November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    kelly leuke uitnodiging
    en wat een leuke foto,s van daynah zo te zien ook al een eigenwijsje en heel nieuwsgierig

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jeetje Kel, wat ben je creatief geweest zeg, je hebt de mooiste uitnodigingen gemaakt van ons allemaal! Hoe heb je dat gedaan dan? Op de pc of met knippen en plakken op papier? Erg mooi is ie geworden!

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    http://s145.photobucket.com/albums/r237 ... deo004.flv

Nog eentje, ben bang dat ze nu echt binnen een maand los gaat lopen, t gaat ineens razend snel. Ook ballen in goede gaten stoppen op t karretje kan ze nu :)
    Oja de kwaliteit is minder want heb gefilmd met mn telefoon en t gillen wat ze doet is de laatste nieuwe als ze iets nieuws kan of ontdekt heeft, hahaha

Vanavond lekker gewokt bij de Chinees en t wordt steeds makkelijker met Jill in een restaurant. Ze zit de hele tijd naar iedereen te zwaaien en te lachen en eet af en toe lekker een hapje mee. Heerlijk, hopelijk blijft t zo makkelijk gaan........

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Whahaha, die Jill, zo stoer ! Knap hoor dat ze hele kamer door loopt.
    Hoe was de verjaardag? Nog wezen stappen daarna?
    En een uur gefietst :confused: . Knap van je ! Het was er wel superlekker weer voor.

Kelly; wow wat een mooie uitnodigingen heb je gemaakt zeg ! Ziet er supergaaf uit. En weer prachtige foto's van Daynah.
    Die taarten zagen er ook super uit. wordt echt tijd dat ik me beter ga verdiepen. Nog maar 11 dagen en dan is het al zover.

Brennied; wow wat een geweldige foto van Milou. Dat ze dat kan joh zo staan, heel apart.
    Je zus alweer 25 weken zwanger, leuk he die buik dan weer te zien.

Door het gespam kan ik niet verder lezen.

Wij zijn vanochtend even bij opa geweerst, oma was er niet, ze was bij Viktor en Rolf, ahaha, ze werkt bij Ici Paris en was e.o.a. meeting ofzo.
    Opa vond het natuurlijk erg gezellig dat we er waren.

Vanmiddag was Lieke niet zo goed in orde. Alles wat ze at kwam er net zo hard in een grote straal weer uit :confused: . Mama en Lieke allebei 3x verschoond :confused: :confused: :confused: . Nu ligt ze heerlijk te slapen. Ik hoop dat het iets éénmaligs was.

Ik kruip nog ff op de bank en dan zo lekker mn bedje in.

Tot morgen,

Liefs Sap

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: ben al te laat om jullie een fijne vakantgie te wensen, maar hoop dat jullie nu lekker aan t genieten zijn!

Sappie: hihi die lieke die de trap op kruipt. Is hier ook een x gebeurd, gelukkig ontdekten we het al toen hij op de 3e tree was. We hebben hm maar verder naar boven laten lopen (met mn vriend achter hm aan).

Kelly: leuke uitnodiging! Ook leuke foto's van het lachebekkie. Wordt echt al een wijsneusje!

Robine: wat lief zo achter dr loopkarretje! Gaat idd snel he. Lekker zeg wokken. Hier issie zo rond 6 uur echt al moe, maar hoop dat het uit eten binnenkort ook wat makkelijker gaat. Dinsdag gaan we het hier vlakbij eens uitproberen, lekker spareribs eten.

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hmmzz de rest van mn tekst weg. Nou zag iig leuke driewielers voorbij komen! Ben ook gelijk weze zoeken op internet. Vond de blauwe versie van Jill's fiets wel mooi, maar zag ook nog een oranje fietsje.

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Beterschap voor Lieke!
    Hier moeten we ook nog eens taarten gaan bekijken. Slingers hebben we ook nog niet (behalve zn naamslinger).

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hier ook druk weekend gehad.
    nog verder in de tuin gewerkt.
    en daarna nog een paar uur gefiets en hebben we een pannenkoek gegeten. :)
    nu nog even op de bank expeditie robinson kijken en dan naar bed.
    morgen werken.en smiddags moet yorben naar CB voor een prikje.
    hoop dat hij er niet te ziek van word.
    we zullen zien.

robine:wat gaat jill hard met alles,ik sta iedere keer versteld te kijken omdat ze maar 3 dgn met yorben scheelt en yorben doet dat echt nog niet.
    jelte was ook zo snel als jill,die liep ook bijna bij 1 jaar.

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    lieke beterschap :(

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ik ben net terug van CB en yorben is 74 cm en 9290gr
    verder was alles goed.alleen weer dat hij nog niet staat enzo ,maar ja das elke keer gezaag erover.hij is gewoon trager mss,maar zal wel goed komen hoor.ze moeten niet allemaal zo snel zijn toch.? :rolleyes:
    heb gewoon 2 verschillende kids.de ene was supervlug en de ander is supertraag whahaha..... ;)

12. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hallo,

Ben ik ook weer ff vanaf mijn werk. Tis rustig…ik zit nu alleen op de afdeling…beetje saai dus. Milou was vannacht weer wakker. Tis nu al 2 weken zo dat ze ’s nachts wakker wordt. Meestal laat in de nacht, tussen 3-5 uur. Als ik dan naast zit is het goed en gaat ze zelfs kletsen en lachen. Na 10 minuten ga ik weg en gaat ze slapen. We snappen er niks van wat het kan zijn. Mss dat ze overdag minder moet gaan slapen? Wanneer gaan ze ongeveer over tot 1 slaapje? Verder gaat het allemaal super goed. Ze stapt echt goed aan 2 vingers van ons, hihi. En ook Milou kan trapklimmen. Dieren zijn helemaal favoriet. Als zo ook maar een hond op afstand hoort, zegt ze, op haar manier dan, woef. Zo schattig. Ook bal kan ze zeggen.
    Ik ben vandeweek wezen vragen bij een bakkerij voor een koemelkvrije verjaardagstaart. Nu kunnen ze wel een taartje maken en dan zit er vruchtenmoes in. Ik denk dat dat het wordt voor haar. Doe ik wel een kleintje en speciaal voor haar, kan ze kliederen wat ze wil. Ik zag kaarsjes en als je die aansteekt komt er muziek uit, lijkt me ook wel heel leuk. Ik heb ook lekker de week na Milou d’r verjaardag vrij gevraagd. Kan ik mooi mee naar het kdv om d’r verjaardagfeestje te filmen, lol.
    Nou da’s wel weer genoeg over mezelf….

Fajah: fijn dat het allemaal goed was met Yorben, heeft ie last van de prikjes? En idd, het komt vanzelf hoor. Ze zeggen toch ook wel dat bij de 2e meestal alles langzamer gaat omdat de grote broer of zus het wel opknapt als ie ergens niet bij kan. Of is dat bij jullie niet zo.

Sappie: hoe is het met Lieke gegaan vannacht? Heeft ze lekker kunnen slapen?

Kelly: Leuke uitnodiging zeg! En Daynah kijkt altijd zo grappig…zo’n schattig mondje heeft ze…lol!

AM: Kyl om 6 uur al doodop dus…slaapt ie ’s middags niet meer? Milou slaapt nu nog wel ooit van 15.30 tot 17.00 uur. En jij ook aan de driewieler, hihi. Tja, zijn ook leuke dingetjes.

Robine: ja, ik word voor het eerst tante en ik vind het SUPER. Echt leuk om dat buikje te zien groeien en dat mijn ‘grote’ zus dan mij om raad vraagt of het allemaal wel normaal is wat ze voelt, lol. Goed hoor..zo lang gefietst. Het was ook echt lekker weer.
    Lekker is dat he..wokken. Oooh vooral in die knoflooksaus wokken….jammie jammie. Ja onze kinders worden al echt groot!

Nou ik ga nog maar eens ff aan het werk…m’n cup a soepje heb ik op dus heb weer ff energie. Tot laters

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    t Is rustig vandaag! Waar is iedereen?

Brennied: Fijn dat ze bij de bakkerij een koemelkvrije taart kunnen maken voor Milou, goed idee om een kelintje voor haar te nemen. Knap zeg dat ze ook al trap kan lopen. Dat wakker worden is wel vreemd s nachts, mss een sprongetje, of nachtmerries? Sterkte ermee!

Fajah: Mooie cijfertjes toch voor Yorben!? Hij doet t prima toch, ze moeten niet zo zaniken bij t CB. Hij is toch verder helemaal gezond en goed, dan komt t lopen etc vanzelf wel hoor. Zeikerds.

Am: Lekker aan de spareribs met Kyl. Moet vast lukken. t Gaat met name nu hier zo goed met uiteten gaan omdat ze lekker in een kinderstoel erbij kan zitten en dus overzicht heeft. Als je Jill in de buggy erbij zet heeft ze t niet zo naar dr zin hoor. Mss ook een idee voor Kyl, of mss doe je dat al hoor en bemoei ik me er weer mee ;)

Sap: Hoe is t nu met Lieke?

Morgen ga ik rellen met mn sectiegenoten, dan is t moment dat ik ze ff ga vertellen hoe ''gezellig'' ze bezig zijn. Ben benieuwd naar de reacties morgen. Ben er wel beetje zenuwachtig voor hoor. Vind t moeilijk om zoiets te uiten, maar aan de andere kant, nu irriteert t me en maakt t de sfeer er niet gezelliger op. Wie weet helpt t. Morgen horen jullie wel hoe t is gegaan! Ga nu lekker slapen, nog 1,5 dg werken en dan is t lekker herfstvakantie voor mij :) anderhalve week vrij, heerlijk!

Liefs Z

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Heeeej hallo,

Robine; succes morgen, laat ze maar ff weten hoe je erover denkt. Zal vast en zeker opluchten, zo is het ook niet leuk toch!

Brennied; fijn dat ze een koemelkvrije taart voor Milou kunnen maken. Zou toch wat zijn als ze niet een eigen verjaardagstaart had !

Fajah; prima cijfers van Yorben ! En dat zeuren over staan, dat hoeft toch ook nog helemaal niet. Soms dan zou je ze toch wat doen op die cb's

Annemo; veel plezier morgen met Spareribs eten. Gaat vast en zeker helemaal leuk worden.

Met Lieke gaat het nog niet zo heel goed. Vanochtend zaten haar oogjes een beetje dicht, licht ontstoken denk ik, maar het meest schrok ik van een knobbel in haar halsje, net een kleine knikker die telkens wegschiet. Ik ontzettend huilen want haalde me natuurlijk de meest enge ziektes in het hoofd. Gelijk de huisarts gebeld, maar schijnt een normaal symptoom te zijn in combinatie met verkoudheid. Opgezette lymfeklier ofzo, bah, vind het maar niets. Het zal wel maar het stelt me niet echt gerust. Moest het in de gaten houden. Daar kan je het dan weer mee doen :cry: . Ze is verder wel goed te pas, gelukkig maar.

Hier ook de feestslinger ontvangen, erg leuk geworden!

Ik ga nog ff bankhangen.

Tot later.

Liefs Sap

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap, gadverdarrie, zo een wegschietende lymfeklier is ook eng. Maar je hebt t zelf ook hoor als je verkouden bent. Schijnt erbij te horen, binnen no time is ie weer weg........geen zorgen maken dus!
    Dikke knuffel voor Lieke van ons!

16. hoi hoi,

Ben er ook weer. Vandaag een drukke dag geweest op me werk. Mijn fijne collega was er vandaag niet en ze had nogal 2 K*T dossiers achtergelaten, waar vanalles nog in gedaan moest worden en wat haar taken zijn. Notaris was er niet echt blij mee, dus zal ze morgen wel op haar bordje krijgen.

Sap: Heh gatver heb er nog nooit van gehoord, maar als de ha het zegt hoef je je geen zorgen te maken. Wel zielig voor Lieke hoor. Geef haar maar een dikke knuffel van ons. Hoop niet dat het komt door het virusje van Daynah toen.

Robine: Leuke filmpjes zeg van Jill. Echt knap van haar. Denk dat Jill mss nog wel los loopt voor haar 1ste verjaardag.
    Die uitnodiging heb ik gemaakt via een programma wat ik van me vader had gekregen. Zelfde programma als die kalender wat op het toilet hing bij me, weet je dat nog?
    Suc6 morgen met rellen ;). Ben beniewd hoe ze zullen reageren en als je het kwijt ben zul je zien dat het oplucht.

Brennied: Milou weer wakker wat raar zeg. Mss proberen om op de dag minder te laten slapen. Hoeveel slaapt ze dan nu op de dag?
    Ooow leuk die kaarsjes waar muziek uitkomt.

Fajah: Yorben weer dus helemaal goedgekeurd. 74cm is niet groot toch? Tenminste als ik vergelijk met de andere kindjes hier. Mss zit ik er wel naast hoor.
    En idd ieder kindje is anders hoor, zou me echt niet al te druk maken erover. Daynah is ook niet zo vlot.
    Heeft ie nog last gehad van zijn prikje?

AM: Fijn zeg als je een hele tekst heb getypt en 1 druk en het is weg.

Verder kan ik niet lezen. Bedankt voor jullie complimentjes over de uitnodiging. Ben ook wel benieuwd als ze helemaal klaar zijn hoe het is geworden. Vandaag bericht gehad dat ze klaar zijn en dat ze worden opgestuurd naar de winkel van Kruidvat hier in Capelle aan den IJssel. Ga ze woensdag maar eens halen.

Ga nog even het laatste stukje van Hollands Next Top Model kijken.

Iemand nog iets van Sem gehoord of ze goed is aangekomen?

Tot laterrrrr.

lfs Kelly

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: ja Sem is goed aangekomen, Jayna was erg lief de hele reis en ze hebben een mooi appartement. Ook nog eens 26 graden........die vermaken zich dus wel :)

Ga nu slapen!

18. Ben echt niet jaloers ofzo hoor op Sem met haar 26 graden :p

Ik ga ook lekker vroeg onder de wol.

Weltrusten

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    kel:yorben heeft geen last van zn prikjes tot nu toe,hij is gaan slapen en heb hem niet meer gehoord.
    ik snap het ook niet echt dat yorben maar 74 cm is,de vorige keer was hij 73cm en nu zou hij maar 1 cm gegroeid zijn.ach ja ze zullen mss niet goed gemeten hebben ofzo,hij lag nml niet echt stil ook :rolleyes:

sap:vervelend zeg voor lieke met die klieren die opzetten,echte klieren ;)
    maar idd schijnt dat erbij te horen hé?
    veel beterschap voor je lieve meisje,geef haar maar een dikke knuffel van me.

brennied:idd yorben is mss een beetje lui ,want jelte doet alles voor hem,als hij niet bij zn speelgoed kan en begint te gillen,staat jelte al klaar om het te geven dus ja hij word gewoon lui gemaakt door zn broer ;)

robine:jill gaat idd mss wel lopen voor ze jarig is.ze is echt snel hoor.
    en ik trek me zeker niks aan van dat cb,die muts heeft zelf niet eens kinderen dus gaat ze mij commanderen.heb nu met 2 kinderen heus wel wat ervaring hoor ppffuh..... ;)

zo ga mn bedje eens opzoeken,morgen komt om 9 uur al een vriendin op visite.gezellig is weer al even geleden.

oja gister wou ik outback jack kijken,want dat stond in de tv-gids maar het was niet?weet iemand wanneer het wel komt?

slaapwel

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeeeej meiden!

Hier ff gauw een berichtje vanuit het zonnige Gran Canaria! 8)
    Hoe bedoel je, verslaafd aan het forum...haha :)
    Ik was ff samen met mn moeder een mail naar de fam aan het sturen en had nog een paar minuten over dus dan jullie maar ff gedag zeggen he!

Hier is alles helemaal super!
    Zoals Robine al zei is de reis heel goed verlopen. Jayna had zoveel te zien en vond vooral het opstijgen en landen helemaal geweldig. Af en toe een momentje dat ze ff dr draai niet kon vinden, maar uiteindelijk gaf ze aan de slaap toe en heeft ze 3 kwartier op schoot geslapen en was het daarna weer helemaal goed.
    Het weer is heerlijk met zon en af en toe een wolkje en vandaag 27 graden 8) Heerlijk gezwommen en gegeten vandaag. Jayna is helemaal in dr sas in het zwembad en is naar iedereen aan het lachen in het restaurant. Ze slaapt als een roosje nu....lieve schat dat het is.

Nou laatste minuten tikken weg, dus ik ga dr weer vandoor,
    Werkse allemaal deze week en tot gauw!

Veel liefs van ons!

xxx

Deel Deze Pagina