November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    195 euro voor de stoel. INcl bezorgkosten. Maar ja als ze er echt tot 10 jaar mee kan doen. Je hebt m in veel kleuren met losse kussens ook in aparte kleuren.
    Zie hier: http://www.hankedesign.com/lebaron.htm

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wij vinden m echt errug stoer...onze bank is antraciet dus daar past ie mooi bij.
    Die beetje sixty stoel die ik bij het rietje zag was ook 99 eus en weet niet of ze daar lang mee doet. Als het voor een jaar is vind ik het zonde.

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik vind hem wel erg mooi ! €195,- is wel duur maar als ze er tot 10 jaar in kunnen zitten valt het wel weer mee. Voor Jaime hoef je het nu niet te doen, die snapt er toch niets van, maar als jullie hem zelf erg mooi vinden dan koop je hem toch. Hij ziet er echt cool uit :D

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja wij vinden hem heel mooi en hij zou hier ook goed passen. We dachten antraciet met een groen en antraciet kussen. Ik ga morgen maar ff bellen ook of er garantie etc op zit. In verhouding is die stuur duurder voor 1 muppet dan onze bank waar meer mensen op kunnen zitten..hahah.

Wij gaan nu ff csi van de dvd recorder kijken. Heerlijk doorzappen in de reclame.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: hoe was je functioneringsgesprek? Veel plezier morgen op het personeelsfeest.

Kelly: hihi winkelen is voor jou volgens mij nooit een straf ;) En weer lekker gesport!

Brennie: jeetje Milou het slaapkoppie vannacht ook wakker. Hoop dat ze vannacht wel weer lekker gaat slapen. Ik vind het soms zo moeilijk te begrijpen dat het iedere nacht weer anders kan zijn hehe.

Fajah: fijn dat je op de hoogte wordt gehouden van Giovanna.

Sens: Lekker om op tijd thuis te zijn! Toch wel lekker om dan vroeg te beginnen of niet? Hier vanmorgen ook om half 8 begonnen, maar ik had geen keus ;) Ach beter dan die spitstijden.....gisteren was het echt vreselijk op de weg. Heb jij vast ook last van gehad? Normaal ben ik in een kwartier op mn werk, maar deed er nu een uur over.
    Ik heb ook 21 jaar in Nieuwegein gewoond, dus wie weet ken ik dr idd daarvan ;)
    Leuke stoel trouwens! Ik heb er ook 1 gezien, was 109 euro en dat vind ik al duur, maar valt dus eigenlijk toch mee haha. Deze was het: http://www.babydump.nl/index.php?page=p ... k=12&m=139 Ze hebben ze ook in andere kleuren.
    Talkpoeder kan idd wel helpen tegen de jeuk. Heb het er nog niet opgedaan, aangezien het niet lijkt alsof hij jeuk heeft maar kan het morgen wel proberen.

Panda: wat een geduld moet jij hebben zeg! Maar zo'n vrolijk ventje overdag maakt alles weer goed he.

Sappie: dat handjes klappen lijkt me zo leuk om te zien! Hier iemand die slecht leert of gewoon niet wil luisteren haha. Naja komt allemaal vanzelf wel.

Kyllian was eind van de middag echt bekaf. We hebben het nog kunnen rekken tot half 6, maar daarna gewoon maar zn laatste fles gegeven en hij viel op schoot in slaap. 6 uur dus maar al slapend in bed gelegd en we hebben hm tot nu toe nog niet gehoord. Overdag had hij ookal heel veel geslapen.

Toen ik thuis kwam had mn vriend gourmetspullen gekocht en mn moeder uitgenodigd. Ook stond er een bloemetje. We zijn vandaag 1 jaar geregistreerde partners haha. Zou er zelf echt niet aan gedacht hebben. Tis natuurlijk geen huwelijk, maar was wel lief bedoeld ;)

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zo hier ook weer ff online!

AM: Wat zielig die rode hond bij Kyllian. t Ziet er naar uit en idd jeukerig, maar als ie er verder geen last van heeft.....waar maken wij ons dan druk om he! Dat je ff druk bent geweest geeft toch helemaal niet, je hoeft echt niet dagelijks te posten hoor(al vinden we t wel leuk ;) )

Sens: Ik vond je mailtje gisteren erg grappig. D8 eerst dat t een serieuze mail was, later zag ik dat t een grap was. Ennuh die stoel is wel tof! Lekker halen joh, genieten van alles wat je leuk vindt.

Fajah: Over Yorben zn haren is al wat gezegd, maar idd hij heeft een prachtige bos haar. t is een heel ander mannetje dan Jelte he!? Die is ook leuk hoor :), je hebt twee leuke mannetjes

Kel: Niks geshopt in Alex. vandaag!? Arme Daynah, je doet haar nog tekort! Jammer dat je soll niks was gisteren

Brennied: Je hebt leuke feestjes uitnodigingen van Milou gemaakt! Fijn dat dr oogjes weer helemaal goed zijn! Hopelijk komt t niet meer terug! Leuke winterjasjes zoals Kel al schreef bij de V&D! Hier ook een mt 86, alleen nog veel te groot! Succes met shoppen en spammen he als je er eentje hebt gevonden! Trouwens wij hebben 20 uitnodigingen af laten drukken voor Jill dr feestje,allemaal keer 2 personen en de meesten ook nog wel met 1 of 2 kids, dus t wordt hier een gezellige puinhoop op 4 november

Panda; Heb t idee dat Bastian en Jill momenteel een beetje t zelfde zijn. Echt heel irritant dat telkens weer gaan staan en dan op een gegevn moment omvallen van de slaap in t bedje en dan zodanig neer komen dat ze hun hoofdje ofzo weer stoten, wat dan weer resulteert in huilen! En dan is de cirkel weer rond. Instoppen aan de achterkant werkt hier niet, ze rukt t gewoon los. Hopelijk krijgen jullie ook snel weer wat meer rust!

Sem: Functioneer je nog naar behoren op je werk ;)? Zal toch wel! Je kan gaan aftellen voor de vakantie, bijna is het zo ver! Lekker hoor, nog maar 4 nachtjes slapen :)

Sap: Heb je al Pokon gehaald ;) en hoe is t met loopse Lola? Word je al gek van t dweilen in je huisje achter haar aan!? Libresse doet goede zaken dankzij Lola! Hahaha

Hier ook alles zn gangetje, t weekend is weer begonnen. Vanmiddag ff met John een nieuw kleed gekocht voor in de woonkamer, staat weer erg mooi en verder vanavond weer eens een avondje voor de TV doorgebracht en Outback Jack gekeken, errug grappig! :)

Ga maar weer eens mn mandje in met een paar boekjes en dan heerlijk zzzzzzzzzzlapen

tot morgen

Liefs Z

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Am: Zeker leuke verrassing van je vriend voor jou! Weet nog dat je vorig jr idd je ging registreren, time flies!

trusten!

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Tssss jahoor Robine heeft weer weekend :p Ga je nog wat leuks doen?

Brennie: hier hebben we net als Jill 20 kaartjes rondgestuurd. Weet niet of iedereen kan, maa rik vond het leuker om het clubje vrienden en een paar kleintjes apart op een dag te doen. Is wat rustiger voor ze....en voor ons ;) Ook vanwege de ruimte thuis. Jullie woonkamer is groot zat! ;)

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Jippieeeee. Mijn laatste werkdag voor de vakantie!
    Ben nu alleen op mijn groep, totdat de kids straks om half 3 komen. Werk met een invalkracht, omdat mijn collega een cursus had. Ben benieuwd hoe dat gaat, niet elke inval is even fijn om mee te werken. Hoop dat ze wel een beetje initiatief toont en ik niet alleen voor die 8 kids hier opdraai vanmiddag. Na mn werk meteen door naar het personeelsfeest. Dat duurt tot 23.00 uur, dus weer zie ik mn meissie niet meer vandaag….nah ja….ik spiek natuurlijk nog wel ff als ze slaapt, maar het is natuurlijk veel leuker om dat lachebekkie te zien als je thuis komt….

Kelly: goh Daynah een hele morgen wakker gebleven dus, vandaag weer of ligt ze nu wel lekker te slapen? Lekker vrij dagje gehad gister? Was hier wel lekker weer, bij jullie ook?

Brennie: hier ook winterjas maat 86. Ik zag inderdaad bij V&D ook leuke jasjes, prenatal had er nu ook wel aardig wat hier. Toen ik er 1 zocht nog niet, maar vind dat er nu wel meer keus is. Succes met uitzoeken! Wij hebben trouwens 12 uitnodigingen verstuurd em verwachten ongeveer 22 volwassenen en 7 kids.

Fajah: gelukkig heeft Jelte weer lekker geslapen, was de haai toch de oplossing he….hahaha :)

Sensee: Jaime lekker bijdehandte tante dus…hihi…. :) Hier ook zo’n meisje hoor! Alles nadoen. Tegen Luca zegt ze steeds “ e, e !” terwijl ze met dr vingertjes wijst. Daarmee bedoelt ze dat hij iets niet mag doen. Wij zeggen dit wel eens tegen haar en die wijsneus leest nu onze hond de les dus…Spullen voor de vakantie inmiddels allemaal in huis…nu nog pakken. Leuke stoel trouwens, apart hoor. Best prijzig idd, maar je hebt er wel lang wat aan.

Panda: snap dat je Bastian niet zomaar uit logeren wil doen, maar hoop echt dat dat binnenkort toch een keer kan voor jullie. Zou wel heel lekker zijn om ook eens een keer goed te kunnnen slapen. En Bastian lekker boefje dus, haha!

AM: aaaah wat lief die verassing van je vriend…enne gefelicteerd dan nog maar! Zouden jullie trouwens ooit willen trouwen? Hoe is het nu met de rode hond bij Kyllian?

Robine: heerlijk zeg, jij alweer weekend, bofkont! Hebben jullie nog plannen dit weekend? Hoe is het afgelopen nacht met het slapen van Jill gegaan? Helpt het met de slaapzak onder het matras?

Sappie: hoe is het verder met jou? Nog steeds zo druk met werken? Moet je nog vaak extra werken voor een andere collega?

Nou heb zo mentorgesprek met een meisje….dus ga weer ff wat doen….

Tot later!

Liefs Semmi

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Semmi: ik vind het ook niet leuk als ik late dienst heb en hm niet meer zie 's avonds. Wat gaan jullie op het personeelsfeest doen?
    Ennuh thnx voor de felicitatie ;) Wij zouden volgend jaar gaan trouwen, maar dat stellen we nu vanwege het huis toch nog maar ff uit.

Zo Kyllian heeft van gisteravond 6 uur tot vanmorgen 6 uur geslapen. Ff flesje gegeven en weer doorgeslapen tot half 9 :) Zn vlekjes op zn lichaam zijn ineens weer verdwenen! Heeft dus maar 3 dagen geduurd.

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sem:lekker bijna vakantie,wanneer vertrek je nu precies en hoelang ging je weg?
    het is jullie gegunt hoor :D

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    AM:van mij ook nog proficiat :)
    wel leif van je vriend zeg! een romanticus?
    gelukkig dat de vlekjes bij kyll weg zijn,heeft idd niet zolang geduurd dan.

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: haha nee geen romanticus hoor, hij vindt het wel leuk om me te verassen, maar alleen omdat hij weet dat ik een hekel heb aan onverwachte dingen :p

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

Annemonique; ook van mij natuurlijk van harte gefeliciteerd met dat jullie officieel 1 jaar partners zijn, hihi :) :) . Erg lief van je vriend dat hij een gourmet met bloemen heeft geregeld.
    Fijn dat de vlekken bij Kyllian zijn verdwenen. Is snel gegaan dus, gelukkig maar.

Sem; en hoe is het gegaan met de invalkracht? Heeft ze je nog goed geholpen? Veel plezier op het personeelsfeest. Wat gaan jullie doen?
    En hoe is je funtioneringsgesprek gegaan?
    Bij ons op het werk is het alweer zeer rustig hoor, iets drukker zou niet gek zijn, gaat de tijd ook sneller. Maar geen extra uren meer draaien, gelukkig!

Robine; jammer dat het niet gelukt is bij Jill met het instoppen van de slaapzak. Sterke Jill! :) .
    Wel ff een foto spammen van je nieuwe kleed, ben erg benieuwd.

Verder kan ik niet teruglezen.

Ik zal zo nog ff Lieke haar nieuwe schoenen spammen.

Vanavond ga ik lekker de stad in met een vriendin, ergens een hapje eten en even de kroeg in. Papa mag oppassen :) .

Tot later...

Liefs Sap

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Hallo allemaal

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Mijn nieuwe schoenen

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    mooie schoentjes lieke,yorben heeft ook nieuwe schoenen.

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Super lieve echte Lieke schoentjes! :)

Hier van morgen ook wat kleertjes en schoentjes/ slofjes gekocht :p Bij de H&M begint de kinderkleding al bij maat 86, daar heb je echt veel meer keus dan de babyafdeling :) Alleen al die kleding met doodskoppen erop hoeven van mij niet :S Sorry voor degenen die het wel leuk vinden ;)

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Gaat Yorben zn nieuwe schoentjes ook nog showen?! :)

Deel Deze Pagina