oh net mn bericht geplaatst en tegelijkertijd meer mensen aan het posten.....haha....toch nog ff een laatste reactie dan Zo heee, wat een hoop taarten zeg AM. Ik zal me er ook es in gaan verdiepen. Ziet er allemaal wel leuk uit bij de hema. Heb je de box er uit AM? Kyllian lekker aan het spelen. Wat wordt ie toch groot zeg! Jippieeeee, Jaime vlak voor dr eerste verjaardag aan 1 handje lopen, super hoor! Terrecht een supertrotse mama hoor sensee! O ja Kel, echt super lief die armpjes van Daynah en dan ook nog mama er bij......smelt....vrees dat ik net zo ben als jij hoor....niks mooiers dan je eigen kindjes zoiets voor het eerst zien doen..
Wat een leuke foto's weer. Kyl heeft het wel naar zijn zin daar met zijn speelgoedkist En Daynah lekker warm aangekleed, leuk hoor! Het was ook echt super koud vanochtend. Vannacht gaat het weer vriezen Wat goed van Jaime! En je mag zeker apentrots zijn dat ze aan 1 hand loopt, en nu veel oefenen heh NOu ik ga naar bed...ben moe. Trusten en tot morgen!
Leuke foto's AM en die bal heeft iedereen bijna hier geloof ik. Daynah vindt papier erg leuk en cdhoesjes, dus eigenlijk hoeven we geen kado te kopen voor haar verjaardag . Ach nee dat is ook wel weer zielig. Wel makkelijk zeg zo'n kist. Mss ook wel een idee voor hier. Ik gebruik de box ook niet meer zo...ja om rotzooi in te gooien Jippie Jaime aan 1 handje lopen. Wat goed zeg. Tuurlijk mag je supertrots zijn daarop, zou ik ook hebben. Helaas die trut is er wel deze week. Ik werk er helaas voor Sem: Weltrusten meid. Lekker op tijd naar je bedje enne wel slapen heh Ik ga ook zo naar me bedje.
Sens: wat knap van dr aan 1 hand lopen! Doet ie hier nog niet hoor. Hij zou het best kunnen, maar als ik 1 hand los laat vindt ie het eng worden en grijpt me vast. Nee heb maar 1 foto-taart, de rest kleinere taarten, was anders wel heel veel geweest Als we veel overhouden doen we de volgende dag wel een forummmeeting hier haha. Semmi: ja de box staat nu uit elkaar op zolder!
Oh ja AM de box weg, waarom? Ik dacht er laatst ook aan omdat ze er praktisch nooit meer inzit, maar toen zei Chiel nog van nou straks als ze loopt is het misschien wel handig... Waarom doe jij m weg?
Brennie: truste! Kelly: ja papier en cd's zijn hier ook favoriet. Ow en de afstandsbediening al helemaal. En owee als je hm dan van hm afpakt
Hij speelt zelden rustig in de box. Meestal is het jengelen en alle spullen uit de box gooien. had hm dus eigenlijk maar zelden nog in de box. Als ik echt even mn handen vrij moet hebben en geen kruiper kan gebruiken zet ik hm wel in de kinderstoel met een bakje druifjes
hihihihihihi ja de afstandbediening is hier ook favo en idd als je hem afpakt dan is het brullen. Merk nu ook echt dat Daynah echt aan spullen gaat zitten wat niet mag, zoals een vaas wat op de grond staat of dan zit ze weer in de tvkast.
Haha ja ik word hier nu zelf ook een btje gek van dat continu "nee" moeten zeggen Maargoed hoop dat ze het over een poosje daardoor wel leren Brokjes en water voor de poes haal ik tegenwoordig wel weg, want dat blijft favoriet bij hm.....en dan de hele vloer natmaken.
Ah AM je klinkt overtuigd. Ik ga toch eens hier kijken of we het gevaarte niet ook weg kunnen doen. Het scheelt zoveel plek.... Oh en hier ook overal aanzitten. ze weet dat het niet mag dus kijkt je dan al op een bepaalde manier aan. Als we dan nee zeggen dan gaat dat handje snel terug maar zodra je je omdraait probeert ze het weer..
Hahaha wat een gewedlige foto's weer van jullie kindjes. Stoere Kyllian spelend bij zn speelbox en Daynah lekker ingepakt op weg. t jasje staat dr erg goed Kel. Sens: Wat knap van Jaime! Applause aan 1 handje lopen! Goed hoor. Is ze al zenuwachtig voor de grote dag morgen ? Goed zo dat je eindelijk dr album weer hebt geupdated! Ga meteen ff kijken zo. Fajah: Arme Yorben zo verkouden. Zielig en klein zijn ze dan nog he. Ik ben elke avond nog vertedert als ze zo lekker ligt te slapen, dan zijn ze echt nog wel klein. Am: Jeetje 7 taarten! Voor hoeveel personen heb je die foto taart genomen? Ik doe mooi 1 grote taart voor 35 man en de rest die heeft pech.......toch niet iedereen hoeft taart te hebben en er zitten al een heleboel mensen bij die niet van zoetigheid houden.( anders maken we er gewoon kleinere stukjes van ) t gaat maar om t idee. Hebben net ff Hostel 2 gekeken. Smerig, ranzig en luguber........deel 1 was al killing, maar 2 is net zo. Allebei wel erg goed hoor .........uhum, in hoeverre kan je dat zeggen over zo een film.....nou ja t verhaal is wel ok erin. Ga lekker bedje in. Tot morgen
Shit zeg vorig jaar om deze tijd zat ik hier nog met een enorme toeter. Ging rond deze tijd slapen en was nerveus voor de ks. Kleintje schopte nog lekker in mn buikje. en nu loopt ze al aan een handje..
Sens: wat een leuke nieuwe foto's! Vaker updaten! En ja vorig jaar....jeetje wat is het allemaal snel gegaan.
Is zeker snel gegaan... Hier ook af en toe emo hoor. Goed getimed van Jaime, aan een hand lopen voor haar eerste verjaardag. Dat is toch echt al bijna lopen vind ik. Kyllian ook druifjesfan? Getsie Robine, hostel kijken vlak voor het slapen. Welkom terug Semmi. Heerlijke vakantie geweest zo te zien. Koud hier he. Jouw weekend was dus ook geslaagd Kelly. Schattig, Daynah zo ingepakt met muts en sjaal. Uhm...weet 't verder niet meer, kom morgen wel verder babbelen. Moet nodig naar bed, heb de hele dag al brandende ogen. Griep nog niet helemaal over. Ben jij nog ziek, Sens?
Hey dames, Zo, heerlijk het weekend achter de rug, nu lekker genieten van de vakantie. Al moeten we afwachten hoe het zich met Linsey gaat ontwikkelen want die is niet zo lekker Eerst zaterdag met mijn moeder en zus naar het oktoberfeest geweest. Was best leuk, Die Lustige Schlagerfreunde traden op en die brachten het echt geweldig. Mijn zus had bekijks van de hele tent, jeetje zeg, werd er gewoon gek van van oud tot jong gaapte ze haar aan en ze kreeg briefjes van kerels en dergelijke pff. Mijn moeder en zus hebben zich lekker laten gaan en hebben volop genoten, nouja als ik dat alleen al zie geniet ik ook. Ik ben gewoon niet zo van op banken staan swingen en hou nu eenmaal niet van Duitse muziek. Maar het was een leuke avond/nacht, was pas om half 3 ofzo thuis. Mijn zus en ik hadden voor we mijn moeder gingen ophalen alvast wat alcohol gekocht, en aangezien ik niets gewend ben en in de tent zelf ook nog wat glaasjes heb gedronken was ik geloof ik wel een beetje aangeschoten ik had in ieder geval flink hoofdpijn de dag erna Zondagmorgen merkte we al aan Linsey dat ze zich niet lekker voelde en had ze 38,5. Na een zetpilletje ging het weer en stond ze weer in de kamer te spingen en te doen. 's Avonds hebben we ze dus goed warm aan gedaan en zijn we met de meiden naar ijshockey gaan kijken. Tijdens de 2de periode merkten we dat Linsey toch weer last begon te krijgen en dat het hun ook te lang ging duren. Albert is dus met ze naar huis gegaan en kreeg onderweg ook een telefoontje van zijn moeder of aub iemand naar huis kon komen want Jordy wou maar niet stil worden. Hij is om 7 uur begonnen met huilen en pas gestopt toen Albert tussen 8 en half 9 thuis was Hoezo eenkennig Toen de wedstrijd was afgelopen ben ik met mijn zus naar het "ijshockey"café gelopen en daar heeft Albert me opgepikt. Thuis gloeide Linsey weer enorm en is met een paracetemolletje naar bed gegaan. Vanmorgen ging het alweer beter gelukkig. Om 1 uur kwam mijn "nieuwe" nichtje. Hele leuke gezellige meid. Natuurlijk was het wat onwennig allemaal, maar we hebben van 1 tot half 5 geklets, dus gezellig was het wel Ze had ook een deel foto's bij zich die ze van haar (onze) oma had gekregen om aan mij te geven van mijn vader, daar ben ik ook wel blij mee. Na het eten zijn we nog even met de kids en mijn moeder naar de kermis geaan, ook leuk en gezellig. Daarstraks heb ik even met Chan op msn gepraat en bij Gio is het niet veel anders op wat kleine veranderingen na. Ze ademt nu zelf maar wel aan de machine, daar mag ze pas vanaf zodra haar longen schoon zijn dus vrij van vocht. Haar hartmedicatie is er af, maar ze kan niet wakker worden omdat ze dan te onrustig is. Haar vasthouden zit er voor Chan dus nog steeds niet in Ik kom morgen even alles lezen en reageren t is alweer zo laat Tot morgen dames