November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SAP: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG EN EEN FIJNE DAG VANDAAG

We gaan zo weg. Als ik weer terugkom dan reageer ik weer.

lfs kelly

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sap gefeliciteerd met je verjaardag! Which reminds me....mijn paps is ook jarig vandaag :) .
    Even bellen zo.

Ik ga snel weer verder, nog zo veel te doen. Kom later nog even kijken. Eerst maar ff alles aan kant krijgen.

lfs

3. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    sens van harte met je vader

wij hebben ook visjes de kids vinden het prachtig

angela jordy wordt ookal groot he

4. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Hiep hiep hoera Sappie is vandaag jarig!!!
    Een hele fijne dag toegewenst en ik vind je nog heel jong hoor!

Angel, lief dat je zo in de weer bent met Gio. Het is toch niet te geloven allemaal en dat zoiets zo dichtbij gebeurt. Hopelijk heeft alle positieve en lieve gedachten en de kaarsjes zijn werk gedaan. Maar ze is er nog lang niet want ze is zo kwetsbaar. Jouw mannetje zit er al lekker stoer bij, lief hoor. Hoe gaat het met de meisjes?

Sens, wat leuk dat idee van je, ik ben benieuwd wat er uitkomt. Wat komt Jaime haar verjaardag al dichtbij! Echt leuk en bijzonder hoor zo'n eerste verjaardag. Ik moet er denken aan dat koppie van Joppe toen hij beneden kwam en al die ballonen zag, zo leuk. Prachtig vond hij het en die taart daar deed hij heel voorzichtig me terwijl hij altijd zo druk en ondeugend was. Alvast veel plezier! En gefeliciteerd met je vader.

Robine, wat schattig Jill bij haar visjes! Ze lijkt al zo'n wijs meisje. En die staartje daar zal ik nog wel even moeten wachten bij Pip. Ik ben benieuwd wat je met je werk gaat doen.

Kel, leuk zeg Brussel ik krijg meteen zin om ook weer lekker een weekendje weg te gaan. Niet gaan roken hè!

Fajah, jij hebt natuurlijk straks twee verjaardagen hoe ga je dat doen? Vier je het tegelijk? Ik heb nog niet alles gelezen van de vorige pagina's.

Brennied, hopelijk gaat het goed met de Yogurt en kan je de gewone voeding gaan opbouwen.

Semmie, heel veel plezier en geniet er maar van!

Mirando wanneer vier jij Ruben zijn verjaardag?

Ik ga nu snel leren want ik heb aan het eind van de maand een toets en ik moet nog zoveel doen.
    Mogelijk heb ik trouwens een nieuwe betrekking vlak in de buurt. Waar ik al zelfstandige kan gaan werken. Eind nov weet ik pas meer omdat ze met de praktijk aan het verhuizen zijn.

Sorry heb niet op iedereen gereageerd...

5. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    jacq ik vier de verjaardag van ruben en romira samen op 10 november

wordt dus spannend voor jou of jij daar in kan

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Helleu, ben er ook eindelijk weer. Rotgriep.

Sappie, gefeliciteerd!

Succes met leren Jacq, wat voor toets is het?

Veel plezier in Brussel, Kelly!

Fajah: je moet ook af en toe de kom verschonen... ;)

Sens: alles voorbereid voor de grote dag, dinsdag? Jaime gezellig...is ze vast door een sprong heen. Lief he, dat tegen je aan liggen. Doet Bastian ook wel eens, als hij het niet druk druk druk heeft.
    Geen idee waar je een schommel kunt kopen. Niet gewoon in een speelgoedwinkel?

Angela: whahah, denk dat Jordy maar iets met computers moet gaan doen later.

Mirandao: hihi, Spiderman/Nijntjetaart, wat grappig. Wel foto maken, ben benieuwd hoe dat eruit ziet.

Robine: kan me voorstellen dat je dat onderzoek liever niet hebt voor Jill maar is wel beter. Ben je daarna ook echt gerustgesteld als alles in orde is.

Annemonique: da's een leuk fietsje. Zoiets zoek ik ook, ik vind de meeste jongensfietsen erg lelijk (hij krijgt er een van schoonma maar ik wil wel zelf kiezen, haha). Houten loopding krijgt Bastian van ons, misschien ook wel een dier, vind dat wel heel geinig.

Bastian is Nijntjefan. We kijken sinds maandag samen naar Nijntje op tv, hij vindt het geweldig. Ik ga denk ik Nijntjekoekjes maken voor zijn verjaardag. Mijn moeder maakt al een vruchtentaart.
    De nachten gaan wat beter, hij wordt nu nog maar 2 of 3 keer wakker en huilt dan niet meer zo paniekerig.
    Ohja, hij heeft maandag ook zijn eerste stapje gezet. Richting mijn koekje. En hij speelt met lichtknopjes. Aan, uit, aan, uit, aan, uit...

7. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Allereerst:
    SAPPIE! GEFELICITEERD MET JE 31STE VERJAARDAG!
    Nog hartstikke jong hoor! Je viert het gelijk met Lieke, maar ging je nu toch nog iets leuks doen? Ik weet het niet meer. Sorry :oops:

Panda: he getsie, de griep gehad? het heerst wel he. Bij ons zijn er ook zoveel zieken op het werk. Ik voel me ook niet helemaal lekker, maar niet zo dat ik niet kon werken. Nu even 3 dagen om bij te komen.
    En Bastian zijn eerste stapje gezet. Wij proberen Jesse nu steeds af te leiden als hij aan onze hand loopt, zodat ie alleen verder gaat. Soms is het een stapje, maar meestal laat hij zich gewoon lekker op de grond vallen om kruipend verder te gaan.

Kel: veel plezier in Brussel! Wij zijn vorig jaar geweest met onze trouwdag. Voor het laatst met zijn tweetjes weg (althans, voordat Jesse kwam dan). Lekker wafels eten he!

Jacq: succes met leren. Wat voor toets is het? En leer je dan als Bastian slaapt of gaat dat tussendoor ook? Wat fijn dat het slapen wat beter gaat bij Bastian. Nu op naar 0 of 1 keer per nacht he!

Miranda: ben ook benieuwd hoe die taart eruit komt te zien. Wij vieren de verjaardag op 11 november, want dan is Jesse ook jarig. Wel handig, 2 verjaardagen samen. Ach, bij ons wordt de andere in mei. Dan kunnen we hopelijk buiten zitten!

Sens: wat wil je nu precies gaan opzetten? Wel spannend hoor, al die mensen hier die voor zichzelf willen beginnen. Wes is ook bezig, en hij is al zoveel aan het inlezen geweest. Heb ik dan niet zoveel geduld voor.
    Ben ook erg benieuwd naar de stoel van Jaime. FOTO! Gaat het al beter met Jaime's gezicht? En o ja, gefeliciteerd met je paps! Ga je er nog heen?

Fajah: jij ook druk met de uitnodigingen. Ik heb mezelf beloofd om dat dit weekend te doen, want het is zo november. En de uitnodigingen moeten er dit weekend uit hoor. Anders wordt het zo laat.

Angela: fijn dat je ons op de hoogte houdt. We duimen allemaal dat dat goed gaat komen met Giovanna.
    Is dat trouwens een computer van Jordy of van een van de meisjes? Jesse wordt nl. helemaal gek als een van ons achter de pc zit. Maar ik vind hem nog zo klein voor zo'n kindercomputer. Hij zit toch alleen maar op knopjes te rammen.

Brennied: het zou wel fijn zijn als Milou 'gewoon' yoghurt kan eten he. Lijkt me wel moeilijk om er zoveel rekening mee te moeten houden. Je moet toch altijd weten wat er in eten zit dan.

Zo, Jesse slaapt, ik effies achter de pc. Ben al aan het wassen, beneden gestofzuigd. Nu effe tijd voor mezelf. Vanmiddag maar even lekker naar buiten, het zonnetje schijnt zo lekker!

8. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    O ja, Panda. Dat licht aan licht uit had Jesse ook ontdekt op vakantie in Spanje. De lichtknopjes zitten daar iets lager dan bij ons thuis. Gelukkig maar! Hij vond het wel enorm lachen. Bastian ook?

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sappie: van harte gefeliciteerd!!! 31 is een hele mooie leeftijd hoor :p

Sens: Jippiehh lekker weekend voor je! Ik heb geen idee waar je zo'n schommel kunt kopen. Ik koop wel vaak via internet ;) Dat klussen voor een 2e was een reactie op Brennie ;)
    Houten speelgoed is idd leuk! Gefeliciteerd met je pa!
    Wat houdt dat baby Business in?

Angel: Gezellig als je weer af en toe komt posten.
    Ennuh Jordy een kleine man? Ik vind hm al behoorlijk groot op de foto ;) Zo'n laptop is wel stoer! Hij is er lekker vroeg bij!

Fajah: werkse nog ff!

Kelly: heel veel plezier in Brussel :)

Jacq: studeerse!

Panda: ik vind de meeste fietsjes ook niet mooi, duurde ook ff voordat ik op internet iets kon vinden wat ik wel leuk vond :) Ben benieuwd welke Bastian gaat krijgen! Hier ook een Nijntje fan! Naja mama dan :p Alhoewel Kyl Nijntje ook wel leuk vindt ;)

LIS: jij ookal druk in het huishouden. Hier ook gestofzuigd en gewassen vanmorgen.

Vanmiddag moet ik naar de garage. Mn auto maakte gisteren ineens een raar geluid. Als ik het gas los laat rammelt er wat. durf bijna niet in de auto te rijden, heb gisteren maar met de fiets boodschappen gedaan (ach gebruik ik die ook eens ;)). Net de garage gebeld en kon vanmiddag terecht, hoop dat de kosten mee gaan vallen.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine: wat een leuke foto's van Jill! Ik wil ook een meisje bij wie ik staartjes kan maken in het blonde haar! Die vissenkom daar zo neerzetten zou hier echt niet kunnen, Kyl zou volgens mij zo die vissen eruit pakken en in zn mond stoppen :p

11. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    ps1 wij zijn wel stiekem aan het klussen, zit in de tweede ronde.
    Heel verwarrend ten aanzien van het opzetten van mijn werk. Maar we zien het wel. Misschien lukt het niet of ...

ps2 ben mijn opleiding voor ZwangerFitdocente aaan het afronden. Staat zo'n 60 uur studiebelasting voor moet er nog een uur of 45 vrees ik. Heb nog 1,5 week. Pippa gaat twee dagen naar het KDV dus dan probeer ik te leren...
    lfs

12. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    haha jacq dus ookal aan het oefenen en oei veel leren dus nog

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    sooooooow ben er weer :D .
    Nog niks in huis gedaan maar ja. Moest een schommel halen voor mn schoonouders. geven ze voor Jaime haar verjaardag.
    Die schommel heb ik bij intertoys gehaald en was maar 14 euro. Is wat weinig vond mn schoonmoeder dus nog ff rondgekeken en toen zag ik de fiets van Jill staan :) :) . Hij was afgeprijsd nu 45 eus. DIe krijgt ze dus ook van oma en opa. Verder nog een xylofoon voor dr gekocht, krijgt ze dinsdag als ze echt jarig is. Sinterklaaszakken waren daar ook dus maar gelijk meegenomen :) .

Jacq weer aan het klussen! Dus pippa en joppe krijgen er nog een broertje of zusje bij..hihi.Hopen maar dat het snel lukt. Succes met studeren, lastig met kinderen lijkt mij.

AM hihi moest wel om je lachen kyl zou de vissen eruit halen en in zn mond stoppen.. Hier zou ze wel de vis eruit halen maar ze weet op een of andere manier goed wat ze wel en niet kan eten en dus in haar mond kan stoppen. Niet eetbare dingen stopt ze niet meer in haar mond. Die baby business wordt denk ik een internetbedrijfje met hippe babydingen ofzo. Moet mn plan nog nader uitwerken.
    Ohhh balen altijd als auto's stuk gaan en rare geluiden hebben. garage is ook zo duur. Hoop ook voor je dat de kosten meevallen.

LIS schijnt bij jou de zon? Ik vind het hier maar bewolkt. Jaime heeft ook een babylaptop van v-tech. Er zitten grote gekleurde knoppen op en daarboven een scherm met lichtjes. Er zit ook een muis (echt speelgoedmuis) als muis op. Het is wel heel leuk. Als je op de knoppen drukt hoor je liedjes. Jij bent wel lekker opgeschoten zo te lezen...

Panda weer helemaal opgeknapt nu? En lekker zeg dat Bastian wat minder komt 's nachts. Leuk idee zelf nijntje koekjes maken.

Mirandao jullie ook vissen. Pakken ze ze niet? En hoe gaat het met jouw business?

Fajah jij moet natuurlijk wel de verjaardagen samen vieren. Blijft toch wel bijzonder heh zo twee op 1 dag jarig. Werkse nog even.

Angel ik ken het parvo virus niet. Ze zullen nog wel meer onderzoeken doen want als het niet vaak voorkomt dat dat virus je hart aantast is er misschien nog wel iets anders ofzo. Ook een leuke babylaptop van Jordy.

Ik ga nog ff wat doen, Jaime slaapt nu. Daarna boodschappen doen. Morgen schoonzus en zwager op bezoek en op het menu staat:
    - haring-amuse
    - zalmtaartje met pestoroomsaus
    - biefstuk in dragonsaus
    - witte chocolademousse met geitenkaas.
    Kan dus flink inslaan.
    Shit jaime wordt wakker...

kom later nog.
    lfs

14. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    sens nee ze kunne ze niet pakken ik heb een vierkante bak met deksel erop dus voor zorg

en ja schiet nog niet echt op met de zaak jammer maar jah alle begin is moeilijk dus als iemand iets weet hahaha

en zo lekker hoor wat je maakt

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    zo ben dr weer.
    en tis weekend dus dat is lekker.

am:moest ook lachen om wat je schreef over kyl,dat hij die vissen in zn mondje zou doen hahaah,zie het al voor me.
    ik wil ook een meisje om staartjes te maken am hihihihi.

sens:klinkt niet verkeerd dat menu-tje mmmm......

jacq:wat horen we nu jullie nog een babytje,wel heel erg leuk hoor,hier ook de kriebels hoor......als het zover is horen jullie het natuurlijk als eerste(maar we zijn nog niet aan het klussen dus......)
    ik hou de kids hun verjaardag opdezelfde dag,want ze zijn tenslotte ook op dezelfde dag jarig.maakt me niet uit hoor.ik vind het eigenlijk best wel grappig,want dat hoor je eigenlijk niet.
    ik hoorde vd week ergens dat iemand 3 kids op dezelfde dag had gebaard,das helemaal bijzonder.

LIS:leuk die jesse met de lichten aan/uit doen.
    voel je je goed verder?

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    :({|= :D Hiep hiep hoera voor Sappie!!! Ouwe doos! ;)

Jacq: Ook alweer aan t klussen ;) Leuk! Hopelijk slaat t snel aan en krijgen Joppe en Pippa er snel een broertje of zusje bij!

LIS: Waar blijft je buikfoto :evil: Of kun je geen sexy joggingbroek vinden om mee op de foto te gaan?

Angela: Welkom terug. Jordy wordt ook al groot. Gaat hij ook al aan de wandel of kijkt ie t nog ff rustig aan?

AM; Klussen dan maar voor een meisje he! ;) Kun je ook staartjes maken, lol. Ennuh die visjes zijn veilig, de kom is zo zwaar en log dat Jill en niet om kan trekken en er ook niet bij kan. Heb em wel vandaag alweer verschoond.........heb t bodemzand eruit gehaald, dat gaf alleen maar troep. Hopelijk wordt dit geen dagelijkse klus. Heb de visjes er een voor een met een maatbeker uitgeschept, dus hoefde ze niet vast te pakken. Hahahaha

Sens: Denk toch dat je t fietsje hebt gehaald wat Brennied ook heeft voor Milou, bij Intertoys hadden ze die van mij nl niet en bij Toys are Us was ie net binnen........als t wel dezelfde is ben ik afgezet Grrrrrrr. Je menu klinkt veelbelovend, alleen witte chocomousse met geitenkaas...... :confused: ? Aparte combi. Lol. Jaime al over 4 nachtjes jarig, time flies. Ga je t nog leuk versieren voor dr?! Zal ze vast geweldig vinden. Ennuh hoest met Jaime dr staartjes, al aanwezig of nog niet?

Panda; Welkom terug. Helemaal weer uitgeziekt dus. Bedoelde je dat Bastian zn eerste stapje los heeft gemaakt? Richting jou koekje, hahaha. LOL. Pak je camera he, nu gaat t straks echt snel!

Fajah: Kunnen jullie ook wel joh 3 kids op dezelfde dag op de wereld zetten!Lol, makkelijk met verjaardagen, alleen we een nog grotere klerebende dan. Wat krijgt Yorben voor zn verjaardag? En Jelte?

Hier weer ff rust, Jill slaapt. vanmorgen ff naar een vriendin in Rotterdam geweest op de koffie en nu dus ff lekker niks. Ga zo maar ff strijken en wassen.......een mens moet toch wat!?

Tot later!
    Lfs

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

jaja sinds gister kan yorben alleen gaan staan,hij denkt vast laat ik die dozen vh CB maar eens zien dat ik WEL kan staan en dus niet LUI ben zoals ze zeggen ;)

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:ja waar blijft die buikfoto nu?straks ben je bevallen en hebben we nog geen foto gezien ;)

robine:welja dat lukt mij wel joh 3 kids op dezelfde dag hihihi.
    ik geef de kids allemaal wat kleine dingetjes zoals spulletjes van cars voor jelte en een dvd enzo en voor yorben dingetjes van bumba,en de rest stort ik centjes op hun rekening.en al het geld dat ze nog krijgen willen we dat speeltoestel vor in de tuin dan van kopen weet je nog?
    we hebben nog zo ontzettend veel van toen jelte klein was dus......
    das echt een voordeel met 2 jongetjes. :)

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Goed zo Yorben! Mooi mannetje! Knap hoor

Deel Deze Pagina