hoi hoi, Zo hier nu ook lekker weekend. Vandaag is echt snel gegaan moet ik zeggen. Ben goed bezig geweest op me werk. Was helemaal van de week vergeten te zeggen dat die soll echt helemaal niks was. Was gewoon een rotgesprek.....hebben we ook weer gehad. Maar het had zo moeten zijn volgens mij, want er komt iets vrij bij ons op de vestiging op een andere afdeling (familierecht) en heb gezegd dat ik wel wil helpen ondersteunen. Als ik maar van dat rare mens af ben waar ik nu voor werk (alhoewel na ons gesprekje van vorige week, valt het wel weer mee). Volgende week dinsdag gaan we even allemaal rond de tafel en kijken wat de mogelijkheden zijn. Ben benieuwd. Maar ik moet zeggen dat ik wel rond blijf kijken naar wat nieuws. Sap: Leuke foto's van Lieke zeg en wat een schattige schoentjes. Ik heb gisteren niks gekocht voor Daynah, maar wel een shirtje voor mezelf. Is ook leuk toch. Veel plezier vanavond enne niet teveel drinken heh. Je moet morgen weer werken. Sensee: Wat een gave stoel maar idd wel duur, maar goed als ie 10 jaar meegaat dan valt het wel mee. AM: Ook een gave stoel zeg. Wat voor kleur zou je hem willen hebben? En alweer 1 jaar geregistreerd partner, weet ook nog wel dat je vorig jaar dat ging doen. Gaat echt snel zeg. Leuke kleding heb je gekocht en idd die doodskoppen daar worden we niet vrolijk van heh. Ik moet ook maar een kijken op de kinderafdeling dan bij H&M keek altijd bij de babyafdeling nog. Sem: Was je personeelsfeest gezellig. Waarschijnlijk ben je nog aan het feesten. En heerlijk je vakantie is begonnen. LIS: Is het eindelijk geklapt bij jullie op de kamer. Het is er iig uit dan heh. Ik vond het zelf best wel opluchten ik had tenminste kenbaar gemaakt wat ik ervan vond. Het gaat nu wel gemaakt hoor, maar goed beter dan elkaar negeren. Wanneer krijgen we nou die buikfoto te zien? Veel plz van het weekend. Mirandao: leuke uitnodiging zeg. Vier je het op 1 dag of doe je het apart? Fajah: Wat een schattige schoentjes zeg. Echt erg leuk. Robine: Mooi kleed zeg. Ik weet alleen niet meer watje hiervoor had . Leuke foto's van Jill zeg en wat een bekende loopwagen. Daynah loopt er nog niet achter hoor zie ik ook voorlopig niet gebeuren. Ik vind die staartjes erg leuk bij Jill. Waar had je trouwens die vlindertjes gekocht, die klemmetjes? Zo volgens mij iedereen weer gehad vandaag. Ga lekker tv kijken. Morgenochtend naar een oude collega op visite, lekker gezellig bijkletsen en roddelen en morgenmiddag hebben we een bespreking voor ons testament. Erg eigenlijk hebben we nog steeds niet geregeld en ik werk nog wel op een notariskantoor, maar nu gaat het echt gebeuren. Tot laterrrrrrrrrrr. Liefs kelly
hallo hallo, En het is al weer weekend! Jaime werd vanochtend om half negen wakker. Ze is nu tv aan het kijken, teletubbies komt zo . We hebben besloten de stoel wel te kopen . Nu blijkt alleen dat ze m bij veel winkels niet op voorraad hebben en dat ie besteld moet worden. En helaas duurt dat dus even . Ws is ie er dus niet op Jaime haar verjaardag, maar dan geven we iets anders op haar verjaardag en dan krijgt ze deze gewoon later. Ik ga dadelijk de taart bestellen voor haar verjaardag. Doe gewoon bij de HEMA met een foto van Bumba erop en dan iets van Hoera Jaime 1 jaar. De slingers en balonnen hebben we ook al gehaald. Ik wilde alleen graag van dat helium kopen zodat de balonnen ook gewoon tegen het plafond hangen, maar heb geen idee waar ik dat kan halen... Even reageren hoor Kel was dat van de week een gesprek bij die kinderdagverblijf organisatie? Maar wel positief dat je mogelijk op een andere afdeling kan werken. Je werkt ook dichtbij nu toch? Korte afstand is zo belangrijk! AM wat lief die laarsjes! Waar had je die gehaald? Hihi en alles in streep voor Kyllian. Ik vind dat wel erg stoer staan hoor! Robine wat een leuke foto's van Jill! Flinke staartjes heeft ze al zeg en zo blond ook! Heb jij Jill dr haar wel eens bijgeknipt? En echt knap van dr dat ze zo achter die loopwagen zwaaiend loopt! Verder kan ik niet lezen. Ik was gister naar de HA geweest. Hing gister kotsend boven de wc pot . Vlak voor wij op vakantie gingen hadden we een dagje uit met mn werk: hooien en snoeien in de kennemerduinen. Achterlijke wie dat heeft bedacht. Bleek dat het daar stikte van de teken. Maar dan ook echt extreem. Diverse mensen hadden tekenbeten, ranzige beesten. Collega van mij had er 3 en die was ook al twee keer ziek geweest en veel moe enzo. Heeft zich laten testen op die bacterie voor de lyme ziekte en dat had ze dus. Ik ben dus maar gelijk ook gegaan want heb toen 4 teken moeten verwijderen (terwijl ik maar max 15 minuten gesnoeid en gehooid heb, toen heb ik gezegd ik snoei wel die kant op en sta dan bij het pad voor de lunch). Volgende week krijg ik de uitslag. Ben benieuwd. Kom later nog even. Liefs Sens
goeie morgen, Nou ik heb er weer een wandelingetje opzitten van 1 uur, pfff ben moe ervan. Milou ligt nu lekker te slapen. We hebben de uitnodigingen opgehaald en ze zijn mooi afgedrukt. Formaat 13 x 18 dus moet ff nog enveloppen gaan zoeken..Vannacht heeft Milou doorgeslapen...ik heb haar iig niet gehoord Ach als ze de ene nacht met de ander afwisselt dan kan ik het nog wel handelen. ff kijken: Allereerst allemaal bedankt voor de tips van het winterjasje...ik zal morgen ff gaan kijken bij de V&D. Ik hoop niet dat alle jasjes al weg zijn. sens: da's jammer zeg dat die stoel niet op tijd kan komen. En teken bah zeg...en wat als ze de bacterie bij je vinden? Krijg je er dan medicijnen voor? Succes igg! kelly: nou dat zou helemaal fijn zijn om dat in jullie bedrijf te blijven. Wij moeten dat ook nog regelen bij de notaris AM: weer flink wezen shoppen zo te zien! Leuk hoor..die strepen en leuke laarsjes. Is dat met soepele zool, volgens mij wel he? 'NOg proficiat he met je 1-jarig jubileum. Wat lief van je vriend, was het lekker? HOe gaat het trouwens met Sonja? Doe je er nog aan? Robine; wat een mooie foto's weer van je meisje! Volgens mij is de loopwagen van Jill Milou d'r 1e verjaardag cadeautje ,is die van Fisher Price? En idd dat kleed past goed in je kamer. Wij gaan ook 20 uitnodigingen versturen ongeveer maal 2 volwassenen en zo'n 5 kids erbij denk ik semmi: jippie...vakantie! Lekker van genieten! sappie: en hoe was het avondje geweest? Katertje nu? Leuke foto's ook van jouw kleintje en mooie stoere schoentjes! LIS: dat is het tenminste wel eruit met je collega, hoe gaat het nu? fajah: stoere schoenen hoor voor Yorben! mirandao: ook alweer een leuke uitnodiging. Nog ff een spammetje van ons, d'r haar begint nu echt te groeien \/
ach ja dan ga ik nog maar ff spammen echt een milou-foto...dingen ontdekken en dan d'r tongetje eruit
Kelly: en lekker geroddeld met je collega? Suc6 vanmiddag bij jullie testament-bespreking. Hier hebben we dat eigenlijk ook nog niet eens geregeld. Sens: ik heb ook geen idee waar je helium-balonnen kunt halen. Die beige laarsjes zijn van de Prenatal. De andere van de V&D. Beiden met soepele zool Brennie. Dus meer slofjes-achtig. Ik vind die harde schoentjes nu toch nog iets te vroeg. Hoe voel je je nu? Niet meer aan het overgeven? Bennie: lieve foto's en idd ik zie al meer haar komen! Het wordt donkerder of lijkt dat zo? Ze ziet er echt uit als een knuffelkont Ik moet weer beginnen met Sonja *schaam*. Hier vanmorgen naar een zitting geweest. We moesten (het verpleegkundige team) voorkomen voor een commissie. We zaten het niet eens met de beslissing dat we geen schaal horen komen en hebben daarom hoger beroep aangetekend. Binnen een maand horen we nu hiervan de uitslag. Als die niet positief is dan ga ik echt op zoek naar iets anders. Strakkies naar de makelaar om te tekeken. Kyllian is vandaag bij oma, dus heb ff een kindloos dagje.
Zo was vanmorgen weer gezellig en lekker geroddeld . Moet kunnen toch? AM: Ik hoop dat de uitslag positief voor jullie is. Zo zonde zijn als je alleen daardoor weg zou gaan terwijl je verder het wel naar je zin hebt. Brennied: Wat is Milou weer groot geworden zeg en ook zij krijgt haartjes, dus binnenkort ook aan de strikjes. Haartjes zijn wel wat oneerlijk verdeeld hier Leuk speeltje dat trommeltje. Vanmorgen dus al flink aan de wandel geweest. Lekker hoor, alleen als het droog is dan. Had jij nou al de uitnodiging laten zien? Heb er nu ook zoveel gezien. Sensee: Jammer dat die stoel niet op voorraad is, maar goed hij is onderweg en dan geven jullie een kleinigheidje vast aan haar en ze begrijpt het toch nog niet. Hoop niet dat je de ziekte van Lyme heb, zou niet zo mooi zijn. Goed dat je even langs de ha gaat. Ben benieuwd wat ie gaat zeggen. Was niet het gesprek van het kinderdagverblijf maar op die woningvereniging. Het valt iig niet mee een parttime baan te vinden wat je ook aanspreekt dan. Als ik dadelijk op die andere afdeling zit, dan neem ik ook wat rustiger de tijd om overal te kijken en wat ik nou precies wil. Daynah ligt lekker te slapen. Sabino komt ook zo naar huis, gaan we daarna even langs de notaris ( me baas dus )voor bespreking testamenten en daarna gaan we ergens een hapje eten met zijn 3tjes. Ga ook nog even spammen. Lfs Kelly
Heeej dames, Zooo, lekker veel gespamd weer, leuk hoor! Hier druk aan het inpakken, op de momenten dat Jayna slaapt, maar dat is vandaag net 2 x een uurtje geweest, dus net wanneer ik ff iets wil eten of drinken, of ff gauw op het forum wil kijken, is ze wakker. Nu ook, maar laat haar mooi even liggen zolang ze niet huilt... Personeelsfeest gister was errug geslaagd. Was echt een knal feest, meet heerlijk buffet en erg goeie band die speelde. Zo´n 200 v/d 300 man stond zeker op de dansvloer helemaal uit zn dak te gaan.....hahaha.....Erg leuk ook om oude collega´s van andere locaties weer te treffen. FF kort wat reacties, voor zover ik terug kan lezen, dan Jayna maar uit bed halen.... Kelly: balen zeg dat het niks is geworden met die sollicitatie, blijven volhouden meid, ik blijf voor je duimen! Leuke foto's van Daynah weer.....mmm lekker zo'n vlindertje...hihi AM: ook lekker geshopt zie ik wel, stoere outfits weer. En wat een lieve foto van een slapende Kyllian bij mama! Robine: ook weer lekker gespamd zie ik wel. Die van Jill achter de duwauto is echt leuk! Knap zeg dat ze dat al kan! Brennie: jippieeeee, eerste haartjes van Milou komen ook! Leuk speelgoed is dat he, balletjes, blokjes, ook hier is dat favoriet. Sappie: gelukkig heb je het niet meer zo druk op je werk, nu dus haast het andere uiterste...nah ja....kan je af en toe lekker forummen! Leuke nieuwe schoenen van Lieke trouwens, waar heb je die gekocht? En o'ja dat functioneringsgesprek ging niet door. Mn manager was het vergeten.....chaoot dat het is! Mianda: ook jouw uitnodiging is dus klaar, leuk zo met de kids samen! Fajah: stoere schoenen hoor van Yorben. Welke maat heb je gekocht? Staat Yorben trouwens al? Sensee: lekker weekend dus, lekker genieten meid! En de stoel gaan jullie dus wel aanschaffen. Zit er een lange levertijd op? Goh, wat eng trouwens dat gedoe met die teken, hopelijk heb je er niks aan over gehouden! Nou, nu laat Jayna wel heel duidelijk merken dat ze haar bed zat is.....tot later! Liefs Semmi
Hee Meiden, Sem Jayna ook zo lastig slapen..pfff hier ook eentje. Ze slaapt nu echt nog maar 1 keer per dag. Volgens mij een soort overgang want ze is wel moe rond 12 uur maar wordt gewoon heel boos als ik haar op bed leg. Had al gehoord van kdv ook. Dus nu gaat ze rond 15 uur slapen en slaapt dan anderhalf a twee uur. Heb je al gekeken hoe warm het is nu op canarische eilanden? Vast lekker weer. Kel hihi lieve foto hoor van daynah op dr auto. En hoe komen jullie allemaal aan die leuke versiering? Hoe was het bij notaris? en willen jullie niet trouwen? AM niet meer overgegeven nee, gelukkig maar. Is vast raar zo'n zitting? Zat het management er ook bij of niet? VEel plezier bij de makelaar, wel bijzonder dat tekenen dan. Brennied erg leuke foto's van Milou. Ik vind haar toch best groot lijken als ik het zo zie. Stopt ze die figuren ook in dat bakje? Jaime heeft zo'n fisher price ding met blokken, cirkels, sterren etc. Die haalt het klepje eraf stopt alles erin en doet het klepje er weer op. Klepje eraf en weer alles eruit etc. Ga je nog feesten dit weekend? Mocht ik die lyme hebben dan krijg je gewoon antibiotica volgens mij. Maar goed ze moeten dan eerst nog een keer prikken om te kijken of die bacterie nu wordt aangevochten of dat hij ooit al eens in mij was. Maar was echt meest achterlijke dagje uit dat ik ooit heb gehad. Die muts die het georganiseerd had zei nog lachen oh ik dacht laat ik maar wel zetten bedekte kleding maar zeg maar niet dat het om teken is, want dan wordt iedereen bang. Hoe dom kun je zijn. Sta je daar in je gymschoenen met korte sokjes. Niks broek in je sokken kunnen stoppen.Maar goed preshistorische m*ts ken ws dat soort sokken niet eens. Oh en ik ben zo blij want heb eindelijk mn nieuwe telefoon. Oude was stuk dus had een of ander jaren 20 ding van michiel. Toen zou die al een maand geleden bezorgd worden net na de vakantie, was die wagen met alle telefoons erin gestolen... . Maar goed ik heb hem nu. Een mooie nieuwe nokia ladyphone. ben helemaal blij. Nu nog alle mobiele nummers aan mensen vragen (was zowat alles kwijt, staat op sd kaart in die oude telefoon...) en dan ben ik weer compleet . Liefs SEns
Ben dr weer. Jill en ik zijn ff naar de Makro geweest want ik hoopte daar een driewielerfietsje voor dr te scoren voor dr eerste verjaardag, maar die ik leuk vond hadden ze alleen in harde kleuren(blauw,rood,geel) en ik wilde roze/paars. Niet geslaagd dus, wel wat leuke kleertjes voor dr geshopt daar. Toen zijn we naar Den Haag doorgereden naar de Megastores en hebben Toys are Us bezocht. Daar stond een BUMBA fietsje( ben niet van BUMBA) maar ok die had wel wat leukere kleuren dan al die harde kleuren, dus info gevraagd en die jongen die me hielp zei dat t voor kids vanaf 1 jr was. Kreeg ik die doos met fiets, stond er op de doos 3+ age. Ook niet goed dus, net betaald toen weer terug.......kwam de bedrijfsleider erbij, zei ik wat ik zocht en toen zei ie.......hey mevrouw dan heb ik wel wat voor u, net nieuw binnen! Hij t fietsje halen, helemaal perfect! Roze/paars, duwstang, op slot te zetten stuurtje, riempjes om t zadel etc etc. Alles wat je maar nodig hebt zat erop. Was 60 euro viel dus ook mee.Heb em zojuist in elkaar gezet en hij is geweldig,met kiepbak ook nog Ga Jill er zo ff opzetten voor een testritje......lol, kijken hoe ie t doet. Ach dan krijgt ze em maar 3 weken eerder dan voor dr 1e verjaardag. Heb werkelijk stad en land afgezocht de laatste weken voor zo een soort fietsje, maar t viel echt tegen. Er zijn er genoeg, maar allemaal bijna in de primaire kleuren en niet echt superlieve meisjeskleurtjes. Deze driewieler past perfect bij de princessenauto die ze van mn moeder krijgt Jippie! Brennied: Eindelijk een hoop foto's van Milou, en idd dr haartjes beginnen lekker te groeien. AM: Weer geshopt jij! Jij blijft ook gaan he! Lol. Erg leuke setjes weer. Allemaal mt 86? Kel: Hihi die 1 van 1 jaar is ook erg leuk! Goed idee, ga ik ook halen waar? lol. Lief weer die Daynah foto's en hoe komt ze aan die mooie vlinder? Die vlinder klemmetjes van Jill komen uit Spanje,........cadeautje van Jill dr nichtje Kim. Zal voor je kijken of ik ze nog ergens in NL ook tegenkom. Markt ofzo. Sens: Dus toch maar de stoel voor Jaime halen!> Leuk is ie hoor. Jammer dat je nog ff moet wachten tot ie er is. Word je al zenuwachtig nu Jaime dr verjaardag voor de deur staat? t Is al bijna zover! Hopelijk heb je niet de ziekte van Lyme, daar kun je echt doodziek van zjin/worden! Sterkte! Sem: Lekker aan t inpakken, jaja de vakantie staat voor de deur. Eindelijk voor jullie als gezin ook ff naar de zon. Heerlijk, kunnen we niet mee? Iedereen weer gehad? Sap: Hoe was je avondje gisteren? Leuk geweest?
Meiden die lyme is echt niet erg hoor. Als je maar binnen 3 maanden nadat dat stinkbeestje je heeft gebeten die antibiotica neemt . Robine die fiets klinkt echt heel erg leuk! Ik dacht eerst laat mijn ouders zoiets geven, maar idd nergens te krijgen. En een kiepbak achterop lachen. Kan ze straks lekker zand in scheppen Jaime ligt nu al bijna twee uur te slapen dus die zal zo wel wakker worden.
En als het geen lyme is, Sens... 8) Nogal dom om niet te waarschuwen voor die teken. Ligt het aan mij of worden de uitjes steeds erger? Semmi: jij wel een leuk feest gehad dus, gelukkig maar, het kan nog. Alles goed gegaan bij de makelaar Annemonique? Robine: klinkt goed, die fiets. Ik moet ook nodig achter een verjaardagscadeautje aan. Denk dat ik een houten loopauto ga kopen en dan zelf misschien een leuk verfje geven. Of misschien toch alvast een fietsje. Zou je niet zeggen, Kelly, dat Daynah de jongste is. Ze ziet er al zo wijs uit. Moet even Bastian verschonen, flesje geven, voorlezen, tandjes poetsen en in bed stoppen.
sens:ik en jelte hadden vorig jaar ook een tekenbeet gehad.doet trouwens wel pijn als hij eruit word gehaald. gelukkig hadden we hem dezelfde dag nog gezien,want ziekte van lyme kan je wel aan overlijden hé? hier goed verder,alleen een naar berichtje gekregen vandaag over vrienden(zijn al iets ouder dan ons) ze zijn nu op vakantie in sri lanka ,maar gaat helemaal niet goed daar,want hun zoon is opgenomen. hij is chizofreen en is helemaal doorgedraaid afgelopen nacht.hele hotelkamer afgebroken en wou uit het raam springen zo erg voor ze. nu ligt hij daar in zkh en mag voorlopig niet naar huis tot hij uit de psychose is(kan heel lang duren mss,hij heeft het al eerder gehad) de vorige keer heeft het 4 maanden geduurd voor hij eruit was. ze kunnen dus voorlopig niet naar huis. zit er de hele tijd aan te denken,ik wil ze helpen,maar kan op het moment niks doen voor ze
sem:je vroeg nog of yorben al staat,nou af en toe probeert hij zich op te trekken,maar dat lukt niet altijd.hij kruipt sinds deze week eindelijk op zn knietjes. wanneer vertrek je nu(had ik al eens eerder gevraagt?)