November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Geen minimeeting hoor Am, alleen beetje druk hier. Leuke stoel krijgt kyl er nog bij, hij wordt maar verwend. Krijgen jullie t druk en wanneer vier je t?

Kel: Fijn dat jullie zo genoten hebben in Brussel en die prijs voor een shirtje zou ik ook niet doen hoor! Cadeautje voor Jill.......geen idee.......Ben begonnen met sparen van de Walt Disney films op dvd. We hebben al Nemo en Tarzan, dus nog een hoop te gaan, das misschien wel leuk. Anders kijk je maar, ze heeft al genoeg net als Daynah dus niks is ook prima :)

Panda: Wat een mooi en eigenwijs koppie heeft Bastian gekregen zeg, hihih, echt een lieve foto. Slaapt ie al weer wat beter inmiddels? En alleen in een slappzakje zonder dekentje? Jill heeft een pyama, slaapzak en 2 dekentjes op dr bedje en ze ligt er heerlijk in. Ga je in de winter ook zonder dekens verder? Brrrr

Fajah: :Lekker zeker wel een dagje zonder een van de twee kids? Jammer dat je niet meegaat naar Turkije, is toch leuk!? Kan je echt niet een weekje zonder je mannetje(s)?/ Nou ik zou t wel weten hoor. Echte liefde bij jullie dus :) Hier ook hoor, maar weekje weg is ook wel lekker.

Brennied: Leuke jas en laarsjes voor Milou.......V&D toch? Had ze daar ook gezien. Schattig hoor.

Sap: Wat een mooi cadeautje van Lieke voor mama. Hangt ie al in de woonkamer? Je bent lekker verwend, Inmiddels nogmeer lueke dingen gekregen?

Angela: Geloof dat alle babietjes een beetje t zelfde zijn momenteel met ff los staan en als ze t doorhebben meteen weer gaan zitten. Nog nieuws over Giovanna inmiddels? Heeft Channie dr weer vast kunnen houden?

Straks verjaardag van mn schoonvader vieren. Gisteren verjaardag van een kleintje gehad die 1 jr werd. Wat een bende is t dan in je huis zeg........staat ons nog te wachten........lol. En daar waren maar 15 mensen, hier komen er 50! Shit, waar zijn we aan begonnen?!? Heeft me wel weer op goede ideeen gebracht die verjaardag, plastic bordjes en vorkjes, alles leegruimen in huis, plaat op de box om cadeautjes op te zetten etc. etc.

Goed, we gaan ervandoor. tot vanavond ofzo maar weer.

Lfs

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly: heerlijk genoten dus! Daynah wil 's avonds ook gewoon graag iets leuks met zn drietjes doen, logisch dat ze niet wil slapen ;) Slaapt ze 's nachts wel goed? Veel plezier bij je mams!

Sappie: hmmzz allemaal ziek, beterschap :( ja voor jullie donderdag al de grote dag, snel he! Mn broer is dan ook jarig, dus zal Lieke's verjaardag nooit vergeten ;)

Robine: wij vieren het de 3e en 4e. De zaterdag voor familie en zondag wat vrienden. Weet nog niet hoe druk heb wordt, heb tot nu een paar afmeldingen, maar weet niet hoeveel er overblijven ;) Hoop het wel snel ongeveer te weten, is wel handig met taart bestellen :)
    Hihi jullie ook Disney films aan het sparen! Wij hebben ze geloof ik nu wel bijna allemaal, mn vriend spaarde ze de afgelopen 2 jaar haha.
    En wow 50 mensen op Jills verjaardag! Die zouden hier dan in de tuin moeten haha.
    Veel plezier op je schoonpa zn verjaardag!

Ik ga zometeen weer naar mn werk. Morgen dagje vrij en dan weer 4 daagjes werken.

3. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    hoi hoi
    geen nieuws van gio nog :(:
    panda wat een lekker kereltje heb jij zeg mooie foto

brennied leuke jas en laarsjes

onzeker meisje ik zal ook niet zo gauw gaan zonder mijn man hoor

anne leuke zitzak stoel kennde ik nog niet

kely mooi dat brussel leuk was en oei daynah slaapt slecht mss sprong

romira staat ook effen los maar ze moet het niet door hebben anders is het snel weer zitten
    hier ook al geshopt online haha
    romira krijgt een vormen stoofje en een soort huisje met figuurtjes en een hamertje en nog meer dingen kan ze ermee
    ik heb gevraagt voor haar verjaardag de tjoek tjoek trein wat robine heeft voor haar dochtr zo,n loop ding

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo ben ik even!

Mirandao leuke spullen voor romira haar verjaardag!

AM twee dagen voor het vieren. Zo je bent gebroken aan het einde van de dag..hahah. Leuk al die disneyfilms! En bedankt voor het kaarsje maar mn moeder had er een gevonden. Die zitzak is erg leuk!

Robine zo hee zoveel mensen. Dan ga je idd een rommel krijgen. Zou ook lekker die plasticborden etc doen.

Sap jullie ziek. Gaat het al wat beter nu met Lieke. Ik vind spugende kindjes altijd zo zielig.Misschien gaat je stem wel weg, had ik ook van de week. Wanneer vier jij lieke haar verjaardag Sap?

Kel mooi dat het leuk was in Brussel. Gek joh dat ze niet wil slapen. Ga je nog foto's spammen van Brussel?

Brennied wat een leuke laarsjes voor Milou. Echt schattig. en die jas is ook leuk.

Panda wat is bastian een schatje zeg. Hoe lang duurde je griep?

Ik was ook weer ziek vandaag. Word er een beejte moe van hoor. De hele nacht op geweest en heb vreselijk moeten spugen weer. Het kwam er aan alle kanten uit en zodra ik wat ater nam ging ik weer.
    ERg jammer dus want heb vanmiddag nog op bed gelegen.
    Jaime dr verjaardag was vandaag erg leuk. Ze is ontzettend verwend (waar moeten we het allemaal weer laten) en ze vond alles zo leuk.
    Heeft heerlijk van de taart zitten smikkelen.
    De lebaron stoel viel ook er goe.d
    Ik zal even wat foto's spammen. Vanavond maar weer op tijd slapen want ik word er gewoon wat moe van dat steeds ziek zijn.

LiefsSens

Fajah goed geshopt in Brugge? Ik vond het echt een leuke stad.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: jaime heeft dr verjaardag al gevierd, wat leuk! Dacht dat jullie het volgend weekend gingen vieren! Ben benieuwd naar de foto's! :)
    balen dat je nou net dit weekend ziek bent.

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haar taart. Prima taart van de Hema.

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht

9. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    wat een leuke taart sens en ik dacht ook dat het volgend weekende was dus haar 1ste verjaardag is goed bevallen

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Leuk die Bumba taart en hoedje! (hier hebben ze die trouwens niet bij de Hema) Met dr fietsje was ze zo te zien heel blij :D

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Wow wat een leuke foto's van Jaime haar verjaardag. Die taart is echt leuk ! Wij hebben er ook een met een foto van Bumba erop besteld.
    Ze is wel weer goed verwend ! Wij vieren de verjaardag van Lieke aanstaande donderdag, de 25ste, op haar "echte" verjaardag dus. Ik kijk er ook ontzettend naar uit ! Heb er superveel zin in.

Wat balen zeg dat je weer ziek bent geworden, erg irritant. Veel beterschap.

Liefs Sap

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jeetje Jaime wat ben je veranderd zeg en wat een hoop haartjes heb je ineens! Leuke foto's Sens! Is die taart van de HEMA een beetje lekker? Ik ga em denk ik ook daar bestellen met een foto erop van Jill. Gisteren hadden we ook een hele leuke taart bij dat kindje dat 1 werd, ook met een foto.
    Ze is dus lekker verwend vandaag!? t Fietsje viel ook in goede aarde aan dr snuitje te zien?!? Ennuh de stoel is erg mooi.!Beterschap!

Jill heeft vanmiddag na de verjaardag van opa met John zn zus dr pony's binnen gezet voor de nacht en zelf ook een ritje paard gereden samen met Kim. Ze schaterde t uit van het lachen! :) Linda( John zn zus) heeft t kleinste zadeltje nog bewaard voor Jill dadelijk als ze iets groter is :)

Verder hebben we net Shrek 3 gekeken, viel erg tegen, 1 was erg leuk, 2 al minder en deze helemaal niet om te lachen...........

Nou ja, volgende keer beter.
    Ga lekker slapen! Tot morgen allemaal!

Lfs

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Meiden waar zijn jullie allemaal?

Ben voor t eerst de eerste vandaag :) Komt ws omdat jullie allemaal hard aan t werk zijn en hier de herfstvakantie begonnen is>!?!?

Lol..

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hier niet hard aan het werk hoor :p Alhoewel heb net de box uit elkaar gehaald ;) Ga zo op zoek naar een speelgoed opbergbox en op taartenjacht :)

Robine geniet lekker van je vakantie! :)

18. Hier dus wel aan het werk en ben helemaal alleen, dus moet nog dubbel zo hard werken ook :cry:

Ben jaloers op je Robine.

Ik zag dat Jaime haar verjaardag al achter de rug heeft. Zo te zien is ze lekker verwend en wat een leuke taart zeg. De volgende is Lieke en dan Jayna en dan Kyllian toch?
    Ik probeer het een beetje te onthouden hoor.

Kom later uitgebreider reageren hoor. Ga even de kapper bellen.

Lfs Kelly

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Waar blijven je Brussel spam foto's Kel? Dacht ook die volgorde die jij net opschrijft hoor. Jaime, Lieke, Jayna ,Kyllian

AM: Box al uitelkaar? Vind je t niet handig om Kyllian af en toe nog ff in de box te zetten als je dweilt, eten kookt oid? Hier gaat ie echt nog niet weg hoor, ideaal om dr af en toe ff erin te zetten. Waar ga jij de taart halen AM? Ik denk hier gewoon bij de bakker bestellen.......ff kijken wat voor leuks ze hebben.

Jill slaapt nog, werd vanmorgen pas om 9 uur wakker en nu ligt ze er weer in sinds elf uur. Heb wel steeds meer rust omdat ze meer slaapt. Slapen jullie kids ook nog veel overdag? Hier echt de laatste weken alleen maar.

Nou ja, ga ff bedden verschonen en boel aan kant maken.

Tot later

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Oja, heb gisteren nog bij Simplycolors een t shirt lange mouwen besteld voor Jill dr feestje. Op de voorkant staat een taart met 1 kaarsje erop, op de achterkant hiep hiep hoera voor Jill. Wit shirt en gouden letters. :) Als ie binnen is maak ik er een foto van

Deel Deze Pagina