November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ja tuurlijk gaat yorben zn schoenen nog showen,maar hij slaapt nog dus ga straks pas op zn kamertje :)

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ja laat hm maar lekker slapen dan ;) Hier ook nog steeds rustig in zn slaapkamer!

En zo was hij gisteren al om 6 uur bij me in slaap gevallen. Heb nog een kwartier zo met hm gezeten, eindelijk een keer mn mannetje die rustig op schoot blijft zitten/ liggen :p

3. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Oh, leuk al die schoentjes!
    Ik doe Jesse eigenlijk nog steeds geen schoentjes aan. Hij kijkt me echt al heel raar aan als ik zijn sokken aandoe. Op het KDV doen ze die gelijk weer uit, anders moeten ze die sokken weer gaan zoeken want hij doet ze toch uit.

AM: gefeli met je eenjarig officieel partners zijn! En leuk hoor, zo'n onverwachte gourmet. Was het lekker?
    En wat een rode vlekken had Kyllian zeg. Had hij er eigenlijk last van? Ben je ermee naar de dokter geweest?

Semmi: Oh, lekker vakantie! Ik wil mee! Ben alweer toe aan vakantie hoor! Alles lekker af kunnen ronden? Hoe was je functioneringsgesprek eigenlijk? Of heb ik erover heen gelezen?

Robine en Panda: kunnen jullie Jill en Bastian niet bij elkaar droppen? Kun je een nachtje goed slapen en dan een gebroken nacht. Hahaha. Nee, het blijft vervelend. Wij balen al als Jesse 's morgens om 6 uur wakker is en dat gebeurt de laatste tijd nogal eens. Maar ik denk vooral omdat hij zo verkouden is. Het snot loopt gewoon zijn neus uit. En hoesten! Zielig hoor.

Sap: wat een mooie schoenen voor Lieke zeg! En Lieke niet meer geinteresseerd in lopen? Jesse ook niet zo. Staat wel veel, maar hij is met kruipen veel sneller, dus dan ploft ie neer en gaat lekker kruipen. Ach, ze moeten nog een jaar worden he. Jaime zal wel als eerste gaan lopen. En ach... das ook de oudste he?
    Veel plezier vanavond! Lekker hoor, uit eten en even de kroeg in.

Fajah: Yorben ook nieuwe schoenen. Ben benieuwd! Leuke foto's van je jongens in het bos. Heb je trouwens je trouwdag nog kunnen vieren met je man, ondanks dat het later was? Ben je nog lekker uit eten geweest ofzo?

Brennie: Heb je al een winterjas voor Milou? Ik ben gister bij V&D geweest. En voor meisjes blijf ik steeds zulke leuke dingen zien!

Sens: wat een mooie stoel! Weet je al of je die gaat kopen? Als ze er 10 jaar mee doet, valt de prijs wel mee toch?
    En succes weer met je deadlines. Niet teveel stressen hoor.

Panda: Bastian ook nog nooit uit logeren geweest he? Jesse ook niet. Gaat dus voor het eerst in november. Bij mijn ouders, dat vind ik dan wel weer fijner dan bij mijn schoonouders.

Kel: Daynah hele ochtend wakker geweest? Hoe ging het 's middags? Jesse slaapt soms 's middags helemaal niet. Dan wordt ie op het einde van de middag echt een beetje vervelend. Dan maar vroeg naar bed, maar ja... dan is ie 's ochtends weer vroeg wakker.

Zo, bijna weekend. Maar ik zal helaas ook nog wel wat moeten werken door die nieuwe taak die ik erbij heb. Maar zolang dat tussendoor kan, als Jesse slaapt. Gister heb ik dan ook lekker thuis gewerkt, omdat ik dit weekend ook nog wel wat uurtjes zal werken. En 's middags dus met vriendin de stad in geweest. Ze stond er ook niet verbaasd van te kijken dat ik weer zwanger ben (eigenlijk is niemand verbaasd...). NOg lekker even geshopt bij V&D. Stoer ribblousje gekocht voor Jesse.

En vanmiddag is het geklapt bij ons op de kamer. Die ene collega vroeg of we nu een probleem met haar hadden. Dus ja... er werd wel het een en ander gezegd. Maandag gaan we nog maar even om de tafel met de directeur en dan gaan we kijken wat er gaat gebeuren. Ben benieuwd.

Nu nog ff wat werken hoor.

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

yorben zn eerste echte schoentjes

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

6. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    wat een mooie schoentjes onzeker meisje

anne aaah wat lief ik wou dat romira dat een keer deed mis je toch wel nu ze kruipen en op onder zoek uit gaan

sens leuke stoel maar wel prijzig

lady ice dat heb ik ook met romira ze wil lsmiddags ook nie slapen en tegen eten,s tijd wordt ze een beetje vervelend dus snel eten en dan naar bed maar jah de volgende dag he veel te vroeg vind ik haha

anne van harte met je 1 jarig partnerschap

ik heb net de uitnodigingen opgehaald

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    mooie uitnodiging miranda,lekker makkelijk ook 2 verjaardagen op 1 dag,doen wij nml ook hihiihi

zo de mannen zijn een patatje gaan halen,zal wel smaken mmmmm....
    een keertje niet koken is ook weleens lekker. :)

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Lief die schoentjes voor Yorben, echte stoere stappers!

Romira: Wat een leuke foto is dat toch op t kaartje voor Romira en Ruben! Moet wel een succes worden dat feestje!

LIS: Toch eindelijk geescaleerd bij je op werk, Ik ga er aanstaande dinsdag tegenaan ben de hele sfeer ook erg zat!
    Mogen we nog een buikfoto van je zien? Ennuh loopt Jesse nogsteeds t leifst op blote voetjes dan? Misschien zijn Zootjes wel geschikt voor hem, hele soepele leren slofjes die lekker warm zijn en als blote voetjes aanvoelen. Jill draagt ze ook, vind ze niet echt mooi, maar ze zijn wel comfortabel

Sap: Jou heb ik al ff gesproken, maar die schoentjes voor Lieke zijn ook superleuk en schattig! Die wil Jill ook ;)

AM; Heerlijk he als ze dan eindelijk een keer rustig bij je op schoot komen liggen. Lieve foto van jullie 2!

Nu nog f fwat Jill spam

Hier t bewijs dat Jill alleen achter de loopwagen loopt en zelfs nog kan zwaaien ;)

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Moest van mama op het nieuwe kleed gaan zitten zodat jullie em konden zien!

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Ben goe din slopen, daar gaan de lamellen al

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Mn mooie meisje

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

en de laatste na t eten

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nu ga ik ff koken voor onszelf

Laterzzzz

xx

15. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    robine leuke foto,s en wat een leuk speeltje heeft ze kan ze echt goed mee overweg

onzeker meisje ja wel makkelijk hoor en ja bij jou ook 2 in november he weet je gelijk welke maand je het niet moet doen als je een 3de wilt haha

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    juist wel miranda hahaha, 3 verjaardagen in november zou helemaal makkelijk zijn ;) maar zal me wel geen 3 keer lukken op dezelfde dag :)

17. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    nee haha zal echt een wonder zijn dan he

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: stoere schoentjes! Welke maat heb je gekocht?
    Niet koken is zeker heerlijk of het moet je hobby zijn ;)

Robine: Wat een echte meid is Jill toch aan het worden! Knap hoor Jill met 1 hand los lopen! :) Mooi kleed, past goed bij de huiskamer :) Hier werd het kleed kaalgeplukt door de poes dus die hebben we er maar uit gegooid. Het kleed dan ;)

LIS: ben benieuwd hoe het bij je op het werk gaat aflopen. Hoe is het verder met je zwangerschap?
    Ben niet met Kyllian naar de HA geweest, die kan er toch niets mee ;) Ach nu heeft ie het tenminste gehad. Heb niet echt kunnen merken dat hij er veel last van had, hij sliep alleen meer en vanaf 2 dagen voor de vlekjes kwamen had hij koorts.

Miranda: Ook een leuke uitnodiging! De Hema is favoriet hier he ;)

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hier onze aankopen van vandaag (dat het allemaal streepjes is viel me thuis pas op ;))

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten

Deel Deze Pagina