November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeeeej meiden!

Hier ff gauw een berichtje vanuit het zonnige Gran Canaria! 8)
    Hoe bedoel je, verslaafd aan het forum...haha :)
    Ik was ff samen met mn moeder een mail naar de fam aan het sturen en had nog een paar minuten over dus dan jullie maar ff gedag zeggen he!

Hier is alles helemaal super!
    Zoals Robine al zei is de reis heel goed verlopen. Jayna had zoveel te zien en vond vooral het opstijgen en landen helemaal geweldig. Af en toe een momentje dat ze ff dr draai niet kon vinden, maar uiteindelijk gaf ze aan de slaap toe en heeft ze 3 kwartier op schoot geslapen en was het daarna weer helemaal goed.
    Het weer is heerlijk met zon en af en toe een wolkje en vandaag 27 graden 8) Heerlijk gezwommen en gegeten vandaag. Jayna is helemaal in dr sas in het zwembad en is naar iedereen aan het lachen in het restaurant. Ze slaapt als een roosje nu....lieve schat dat het is.

Nou laatste minuten tikken weg, dus ik ga dr weer vandoor,
    Werkse allemaal deze week en tot gauw!

Veel liefs van ons!

xxx

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeeeej meiden!

Hier ff gauw een berichtje vanuit het zonnige Gran Canaria! 8)
    Hoe bedoel je, verslaafd aan het forum...haha :)
    Ik was ff samen met mn moeder een mail naar de fam aan het sturen en had nog een paar minuten over dus dan jullie maar ff gedag zeggen he!

Hier is alles helemaal super!
    Zoals Robine al zei is de reis heel goed verlopen. Jayna had zoveel te zien en vond vooral het opstijgen en landen helemaal geweldig. Af en toe een momentje dat ze ff dr draai niet kon vinden, maar uiteindelijk gaf ze aan de slaap toe en heeft ze 3 kwartier op schoot geslapen en was het daarna weer helemaal goed.
    Het weer is heerlijk met zon en af en toe een wolkje en vandaag 27 graden 8) Heerlijk gezwommen en gegeten vandaag. Jayna is helemaal in dr sas in het zwembad en is naar iedereen aan het lachen in het restaurant. Ze slaapt als een roosje nu....lieve schat dat het is.

Nou laatste minuten tikken weg, dus ik ga dr weer vandoor,
    Werkse allemaal deze week en tot gauw!

Veel liefs van ons!

xxx

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    sorry hahaha! 8)

5. hahahahahahahah die Sem, die wil ons jaloers maken hoe lekker ze heeft ;)

Lekker genieten hoor Sem.

lfs Kelly

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    heerlijk sem,wou dat het hier ook zo warm was :(

7. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ff snel vanaf mijn werk, want het is erg druk en ik zit met een deadline voor het krantje...

Sem: fijne vakantie. Wat Kel zegt, we zijn niet jaloers hoor ;)
    Geniet ervan allemaal. Hebben jullie verdiend.

Robine: succes vandaag met je collega's. Hier heeft het goed uitgepakt. We hebben afscheid genomen van onze collega. Heerlijk, geen irritaties meer. Wij zullen wel wat meer werk krijgen, maar dat is niet zo erg.

Sap: oh, Lieke zo zielig met haar oogjes. Schoonmaken met gekookt water he. Dat helpt. Beterschap hoor.

Fajah: mooie cijfertjes van Yorben hoor. En het staat komt vanzelf. Dat kan ie zijn hele leven nog doen. Veel plezier met je vriendin.

Brennied: Die Milou, zo lenig. Die gaat vast op ballet later. Zo schattig die foto!

Kel: en? je collega op haar kop gekregen?

AM: zaterdag ben ik nog wel langs gefietst bij je werk, op weg naar de kapper. Weer kleurtje erin en stukje geknipt. Zondag was ik erg lui. Heb nog even lekker in het zonnetje gezeten, want het was heerlijk weer he.

Hier alles verder ok. Druk op het werk, maar dan gaat de dag wel snel. Gisteravond nog personeelsvergadering gehad, dus pas om 21.30 uur thuis. Heb ik Jesse niet eens gezien. Vanmiddag maar op tijd weg, dan kan ik het inhalen.
    Enne meiden… buikfoto komt echt snel hoor, want het buikje begint nu echt wel te groeien. Ben donderdag 12 weken, dus dan zijn de eerste 3 maanden alweer voorbij!

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Fajah: netjes hoor de getalletjes van Yorben! De 1 is nou eenmaal sneller dan de ander, komt allemaal echt wel!
    Was het gezellig met je vriendin?

Brennie: volgens mij gaan ze tussen de 1 en 1,5 jaar over naar 1 slaapje op de dag. Ik merk hier nu ook dat hij rond half 11 niet meer wil slapen en hij heeft dus soms nog maar 1 slaapje op de dag.
    Hij slaapt 's middags wel hoor! Normaal van 10.30-12.00 en 15.00-16.30. Toch blijft hij staandaard na 17.00 moe.
    Ik heb ook zo'n kaarsje waar muziek uit komt, bij de Blokker gekocht (al ruim een half jaar geleden :p).
    Ik hoop dat Milou binnenkort ook weer lekker door gaat slapen.

Robine: suc6 vandaag met je sectiegenoten! Ben benieuwd wat eruit komt! Heerlijk zeg alweer vakantie. Zullen we even een tijdje ruilen van baan? ;)
    Wij zetten hm met uit eten ook altijd in een kinderstoel, maar hij is gewoon moe rond dat tijdstipt. Alhoewel het in de vakantie meestal best goed ging. Ze hebben daar natuurlijk wel genoeg afleiding.

Sappie: sterkte voor Lieke. Hoop dat ze snel opknapt.

kelly: en zien de kaartjes er in het echt ook zo leuk uit! ;)

Semmi: jij verslaafde! :p Ik ben ook helemaal niet jaloers hoor! ;) Geniet nog maar lekker!

LIS: Sterkte met de drukte op je werk. Ben benieuwd naar je nieuwe kapsel, hoop dat ik je nog herken ;) Wat gaat dat snel he, alweer 12 weken! In mei ben je toch uitgerekend? De hoeveelste?

Zo hier eindelijk weekend! Van de afgelopen 8 dagen 6,5 dag gewerkt, vind het wel ff genoeg ;) ow met de meeting (als die nog doorgaat) ben ik vrij! Ik werkte het weekend met de roosteraar, dus kon ook wat invloed uitoefenen ;) Hoef ook alleen 1e kerstdag te werken, daarna lekker een weekje vrij!
    Vanmorgen al gestofzuigd en ramen gewassen. Strakkies mn moeder op bezoek.

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou hier dus vandaag zn ochtendslaap overgeslagen en hij ligt net op bed. Vind 1 slaap op de dag wel lekker eigenlijk, hoef je iets minder rekening te houden. Het is nu alleen elke dag maar afwachten of hij 1 of 2 slaapjes heeft, wat wel irritant is om iets af te spreken.
    Mn moeder is dus toch niet gekomen, want Kyllian moest naar bed.

10. hoi hoi,

Zo ik ga naar een andere sectie toe op mijn werk. Eindelijk van die domme doos af. Het is wel per 1 januari, maar dat maakt niet uit. Toen ze het vandaag hoorde was ze gewoon gepiekerd. Begrijp er niks van. Je zou zeggen dat ze blij was dat ik naar een andere afdeling ga. Het enige wat ik nu kan bedenken dat ze geen ervaren secr meer heeft. Ik doe het al 7 jaar en nu heeft ze er een die dit 3 maanden doet. Nou ja ze heeft het er zelf naar gemaakt. Ik ben iig blij hiermee.

Robine: Hoe was je bespreking gegaan. Heb je flink de waarheid verteld.

Sap: Hoe is het met Lieke vandaag gegaan?

AM:Heeft Kyllian nog lekker geslapen vanmiddag. Ik vind het vaak ook niet erg hoor als Daynah de ochtend overslaat. Kan je toch meer doen en meestal slaapt ze in de middag altijd wel wat langer, meestal minimaal 2 uurtjes.
    Heb de kaartjes nog niet opgehaald. Ga ik morgen even doen, dan ben ik vrij...ben wel benieuwd hoor.
    Ga er van uit dat de meeting toch wel gewoon doorgaat. Als het aan mij ligt wel hoor.

LIS: Heb je je deadline gehaald? En alweer 12 weken zwanger.....gaat hard. Voor je het weet zit je in je verlof......lekker hoor.

Nou verder is er niemand geweest vandaag. Iedereen hard aan de arbeid dus ;)

Ik ga lekker op de bankhangen. Heb gewoon koppijn van alle gebeurtenissen van vandaag op me werk.

Lfs Kelly

11. Volgens mij wel....hihihihihhi

12. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    He, helemaal rustig vandaag!
    Hoe ist gegaan vandaag Robine? Opgelucht?

AM: ik vind het soms juist wel lekker dat Jesse 2 keer per dag slaapt. Nog even wat tijd voor mezelf. Maar idd... dan heb je wel meer tijd om iets af te spreken. Jesse heeft vandaag ook maar 1 slaapje gedaan bij KDV.

SAP: Lieke al wat opgeknapt?

Verder weet ik even niet meer.
    Morgen naar Antwerpen. Ik heb de organisatie van ons jaarfeest overgedragen gekregen van mijn (oud-)collega. Er moet nog een hoop gebeuren. Dus dames... ik zit morgen tussen de middag fijn bij het Hilton in Antwerpen te lunchen, hahaha.
    Vanmiddag hadden we bespreking over de borrel en het diner enzo en toen baalde ik wel een beetje hoor. Lekker champagne en wijn... En dat weekend is Jesse bij mijn ouders, dus had ik ook weer eens lekker kunnen drinken, wetende dat je 's morgens er niet uit hoeft. Helaas! Volgend jaar dan maar he.
    Ga nog ff surfen.

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    euuuu kelly wat gaaf: Proficiat! Fijn zeg dat je daar nu op de afdeling kan. Nog 2 maanden volhouden!

AM: da's idd wel makkelijk met afspreken maar ik vind het toch wel lekker als ze 2x slaapt. Ach ja...we zien het wel! Nu lekker ff vrij dus.

ff gtst verder kijken...tot later

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: wat fijn dat je straks van dr af bent! Werd die andere sectie je aangeboden? Doe je dan dezelfde werkzaamheden? Sterkte met je hoofdpijn.
    Kyllian heeft vanmiddag 2 uurtjes geslapen, dus redelijk. Vanavond heeft hij het ook goed volgehouden tijdens het uiten :) Ligt nu sinds een half uur op bed, zonder fles gedronken te hebben...die wilde ie niet.

LIS: veel plezier morgen en het weekend! Heerlijk hoor zo'n weekendje ff uitrusten!

15. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Dat is fijn!
    En gaaf dat je naar een andere afdeling kan. Het aftellen is begonnen! Toch? Hele opluchting. Zal een stuk minder frustratie zijn voor je. Bij ons in ieder geval wel, sinds gister.

16. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Die eerste LIS moet Kel zijn, toch AM? Hihihi.
    En morgen ga ik naar Antwerpen en het weekend is 23/24/25 november. De eerste (de vrijdag) avond zitten we er alleen met het MT. Wel gezellig.

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik ga deze week ook een sollicitatiebrief schrijven....vind het best lastig heb ik nog nooit hoeven doen. Ik zag gisteren ineens dat er een vacature hier in Houten is bij de organisatie waar ik graag zou willen werken :)

18. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Doen AM. Niet geschoten...
    En als je daar altijd al graag hebt willen werken. Is vast een teken.

19. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

Hier gaat het nog niet zo goed, nu heeft Lieke ook haar oogjes ontstoken. Weet dus ook niet zeker of ze morgen wel naar het kdv kan. Nou ja, mn schoonmoeder is vrij dus die staat reserve ;) . Gelukkig maar dat ze dat kan anders had ik een probleem. Kan morgen onmogelijk vrij.
    Heb dr oogjes goed schoongemaakt met afgekoeld gekookt water. Ik hoop dat het helpt.
    Verder zit die enge knobbel er ook nog, hoop dat die maar snel verdwijnt, ik ben wat dat betreft een paniek mama, zie het gelijk veel te duister in geloof ik.

Brennied; jij zit nu gtst te kijken, hahaha, leuk?

LIS; 12 weken alweer, wat gaat het toch snel. Fijn dat het tot nu eigenlijk allemaal zo voorspoedig verloopt. EN KOM EENS OP MET EEN FOTO, BEN ZO NIEUWSGIERIG ! :p .

Kelly; wow, gefeliciteerd meid, super voor je. En wat een muts zeg die andere collega. Nu heeft ze zichzelf mooi te pakken, wat een dombo.

Annemo; 1 slaapje is ook lekker. Kan je idd veel meer dingen doen, anders is zowel de ochtend als de middag gebroken.
    En natuurlijk gaat de meeting op 30 november door, leuk dat je er ook bij kunt zijn ! Geniet maar lekker van je weekend. Geluk gehad dus dat je met de roosteraar moest samenwerken.

Sem; hoezo forum verslaafd. Je bent nog maar 1 dag weg en we zien je hier al :confused: . Ben heel blij voor jullie dat het zo goed is gegaan en dat jullie prachtig weer hebben.

Fajah; was het gezellig met je vriendin vandaag? Ik kijk nooit naar outback Jack, dus heb geen idee.

Nou verder kan ik niet teruglezen.

Vrijdag word ik alweer 31 :confused: :confused: :confused: . Ga gewoon werken, in ieder geval een paar uurtjes. Vind mn eigen verjaardag toch nooit leuk, vier het gelijk met Lieke. Zondag gaan we wel gezellig met zn drieen pannekoeken eten bij het pannekoekenhuis.

Ik ga ff verder,

Liefs Sap

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha moest idd Kel zijn. Ik ga morgen de brief schrijven. Ik pas helemaal in de functie, dus dat komt wel goed :)

Deel Deze Pagina