November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Verjaardagslijstje

Jaime 23-10
    Lieke 25-10
    Jayna 30-10
    Kyllian 1-11
    Milou 2-11
    Romira 4-11
    Jill 6-11
    Yorben en Jelte en Kelly ;) 9-11
    Jesse 11-11
    Bastian 19-11
    Ruben 19-11
    Jordy 20-11
    Daynah 26-11

ben zo bang dat ik weer een paar mensen vergeten ben, sorry als t zo is!

Vul aan of corrigeer dan ff plz.

Liefs

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hai,

Hier weer ff vanaf mijn werk…de feestjes gaan beginnen. Jaime morgen al en Lieke donderdag!
    Milou wordt gelukkig ’s nachts niet meer wakker. Gisteren de hele dag met haar weg geweest vanaf 13 uur. Ze heeft in de auto ’s middags een halfuurtje geslapen maar ze was echt bekaf. Zolang ze kan spelen is het goed maar als ze dan moet eten is het drama. Ze was gewoon TE moe. Ze moet zich dan echt in slaap huilen, zo zielig. Ons mam had gisteren op een speelgoedbeurs zo’n loopwagentje van princess gevonden voor 3 euro maar..lol. Milou vond het helemaal te gek, ging meteen erachter lopen en opzitten. En tja toen gebeurde het….ze stond LOS. En best lang…en daarna nog een paar keer. Echt heel trots zijn we…En we hadden echt het idee dat ze het doorhad en helemaal niet eng vond. Je zag haar ook echt d’r evenwicht zoeken.

Leuke foto’s Sens! Ze is goed verwend zo te zien en een hele leuke taart zeg! Maar dat jij dan ziek moet zijn…pfff da’s ook klote. Ik heb sinds gisteren ook zo’n rare buik en aan de diarree..bah. Het zal weer heersen! Doen jullie morgen nog iets met Jaime d’r verjaardag? Of niks bijzonders?

Kelly: gelukkig hebben jullie en lekker weekend gehad in Brussel! En niks voor Daynah gekocht…ik zou ook niks kopen voor dat geld hoor.

Robine: aah vakantieganger..wil ik ook! Klinkt leuk dat shirtje voor Jill, ben benieuwd! Hier ook Shrek 3 gekeken alleen ben ik na een klein half uurtje in slaap gevallen dus zal idd niet zoveel bijzonders geweest zijn.
    Milou slaapt over het algemeen ook nog best veel overdag. 2 slaapjes van anderhalf uur, soms 2 uur. Ik vind het wel lekker.

Sappie: gaat het al wat beter bij jullie in huis of is het nog een ziekenboeg? Vieren jullie het gewoon donderdag overdag? Eigenlijk wel het leukste op de dag zelf, maarja ik kan dat niet maken voor mijn schoonfamilie die van ver moeten komen en ook nog moeten werken.

AM: hoe gaat het eigenlijk met Kyllian zijn slapen? Wordt hij nog altijd vroeg wakker ’s morgens? Is het gelukt op taartenjacht?
    Hier ook alle kidstime’s dvd’s, ken je die? Staan 4 disneyfilms op 1 dvd…heel erg handig! We hebben er nu 26 ofzo geloof ik, mijn vriend houdt dat allemaal bij.

Mirandao: Romira ook al los staan, hihi. Leuke kado’tjes voor je meisje!

Oja, voor degene die op het kinderdagverblijf zitten: wat gaan jullie voor traktatie doen?

Nou ik ga er weer vandoor…kom vanavond nog ff kijken denk ik.

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    haha thx robine...ik was het ook net ff op een rijtje aan het zetten voor mezelf.

4. Verjaardagslijstje

Jaime 23-10
    Lieke 25-10
    Jayna 30-10
    Kyllian 1-11
    Milou 2-11
    Romira 4-11
    Jill 6-11
    Yorben en Jelte en Kelly ;) 9-11
    Jesse 11-11
    Bastian 19-11
    Ruben 19-11
    Jordy 20-11
    Robine 23-11 :p
    Daynah 26-11

Je was jezelf vergeten ;)

5. Vanavond ga ik foto's plaatsen, gaat nu een beetje moeilijk op me werk.

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    goeiemiddag.

robine:lekker vakantie heb jij.kids ook.
    geniet maar lekker hoor.
    ow en je bent pippa op het lijstje volgens mij vergeten!

sens:mooie taart van jaime haar verjaardag.en ze is super verwend las ik.
    alweer 1 jaartje morgen.

sap:en lieke ook al bijna jarig.kan me voorstellen dat je er zin in hebt,ik vind het ook altijd wel leuk als de verjaardag van de kids er weer aan komt.en je vroeg of brugge ver weg is van mij.nou ongeveer 20 minuutjes rijden.
    we gaan idd best vaak daarheen(ook omdat er veel familie van me woont)

miranda:jou kindjes krijgen ook leuke kadootjes hoor.

am:ik vind het een leuk fietsje voor kyllian ,en nog geslaagd om een taart te vinden?

yorben is weer ontzettend verkouden.hij heeft vannacht zo slecht geslapen,steeds jammeren en klagen.heb er de halve nacht mee beneden gezeten.

7. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Heb nog niet alles gelezen, maar wil effe snel reageren vanaf mijn werk.

Gossie, de eerste verjaardag alweer gehad. Of althans, gevierd. Want morgen is de eerste echte verjaardag natuurlijk!
    Wel vervelend dat je zelf niet lekker was Sens. Heb je trouwens al uitslag van dat onderzoek?
    En wat een leuke Bumbahoedjes. Waar heb je die gekocht?
    Jesse is er ook helemaal weg van. Gister zat ie zo schattig op de grond zijn Bumbaboekje te lezen...

Kel: leuk gehad dus in Brussel? Lekker aan het werk vandaag? En hoe gaat het met je collega? Hier lekker rustig joh ;)

Robine: oh, lekker vakantie! En Jesse slaapt de laatste tijd ook weer erg veel. Toch vaak wel 's morgens 2 uur en 's middags 2 uur. Ik vind het wel lekker, effe wat tijd voor mezelf. Of zoals de afgelopen 3 dagen... zelf ook even slapen.

AM: de box al weggedaan. Wij hebben 'em wel staan, maar Jesse zit er bijna nooit in. Maar ik twijfel nog om 'em weg te halen. Lekker dagje vrij vandaag? Ik ben zaterdag nog langsgelopen, op weg naar het winkelcentrum(pje), maar weet niet of je toen (al) aan het werk was?
    Wat een leuke zitzak trouwens voor Kyllian!

Brennied: Die Milou, zomaar los gaan staan. Wat kun je dan trots zijn he?
    Traktatie op kdv... heb ik toevallig gister met Wes over gehad... Ik wilde het even vragen op het kdv zelf, wat zij adviseren. Er zitten kindjes van 0 tot 24 maanden in zijn groep, en heb idee wat die dan weer 'mogen'. Jesse heeft weleens rozijntjes gehad (met iets leuks erom gefreubeld), van die babykoekjes. Vaak wel met iets zelf geknutseld. Hopelijk kan ik iets vinden waar dat niet bij hoeft!

Angela: Jordy ook al zo groot geworden. Hoe gaat samen met zijn zussen? Flink stoeien of zijn het dan toch wel echte meisjes?

Zo, hier lekker rustig aan gedaan dit weekend. Maar weer eens wat zwangerschapskleren gekocht. Bij Jesse waren het toch zomerkleren en die kan ik nu niet aan. Niet handig gepland dus. Ja, spijkerbroek en zwarte broek kunnen altijd wel gelukkig.
    Ik ben begin van de middag wel helemaal ingestort. Mijn collega zei al dat ik er niet uitzag (nou ja, iets anders geformuleerd dan) en zo voel ik me ook. Dus: nog steeds wel moe, misselijkheid is wel minder gelukkig.
    Wes belde vanmiddag, had de ramen gezeemd. Lekker he?

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine: nou Kyllian wil dus echt niet meer in de box. Die ene keer dat hij er wel in zit smijt hij alle spullen eruit ;) Ben drukker met hm als hij in de box zit dan dat ie rondkruipt ;)
    Ben hier bij de bakker geweest, maar hadden geen leuke taarten. Kon wel een foto of plaatje meenemen en dan maken ze een foto-taart. Dat kan echter bij de Hema ook volgens mij en daar willen we de andere taarten bestellen, dus denk dat we het dan maar allemaal bij de Hema doen. Zag bij een andere bakker hier wel leuke disney taarten, maar wilde eigenlijk Nijntje ;)
    Zat ook nog over zo'n t-shirt na te denken, maar vind het zo zonde dat ie het dan eigenlijk maar 1x kan dragen. Wel heel leuk.

Brennie: wauw wat goed van Milou dat ze los staat! Wie weet loopt Milou als eerst!
    Kyl slaapt weer redelijk goed 's nachts. Is soms wel al om half 6 wakker, maar slaapt na een fles wel weer. Heerlijk dat Milou ook weer lekker doorslaapt.
    Kidstime's dvd's zeggen me niet, wij hebben allemaal losse. Denk toch dat we er nog een hoop niet hebben, zat gisteren ff snel te tellen en dan zitten we rond de 55 geloof ik. Zal eens aan mn vriend vragen of hij weet hoeveel we er nog moeten haha.

Fajah: Beterschap voor Yorben.

LIS: zaterdag was ik wel aan het werk, maar pas vanaf 15.00. Heb je iig niet voorbij zien lopen ;) Ben vandaag idd lekker een dagje vrij!
    Wel aan jezelf denken he! Hoop echt voor je dat die rotkwaaltjes snel weg zijn. En al aan de zwangerschapskleding hihi. Ik zie je buikje vast snel een x!

Hier ff langs de ikea geweest en een opbergbox gehaald voor speelgoed...ipv de box :) Nog niet geslaagd voor een taart dus....

9. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hebben we elkaar net gemist zaterdag, rond 15 uur was ik volgens mij net weer thuis.
    Wel weer wat ruimte in huis, zo zonder box of niet?

Sappie: ziekenboeg weer wat opgeknapt? Hoop het voor je.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja scheelt idd ruimte haha. Nu wordt het gewoon een speelhoekje. Wil er later een tafeltje en stoeltjes zetten. Zat te twijfelen om die nu al mee te nemen, maar ja hij zit er toch nog niet op.

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Haha ja LIS dat knutselen is ook niet echt mijn ding. Maar ik heb al wat gevonden. Heb een plaatje van Nijntje die ik digitaal inkleur, uitprinten en aan de achterkant nijntjeskoekjes opplakken. In een rieten mand met aan de zijkant wat balonnen. Simpel en toch leuk.
    Die moeheid…hopelijk gaat dat snel over.

AM: wow 55 dvd’s…alleen voor Kyllian, hihi. Die Kidstime is echt ideaal, mss kent je vriend die wel. Als ik Milou zo los zie staan, denk je echt: die loopt zometeen aan. Maar kan ook nog goed een paar maanden duren.
    Dus jij nu ook de box weg…fijn hè zoveel ruimte. Tis nu bij ons ook echt Milou d’r speelhoekje.

Fajah: knuffel voor Yorben, zielig als ze zo verkouden zijn. Je zal het ongetwijfeld al wel weten maar een ui onder het bedje doet hier echt wonderen.

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Am: Ok dan is t handiger om de box weg te halen als ik t zo eens lees. Lol. Hier ook op taartenjacht geweest, maar ook niks gevonden. Denk dat wij net als jullie maar bij de HEMA bestellen en dan zo een foto-slagroomtaart. Leuk en makkelijk, van uit de luie stoel te regelen. Trouwens, als je een NIJNTJE afbeeldig op internet kan vinden kun je die ook laten scannen en op de taart zetten hoor.

LIS: Je moet wel je rust nemen hoor nu je weer zwanger bent. Al is dat ws niet zo makkelijk met Jesse om je heen. ff stapje terug doen. Wilde je nou wel of niet weten wat t gaat worden? En hebben jullie al een beetje een idee erover?

Kel: Bedankt he ;) Was bewust mezelf vergeten........lol. Nu staan we er toch bij, hahaha. Moet ff Pippa erbij zetten nog.
    Ennuh vanavond willen we foto's van Daynah bij manneke pis zien.

Brennied: Wow een princessenwagen voor maar 3 euro, das geen geld. Wat knap dat Milou ineens zolang los stond. Dadelijk is zij de eerste die los loopt! Ben benieuwd.

Ga weer ff rommelen en met Jill spelen.

Laterz!

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Verjaardagslijstje

Jaime 23-10
    Lieke 25-10
    Jayna 30-10

Kyllian 1-11
    Milou 2-11
    Romira 4-11
    Jill 6-11

Yorben en Jelte en Kelly 9-11
    Jesse 11-11
    Pippa 18-11
    Bastian 19-11
    Ruben 19-11
    Jordy 20-11

Robine 23-11
    Daynah 26-11

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik ben nu online bij de Hema een taart aan het maken en andere taarten aan het uitzoeken :p Jummie krijg er trek van :p Heb dezelfde foto als de uitnodigingen genomen en vind hm zelf leuk geworden! Had eerst Nijntje gedaan, maar de kwaliteit van de foto is dan niet zo super...dus toch maar een eigen foto.

15. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hoi Hoi Meiden,

Jahhh ik leef ook nog hihihihi :)
    Ik heb wel af en toe meegelezen maar zo druk gehad met de verhuizing, tijdje geen internet gehad en ook te moe om te reageren :oops:
    Kom nu eindelijk tot rust en dan knap je helemaal af he.

Het huis is beetje bij beetje af en het is heel mooi geworden.
    Wc beneden moet nog betegeld worden en plinten vastgemaakt, allemaal van die kleine afwerkdingen :(
    Zal binnenkort foto's maken

Met Jayden gaat het super, Zijn eerste tandje is erdoor!
    En druk met staan en langs de tafel lopen hihihi.
    Het is een heerlijk knulletje en zo lief =P~

Hier ook al kriebel en plannen voor een tweede, moet over 2 weken voor mijn spiraaltje laten verwijderen...dus zien wel waar het strand.

Ik kom snel weer posten, althans dat probeer ik :oops:

Lis, jij bent toch zwanger he..weet niet meer of ik het goed heb :oops:
    Gefeliciteerd

Fijne avond

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kyllian de eerste jongen die jarig is joepie! :D

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Charissa: welkom terug! Heerlijk dat jullie huis bijna af is! Jayden pas zn eerste tandje, wat schattig hihi. Fijn dat alles verder goed gaat, hoop je weer vaker te zien hier :) Suc6 met dubbel klussen alvast ;)

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden!

Daar ben ik weer, terug uit het zonnige Gran Canaria! Goede terugvlucht gehad. Jayna heeft zowat de hele vlucht geslapen. Vanmorgen om 5 uur thuis gekomen, en wat hadden wij het koud! De avond er voor droeg Jayna nog een hempje en nu had ik haar winterjas gelukkig in de handbagage. Het was 6 graden toen we aankwamen in nederland, en dat met de 33 graden dat het de laatste 2 dagen was, lijkt net of je op de noordpool terecht komt....haha!
    Maar goed, wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Lekker gerelaxt, super mooi weer gehad, leuk park en wat vooral belangrijk is: ons meissie heeft zo ontzettend genoten. Ze kon geen genoeg krijgen van het zwembad. Heeft heerlijk gesmuld van de stokbroodjes, patatjes en ijsjes en sliep echt goed. Overdag zowat 2 x 2 uur en de hele nacht door.
    Vandaag is Jayna het hele huis aan het verkennen en alles overhoop aan het halen wat mama net opgeruimd heeft. Gelukkig draait de laatste was, dus dan is dat ook weer klaar.
    Jayna is trouwens erg bijdehand geworden de afgelopen week. Ze zoekt contact met iedereen, wacht net zoalang tot iemand kijkt en gaat dan keihard schaterlachen. Tweede tand is er inmiddels, kruipen gaat nu als een razende, overal gaat ze staan en ook ineens zelf vanuit liggen gaan zitten.

Nou, zal de vele pagina's zo es ff bijlezen en reageer vanavond dan wel ff.Lenhard is gewoon gaan werken, zonder te slapen. Hij komt zo thuis, ben benieuwd hoe hij zich voelt.

Maar eerst nog ff spammen......weet dat je er op wacht Robine....hahaha!

Tot vanavond!

liefs Sem

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Onze bungalow

20. Semmi