Even een korte reactie vanuit hier, want ben bezig met mn sollicitatiebrief CV is nu af, maar vind het best lastig hoe ik de brief zal beginnen. Bastian weer goedgekeurd zag ik! En zo klein isise toch niet Panda? Scheelt maar 2,5 cm met Kyllian LIS: waar blijft die foto! Anders moet je vrijdag ff langs mn werk wandelen hoor, want ben wel benieuwd naar je buikkie! Jill heeft het weer heerlijk naar dr zin gehad zo te zien! Die boft maar met een mams die zoveel vakantie heeft Angel: erg he als je je kindje niet vast kunt houden Gelukkig is Giovanna op het moment wel stabiel. Kelly: ben je nu blond? Heb ik volgens mij nog nooit bij je gezien Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden! Sappie: jeetje nu al weekend haha. Hoop dat je wel lekker kunt slapen vannacht, niet te zenuwachtig worden voor donderdag he! Het 2e dreumesje hier komt eraan! Saskia: ook jij welkom terug! Volgen er straks nog meer? hehe Je kids zijn ook alweer groot geworden! Sterkte met Timo's kiezen. Ik vermoed hier ook dat er kiezen in aantocht zijn (1 wang is steeds rood), maar kan nog niets zien. Nou ik ga nog ff proberen verder met mn brief te gaan.
saskia hoi ik las dat je de verjaardag de 10 de houdt wij ook anders zit je idd 2 x achter elkaar in de feest leuke foto,s van jill fijn dat met bastiaan ook alles goed is dames ik reageer morgen verder ik heb ook weekende nou ja bij mijn ene baas en weer voor mij zelf verder
Ook even snel vanuit hier, ga zo weer naar mijn bedje toe. Met dit koude weer lijkt het wel of ik moeier ben. Is het nog gelukt AM? Altijd lastig een sollicitatiebrief schrijven, succes! Saskia: welkom terug, gezellig! Leuke foto's van je mannetjes. En 10 november bij jullie dus groot feest, leuk! Bastian ook weer goedgekeurd . Ik vind hem ook niet klein hoor, ik denk dat Milou de 9 kilo nog niet eens haalt . Sappie: heerlijk lekker vanalles voorbereiden voor de grote dag. Ik ben zelfs ook al zenuwachtig voor volgende week Lekker van genieten nog hoor nu ze nog 0 is Angel: hoe gaat het met Linsey? Een gezellig weekendje dus gehad. Giovanni wordt dus nog in slaap gehouden, slapen Chantal en haar vriend nu continue in het rmd huis? Hopelijk mogen ze Giovanni snel vasthouden. LIS: nu wordt ik ook wel nieuwsgierig naar die buikfoto Weer een leuke Jill-spam! Doet het altijd goed heh zo'n kinderboerderij. Sens: groot gelijk dat je lekker vrij had genomen! En nog lekker gespeeld Kelly, wat lief van Daynah! Hier wordt het allebei wel los van elkaar gedaan, armpjes omhoog en mama zeggen maar nog niet tegelijk. En idd eenkennig is niks aan, Milou heeft er gelukkig ook niet veel last van.
En als ik nog even mag. Mn dochter mag dan vandaag jarig zijn maar ik wil toch nog even wat zeggen. Er wordt nu net gedaan alsof er niks aan de hand is, destijds werden wij voor rotte vis en ongeïnteresseerd uitgemaakt. Onruststokers en oppervlakkig ik vind het prima allemaal maar ga er verder dus niet op reageren. Wat kom je hier na dat soort dingen nog doen? Sorry daarvoor. Dit voelt gewoon niet goed. Dat het niet goed gaat met Giovanna heel naar vind ik dat echt waar, maar dan op zo'n manier doen net of alles koek en ei is, dat gaat er bij mij niet in. Misschien riskeer ik wel een bann van het forum maar so be it. Brennied wat worden de taarten nu vruchtenmoes of slagroom? Ik vind het echt rot dat Milou die allergie heeft. Lijkt mij echt lastig. En moe komt ook door het donkere weer...'s ochtends...en krabben. Wij hebben de hele avond gespeeld, maar doordat Jaime ook op kdv haar verjaardag had en zoveel in de belangstelling stond merkten we dat ze erg moe was dus ze is om 19.15 gaan slapen...helaas. Mirandao je bent er maar druk mee met je zaak. Weet ik wat mij te wachten staat. al voorbereidingen aan het treffen voor de verjaardagen? AM wat ik eerder schreef als je een voorbeeldbrief nodig hebt geef maar een gil. Ik heb cursussen e.d. in dit soort dingen gehad en word toch weer keer op keer uitgenodigd dus laat maar horen. Sap raar heh nu Lieke bijna 1 is. Denk jij ook steeds hmm dan en dan wist ik al van de ks. Dan en dan zat ik daar van oh morgen wordt ze geboren. Ik had dat gister zo erg. Je wist het toen ook gewoon, morgen is het zover. Heb de krant van vandaag bewaard en plak die in haar album. Vorig jaar was het vandaag 18 graden en nu maar 9 . Alle voorbereidingen getroffen bij jou thuis? En lekker lang weekend! Heerlijk. Kel jij ook kort? En blond kan mij dat niet voorstellen bij jou. Wat is je eigen kleur donkerblond of niet? Fajah ja jij kent het heh eerste verjaardag achter de rug. Hoe vond jij het? Ik vond Jaime al even Baby af zeg maar maar nu dan echt. En toen ze gister aan het handje ging lopen was het helemaal einde baby, wat dat betreft goed getimed van haar. Ik ga nog ff surfen. Tot later. Liefs Lin een mama van een dreumes
Dan hier ook maar even een eerlijk bericht van mij. Er is een tijdje geleden zoveel gezegd en geschreven, eigenlijk teveel. Vanzelf is er toen een oplossing ontstaan dat een aantal mensen zich hebben aangesloten op het forum van Angela. Vanaf die tijd is het hier weer supergezellig, en ik vind het vervelend om te zeggen maar het voelt voor mij ook niet echt lekker. Dat mensen weer willen posten, dat moet iedereen natuurlijk zelf weten, maar ik kan het eerlijk gezegd niet meer opbrengen om er heel veel energie in te steken. Sorry hiervoor.
Hallo dames, Gio is van de beademing af, helaas mogen ze haar nog steeds niet vasthouden, maar goed hopelijk gaat dat nu ook snel gebeuren. Verder heb ik bij mijn eerste "gewone" posting gezet dat als iedereen er zich ok bij voelt ik weer kom meeposten, aangezien dit niet het geval is en ik niet wil beginnen over wat geweest is, dat is namelijk geweest voor mij, neem ik weer afscheid Jammer, maar nogmaals iedereen moet zich er goed bij voelen, ik wil de pret hier niet bederven dus kies ik ervoor om het voor iedereen leuk te houden en weer te gaan. Ik vond het evengoed leuk weer even met iedereen gepraat te hebben en wens jullie het allerbeste. Iedereen alvast gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kleintjes Robine: Heel veel sterkte de 7de, het kaarsje brand evengoed Voor vragen over Gio of wat dan ook mogen jullie me altijd pben. Liefs Angela .
sens ja er komt veel bij kijken hoor je bent er werl even zoet mee haha en voorbereidingen ja zeker kaarten zijn al weg taart besteld ben nu bezig om dingen te zoeken om temaken voor op het kdv en psz want ruben is daar dus voor het laatst dus hier is het bijna een mama van een dreumes en een kleuter wwar blijft de tijd van baby haha
Goedemorgen allemaal, Wat was Daynah vroeg wakker vandaag 07.00 uur. Ben dus al weer een tijdje op. Ach heb een lange dag Vandaag wil ik even naar de markt gaan. Ben al zo lang niet geweest. Angel: Fijn dat Gio van de beademing af is. Hoop zo dat ze snel opknapt. Zal ook zeker duimen voor haar dat ze Gio snel mag vasthouden. Sensee: Zo had ik moet weten dat je curssen had gedaan in sollbrf schrijven zeg Mss doe ik ook nog wel een x een beroep op je, als het natuurlijk mag heh. Mijn eigen haar is idd donkerblond, maar nu ook met blonde stukken erdoor. AM: Is het nog gelukt met je sollbrf. Het is echt zo lastig om er mee te beginnen weet er alles van. Je wilt er toch uitspringen. En ik ben daar echt niet zo goed in. Volgens mij is je cv het belangrijkste, daar kijken ze toch wel goed naar. Dit was het weer voor even. O ja nog 1 ding. Ik begrijp de reactie van Sensee en Sap maar al te goed. Ik zelf heb besloten om er niet op te reageren. Dit is een open forum en voor iedereen, dus iedereen mag meeschrijven. Ga me maar eens aankleden. Wat blijft het weer lang donker heh? Bleghhhhh lfs
goedemorgen. ik ben nog maar net uit bed ,jeetje wat heb ik geslapen zeg,kids slapen nog steeds maar ja op een vrije dag moet dat kunnen toch? sens:ja ik vond de eerste verjaardag van jelte heel apart,allemaal terugblikken van het jaar ervoor. en de dag zelf was ik ook heel emotioneel,mn kleine ventje was opeens een grote vent. dat gevoel heb ik nu weer bij yorben,maar ook bij jelte ,want die is nu echt groot omdat hij naar de 'grote'school gaat ook nog eens keer
Nou dames, goed nieuws! Kijk maar in mijn album. Het is gelukt. Erg onscherp, maar dan zie je mijn striae niet zo goed Iedereen tevreden? Hahaha. Ik ben nog steeds niet aangekomen, weeg minder dan voordat ik zwanger raakte (ik ben 2,5 kilo tijdens de vakantie kwijtgeraakt), maar dat vind ik niet erg. Bij Jesse ging het in het begin juist heel snel. Vooral op mijn heupen, verschrikkelijk vond ik dat hoor. Kel: Daynah vroeg wakker om 7 uur? Dat vinden wij lekker hoor, als hij doordeweeks om 7 uur wakker is. Gister was het 5.45 uur. Hij kon zo slecht ademen, omdat zijn neusje helemaal vol zat. De Luuf maar weer uit de kast gehaald dus. Foto van je nieuwe coup? AM: Ga je vandaag je brief versturen? Ben benieuwd! En ik kan vrijdag sowieso wel even langslopen hoor. Als het niet te koud is hoor. 's Morgens moet ik eerst naar cb. Hoe laat moet je werken? Robine: leuke foto's van Jill. Haar haren zijn idd gegroeid zeg. Die strenge Jill vind ik ook erg grappig. Ze heeft nogal wat uitdrukkingen he? Sap: allemaal weer opgeknapt? En al weekend? Lekker joh! Morgen verjaardag he. Wat krijgt Lieke ook alweer? Ik ben het ff kwijt. Brennied: ook lekker op tijd naar bed gegaan gister? Ik ook weer hoor. Wes was gister weg en dan vind ik het heerlijk om op bed tv te kijken, lekker warm onder het dekbed. Verder kan ik niet meer lezen... Vanavond weer een uitje van mijn werk. Ik werk voor een aantal managers en omdat ik ZOOO gezellig ben (haha) willen ze altijd dat ik meega. En ik kan er niet altijd onderuit komen he. Vanmiddag eerst om 16 uur 10-minutengesprek op kdv. Ben benieuwd hoe dat gaat. Maar als er iets niet goed geweest is, hadden ze dat vast al weleens verteld, toch? Tot later. Liefs LIS
Je heb echt al een buikje zeg LIS. Echt mooi hoo. Veel plz vanavond. Fajah: Heerlijk hoor zulke kinderen die zo lang slapen.
Goeiemorgen Dames, Lis, mooie buik hoor Veel plezier vanmiddag/avond Fajah, heerlijk zeg kinds die zo lang slapen Ben hier ook wel keer toe aan uitslapen hihihi Kelly, hier was het gisteren ook 7uur. Maar vind het zelf wel lekker dan heb je hele dag nog. Leuke foto's Robine! Verder weet ik niet meer... Vanmiddag late dienst tot 22.00. Zo ff aankleden en kom later wel weer kijken
Brennie: hihi jij ookal zenuwachtig. Nee heb de brief nog niet af, ga er vandaag mee verder, maar w8 nog op de brief van Sens haha. Sens: alvast bedankt voor je voorbeeldbrief! Angel: hoop ook dat ze Gio snel weer kunnen knuffelen! Kelly: Hier ook 1 die al vroeg wakker was. Eerst om half 6 en daarna 7 uur. Marktse! Jij bent elke woensdag vrij? CV is ook wel het belangrijkst, die is iig wel goed denk ik Fajah: jeetje heerlijk zeg zulke uitslapers. Ik probeer niet jaloers te worden LIS: dat is een heel mooi beginnend buikje hoor! Vrijdag heb ik gewoon een dagdienst, dus kijk maar Ik sneak wel ff naar buiten als ik je zie Suc6 bij het 10-minuten gesprekje! Maar dat komt vast goed Waar gaat het uitje vanavond naartoe? Charissa: werkse vanavond! Hier ook een late dienst...tot 11 uur. Morgen weer een vroege
AM, jij ook late dienst en dan vroeg...mmhhh niet mijn favoriet! Hier erg veel late diensten, morgen weer en weekend ook. Jij ook Werk ze!
Wie gaat er trouwens naar de jongegezinnenbeurs? Wij zouden vorig jaar gaan, maar toen kwam Kyl plotseling al uit zn huisje gekropen Nu willen we volgende week donderdag gaan, want dan hebben we vrijgenomen vanwege zn verjaardag Charissa: zoveel late diensten is ook niet fijn he. Wij hebben normaal nooit laat-vroeg, maar ik had met een collega geruild, anders moest ik het weekend werken. Dan had ik 3 weekenden achter elkaar moeten werken, heb dan het gevoel dat we nooit meer met ons gezinnetje weg kunnen.
Ja hier ook door het ruilen word dit weekend mijn 5e weekend bah Ik ga in december een maand 4 dagen van 6uur proberen. Heb vaak na laat-vroeg gevoel dat ik jayden haast niet zie en weekend is helemaal weg vaak. Bij ons is dat wel laat-vroeg ingepland.. Wanneer moet jij werken met kerst of oud-nieuw?
Ik hoef dit jaar alleen 1e kerstdag te werken. Heb een vroege dienst aangevraagd en die is gehonoreerd! Werk dus die dag maar tot half 4. Daarna ben ik een weekje vrij. En jij?