November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Jaime van harte gefeliciteerd meisje, geniet maar lekker van je allereerste verjaardag!!!

Panda ook jij van harte gefeliciteerd met je verjaardag, geniet er maar lekker van ;)

Kom vanavond even reacties geven ;)

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hiep hiep Hoera voor Jaime, de eerste novemberbaby 2006!!! :)

Panda jij ook van harte meid! Aan jou is de 31 echt nog lang niet te zien! Fijne dag!

Ga ff een brulaapje in bed leggen, later reacties.

Lfs

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ben heel benieuwd hoe dat is, zo'n eerste verjaardag! Volgens mij is dat een en al flashback of niet, Sens? Gos, word alweer emo als ik er aan denk.

LIS: leuk, een buikfoto, ben benieuwd!

Fajah: nog een tandje? :confused:

Dank dames! Hier een rustig dagje, ga het niet echt vieren, ben niet eens thuis vanavond (we logeren in Purmerend, in het huis van een vakantievierende collega). Zondag komt er wel wat bezoek.
    Net naar het cb geweest. Bastian is nu 9375 gram en 73 cm. Blijft een kleintje dus maar voor een bv-kind is het netjes. Verder gaat alles uitstekend. Hij heeft wel even heel hard gehuild met de prikjes.

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Angel: Druk weekend gehad zo te lezen. Is Linsey weer helemaal de oude? Ennuh Jordy lekker eenkenneig dus, hahaha. valt nog wel mee toch maar anderhalf uur gehuild......had ie ergens last van of was t huilen om een van zn ouders? t ijsseizoen is zeker weer helemaal begonnen of gaat dat t hele jaar door? Arme Giovanna, nogsteeds in slaap gehouden worden. Wanneer mag ze helemaal van die pomp af en weer wakkeer worden? Hoelang duurt dat nu nog?

Panda: Voel jij je ook weer een beetje beter? Lekker rustige verjaardag dus voor je, ach t weekend dan maar feesten he! Ennuh mooie cijfertjes weer voor Bastian, geef je em nogsteeds bv? Nee toch? Of af en toe nog wel?

Ga zo ff als Jill wakker is naar de kapper(niet om haar te laten knippen hoor, maar wil zelf een stuk eraf) en dan lopen we ff door naar de kinderboerderij in t bos. Kan ze ff geitjes aaien en met de kippetjes spelen. t Is weer prachtig herfstweer.

Tot later

Lfs

5. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ben bijna beter, zeurt alleen nog wat na. Bastian krijgt nog zo'n drie bv per dag. Stelt niet veel meer voor hoor, alleen die van 's avonds laat is nog een echte, de rest zijn meer toetjes, om de maag mee dicht te plamuren.
    Het is zeker prachtig weer! Bastian is net wakker dus we kunnen naar buiten.

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jaime van harte gefelicteerd met je eerste verjaardag!!! HOERAAAAAA!

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Panda ook gefeliciteerd met je verjaardag!

8. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Semmi: welkom terug! Wat ziet het er heerlijk uit, die vakantiefoto's zeg. Ik wil ook weer!
    Kan Jayna weer een beetje gewend raken, terug in het Hollandse? Wat is het koud he? Vanmorgen maar 0,5 graad toen ik in de auto zat. BRRRRR.

Ik zal vanavond nog een keer de foto proberen hoor. Ik hou het graag even spannend ;)

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zoooooooo wij zijn heerlijk wezen wandelen naar de kinderboerderij, en wat is t mooi herfstweer he! Heerlijk.

Zal zo ff foto's spammen van vanmiddag. ben ook weer lekker bij de kapper geweest, stuk eraf, nu tot op schouders......we zijn weer klaar voor de winter dus :)

Jill bij de geitjes

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

geitjes gras geven

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Bij de kippen

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

strenge Jill

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Goh wat is t hier leuk!

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

grote kip he?!

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Meiden bedankt voor alle felicitaties! Ik heb vanmiddag lekker vrij genomen (naja halve middag) Jaime lekker op tijd gehaald (handig want alle beebs lagen net te slapen....oops) en nu zitten we lekker thuis te spelen met haar nieuwe speelgeod. Heb haar net in de baronstoel gezet met laptop..hahha ziet er leuk uit hoor.

Panda ook jij gefeliciteerd met je verjaardag. Hier zeurt de griep ook verder. Ben nu weer een keer snipverkouden.

Meiden ik ga er weer vandoor. Genieten van mn dreumes en deze dag. Ik kom morgen nog wel ff langs.

Liefs

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Robine:leuke foto's van de kinderboerderij,jill dr haar groeit nu echt hard hé?

sens:apart hé zo'n eerste verjaardag van je kindje,ze is nu echt baby-af sinds vandaag :cry:
    geniet nog maar even van haar op haar verjaardag.

17. hoi hoi,

Angel: Zo jij heb het dus erg gezellig gehad van het weekend, lees ik. Hoe gaat het nu met Lindsey. Is ze al een beetje opgeknapt? Daynah is nu een beetje van het eenkennigheid af. Gelukkig maar, want ik voelde me soms erg vervelend als ik Daynah ergens achterliet, maar ja om helemaal niet meer weg te gaan heh.
    Balen van Chan dat ze Gio nog niet mag vasthouden zeg. Ligt ze nog steeds in Rotterdam?

Robine: Wat een leuke foto's zeg van Jill. BTW ik kom natuurlijk niet zonder een kadootje heh, gekkie.
    En ook jij naar de kapper geweest. Je heb er dus een flink stuk afgehaald. Ben benieuwd.

Sensee: Je heb gelijk om vanmiddag vrij te nemen en lekker genieten van Jaime. Ze zal het speelgoed wel geweldig vinden allemaal.

LIS: je houdt ons echt in spanning zeg.

Zo ik kom ook net bij de kapper vandaan. Ook hier een stuk vanaf. Ik wilde het ook een ander kleurtje hebben maar daar hadden ze geen tijd meer voor.
    Ik zit ook te twijfelen, of gewoon blond laten of een beetje rood weer. Mss dat ik het toch gewoon blond laat, dan hoeft alleen de uitgroei gedaan te worden. Laat ik van de week maar weer doen.

Ga nu voor de tv hangen.

lfs Kelly

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

Kelly; ik had nog niets gezegd over het *smelt* moment met Daynah toen je dr kwam ophalen, armpjes naar je toe en dan mama zeggen. Kan me voorstellen dat even helemaal week werd. Zooooo ontzettend lief.

Sens; wat zal vandaag een aparte en bijzondere dag geweest zijn met ontzettend veel mooie herinneringen. Gelukkig dat je vanmiddag redelijk op tijd vrij hebt kunnen nemen en lekker met Jaime hebt kunnen spelen met al haar nieuwe speelgoed.

Robine; Zo te zien heeft Jill weer heerlijk genoten van alle beestjes op de kinderboerderij.

LIS; FOTO'S FOTO'S FOTO'S FOTO'S FOTO'S FOTO'S FOTO'S

Panda; nog steeds borstvoeding? Jeetje, je houdt het goed vol zeg ! Een fijne avond nog, enne je ziet er echt niet als 31 uit hoor ! ;) .

Angela; hoe gaat het nu met Linsey? Alweer beter? Jammer dat Giovanna nog in slaap moet worden gehouden, maar als het beter voor dr is dan moet het natuurlijk zo. Hoop dat het snel beter gaat.

Sem; al weer een beetje gewend in ons kikkerlandje?

Verder kan ik niet lezen door het gespam van Jill :) :) :) .

Ik heb al lekker weekend ! Morgen de laatste boodschappen inslaan voor de grote dag donderdag. Ik ben nu al zenuwachtig, hihi :) .
    Heb er zoveel zin in, maar zal ook hier mss wel ff emotioneel zijn, vooral in de ochtend omdat dat toch de spannendste momenten waren.

Ik ga ff verder,

Liefs Sap

19. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Ik weet t is alweer even geleden maar ik hoop dat jullie t leuk vinden als ik zo af en toe weer s wat kom posten? We hebben toch lief en leed met elkaar gedeeld en ik mis dat gewoon.....ik had eerder t gevoel dat ik echt op iedereen MOEST reageren (van wie eigenlijk want niemand zei dat) maar dat ga ik dan ook nu niet meer doen. Ik post gewoon als ik zin heb want op iedereen reageren lukt toch niet....afijn ik hoop gewoon dat jullie t leuk vinden om af en toe weer s een berichtje van mij te zien....zo niet mogen jullie t ook zeggen hoor.

Allereerst wil ik Jaime feliciteren met haar verjaardag, t is idd veel te hard gegaan.....vorig jaar allemaal nog met van die grote toeters en nu al lopende/kruipende kindjes.

Lydia: Leuk dat je weer zwanger bent, ik hoop dat alles goed gaat.

En ook Jacq ging het weer proberen voor een tweede ronde heb ik begrepen, ik hoop dat t snel gaat lukken Jacq ;)

Het nieuws van Gio is verschrikkelijk heh, je moet er toch niet aan denken dat jouw kindje zoiets overkomt?

Nou even een update van hier: Met Timo gaat t gelukkig super. Hij zit momenteel weer in een zure luier fase want de kiezen komen allemaal door, hij heeft nu zeven tanden en een kies en er komen er dus nog meer aan. Hij kruipt de hele kamer rond, zit overal aan, zit soms plant te eten toen ben ik me dus rotgeschrokken en hij gaat aan de tafel staan. Lopen doet ie nog niet, ook niet aan de tafel of bank ofzo.....maar goed dat komt wel, praten lukt hier ook nog niet, hij zegt wel iets van dada wat dan papa moet voorstellen en vervolgens komt er nog een hele serenade uit.

Ook met Rick gaat alles goed, hij word 16nov. vier jaar en is al een keer wezen oefenen op school, Timo word 5nov. een jaar en ik vier dat op 10november samen met de verjaardag van Rick anders zit ik na elf dagen weer met dezelfde mensen in huis.....

Tot zover even een update.....ik kom zo nu en dan weer s bij jullie kijken en posten......

Groetjes Saskia.

20. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland

Nog even een foto dan van hoe de jongens er nu uitzien, dit is een schoolfoto gemaakt op de psz van Rick.

Deel Deze Pagina