Goedenavond, Zo, mijn koffer is gepakt, Lenhard morgenochtend zijn koffer nog, nog ff huis aan kant maken morgen en de handbagage in orde maken en we zijn klaar om te vertrekken! Morgen komen Lenhard´s broertje en vriendin, samen met zn moeder, om Luca op te halen Die gaat bij Lenhard's broertje en vriendin logeren. Zij hebben ook een hond en die 2 kunnen heel goed samen, dus gaat vast goedkomen, maar toch.....zal m best een beetje missen. Morgenochtend nog ff lekker naar de kapper, kleuren en knippen. Niks bijzonders, blijf gewoon blond Sensee: gelukkig ben je er dan op tijd bij met die tekenbeet. Jaime vanmiddag dus nog wel ff lekker lang geslapen. Hoe laat gat ze dan ' savonds naar bed? Robine: lijkt me errug leuk dat fietsje van Jill! Inmiddels al een testritje gemaakt? Spammen maar! Fajah: jeetje wat vervelend vor die vrienden van je zeg. Je kan ook zo weinig doen he nu ze zover weg zitten. Sterkte ermee meid. Wij vertrekken trouwens zondag, om 15.35 vliegen we. Panda: lees je elke avond een verhaaltje voor aan Bastian? Wat is zn favoriete boekje? Nou, ga lekker bankhangen. Straks ranking the stars en de lama's kijken. Is altijd zo lachen! Trusten alvast! Liefs Semmi
O ja, Sensee, je vroeg nog welke temperatuur het nu op Gran Canaria is.....ze voorspellen voor de komende week zo'n 25/26 graden.
Hello, Wij zijn op zoek naar een taartkaarsje met nummer 1. Nu zie ik die op internet overal, maar waar koop je die in een 'gewone winkel'? Sem lekker hoor die temp op cran canaria! Ik zag net op het nieuws dat het aan de costa blanca noodweer is... Zal wel weer ff wennen zijn voor Jayna het warme weer. En volgens mij is Jayna een schuiver of niet? Kindje van een vriendin van mij kroop ook zo, heel snel op een gegeven moment. Grappig om te zien. Jaime gaat meestal tussen 19.30 en 20 uur naar bed. Fajah go yorben! Lief is dat op die knietjes kruipen. Jaime doet het nu sinds een maand ofzo. Eerder was het het buikschuiven...haha. Ik heb die teken er gewoon uitgetrokken dus vandaar de dokter. Schijnbaar als je hem knijpt spuugt ie slecht spul in je.. Hoe oud is die zoon van jullie vrienden? schizofreen is niet fijn lijkt mij. Naar als je dan net daar zit zeg. Panda en als het geen lyme is ben ik zwanger . Hoe gaat ie met Bastian? Al een weekend weg gepland met zn twee 8) ? Gewoon lekker doen joh! Hoop dat jullie het weten van die kaarsjes. Wij vragen het ons hier erg af. Liefs Sens
Dit is Jill dr nieuwe driewieler! Plaatje gevonden op internet. Heb dr al op dr fietsje gezet en ze vindt het geweldig! Maar nu moet ze echt wachten tot 6 november, heel mss 4 nov( dr verjaardagsdag)
Zap die is zoooooooooooo coool! Maar ff want hoe doe je dat met die trappers? Zitten er nog een soort 'verlengstukken' bij ofzo? dat ze gewoon met dr voetjes op een platje kan ofzo? Ik wil m ook hebben maar zie muppet Jaime niet gedirigeerd met dr voetjes op die trappers zitten, dat wordt auw en brullen..
Jill zweeft ook nog boven de trappers en de trappers draaien niet terwijl je tegen de stang duwt, dus geen probleem. Als ze er op een gegeven moment wel bij kunnen staan de trappers nog stil, tenzij ze zelf de trapbeweging gaan maken.......snap je t nog? Nu hebben ze dus nog een beetje hangbeentjes, later kunnen ze de voetjes erop kwijt en mee gaan doen. Dus geen au en brullen voor Jaime, helemaal babyproof
Nou je nieuwe baan VERKOCHT Wil m ook . Ben trouwens zo blij met mn ladyphone. Hij is helemaal super . Je kan ook je maat omrekenen in VS, UK, EU etc...whaaaahaaaa. Schoen en broek, jurk etc...hihi
sens:ik heb laatst die kaarsjes gevonden bij de zeeman,weet niet of ze die daar altijd hebben. ik heb die teken eruit gehaald met een tekentang.idd niet verstandig om erin te knijpen.en je moet draaien om hem eruit te halen anders blijven zn poten zitten net als weerhaken.en die zoon van onze vrienden is even oud als mij geloof ik.hij was al jaren weer ''goed'' ,maar wss door malaria pillen te slikken hebben zn medicijnen niet gewerkt ofzo.
robine:mooi fietsje voor jill,jelte heeft ook zo eentje gekregen met stang en kiepbakje toen hij 1 jr werd(maar dan wel in blauw/groen ,en hij racet er nog steeds op,maar nu zonder stang)
Inbraak alarm Robine; die fiets is stoerrrr! Ik wil m ook! Bij Toysrus he? Sense: die kaarsjes heb je ook bij xenos!
Morguhhh, Sap: Hoe was je stapavondje? Sensee: kaarsjes met nr 1 kan je ook bij een hobbyzaak kopen en idd bij Xenos ook. Is het nog gelukt met dat helium. Wij wilden dat ook gaan doen. Maar zou ook echt niet weten waar je het kan halen en of het duur is. Ik moet ook nog even kijken op internet hoor. Robine: Leuke fiets zeg. Ik zie Jill er al op zitten. Bedankt voor je uitnodiging. We komen zeker weten. Sem: Leuke foto's van Jayna en zo te zien heeft ze er helemaal zin in om te gaan enne ik zou echt niet mee willen hoor . Geniet er lekker van jullie hebben het verdient. Zo wij hebbe gisteren ook al vast een kado gehaald voor Daynah zo'n active tafeltje bij Toys 'r us. We gaan ook nog een stoeltje kopen voor haar. Ik vond die bij Prenatal wel leuk en dan een knalroze ofzo. Heeft ze allebei de dagen een kado. Wij vieren het op een zaterdag en zondag Ben blij als het al voorbij is. Wij gaan ons aankleden en boodschappen halen. Ga nog even gelijk kijken voor taarten voor haar verjaardag. Tot laterrrrrr. Fijn weekend allemaal. Lfs kelly
Heeeej hallo allemaal, Jullie hebben lekker veel geschreven dus heb zw.pagina maar 2x opgestart om terug te kunnen lezen en te kunnen reageren, ik ga mijn best doen . Annemonique; wat een schattige foto van jou en Kyllian. Heerlijk zo'n moment dat ze even lekker rustig bij je liggen. Lieke wil dat ook bijna nooit, altijd maar aan het klimmen. Zag ook weer erg leuke kleding en schoenen voorbij komen van Kyllian. Hij heeft de kast ook aardig vol of niet? . Nog gefeliciteerd met de officiele aankoop van de woning, spannend hoor ! Fajah; leuke schoentjes heb je gekocht voor Yorben. Het viel me op dat er in schoene meer keuze is voor jongens dan voor meisjes, is het eens een keer andersom, haha. En ik las iets over een derde kindje? Hihi, zou je er nog wel een spruitje bij willen? Wat een verhaal zeg van de zoon van je vriendin. Heb je alweer wat van ze gehoord. Echt erg zeg. Mirandao; jouw uitnodiging is ook erg leuk geworden zeg van je beide kids ! LIS; hoe gaat het met jou en met de vermoeidheid/misselijkheid? Wordt het al iets beter? Hoeveel weken ben je nu precies? Beter dat de bom gebarsten is bij je op de kamer. Het is goed dat dingen worden uitgesproken. Nu maar hopen dat het helpt. Die Jesse, geen sokken en geen schoenen . De schoentjes van Lieke zijn iets hoger en ik leg een knoop in de veters zodat ze ze niet kan uittrekken. Moet zeggen dat ze er echt goed op kan stappen. Robine; wat heb ik weer veel leuke foto's van Jill voorbij zien komen. Echt knap hoor stappen achter de loopwagen en dan ook nog eens zwaaien . De trui staat haar echt superleuk ! En wat een supergaaf fietsje voor Jill, ik zou bijna roepen die wil ik ook, maar ik weet dat Lieke zo'n fietsje krijgt van Rick's oom en tante. Zul je straks zien, heel lelijk met rood, geel en groen ofzo, hahaha . Ach ja we wachten af, maar hij is echt superleuk. Kelly; zou niet gek zijn een andere functie binnen de vestiging. Even aanhoren of het je wat lijkt. Lekker weer bij geroddeld met je oud collega dus, gezellig, haha. Leuke foto's weer van Daynah. Ik wil ook nog graag zo'n 1 hebben, bij xenos verkopen ze die he? Semmi; ooh meid wat spannend, de vakantie is nu wel heeeeeeeeeel dichtbij. Ben jaloers ! Luca zal het vast naar zijn zin hebben bij zn vriendje. . Zag ook weer superleuke foto's van Jayna. Hihi en wat kruipt ze grappig he? Ik weet niet of je nog online komt maar anders alvast een heeeeeele goede reis en heeeeeeeel veel plezier samen. Geniet er maar lekker van want jullie hebben het dubbel en dwars verdiend ! Sens; whhhhahahaha als het niet de ziekte van lyme is dan ben ik zwanger zag ik staan, hihi, ik denk dat jullie uiteindelijk ook nog wel voor een tweede zullen gaan. En nee ik heb ook nog geen kaarsje gezien met nummer 1. Die wil ik ook wel graag hebben. Brennied; zie ik het nu goed en heb je je haren ook donker geverfd? Staat je goed hoor, erg leuk ! En ook weer erg leuke Milou foto's, zo schattig met dat tongetje naar buiten *smelt*. Panda; hoe gaat het bij jullie? Ben je alweer eens bij de osteopaat geweest? Zag een erg leuke foto van je voorbijkomen met Bastian op de fiets. Vind hij het leuk voorop? Lieke vertelt dan altijd hele lang verhalen . Volgens mij heb ik iedereen gehad, sorry als ik toch iemand ben vergeten. Donderdag wezen stappen met een vriendin, was echt supergezellig, niet echt laat ofzo maar moest wel de volgende dag werken. Heb wel een aantal ibuprofen naar binnen gewerkt, haha, had echt vreselijke hoofdpijn. Oorzaak: sigaretten, weet het zeker. Normaal rook ik eigenlijk zo goed als niet, maar nu vrij snel achter elkaar een paar en wat wijn erbij, nou ja, eigen schuld dikke bult. En Robine, wat betreft de mannen... hahaha ben blij dat ik de leukste man van Enschede heb, hahaha. Kan niemand aan tippen hoor. . Hier de verjaardagsartikelen ook maar alvast in huis gehaald. Bumba slingers, balonnen, bordjes, vlaggetjes en noem maar op. Moet me ook maar eens deze week gaan verdiepen in de verjaardagstaart. Moet natuurlijk wel bijzonder zijn. Lieke ligt hier lekker te slapen. Ik ga maar ff een wasje draaien, moet ook gebeuren. Tot laterzzzz Lfs Sap
Kelly: stoeltje is ook leuk als cadeau. Lijkt zo lekker eigenwijs, een eigen stoeltje. Fajah: ohja, malariapillen, rotdingen. Doen soms meer kwaad dan goed. Sens: wie weet... Nog geen weekend gepland maar heb misschien wel gevonden waar hij last van heeft. Soort nachtmerries alleen hij wordt er niet wakker van. Kan er in Nl geen info over vinden maar in Frankrijk is 't algemeen bekend, ze noemen het 'terreurs nocturnes'. Gaat vanzelf over, eventueel met homeopatische middeltjes. Handig, dat maten omrekenen, dat soort dingen weet ik nooit. Robine: dat fietsje is echt leuk! Als de trappers niet draaien is 't geen probleem idd. Alvast heel veel plezier Semmi! Lekker temperatuurtje. Jayna is er zo te zien klaar voor. Favo boekje hier is boekje met dieren en dan moet ik de geluiden maken. Sappie: we gaan de 27e weer naar de osteo. Ja, hij vindt fietsen heel leuk. Vertelt ook verhalen en 'zingt' liedjes, haha. Owja, had ik ook vaak, hoofdpijn van het roken. En dorst.
We hebben ook zo'n soort fietsje gekocht voor Milou, maar ze krijgt het pas met sinterklaas. Een maand ofzo geleden bij Bart Smit gekocht, was toen een dagstunt..voor maar 22 euries. Die van Jill is ook echt super leuk...zo schattig vind ik ze. Ik kom straks reageren...ik hoor MIlou alweer...en we gaan lekker fietsen. Het zonnetje schijnt hier
mmmmmmm toch ook wel een leuk idee zo'n fietsje. Nou ja krijgt ze die met de kerst ofzo Hier ook slingers, balonnen, bordjes, feestmutsjes etc in huis gehaald. Bordjes, bekers en feestmutsjes bij de Wibra gehaald. Die zijn daar erg leuk knal paars met happy birthday op in verschillende kleuren. Ik was 5 euro kwijt..........geen geld toch. Die nr. 1 komt idd van Xenos.....1 euro.....weer geen geld. Ik denk dat ik de taarten maar bij de Hema gaat bestellen. Ik zie nergens anders een leuke of ik zie er een en dan gaan ze maar tot 15 pers en dat is te weinig. We krijgen zat en zon ongeveer 20 pers per dag. Niet normaal eigenlijk, maar doe het ook maar 1x zo hoor. Volgend jaar wat rustiger. Sap: Dus erg naar je zin gehad donderdag. Balen als je dan moet werken heh. Denk dat je hoofdpijn ook wel door de sigaretten komt als je normaal zo weinig rookt. Knap hoor van je dat je dan daarna gewoon haast niet meer rookt. Ik zou dat echt niet kunnen, daarom begin ik er maar niet meer aan. Af en toe een trekje neem ik Brennied: Milou krijgt ook al zo'n leuk fietsje. En dat voor 22 euro....geen geld toch? Lfs Kelly
Ik twijfel tussen 2 stoelen. Welke vinden jullie leuker. Deze van de prenatal en dan in knalroze. http://www.prenatal.nl/Shop/Product.asp ... ctid=25250