Hopelijk wordt d'r hartje sterker door deze operatie en kan ze zelf beter worden en blijft ze stabiel...er wordt hier aan d'r gedacht
Kyl dus lekker gespatterd vandaag! Vond ie zeker wel leuk? Milou was vannacht om half 1 weer wakker, shitzooi. Ach ja...komt wel weer goed. Ben benieuwd naar zijn loopkarretje. sens: idd...d'r schrammetjes vallen niet meer op joh als ze op die Baron stoel zit En een eigen zaakje? Aan wat voor iets denk je? Oma woont hier 10 minuten fietsen vandaan...dichtbij dus Tis trouwens hier elke woensdag, omadag. Sappie: gelukkig ben je weer gerustgesteld. Hoe is het met d'r oogjes? Ja we zijn idd met vieren thuis..gezellig! Eigenlijk zou ik ook wel 4 kinderen willen als het allemaal zou lukken Vanmorgen bij de diëtiste geweest. Als milou 1 is dat mogen we gaan provoceren. Eerst 1 theelepel yoghurt/biogarde, dag 2 een eetlepel en ga zo maar door. Als ze reactie geeft meteen stoppen. Dus ik ben benieuwd.
Al aan het klussen voor een 2e dan? ...als je er nog 3 tegaan hebt Ben ook benieuwd hoe Milou op het voedsel gaat reageren! Het loopfietsje heb ik al eens eerder gespamd, maar hier issie nog een x http://www.playcorner.nl/shop/images/Lo ... 2023cm.jpg
....en deze driewieler krijgt hij met kerst (als hij binnenkort wel te bestellen is, want dat issie nu niet): http://www.ekiddies.nl/shopexd.asp?id=1764
Am: Kyllian wordt maar weer verwend met zn verjaardag en kerst Allebei leuke fietsjes hoor! Angela: Dank voor je update, geloof dat we allemaal duimen dat t goed zal komen met Giovanna. Weten ze nou al of t door een virus is gekomen of in aanleg aanwezig was? Brennied: Zou wel fijn zijn als Milou straks gewoon alles kan gaan eten al moet je dus heel rustig aan gaan beginnen. Sens: Waar blijft je baronstoel foto? Met Jaime erop! Heb dr al veel te lang niet gezien op een foto. Weet ff niet meer, sorry. Hier vanmorgen t zkh gebeld voor Jill. Was benieuwd of de opname die op 7 november gepland staat wel echt heel erg noodzakelijk was, aangezien de infectie daarna prima is afgenomen. Dacht ga Jill wat pijn besparen die dag, maar ze willen haar toch wel even doorlichten om te kijken of er geen anatomische afwijkingen zijn in dr urinewegen. Een urineweginfectie die veroorzaakt is door dr eigen ontlasting is nl niet veel voorkomend en omdat ie tot een infectie heeft geleid is dit toch noodzakelijk. Opname duurt ca 2 uur, krijgt ze kathether en wordt er vloeistof ingespoten........bah. Zit er nu al tegenop. Week later horen we de uitslag. Verder hebben we ff geshopt in t tuincentrum vanmorgen. Hier zit een mega Intratuin, waar je zonder te overdrijven wel een halve dag kunt vol maken, zoveel is er te zien en te koop.Vooral heel veel kerstspullen( NU AL!) We hebben vanmorgen 4 visjes aangeschaft voor Jill en ze zwemmen nu heerlijk in t rond beneden in een prachtige kom. Zal straks als ze wakker is wel ff een foto spammen van Jill bij de visjes. Lol. Ze heeft ze nog niet in t kommetje gezien, ben benieuwd hoe ze t straks vindt. Schoonmaken wordt alleen een probleem, ben nl als de dood voor vissen. Pak ze dus echt niet op, zelfs niet met een netje.......mag John doen Ow ze wordt wakker. Tot later! Liefs
Tot nu toe gaat het nog steeds om een virus, de professor had nog nooit zo'n ontstoken hartje gezien als bij Gio, ze hoefde het maar aan te raken en het begon te bloeden. Ze konden zo geen aangeboren afwijkingen eraan vinden en vandaar dat ze er nog steeds vanuit gaan dat het om een virus gaat dat op het hartje is geslagen. In de vorm zoals Gio het heeft komt maar zelden voor. Bedankt voor het duimen allemaal, het moet nu toch gewoon gaan goedkomen toch. Groot gelijk dat je had gebeld of het wel nodig was, maar goed als ook dit maar sporadisch voorkomt dat het ontstoken raakt door de eigen ontlasting, dan maar beter even laten nakijken. Hopelijk vliegen de 2 uurtjes zo voorbij en ben je snel weer thuis met de kleine meid. Sterkte en ook aan Jill zal gedacht worden de 7de en een kaarsje zal gebrand worden Liefs Angela.
Joepppppppppppieeeeeeee Weekend! Wat gaan de dagen toch snel heh. Was al wat spulletjes bij elkaar aan het rapen voor het weekendje naar Brussel. Tenminste we komen zaterdagavond weer terug hoor....is dus niet echt een weekendje. Het wordt nog best lekker weer van het weekend, wel koud maar wel droog. Angel: Jeetje wat een virus al niet kan aanrichten zeg bij zo'n kleintje. Je zou haast zeggen dat er dan toch al niet iets goeds heeft gezeten toch. Robine: Kan me voorstellen dat je er tegenop zit dat ze dat bij Jill gaan doen, zou ik ook hebben, maar als het noodzakelijk is, is het mss wel fijn dat ze het verder gaan onderzoeken. Ja niet normaal heh over de Kerst alweer. Wat heb je allemaal gekocht, behalve op de visjes na dan. Zal John blij mee zijn AM: Superleuk die driewieler zeg en het loopfietsje ook. Kan me nog wel heugen dat je het liet zien. En weer lekker wezen zwemmen? Brennied: Oow ben benieuwd hoe Milou erop zal reageren. Ik hoop goed. Ga voor je duimen. Sensee: Maak je nog even een foto van de le baron stoel, ben benieuwd. Mss valt het nog wel mee en is het van het weekend over aan haar neusje. Verder kan ik niet lezen. Ga even verder met wat spulletjes pakken. Is niet veel voor een nacht dat scheelt. tot laterrrrr. lfs
Kel: Heel veel plezier in Brussel! geniet ervan met zn drietjes Heb verder alleen nog 2 bolchrysanten gekocht bij de Intratuin en accesoires voor t vissenkommetje Zie foto! Sens: Zat nog ff te zoeken op internet op die stoeltjes(Le Baron), maar vind em ook erg leuk! Misschien voor de kerst hier dan. Welke kleur hebben jullie? Vind die roze met Lime ook weg schattig, past alleen niet in onz interieur. Wanneer vieren jullie Jaime dr verjaardag en wordt t druk? Jill en dr nieuwe vriendjes
Hoi hoi, Robine; aaah wat een leuke foto's van Jill met haar visjes . Jammer dat jullie toch terug moeten komen naar het ziekenhuis voor het vervelende onderzoek. Maar mss wel beter, heb je ook na een week duidelijkheid. Kelly; alvast heeeeeeel veeeeeel plezier in Brussel ! Geniet er maar lekker van met jullie drietjes. Angela; idd wat zo'n evt virus dan toch allemaal kan aanrichten. Gelukkig is ze bij de professor in goede handen (toch wel erg fijn dat er zulke slimme mensen bestaan). Hier draaien de duimen ook voor een goede afloop. Annemonique; wow wat een leuk loopwagentje en een leuk driewielertje krijgt Kyllian ! Hij heeft het maar getroffen. Brennied; wat fijn te horen dat je Milou straks van alles mag proberen te geven. Nu maar hopen dat ze er goed op reageert. Verder kan ik niet teruglezen. Met Lieke gaat het alweer stukken beter, gelukkig maar. We hebben net heerlijk samen gebadderd, we genieten daar echt van. Kleine waterrat dat ze is. Morgen jarig maar rustig dagje, ga gewoon werken en vier het verder niet. Vandaag een verjaardagstaart voor Lieke besteld met een foto van Bumba erop. Weet zeker dat ze het prachtig zal vinden. Ik ga ff weer verder.. Tot later.. Liefs Sap
sappie wij hebben ook vandaag de taart besteld de ene helft spiderman voor ruben en de andere helft nijntje haha robine leuke foto,s en idd lief met de visjes kel veel plezier in brussel
SMS van Sem Ze hebben het naar hun zin. Worden al aardig bruin, maar het is er ook 30 graden......echt vervelend voor ze hoor . Jayna geniet ook volop. Ben zo benieuwd naar de foto's van de kinderfeestjes en de taarten. Kan niet wachten . Ga nog even bankhangen en daarna lekker naar me bedje. Ik heb echt al 2 dagen ontzettend trek in een sigaret....nu dus ook. Waar komt dat nou weer vandaan zeg. Lfs Kelly
Zo ik ben nu een half uur klaar met mn werk. Morgen nog ff wat doen en dan is het echt weekend . Jaime is de laatste tijd zo gezellig. Heel vrolijk (zelfs als ze gaat slapen gewoon niet huilen ) Wil de hele tijd knuffelen en loopt als een razende langs de bank. Het lopen aan de handen gaat nu ook supersnel en ze ligt dan helemaal in een deuk...haha. Verder heb ik het idee dat ze meer geconcentreerd met dingen bezig kan zijn. Normaal als ze op schoot zat, zag ze van alles en nog wat, wat ook interessant was dus dan weer dat pakken. Nu kan ze gewoon lekker bij je blijven zitten, ligt ze een beetje tegen je aan, zo lief. Kel fijn dat sem het goed heeft! Heb je nog sollicitaties lopen? Heel veel plezier in Brussel en denk aan het St catherine (frans) of Cathelijne plaats. Je kan daar echt heeeeerlijk eten. Sap fijn dat het beter gaat met Lieke. En morgen word je 31 jee zeg. Je viert het toch samen met Lieke? Hier ook een taart met Bumba besteld. Wij bij hema met een zwaaiende bumba. Bumba is hier meer favoriet dan teletubbies. Robine getver de getver heb je toch die vissen gehaald? GAat John ze verschonen en ze eten geven? Heb je al eten gehaald voor ze en aan dat eten geroken? Erg leuke foto's van je meisje. En wat een haar krijgt ze ineens zoveel zeg. Op een foto is het net of ze een enorme bos haar heeft (of zo'n braziliaans carnaval ding op..haha) maar dat is de plant die erachter staat..hihi. Oh en le baron stoeltje is echt tof. Wij hebben m in antraciet, maar dat is echt heeeel donker hoor. Past bij jou in huis ook wel want is bijna zwart. Dan hebben wij de lime kussens. Jaime dr verjaardag vieren we zondag. Denk ca 15 mensen. Mn zusje is er helaas niet want die zit in Egypte. Angel heb jij die medische encyclopedie gekcoht van die vrouw die toen bij iederen langskwam. Daar staat ook wat in over ontstoken hartje. Bizar eigenlijk heh dat het kan. Dan heeft ze het vast al een tijdje als het hartje al zo vergroot is, wat je eerder schreef. Hopelijk weten ze snel meer. AM ik ga zo ff kijken naar die fietsjes. Houten speelgoed is wel heeel erg leuk altijd. En wie is er aan het klussen voor een 2e of heb ik iets gemist? Verder alels goed moet jou en Kyl? Brennied wat moet je doen dan dingen geven waar ze niet tegenkan? Ik ken dat hele begrip eigenlijk niet. Leg eens uit. Nog even een vraagje. Wij zoeken een meegroeischommel. Nu zie ik ze wel op internet (van die rood, geel blauw groene dingen) maar waar kun je ze kopen in een winkel. Ben vast een ouderwetse trut met mn winkels de hele tijd..whaahaaa. Liefs Sens
Oh en Brennied ik denk aan een baby business. Ben nu bezig met brainstormen en een bedrijfsplan aan het schrijven. Meer een soortplatform. ben er nog niet helemaal uit. Komt vanzelf wel . Bye
Hey dames, Bedankt voor de lieve berichtjes voor Gio! Als ze vannacht stabiel blijft, mag ze morgen een kleinere pomp krijgen. Daarmee mag ze achter een tijdje ook wakker worden, staan, op schoot e.d. alleen dus niet op haar buikje liggen aangezien daar die 2 slangen uitkomen. De oorzaak weten we nu waarschijnlijk wel. Het parvo virus wat ze in Nijmegen ook al gevonden hadden, maar niet konden bewijzen dat dat in haar hart zat, hebben ze hier in Rotterdam ook gevonden en wel in haar hart! En heel veel ook. Dus dat is dus denken ze zeker wel de boosdoener, maar ze zijn nog veel meer onderzoeken aan het doen. Hier zeggen ze nooit dat ze iets echt zeker weten, tenminste komt zelden voor (even een klein kopietje gemaakt) Robine: Leuk dat staartje/staartjes, staat haar geweldig Ook leuke visjes, ik zou dat zelf dus ook echt niet doen he dat schoonmaken, bah Kelly: Alvast veel plezier in Brussel, geniet er maar lekker van. Ennuh, sterk zijn hoor, niet meer naar de sigaret grijpen! Sappie: Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk heb je een mooie dag. Sense: Ik heb die medische encyclopedie niet gekocht, maar hier is ook niemand aan huis geweest toendertijd Jaime gaat dus lekker snel zeg, en al bijna jarig he, spannend niet? Dames, ik heb gisteren/vandaag met een paar meiden hier gepbt/gehyved en ik kom als jullie het goed vinden weer af en toe meekletsen. Niet dagelijks, dat red ik ook gewoon niet omdat we het echt ontzettend druk hebben, maar door wat er nu met Gio is gebeurd heb ik veel gedacht over alles en is het eigenlijk nog te idioot voor woorden geweest allemaal wat destijds is gebeurd. Het leven is soms veel te kort om ruzie te maken Ik wil graag weer lezen wat jullie kindjes bezighoudt en soms eens wat over mijn eigen kroost schrijven, het gaat allemaal zo snel. Ik hoop dat iedereen zich daar ok bij voelt Hier alvast een foto van mijn kleine man druk aan het werk op zijn laptop Liefs Angela.
hey meiden. allereerst: SAP GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG HOERA!XXXXX angela:leuk dat je ook hier weer eens komt posten. robinew leuk zeg visjes,wij hebben ook visjes gehad,maar die zijn zo vlug dood(heb ze wel eten gegeven hoor voor jullie gaan zeggen dat ze eten moeten hebben ) kel:veel plezier in brussel meid ,geniet ervan. am:wat een ontzettend leuke fietsje voor kyll,ik had er voor jelte toen ook zo een alleen met blauw/lime hier ook druk met voorbereiding voor de verjaardag vd kids,uitnodigingetjes verstuurd enzo. en ga denk ik volgende week al maar eens de taart bestellen.gewoon bij de bakker waar ik altijd de verjaardagstaart haal,zijn altijd supermooi. nou de eerste kindjes zijn alweer bijna jarig,jaime en lieke,niet te geloven toch dat dat jaar alweer voorbij is? nou ga me nu eens douchen,want moet nog een paar uurtjes gaan werken en dan lekker weekend. doeg xxx