November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Op de Grote Markt. Erg gezellig en heel veel toeristen ;)

2. Ja ja en Daynah natuurlijk weer slapen als wij aan het shoppen zijn.

3. Lekker uiteten. Zien jullie mijn 2 boventanden goed?

4. mmmmm lekker hoor zo'n ballonnetje

5. Bij de konijntjes op de kinderboerderij (gisteren)

6. Ik kan er net niet bij, dat is nou jammer.

7. En de laatste van vanmorgen vroeg (7.15 uur) toen we naar oma gingen.
    Mama heeft me lekker goed ingepakt, want het was erg koud.

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zo meiden, ben met tussenpozen ( omdat Jayna moeilijk in slaap kwam vanavond ), na een uur eindelijk klaar met bijlezen.

Blijf ook duimen voor Giovanna, jeetje wat moet dat meisje vechten voor dr leven zeg. Van mij ook sterkte voor Channie en haar vriend.

Verder heb ik heel veel leuke en lieve foto' s voorbij zien komen. Iedereen die al met taarten bezig is, Jaime die haar feestje er al op heeft zitten en morgen als eerste echt 1 jaar wordt!
    Zie dat Angela weer meeschrijft, welkom terug! Fijn dat je ons ook op de hoogte houdt over Giovanna. Jordy is een lekker bijdehand mannetje of niet?

Verder heb ik maar ff besloten om niet meer overal op te reageren en gewoon vanaf morgen weer gezellig mee te kletsen. Ga nu lekker vroeg mn bedje in. Morgen weer werken.....baaaaaah, dan gaat het gewone leventje echt weer beginnen.

trusten en tot morgen!

liefs Sem

9. Zo de pagina's zijn zo vol door al dat gespam.

10. Sem je hebt gelijk om niet overal op te reageren. Is niet te doen toch.

Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe het met Giovanna gaat.

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Lieke wat heb jij een stoere pet! :D

Sappie: Ik heb nu 7 taarten besteld bij de Hema, is in totaal voor 59 personen. Als iedereen komt hebben we 47 stukjes nodig. Komen vast wel afmeldingen, maarja heb liever iets teveel dan te weinig ;) We zijn nu 53 euro kwijt.

Robine: Kyllian heeft wel Ciske de Rat petjes gehad, maar die maat 62 past ie niet meer goed hoor ;) Zag ze dit keer niet bij de H&M, anders had ik er weer één voor hm gekocht :D
    Veel griezelplezier ;)

Fajah: wat lief dat Yorben lekker begint te babbelen. Hier is hij ook wat meer aan de babbel. Hij heeft af en toe zn periode met dat ie 1 bepaald woordje zegt, bijv. poets (poes), bah, uit.

Kelly: oww dat mama en dan die armpjes naar je toe wat schattig, ik wacht echt nog op zo'n moment :D Alhoewel armpjes uitsteken doet ie wel, maar ik wil ook een 'mama' horen :p
    Leuke pics! Die met die ballon is mooi! En dr tandjes zijn zeker goed te zien!

Semmi: overal op reageren kost ook veel te veel tijd joh, idd niet doen :p

12. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ze kunnen hier bij de bakker een taartje maken met vruchtenmoes erin ipv slagroom. Dan doe ik voor Milou een kleine met dat en een gewone voor de rest zeg maar.

7 taarten :confused: niet normaal toch...maar je hebt gelijk hoor :D

13. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    dankje voor de aanpassing haha

zoo hee mooie foto,s van de vakantie krijg er gewoon zin in en wat staat ze er weer lief op

kelly aaaah wat lief zou ik ook emo van worden hoor romira zgt wel papa en dit en dada uit maar mama is ze helemaal kwijt heeft ze even gedaan maar nu helemaal niet meer

anne pff zo veel taart ik hoef er maar 1 van 30 personen de prijs valt mee ik moest 40 betalen voor 1 taart

en idd nog geen nieuws van gio ik hoop dat alles goed gaat zover dat kan

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    In zn nieuwe speelhoek zonder box ;)

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Maar de andere hoek van de kamer vind ik ook wel erg leuk!

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    ...en vanavond mocht ik extra lang opblijven, want mijn overbuurmeisje kwam nog met me spelen!

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik hoef trouwens geen dure cadeaus te kopen, het geliefde speelgoed op het moment is een stokje...

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: Milou gelukkig ook dr eigen taartje! Die smaakt vast ook heerlijk ;) Ja 7 taarten klinkt veel he! Maar er zitten ook kleine taartjes voor 6 personen bij hoor ;)

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Aaaaah, wat een leuke foto's Kel! Staat Daynah goed die jas met sjaal en muts. Is inderdaad wel nodig hier zo vroeg in de morgen!

En die Lieke met dr petje, errug leuk! Wat een schatje is het toch ook!
    Lieke helemaal opgeknapt en klaar voor dr verjaardag donderdag?

Fajah: wat lief dat Yorben zo gericht woordjes gaat zeggen! Hoop voor je dat ie vannacht lekker slaapt en weer wat opknapt!

Nou,ga nu echt naar bed, Lenhard slaapt al lang na zn gemiste nachtrust afgelopen nacht. Kruip maar lekker dicht tegen m aan, want heb het zooooo koud!

Trusten!

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo ik ga eerst even beginnen met een nieuwtje. Misschien doen meer het maar ik was reuzetrots :D . Jaime loopt aan 1 hand :confused: . Ik kwam haar ophalen bij mijn moeder en mn moeder zegt ja en lopen doet ze ook heh. Ik zeg nog ja aan 2 handjes..nou NOT gewoon aan 1 hand. Heb thuis gelijk geprobeerd en ja hoor, hup daar ging ze. Geen kilometers hoor, maar toch gauw 2 metertjes. En lachen dat ze deed. OP een moment vond ze het wat eng en liet zich op de grond vallen, maar ze deed het wel..hihi. Lopen gaat ze niet redden hoor voor dr eerste, maar dit is toch een klein beetje heh. ik ben echt SUPERTROTS!

AM wat een lieve foto van Kyllian. Zn gezichtje verandert heh. Ik vind dat hij wat meer op je vriend begint te lijken. Handig zo'n speelmand! Moeten wij ook eens doen. En ook een xylofoon zie ik. Leuk zijn ze heh.
    Die muis hebben wij ook van de hema.
    En 7 taarten? Jezus dat zijn er veel. Allemaal met een foto of gewoon 1 met foto en de rest 'normaal'.?

Brennied waarom niet iedereen met vruchtenmoes? Dat is toch ook lekker? Ik zou gewoon 1 grote taart kopen waar ze lekker in kan slaan :) . (hier deed ze dat trouwens niet hoor..)

Kel ik dacht ook al zoveel gespam vandaag! Je bent deze week alleen dus, en geen muts? Leuke foto's zeg van Brussel. En een leuke man heb je ook kel.
    Die foto met die muts vanmorgen is heel schattig.

Sem je bent er weer! Geweldige foto's zag ik voorbij komen zeg. Fantastisch! Jullie hebben genoten volgens mij? En Jayna is de schade aan het inhalen volgens mij met kruipen hihi. Lief zeg.

Door het gespam kan ik niet meer teruglezen.
    Speciaal voor Robine ben ik de site van Jaime aan het updaten met nieuwe foto's. Was idd wel nodig want er stond nog geen foto op van 11 maanden heh. Nou Robine je hebt vakantie dus kan lekker kijken morgen.

Ik ga nog ff uploaden :)

Liefs
    En wat je schrijft niet reageren joh op iederen, kost zoveel tijd is niet te doen.

Deel Deze Pagina