap. Iemand tips waar ze nog leuke hebben?

kelly, Daynah nog lekker geslapen vanmiddag, ze zal wel moe zijn geweest.

semmi, en hoe ging het gesprek? Veel plezier vanavond, het klinkt iig wel leuk!

panda, bastian dus nog steeds onvermoeibaar ;). Milou gaat ook weleens staan als ik wegloop maar ik ga haar niet terugleggen...ik hoor haar daarna niet meer dus zal ze wel vanzelf gaan liggen. Blijft bastian dan huilen?

sens: phoe...je hebt maar een drukke baan is het niet? Wel aan jezelf blijven denken hoor.

fajah; bedankt voor de update over Giovanni, weet je al hoe de operatie is verlopen? Het moet echt een hele moeilijke tijd voor ze zijn.. :( Hopelijk komt het allemaal snel goed en kunnen ze d'r verjaardag thuis vieren.

HOe ging het met Jelte vannacht? Was het de haai die hem zo bang maakte?

AM: acherum die Kyllan...z'n ruggetje...geen hem maar een dikke knuffel! Dus jullie hebben 2 feestdagen, hebben wij bewust niet gedaan. Ik denk dat ik zaterdagavond al knock-out op de bank lig en Milou ook
    :) Hoeveel nodigen jullie eigenlijk uit?

Mirandao: ben benieuwd naar je uitnodiging. Hoe ging het met Ruben vannacht?

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    om half 2 is Giovanna geopereerd. Ook zitten ze sinds gisteren in het ronald macdonaldhuis, dus dat is al 1.
    Ze moeten na de operatie nog zo'n 2 weken op de uitslag wachten van het onderzoek.
    Wel had Gio gisteren wat koorts, mocht ze dat nog hebben, dan kon de operatie niet doorgaan
    Als ik goed begrepen heb kunnen er 3 oorzaken zijn waardoor dit is gekomen, 1. een virusinfectie, 2. een afwijking in de aders, 3. een aandoening die niet te behandelen valt en waarbij ze voor het feit komen te staan dat ze hun meisje gaan kwijt raken. De chirurg heeft wel gezegt dat dit maar zelden voorkomt en hij dit ook zeker niet verwacht, gelukkig!
    Dat het niet eerder bij artsen en cb is opgevallen heeft te maken met het feit dat als een volwassene iets aan het hart heeft, hij sneller futloos is en sneller kwaaltjes kenbaar maakt. Baby's spelen gewoon vrolijk verder tot het moment dat het echt niet meer lukt.
    Mocht het zo zijn dat het zo is dat haar aders verkeerd zijn aangelegt is dat ook via een echo vaak niet goed te zien, dit wordt nu via de caterisatie ook nagekeken, alleen zo hebben ze 100% zekerheid erover.

Ze ging wat laten weten zodra de operatie achter de rug is ( en zijzelf dus van alles een beetje bekomen zijn) maar we hebben nog niks gehoord.

zo dat was even een update over giovanna

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    jelte heeft toch nog goed geslapen in zn eigen bedje,wel zonder de haai.dus daar zal het wel aan gelegen hebben.

brennied:wel lief van je dat je de oma-dag toch laat doorgaan :D
    ik pas vandaag op het dochtertje van mn zus,3 kids dus vandaag.

11. Poeh heftig hoor voor ze. Hoop dat ze snel opknapt.

Brennied: Ik vind dat V&D wel leuke jasjes heeft. Mss daar even kijken.

Daynah heeft heerlijk geslapen vanmiddag 2,5 uur. Ga zo maar eens eten vast klaarmaken. Zodra Sabino thuis is ga ik weer weg....naar de sportschool.

Tot laterrrrr

lfs

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Maar ja ze luisteren toch ook naar het hart op cb en bij de huisarts?
    Via een slokdarmecho kunnen ze goed zien hoe alles bij het hart loopt.

Naar hoor.

13. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Via beluisteren of een echo (wat voor echo dan ook) was er nooit 100% zekerheid geweest. Pas via de cateresatie (hopelijk schrijf ik het goed ;) ) is er pas 100% zekerheid.
    Het is in ieder geval goed gegaan en er zijn geen afwijkingen gevonden. Wel hebben ze geen voledige cateresatie kunnen uitvoeren aangezien Gio nog wat koorts had. Eigenlijk zouden ze 2 stukjes hartspier verwijderen voor onderzoek, maar dit hebben ze niet gedaan omdat dat zeveel invloed geeft op het hart en Gio dat niet aan zou kunnen in deze toestand.
    Ze gaan er tot nu toe nog vanuit dat het een virus is (en dat hadden ze dus via echo of beluisteren ook niet eerder kunnen vinden) en dat zal ze zelf moeten genezen, voor virussen is geen medicatie.
    Het is dus nog steeds afwachten en onzekerheid, doordat ze dus niet de volledige cateresatie hebben kunnen uitvoeren kunnen ze nog niet alles uitsluiten.

Groetjes Angela.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ben lekker op tijd weg gegaan vandaag. Mocht ook van mijzelf want zat al om 7.30 achter mn bureau :( .
    Jaime heeft net gegeten. Zo wat wordt ze bijdehand zeg. Hebben jullie beebs ook af en toe dat dwarse?

Kel zo Daynah heeft idd flink geslapen zeg. Succes met de sportschool vanavond. Hihi en weer naar het alexandrium gweest. Zal je zeggen ik was daar nog nooit geweest. Nog wat van je soll. gehoord?

Brennied prima oplossing toch zo wat je hebt gedaan in de middag! Heb je ook nog wat tijd voor jezelf is ook wel eens fijn. Ik vond bij Zara baby leuk, maar dacht dat je die niet had in nl. Wel in Belgie.
    En idd drukke baan maar ja was laatst iemand die zei je verdient wel lekker en dat is ook zo dus moet je dit er maar bij nemen.

Sem bijna op vakantie meid! Heeriljk hoor. Had je alles nu al gekocht? En hoe ging je gesprek? Vast wel goed toch?

Panda ik schrik van je 20 30 keer zeg. Pfff dat is veel. Kun je niet een weekendje een keer met je vriend samen weggaan? Kunnen jullie ff bijslapen! Jaime loopt nog niet, maar kan wel losstaan maar dat heeft ze niet door. Met het stappen moet ze altijd nog haar handen op mijn handen leggen en dan is het goed.

AM misschien ken je haar gewoon van de stad dan? Ze woonde vroeger in Nieuwegein nu in Utrecht. Oh en ze zijn thuis. Ik had haar gister gesproken. Heerlijk met zn drie aan het genieten. Lief hoor.
    Smeer je ook niet talkpoeder ofzo? Helpt wel volgens mij.

Ik ga Jaime in bad doen...

Laterzzzz
    liefs Sens

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Heeeeej meiden,

Fajah: leuke foto's zag ik voorbij komen van je kids. Blijf me verbazen over de bos haar van Yorben. Dat groeit als kool geloof ik, haha.
    Gelukkig is de haai uit Jelte zijn bed zodat hij weer lekker kan slapen.

Sens; je bent idd erg druk op je werk he met al die deadlines. Bij ons valt het heel erg mee met de drukte, eerder erg rustig. Te rustig is ook niet goed he?! Ben heel erg benieuwd wanneer Jaime gaat lopen. Lieke gaat echt nog niet lopen hoor ! Het lijkt of ze het stappen even helemaal niet meer interessant vindt.

Annemo: die arme Kyllian, zo zielig de rode hond. Hoe gaat het nu met hem? Gelukkig jeukt het niet. Dikke knuf voor hem.

Semmi; hoe is de puzzeltocht gegaan? Jullie doen wel vaak leuke dingen met de kindjes he? En hoe ging het funtioneringsgesprek?

Brennied; gelukkig gaat het weer helemaal super met Milou ! Lief is dat he als de boekjes kusjes krijgen. Lieke doet dat ook, zo schattig. Ben benieuwd wanneer jullie meisje dr eerste echt stapjes alleen zet.
    De uitnodiging is ook erg leuk geworden !

Kelly; weer naar het Alexandrium geweest? Hahahahaha, ook nog leuke dingen geshopt?

Robine; hoe is het vannacht gegaan met Jill? Heeft ze de slaapzak nog losgetrokken aan de achterkant?

Verder weet ik het niet meer.

Hier niet zoveel te melden, alles gaat zn gangetje.

Ik kom later nog weer ff kijken.

Liefs Sap

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sens:ben je nog naar sluis geweest en brugge afgelopen weekend?

sap:tja dat haar van yorben ,iedereen zegt dat het zo hard groeit,beetje pokon aan de shampoo toevoegen en het groeit hoor (hihiih grapje)
    lieke dus niet meer stappen,komt vanzelf wel hoor.moet ook niet te vlug gaan hé?

17. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Sens: echt heel bijdehand nog niet, wel boeffig gedrag (bord uit handen slaan en dan heel hard lachen). Als Jaime al wel losstaat gaat ze vast binnenkort per ongeluk lopen. Zonder dat ze het doorheeft. :D
    Weekend weg vind ik heel moeilijk, ik zou niet weten wie ik een nacht met Bastian kan opzadelen. :) Maar zogauw hij wat beter slaapt gaat hij naar oma, hahaha.
    Ik heb hem vandaag extra vroeg in bed gedaan. Wie weet helpt dat.

Goed zo Kelly, naar de sportschool. :)

Haha, Fajah, dus zonder haai slaapt Jelte wel goed. Kan best hoor, bang zijn voor speelgoed. Ziet er in het donker natuurlijk heel anders uit. Herinner ik me nog wel hoor, van vroeger, dat ik bang kon zijn voor hele stomme dingen.

Brennie: Milou ook al wakker 's nachts? Nou, dan zal het toch echt wel een fase zijn waar ze in zitten.
    Ja, Bastian blijft huilen als hij in bed staat. En daarna wordt het krijsen. Dus dan leg ik hem toch maar weer neer en zeg dat hij lekker moet gaan slapen enzo. En uiteindelijk accepteert hij dat wel maar dat kost wel wat uithoudingsvermogen van mijn kant.

Sappie: nee, te rustig is ook niks, dan gaat de tijd te langzaam.

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Panda; heb echt vaak met je te doen hoor. Ik hoop echt dat er snel een tijd aanbreekt dat je Bastian ook eens een keertje weg durft te brengen en even lekker met je man kan genieten van eventjes een beetje rust.

Fajah; pokon toevoegen, hahahahaha, ik zal het ook eens proberen, Lieke kan wel een beetje gebruiken :) :) :) .
    En het stappen zal idd vanzelf wel komen. Maak me er ook niet druk om hoor, ze moet nog 1 worden, tijd voldoende dus.

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Panda vind het ook erg sneu voor je. Heb wel eens gehoord dat als kinderen die vaak huilen en dan een keer uit logeren gaan dan wel slapen. Waarom probeer je het niet gewoon? Of misschien dat hij bij een vriendin kan slapen een nachtje. Relatie is ook belangrijk en tijd voor elkaar heel erg belangrijk.

Fajah we zijn helaas niet in Sluis geweest. Welin Brugge, hebben we een rondvaart gemaakt, dat was erg leuk en Jaime ging echt uit dr dak. Staan op die boot de hele tijd en schreeuwen en praten..hahah. Was goed weer in Zeeland heh.

Sap misschien is Lieke nu met heel andere dingen bezig. Ik vind het altijd opvallen dat Jaime of fysiek ontwikkelt of mentaal. Beide heb ik eigenlijk nog niet gezien.

Wij willen voor Jaime haar verjaardag een stoel kopen. Nu zag ik een sixties stoel bij het rietje die was erg leuk, maar we kwamen ook ene stoel tegen die heet le baron. Kunnen ze van 1 tot 10 in, die groeit mee.
    Kent iemand die stoel? Wij vinden hem nl. best prijzig dus ik wil wel zeker weten of hij goed is of niet....

Liefs Sens

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Sens; kan idd best zijn dat Lieke met andere dingen bezig is. Ze kan opeens heel duidelijk zwaaien en handjes klappen en dan de handjes op haar hoofdje (je weet wel, klap eens in de handjes...bla...bla.. hahahaha.
    Misschien dat straks opeens het stappen weer begint.

Ik ken de stoel niet maar klinkt wel leuk als ze erin doorgroeien tot 10 jaar. Wat is prijzig?

xx

Deel Deze Pagina