Of deze van de Bart Smit. In deze serie hebben ze ook nog een zitkussen en een ander stoeltje, dus dat is ook wel weer leuk. Die zie je onderaan de pagina staan. http://www.bartsmit.com/shop/productDet ... tID=114786
Kelly, ik heb voor Lieke het stoeltje van Prenatal gekocht, ook in het knalroze. Die van Bart Smit leek ons vrij groot (als je dat meisje zo bekijkt). Ik zag hem idd ook in de folder staan maar had die van prenatal toen al gekocht. Zal straks wel ff een foto spammen van Lieke in het stoeltje. Kan je zien hoe het eruit ziet. Maar duurt nog wel ff want ze slaapt nog.
Leuk fietsje voor Milou, en 22,- is geen geld ! Echt voor een meisje he dat roze met lila, superleuk. Panda; als het idd nachtmerries blijken te zijn van Bastian en als homeopatische middeltjes daar tegen kunnen helpen dan zou ik het gelijk gaan uitproberen.
Het is vandaag precies 1 jaar geleden (13-10-2006) waarop we een datum gingen plannen voor de keizersnee. Er komen nu toch wel erg veel herinneringen weer naar boven. Wat gaat het snel he meiden?
sap te snel he leuke fietsen ik heb daar nog niet voor gekeken wel een idee ik vind de stoel van bart smit heel leuk romira is voor het eerst naar de kapper geweest ze vond er niks aan ze zeiden al vins je het niet jammer maar ze was net een raggebol kon er niks mee staartjes gingen er uit omdat het dun was en het staat elke keer omhoog net een hannekam en ongelijk nu kan het groeien op 1 lengte en ik hoop dat het wat dikker wordt
Zo er is best van haar af gegaan bij Romira zo te zien. Wel weer leuke foto's van je meissie. Hihi, zo krijgen we de pagina's wel gevuld
Ik was zonet even naar boven gelopen om schoenen aan te trekken maar ik had de deur niet achter me dichtgedaan. Lieke klimt de trap toch nog niet op, DACHT IK. Zie hier het resultaat toen ik weer naar beneden ging. . Ben gauw langs dr heen gelopen om een foto te maken