Semmi: wat een heerlijke foto's! echt een lachebekkie! Alweer heimwee terug Klinkt goed hoor die temperatuur, verlang nu al naar de zomer
Welkom thuis in dit koude landje maar weer..brrr..Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Ziet er ook errug lekker uit op de fotos! lekker bruin geworden en jayna zo scheetig! Wat ze allemaal wel niet leren als je een hele week allebei erbij bent en ze alle aandacht krijgen, goed hoor Jayna! Sow Lenhard zal wel moe zijn . Charissa: hoi hoi, fijn dat je er weer bent! Druk druk dus met jullie nieuwe huis! Gelukkig is het grootste gedeelte gedaan en we willen zeker fotos zien! Dus over weekjes weer beginnen met klussen? Over een kwartiertje kan ik lekker mijn meisje weer ophalen, joepie!
Sem: Wat ben je aso bruin geworden zeg en wat zag jullie accomodatie er leuk uit. Mss een idee voor ons in t voorjaar......ben benieuwd naar je verdere ervaringen daar. Superleuke foto's van jullie en lief zeg die kliene Jayna die nu met iedereen lacht en kruipt, staat etc. AM: Ik ga ook voor de HEMA. Lekker makkelijk. Charissa: Zo das een tijd geleden! Welkom terug! Zien we snel wee foto's van Jayden? Ben benieuwd naar hem! En ook foto's van jullie nieuwe huisje..... Ga ff eten koken. Lfs
Hoi hoi, Robine; wat goed van je dat je een lijstje hebt gemaakt, kunnen we ook niemand vergeten ! En lekker aan het genieten van je weekje vakantie. Klinkt leuk dat t-shirt dat je hebt besteld voor Jill dr verjaardag. Sem;WELKOM TERUG, en zo te zien hebben jullie heerlijk genoten. Prachtige foto's. En Jayna gaat dus ook als een speer, knap hoor ! Brennied; wow wat goed van Milou dat ze los kan staan ! Trotse papa en mama natuurlijk. En heerlijk dat ze s'nachts weer lekker doorslaapt. Ik moet me nog verdiepen in een traktatie voor op het kdv, denk danoontjes met een foto van Lieke erop ofzo.... Kelly; ben ook benieuwd naar de Brussel foto's ! Wat ga je doen bij de kapper? Fajah; hoe gaat het met Yorben? Alweer iets beter? Altijd zo zielig als de kindjes ziek zijn. LIS; FOTO'S FOTO'S FOTO'S FOTO'S FOTO'S . Nog altijd last van de vermoeidheid, dat is wel balen zeg. Gelukkig niet meer zo misselijk. Nog wel ff volhouden, nog ongeveer 25 weken te gaan . Hihi, grapje hoor, komt allemaal goed ! Annemonique; alle taarten nu definitief besteld? Bij de hema? Had ik ook beter kunnen doen. Heb er een bij de bakker besteld voor 24 personen, kost 40,00 . Ga er zelf ook nog een taart bij bakken. En jullie de box dus weg, ik twijfel nog, maar Lieke zit er ook bijna niet meer in. Charissa; lang niets gehoord ! Fijn dat alles goed gaat. Hier vandaag lekker met een vriendin de stad in geweest, lunchen en shoppen, zij heeft een zoontje Senna, geboren op 1 november, erg leuk dus. Hoorde ook van haar dat de leidster van Lieke op het kdv zwanger is van een drieling . Moeten we nog maar ff een leuk kadootje bedenken. Wel erg bijzonder hoor drie kindjes in je buik. Heb voor Lieke nog een onwijs gave pet gekocht, zal zo ff spammen. Tot later, Liefs Sap
Hihi Lieke is net Ciske de Rat met die pet . Volgens mij heeft Kyllian die ook?! En jeetje een drieling in je buik........als je daar geen striae van overhoudt weet ik t ook niet meer. Goed idee van je danoontjes met foto van Lieke erop. Is ze weer helemaal beter?!? We gaan ff Hostel 2 kijken, lekker bloederige horrorfilm. Moet voor 22 uur terug zijn in videotheek, dus verplicht kijken Lfs
charissa:welkom terug.alles goed met jayden.en is jullie nieuwe huisje mooi geworden? robine:ik heb ook 2 shirtjes besteld voor de kids,allebei hetzelfde voor op hun verjaardag aan te doen,maar wel eentje met een dinosaurus op dan kunnen ze hem nog doordragen. sap:wat een leuk petje voor lieke.idd net ciske de rat ,als ze maar niet zo stout word dan ik heb 2 taarten besteld bij de bakker.1 met bob de bouwer en 1 met winnie the pooh en ik ben 49 euro kwijt voor 2 taarten.ik kan uit elke taart 14 stukken snijden. lis:nou nu word ik ook wel nieuwsgierig hoor naar die buikfoto,waar blijft hij nou sem:welkom terug,zo te zien hebben jullie erg genoten.en lekker bruin geworden ook. brennied:milou kan dus los staan,gaat de goede kant op hoor.heb je trouwens nog een taart gevonden met de allergie van milou?ik ga het afkloppen ,maar yorben eet alles en krijgt geen uitslag meer. yorben is nog steeds snotverkouden ,hij is zoooo zielig. hij ligt er van 18u30 in met een slok van zn fles en een zetpil. hopelijk slaapt hij vannacht goed,want ben al gebroken van 1 slapeloze nacht zeg,niet meer gewend hoor hij begint opeens ook veel te babbelen.als ik zeg'' waar is papa'' dan zwaait hij met zn handje en zegt hij ''weg,dada'' en ook mama en papa komt er nu regelmatig vlot uit. ook leek het vd week of hij jelte zei,maar kan ook toeval zijn natuurlijk.
SEM: WELKOM TERUG IN ONS KOUDE KIKKERLANDJE. Wat een leuke foto's zeg en wat aso bruin ben je zeg. Niet normaal. Bungelow zag er idd goed uit zeg. Jayna heeft dus lekker genoten en jullie natuurlijk ook. Fijn dat de vlucht ook goed was gegaan. Is altijd maar afwachten heh. Robine: Foto's komen eraan hoor. Ik ben ze nu aan het uploaden Het is eigenlijk niks bijzonders, maar goed. Sappie: Jeetje een drieling zeg. Dat wordt echt zwaar zeg. En hebben we nog wat gekocht? Ik ga me haar knippen en mss ook een ander kleurtje even kijken hoe veel tijd ze hebben want kan pas om 19.00 uur terecht, maar knippen sowieso. Hihihihihhi wat een leuk petje zeg bij Lieke. Staat erg stoer. AM: Hema taart is toch ook leuk. Ben benieuwd hoe die eruit zal gaan zien. LIS: Nog steeds zo moe. Hoop dat het snel overgaat en dat je weer lekker veel bij ons op het forum bent en ja foto, foto, foto, foto. Volgens mij ben je langzaam gek aan het worden van al die vragen. Charissa: Welkom terug weer. Huisje bevalt dus goed. Fajah: He gatver Yorben nog steeds ziekjes. Geef hem maar een dikke knuffel. Brennied: Was eigenlijk ook wel benieuwd of je nog die taart had gevonden. Zal toch best wel bestaan. Verder weet ik het even niet meer Daynah is de laatste tijd echt veel aan het babbelen, dan hoor je haar zeggen papa papa, mama mama, maar vandaag kreeg ik tranen in me ogen toen ik haar ging ophalen en ze zag me en zei mama en dan die handjes naar je toe........had ze nooit eerder gedaan als ik haar ging ophalen en mama zei. Zo mooi vond ik dat. Of ben ik een beetje softie dan Veder vandaag een drukke dag op me werk. Sta er deze week alleen voor. Mijn collega (andere secr.) is met vakantie, dus dubbel zoveel werk. Ach de dag is voorbij gevlogen. Ga nu even wat foto's spammen. Lfs Kelly