November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Oja dat speeltoestel, je hebt gelijk, wist t nog wel, temeer ook omdat wij dat ook van plan zijn om aan te schaffen volgend jaar!

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heh schreef ik intertoys..doe ik altijd is volgens mij toys r us bij kanaleneiland de meubelboulevard..
    ik ga ff checkern

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja ben ik weer. Ff gecheckt en is toys r us. Zit bij de meubelboulevard is een heeeeeeeel grote toys r us. Denk toch hetzelfde fietsje robine.
    Keek nog ff op de doos en hij heet Yipeeh driewieler van E&L cycles ofzo.

Over die chocolademousse met geitenkaas dat is echt zooo lekker. er zit maar heel weinig geitenkaas in hoor maar net genoeg om het een heel aparte smaak te geven.
    En versierne hier zeker. Ben steeds bang dat ik te weinig slingers heb dus ook toen ik net in de winkel was hup, ah nog wat extra slingers.

Meiden ik heb alleen de pest erover in dat k*t kaarsje cijfer 1. Overal waar ik f*cking kom is die kaars nr 1 uitverkocht! Nu verkopen ze ze niet zoveel dus als ik ze dan zie helemaal happy, nee sorry uitverkocht...GRRRRRRRRRRR
    Ik ga de babywinkel bellen hier in de wijk. Mn laatste hoop

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Jacq: wat leuk joh voor de derde aan het klussen! :D Hou je ons op de hoogte ;)

Sens; Jaime gaat verwend worden volgende week! ;) Zozo morgen dus kokkerellen! Klinkt luxe!

Fajah: ben benieuwd wanneer jullie voor de 3e gaan ;) In feb weer zwanger raken dus en wie weet een datumdrieling ;) Ennuh jij kan bij Yorben toch staartjes maken, heb je geen meisje voor nodig ;)
    Goed zo Yorben, je kan het wel! :D

Robine: en al aan de strijk en was? ;)

Mn rammelauto hebben ze niet kunnen maken. Ze wilden wat lassen maar toen bleek dat de tussendemper vervangen moest worden om het gerammel over te laten zijn. Ik kan echter gewoon veilig met mn auto rijden, alles zag er nog goed uit dus het was niet nodig om het te laten doen (zou ook weer 180 euro gaan kosten). Het is nu voor de apk opgeschreven, dus denk dat ik het dan wel laat doen. Vind die rammel toch niet zo prettig om te horen :p

Hier is het loopfietsje bezorgd, vanavond maar ff in elkaar zetten.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow en die cijfer 1 zag ik bij de Blokker, heb je daar al gekeken?

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Gelukkig maar dan is robine iig niet afgezet met de prijs!
    Zijn alletwee erg mooie wielers..

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    AM: leuk dat het fietsje er is,foto maken he vanavond ervan?
    nou ik ga denk ik nog niet in februari voor een 3de,maar wie weet verander ik nog wel van gedachten en is het eerder dan ik nu zeg ;)
    ja yorben kan wel staartjes hoor,heb ik voor de lol al eens gedaan hihiih,arm kind he?
    maar kan er moeilijk zo mee op straat he?alhoewel ze denken toch allemaal dat hij een meisje is.

jelte heeft herfstvakantie,en hij mag morgen de hele dag naar opa en oma spelen.
    wel even lekker rustig hoor.op het gemak boodschapjes halen enzo.
    dan na de vakantie is het bijna zover dat hij naar de ''grote school'' moet.
    nog 1 keer naar de psz en dan heeft hij afscheid en traktatie uitdelen.
    toch weer een spannende periode en aan een nieuwe fase beginnen.

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh nee dat meen je niet. Ik was daar heb gekeken, maar zag ze niet en daarna niet gevraagd....arrrrghhhh.
    Bij super de boer bij ring noord hadden ze ze ook, maar de 1 dus niet. Jamin verkoopt ze ook alleen was ook daar de 1 op.
    Geen zin om schoon te maken :eek:

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh haha had ik al verteld dat Jaime steeds probeert om op de bank te klimmen. Het lukt har alleen niet en dat is echt grappig om te zien. Steeds dat beentje omhoog..hihi

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hmmzz ik hoef geen boodschappen meer te doen vandaag, anders had dik ff voor je in Ngein gekeken ofzo. Als ik hm van de week zie en je hebt hm nog niet neem ik hm mee!

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha nou voor je het weet lukt het haar wel ;)

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: Wat gaat het snel he, Jelte al naar de basisschool! Hier moeten we ook eens gaan nadenken bij welke school we hm aanmelden. Als hij 1 jaar is moeten we hm iig al bij een psz aanmelden.

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Deze krijgt Jill, toch een beetje anders Sens........die voor jaime is wel lekker fel van kleur! Errug leuk is ie ook!

Am: Nee niet aan t wassen en strijken, ben banen aan t zoeken op internet. heb zojuist gereageerd op administratief medewerker op een school waar ik eerder gymles heb gegeven.
    hoor t wel.

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Sappie: PROFICIAT MET JE 31E VERJAARDAG!! \:D/

leuke fiets ook voor Jaime! Phoee zat net ff te tellen, maar ze is echt over 4 dagen al 1 :confused: gaat echt snel nu! Klinkt goed dat menu'tje van je!
    Bij Milou moeten we de koemelk gaan introduceren om te kijken of ze inmiddels over die allergie is heengegroeid. Dus vandaar dat we met 1 theelepel yoghurt moeten beginnen op dag 1 en op dag 4 zou ze een toetje mogen mits ze geen eczeem-reactie krijgt. Maar ik denk dat ze eroverheen is gegroeid en ik hoop het!

Robine: spannend..hopelijk wordt het wat die baan!

AM: gelukkig kun je toch nog veilig rondkarren ;) maar toch wel irritant zo'n rammeltje erin.

Wat goed Yorben! Je kan het dus heel goed! En een mooi bos haar...hier nog steeds jaloers op! De stiekjes en de speldjes zijn hier nog echt niet aan de orde. Dr haar groeit zooooo langzaam zzzzzzzz

Ook ik moet nodig wat in huis doen! Vanmorgen een vriendin op visite gehad en boodschappen gedaan. Maar ik heb ook echt geen zin...

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: hier is het loopfietsje dan :)

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kyllian heeft vanmiddag niet meer willen slapen, dus om half 7 viel hij tijdens zn fles in slaap. Je kunt dan alles met hm doen, hij wordt niet wakker. Het hele slaapritueel (knuffels weltruste zeggen enzo), is dan dus niet meer nodig ;)

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wat lijken ze dan toch weer klein he :baby:

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ahhhhhhhhhh wat ligt Kyllian er lief bij :) en t loopfietsje is geweldig :)

Deel Deze Pagina