November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Ik kom eraan hoor!

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Heeej hallo allemaal,

Allemaal bedankt voor de felicitaties via het forum, ecard, postkaart, en sms ! Erg lief van jullie.

Ben vandaag al behoorlijk verwend ondanks dat ik mn verjaardag volgende week pas vier. Heb van Lieke een heel mooi eigengemaakt schilderij gekregen, zo lief, vooral de foto's die waren gemaakt toen Rick samen met Lieke het schilderij aan het maken was zijn geweldig. Zodra ik deze heb zal ik ze spammen. Hier wel even een spam van het schilderij.

Van Rick nog een mooie bos bloemen, nieuwe oorbellen, een fotoalbum en van mn schoonouders allemaal gezichtsproducten van Lancaster en een geurtje van Viktor en Rolf, Flowerbomb, mmmmmmm heerlijk, en ook nog een Versace tas, en een leuke wintersjaal van Esprit. Hoezo verwend? Krijg je als je schoonmoeder bij Ici Paris werkt.
    Maar de tekst op de kaart was mss nog wel het mooist " bedankt dat we zo van Lieke mogen genieten. Je bent onze kanjer en een super mama.
    Moest er bijna een traantje van laten.

Ik kom morgen op jullie allemaal reageren.

Kruip nu ff lekker met Rick op de bank, ff genieten met zn tweeen.

Kus Sap

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Wat heeft Lieke mooi geschilderd zeg :) ! En idd lekker verwend zo te lezen. Wat lief van je schoonouders.

AM: ooh die Kyl...schattig. Blijft hij nog zo goed onder zijn dekentje liggen? Milou trapt hem mee weg en gaat er met haar hoofd op liggen. Ik durf dat dus niet meer. Nu alleen een dikke slaapzak.

Jill gaat goed achter d'r loopwagen zo te zien! :)

4. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant

mmmm wat kan ik allemaal in die kast vinden.....

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sappie: ohh wat een mooi kunstwerk van Lieke! Je bent superverwend zeg! Maar idd die tekst is wel heeeeel lief, zou er ook een traantje van moeten laten.

Jill wat ben je toch knap dat je al achter zo'n wagen loopt! Lijkt me echt leuk om te zien :)

Brennie: hier worden de dekens ook weggetrapt hoor, hij ligt 's ochtends nooit onder de deken als we hm uit bed halen. Nu hadden we hm echter slapend op bed gelegd, dus hebben we hm wel in kunnen stoppen ;)
    Milou wordt ookal groot zeg! En die ondertandjes, zo schattig :D

6. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey dames,

Eerst even het goede nieuws: Gio heeft sinds vandaag een kleindere pomp en het gaat boven verwachting goed (* klopt het even af*) hopelijk blijft dit zo en mag ze snel wakker worden. Pas dan mag Channie haar weer voor het eerst sinds weken vasthouden =D>

Hier was het vandaag een ***dag :evil: Jordy heeft van 7 uur vanmorgen tot 21 uur vanavond aan mijn broek gehangen. Kreeg niets gedaan, hij wou maar niet slapen, brulde dan de hele buurt bij elkaar :oops: Alleen maar op de arm hangen, knuffelen en kusjes geven, heel lief natuurlijk, maar niet een hele dag [-(

Fajah: Gaat echt supersnel he, kan er gewoon echt niet bij dat mijn mini-mannetje alweer bijna een jaar is, heb t idee dat ik vorige week nog met een dikke buik naar school moest waggelen en daar stond te wachten op de meiden. Al die vragen van och moet je nog lang, wanneer ben je uitgeteld zijn nu vragen zoals och duurt zeker niet lang meer he, wanneer wordt hij nu een jaar? Pff
    Kriebel, kriebel :) zijn er verwachtingen wanneer jullie weer aan de klus gaan of zijn het echt alleen nog maar kriebels?

Mirandao: Tja Jordy zal waarschijnlijk wel t kleinst zijn van allemaal ;) maar voor mij is het al een hele vent :D Wel leuk ook, want soms is het echt nog een babytje, terwijl hij op andere momenten weer zo groot lijkt. De 31ste moet ik weer naar het cb, ben echt benieuwd hoe hij gegroeid is. Ik las dat Romira een lange dame is, ook leuk toch.
    Ben je ook een eigen zaak begonnen? Waarmee als ik vragen mag, dat heb ik gemist :oops:

Jacq: Ik ken Gio en Chan en Lau natuurlijk ook anders dan iedereen, ik heb goed contact met ze en hebben elkaar al een paar keer gezien. En Gio is gewoon zo'n scheetje :(
    Jordy is ook echt een stoer manneke, zo anders dan de meiden zijn/waren, echt een jongen. Met de meiden gaat het ook super, Linsey is bezig met tandjes wisselen, Kaily gaat sinds april ook naar de basisschool. Dat geeft me weer wat extra tijd voor Jordy, want zodra iedereen ook thuis is is het een gekkenbende :) wel heel gezellig :thumup:
    Veel succes met je toets, mijn cursus ligt ook nog steeds te wachten pff kom gewoon tijd tekort :oops:
    Hopelijk gaat het klussen snel lukken Jacq, het is heerlijk hoor met drie kids, soms zwaar als ze alledrie tegelijk hun dag niet hebben, maar ik vind het heerlijk. Als we de mogelijkheid hadden (betreffende plaats voornamelijk) dan zouden wij waarschijnlijk ook wel weer aan t klussen zijn ;) nu houden we het nog maar even op oefenen en gaan het huis langzaam aan een beetje verbouwen :D

Panda: Zou je denken? Poppen met haar vind ie net zo leuk, misschien wordt het een virtuele kapper later :) De eerste stapjes =D> wat goed van Bastian, lichtknopjes....ducktape helpt haha, of de bank verplaatsen zoals dat hier mogelijk was ;)

Lydia: De laptop is eigenlijk van 1 van zijn zussen, maar als zij naar school zijn mag hij erop rammen ;) Heb je nog lekker van het zonnetje genoten?

Annemonique: Op foto lijkt Jordy wel groot ja, maar in werkelijkheid is het maar een kaboutertje haha, laatste keer op cb was hij 68cm, ben benieuwd de 31ste, want gegroeid is hij wel. Past bijna niet meer in maat 74 maar van die maten snap ik toch al niet zoveel :(
    Alles goed afgelopen in de garage? Ok ik lees al dat t nog niet gemaakt is, maar wel veilig, gelukkig. Wat een geweldig loopfietsje voor Kyllian. En ze zijn toch ook het liefste wanneer ze slapen ;)

Sense: Spannend hoor een eigen bedrijfje, wel heel leuk. Hopelijk gaat het lukken. Dinsdag jaime al een jaar, pff waar blijft de tijd :confused:
    Het parvo virus is hetzelfde virus wat kindjes krijgen bij de vijfde ziekte, dat is tenminste wat ik erover gevonden heb, maar wat ze verder allemaal schrijven daar begrijp ik niet zo heel veel van. Doktoren zeiden ook dat het in deze vorm ook maar zelden voorkomt en het heel erg cru gezegt, vette pech is dat dit Gio is overkomen, nou daar ben je vet mee :( Ze gaan wel nog meer onderzoeken plegen aangezien ze nergens maar gewoon vanuit kunnen gaan, er moet alles uitgesloten worden.
    Het menu klinkt lekker, succes met het maken ervan ;) zal vast smaken. Ik heb zo´n kaarsje bij lobbes speelgoed in de catalogus zien staan, maar goed om nu voor 1 kaarsje meer verzendkosten te betalen dan t hele kaarsje kost :-k
    Leuk Fietsje :D

Robine: Jordy is wel al aan de wandel langs alles af en aan een handje. Hij heeft een paar keer los gestaan, maar zodra hij dat in de gaten krijgt laat hij zich door de knietjes zakken.
    Leuk fietsje voor Jill :D

Brennied: Hopelijk is Milou er inderdaad overheen gegroeid, ze zal er wel van genieten he.

Sappie: Nogmaals van harte gefeliciteerd :thumup: Inderdaad lekker verwend zeg en wat een prachtig schilderij. Die krijgt vast een ereplaatsje.

Geloof dat ik alles zo´n beetje heb gehad :) Van het weekend zal t niks worden waarschijnlijk. Morgen moet ik hier flink poetsen zodat Jordy geen last krijgt. We hebben vanavond een nieuw bureau gemaakt hier en hebben in huis gezaagd en geboord. het was te laat om nog te poetsen was ook doodop door dat gesleep met Jordy. Maar hij is dus astmatisch en wil hem een aanval besparen voor zover dat in mijn macht ligt :(
    Morgenavond ga ik met mijn moeder en zus naar de oktoberfeesten hier in de stad en zondag ga ik met Albert en de meiden naar een ijshockeywedstrijd kijken \:D/
    Ik heb ook sinds kort een nichtje van 21, geloof ik, erbij. Het is de dochter van een zus van mijn vader en via hyves hebben we elkaar `gevonden` zeg maar. Maandag komt ze op visite en gaan we elkaar voor het eerst live ontmoeten. Pff ben er best zenuwachtig voor, ik ken gewoon niemand van die kant van de familie :( Nouja komt vast goed.
    Maar druk weekend dus voor de boeg, jullie horen me snel weer, fijn weekend allemaal ;)

liefs Angela en de bende.

7. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    hoi
    angel ik ben een schoonmaakbedrijf begonnenen we hebben alles afgerond nu de klanten nog

mooi dat gio een kleinere pomp heeft ik hoop dat channie haar snel vast kan houden

mss heeft yordy een sprongetje wel vermoeiend he :(:
    hier niet meer aan de klus jawel voor de fun maar niet voor een beeb
    en ja romira is een lange zeggen ze maar ja zal wel een keer stil staan hoop ik

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Angel: alvast veel plezier maandag! Komt idd vast wel goed! Grappig dat jullie op die manier contact hebben gekregen.

Miranda: tuurlijk stopt Romira een x met groeien, op dr 16e is ze vast uitgegroeid ;)

Meiden waar zijn jullie allemaal! Toch niet stiekem een meeting he :p
    Ben nu zelf aan het werk, nog 2 uurtjes.

Sens: heb je een pb gestuurd, heb een 1-kaarsje voor je meegenomen. Wie weet heb je hm al, maar hoop dus dat je mn pb nog leest ;)

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Werkze nog even Annemonique. Wat ligt Kyllian daar lief, idd net weer een baby. Als ze huilen, dan zijn ze ook weer even heel klein.

Angela: hij kan gelukkig nog niet zelf bij de lichtknopjes, haha, ik moet hem optilllen. Maar hij laat wel heel duidelijk merken dat hij er mee wil spelen (dan wijst ie ernaar en gaat ie piepen).

Brennie: ik heb allang geen dekens meer in zijn bedje, vind ik ook te eng. Alleen een slaapzak. Wel een pyjama erbij aan nu, het wordt echt wat frisser 's nachts.

Zeker verwend Sappie! Wat een prachtig schilderij van Lieke, lief hoor.

Jacq! Al aan het klussen, wat leuk. Wat maakt het uit dat het niet handig getimed is. Zo is er altijd wel wat.

LIS: ja, groot succes, die lichtknopjes. Hoe gaat het met de buik? Nog misselijk en moe?

Sens: ben bijna opgeknapt maar het is een lang-duurzeur-griep. Bastian ook nog steeds snotterig.
    Wat een heerlijk menu... Heb je dat kaarsje inmiddels gevonden?

Robine: jaja, eerste stapje los. Sindsdien nog niet weer hoor, hij wil zich nog minstens met een paar vingers aan iets vasthouden. Nog weer leuke banen gevonden?

10. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
  11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Wat een rust hier...

goeie morgen allemaal!

Angel, hoe gaat het nu met Giovanni? Ze reageert dus wel goed op die 'buitenpomp'. En channie heeft haar al weken niet vast mogen houden las ik... :( wat erg zeg. Hopelijk mag ze dat weer een dezer dagen!
    Jordi lijkt idd groter op de foto, leuke kereltje hoor! En heeft ie vaak last van zijn astma?

heey bastian...wat een lief snoetje heb je 'smelt' ...en al losse stapjes, gaat hard! Beterschap voor jouw en je mama!

Gisteren een winterjasje voor Milou gekocht, heb al een foto gemaakt maar krijg hem niet op mijn computer :evil: :evil: Ook een paar laarsjes voor d'r gekocht. Pfff...leuke kinderafdeling bij de V&D :)

Milou staat nu af en toe los..ze heeft het zelf niet in de gaten. Als ze zeg maar van het een naar het ander wil.

Ik geloof dat Sens het schreef...Milou wil ook overal opklimmen. En dan zo schattig dat beentje in de lucht. Ons pap en mam hebben zo'n klein tafeltje van chicco met een soort treintje erop maar dat kan eraf en dan liggen er blokken in. Nou milou gaat dan dus bij die blokken zitten. Ze klimt er zelf in en uit...
    Net heeft ze gewoon een peer in stukjes gegeten.

Ik ga het nog ff proberen met die foto's....laters

12. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    ooh Semmi zal trouwens vandaag ook weer terugkomen, toch?

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    nou tis al gelukt, de computer een keer opnieuw opstarten en hij pakte het kaartje wel..

Foto is niet echt scherp zag ik....

14. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
  15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    leuk jasje brennied,maar dacht dat het hier al eens eerder voorbij is gekomen of heb ik het mis?

hier gister lekker dagje gehad,jelte was de hele dag bij opa en oma en wij zijn naar brugge geweest,want ik had dringend wat nieuwe kleren nodig.
    heb een jurkje gekocht met maillots en een rokje en gebreid vestje allemaal in het bruin.echt heel leuk.
    vandaag mn zus uitzwaaien ,want die vertrekt naar turkije.een busje komt hun ophalen bij mn ouders thuis dus gaan wij daar ook heeb om gedag te zeggen.
    ze gaat met haar dochtertje en met een vriendin van haar.haar man blijft dus thuis.ze vroeg of ik ook meeging,maar kan kan dat niet ben zo'n muts.ik mis mn vent dan te lang ;)

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Panda: wat kijkt Bastian daar lief!

Brennie: goed geslaagd dus, mooi fleurig jasje! :) Ook leuke laarsjes, die heeft Kyl in het legergroen.
    Die Milou ookal zo aan het klimmen hihi.

Heb net een zitzak stoeltje besteld. Nog een cadeautje voor zn verjaardag, ach hij wordt maar 1x 1 ;)
    http://www.baby2kids.nl/webshop/images/ ... oranje.jpg

17. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Leuke stoel voor Kyl! Tja als je niet oplet blijft je kopen voor die lieverdjes...

18. Zo ben er ook weer.

Brussel was geweldig. We hebben ook zo mooi weer gehad. Wel koud, maar lekker met een zonnetje. Ik heb nu alleen zo pijn in me kuiten van het slenteren en shoppen :eek:
    We gaan zeker weer een keer. Heb voor mezelf een broek en oorbellen gekocht en Sabino heeft ook nog 2 shirts gekocht. En dit keer voor Daynah niks....ja alleen een maillot. Ik vond de prijzen best duur voor kinderen. Bijvoorbeeld een simpel shirtje met niks bijzonders is al gauw 30 euro. Dat doen we dus niet heh! Tenminste ik doe het niet.

Daynah is ook verder superlief geweest ook met uiteten. Je moet haar wel een beetje bezighouden. Alleen sinds vrijdag wilt ze dus niet echt meer slapen 's-avonds. Constant omdraaien en spelen....pfffff. Heeft ze nooit gehad dit, nu ligt ze ook in bed, want ze is gewoon moe, maar ze ligt gewoon weer overdwars op haar buik. Na ja zal wel weer een fase zijn in haa leven ;)

Ga even proberen om op iedereen te reageren.

Angel: Leuk dat je weer meekomt schrijven. Wat fijn dat het weer beter gaat met Giovanna. Hoop zo dat ze snel naar huis toe mag, maar dat zal er ws niet in zitten. Leuke foto van Yordy en wat een leuke laptop. Is die van V-tech. Leek mij ook erg leuk als kadootje. Veel plz bij het oktoberfeest.

Panda: Fijn dat het slapen beter gaat zeg bij Bastian. Hier is het momenteel ook erg kl*te het slapen. Daynah wordt ook wel een paar keer wakker in de nacht en waarom........ :x
    Leuk is nijntje heh? Daynah kijkt er ook altijd naar.
    Leuke foto weer.

Jacq: hihihihihihihihihi toch ook weer voor een babytje. Leuk hoor. Zo krijg ik ook steeds mee de kriebels.

Sensee: Hoe was je weekend met je schoonzus en zwager. Zo te zien hebben jullie lekker uitgebreid gekookt. Ik kan me echt helemaal niks voorstellen bij jullie toetje. Nog nooit gegeten in ieder geval. Leuk die driewieler zeg. Zal Jaime erg blij mee zijn. Goh en dat ze overmorgen alweer 1 wordt zeg. Vandaag vier je het geloof ik toch. Veel plz. We wachten met smart op de foto's.

Fajah: Wat goed van Yorben zeg. Net als bij Daynah zodra je bij het cb bent geweest gaan ze de dingen doen die ze nog niet deden. Lekker eigenwijs.
    Zoooo ik zou echt wel meegaan hoor naar Turkije. Heerlijk zeg. Lekker naar het zonnetje.

AM: Fijn heh die auto's. Gewoon zonde van het geld. Maar goed we kunnen ook niet zonder die auto's. Leuk die zitzak zeg. Die Kyllian wordt lekker verwend zeg op zijn 1ste verjaardag. En wat een lieve foto dat ie in zijn bedje ligt.

Robine: Leuk die foto van Jill weer. Nogmaals die staartjes zijn echt zoooooooo lief.
    Wat wil btw hebben voor Jill haar verjaardag?

Sappie: Ach wat lief zeg dat schilderij van Lieke en dan nog die kaart. Kan me voorstellen dat je een traantje moest laten.
    Enne ik wou dat ik zo'n schoonmoeder had die bij Ici Paris werkte of Douglas. Heerlijk toch!

Brennied: Leuke foto's van Milou zeg. En toch een jasje bij V&D gevonden. Erg leuk is ie. Zag ze ook hangen.

Geloof dat ik iedereen een beetje heb gehad, zo niet I am sorry.
    Ik ga weer even bij Daynah kijken. Die weigert om te slapen en heeft volgens mij heel haar bed verbouwd nu :(

Zal later nog wat foto's spammen van Brussel. Heb er niet veel gemaakt volgens mij hoor.

Zometeen even een kopje thee drinken bij me moeder, is alweer veel te lang geleden.

Liefs Kelly

19. Zo heej vandaag komt Sem alweer thuis. Dat is echt snel gegaan zeg.

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Heeeej halloooo,

Kelly; welkom terug in ons kikkerlandje (haha niet dat Belgie zo ver weg is). Zo te lezen hebben jullie heerlijk genoten. Fijn dat het met het uiteten met Daynah ook goed ging. Nu moet ze maar gauw weer lekker gaan doorslapen, dat is voor haar papa en mama ook een stuk prettiger ;) .
    Ben benieuwd naar de foto's ! Veel plezier bij je moeder.

Annemonique;hihi die Kyllian, hij wordt maar verwend hoor, zag al heel wat kadootjes voorbij komen. De zitzak is wel superleuk !

Brennied; wat een leuke zomerjas voor Milou ! Lieke heeft hem ook, gekregen van een vriendin van me. Het zijn leuke felle kleuren en staat echt leuk.

Fajah; jij ook lekker aan het shoppen geweest. Jullie gaan regelmatig naar Brugge of niet? Is het maar kort rijden? Zo te lezen ben je prima geslaagd. En bruin vind ik ook altijd een mooie kleur.
    Veel plezier met uitzwaaien ! (Niet stiekum in de koffer springen he? ;) )

Angela; nog wat gehoord van Giovanna? Op zich goed nieuws dat ze een kleinere pomp heeft gekregen. Nu maar hopen dat Channie haar meisje snel weer mag vasthouden.
    Yordi wordt ook al een flink mannetje, leuk hoor.

Panda; hihi, dat koppie, wat een lieve blik geeft hij zeg.

Mirandao; haha, denk ook dat Romira wel een keer zal stoppen met groeien. Zijn jullie ook allebei lang?

Robine; hoe gaat het met de visjes? Leven ze nog? :) :) .

Sens; zijn jullie nu de verjaardag van Jaime aan het vieren? Wat zal het gezellig zijn, zo'n bijzondere dag. Geniet ervan en ben erg benieuwd naar hoe het was en natuurlijk naar heel veel foto's.

Sem; een goede terugreis en alvanst welkom terug in Nederland.

Verder weet ik het niet meer,sorry voor wie ik vergeet.

Hier is het een beetje een ziekenboeg, Rick ziek, ikke heel erg last van mn keel, en Lieke gisteren erg beroerd (veel spugen). Beide slapen nu lekker dus ik kan ff forummen, hihi.

Ons etentje naar het pannekoekenhuis van vanmiddag hebben we dus maar een weekje verplaatst.

Nu maar hopen dat we donderdag allemaal weer helemaal top zijn voor de grote dag. Ik vind het echt zo bijzonder en kijk er zo naar uit. Heb er gewoon superveel zin in. :D .

Ik ga weer ff verder,

tot later,

Liefs Sap

Deel Deze Pagina