November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Goedemorgen,

Annemonique; heerlijk alleen 1ste kerstdag werken en dan heerlijk een weekje vrij.

LIS; Jaaaaaa eindelijk een foto :) . Je krijgt echt al een mooi buikje hoor !
    Het 10 minuten gesprek op het kdv gaat vast en zeker goed, zoals je zelf al zegt, als er iets zou zijn dan had je het allang gehoord. Geen zorgen maken dus.
    Veel plezier met het uitje vanavond !

Fajah; lekker toch een keer zo heerlijk slapen en je kids slapen echt lang dan zeg ! Luxe !

Kelly; het is idd lang donker s'ochtends, niet leuk. Veel plezier op de markt vandaag. Enne, nog bedankt voor je belletje, lief van je.

Mirandao; nog creatieve ideeen voor het kdv? Ik moet nl ook nog wat bedenken.

Ik heb vandaag totaal niet mijn dag, voel me verdrietig en weet niet goed waarom. Wellicht is het de spanning voor de grote dag morgen, ik weet het niet. Het gaat nu weer iets beter maar heb vanochtend al heel wat traantjes gelaten :cry: :cry: .

Verder alle boodschappen in huis gehaald, al een kwarktaart gemaakt en ga nu gehaktballetjes braden voor morgen.

Heb bij Bart Smit kleine plastic tasjes van Bumba gekocht en heb deze gevuld met allemaal lekker dingen. Voor als de kindjes naar huis gaan.
    Zal er zo ff een foto van spammen.

Vanavond samen met Rick het huis versieren voor onze bijna dreumes. Ik voel me echt een watje maar het doet me echt zoveel, zo bijzonder allemaal.

Nou meiden, een fijne dag en tot later.

Lfs Sap

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Bumbazakjes

3. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    sappie ik doe voor het kvb een plastic bekertje met cars erop en een fluitje die uitrolt en een rietje met van die spring dingen er aan vast en in de beker zit dan spekjes banaantjes en rozijntjes van jip en janneke

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Leuk idee Mirandao! Ik denk dat ik maar voor de versierde danoontjes ga, met een leuke foto van Lieke erop geplakt denk ik.

5. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    is ook een leuk idee heb ik nog niet verder gezien

6. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Ok ik zal me verder dan niet meer laten zien hier. Ik had ook gezegd dat jullie dat mochten zeggen heh, ik wens jullie nog alle plezier hier en succes met jullie kleintjes.

Wil nog wel even weten dat ik nooit iemand voor rotte vis heb uitgemaakt, ik had ZELF t gevoel dat ik maar op iedereen reageerde en dat er af en toe weinig reactie op terugkwam maar goed jammer dat t zo gelopen is. Wil iig niet dat Sens van dit forum afgegooid word of wie dan ook door een bericht van mij, nogmaals ik zal me niet meer laten zien, groetjes allemaal!

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hey dames,

Zit op mijn werk tussendoor ff snel bij te lezen (hoezo verslaafd..) en ff snel voor sappie..

..…begrijp je gevoel wel. Als ik het zo lees, krijg ik ook al een brok in mijn keel. Ik ben ook echt zo emo-gevoelig. Tis ook heel bijzonder allemaal en probeer het lekker over je heen te laten komen. Beter dat je je vandaag zo voelt dan morgen op de grote dag! En lekker je traantjes laten gaan hoor. Knuffel…
    Leuk idee'tje van die bumba-zakjes. Ga ik ook doen.

Tot later,

8. Zo ben weer naar de markt geweest. Het is wel koud buiten zeg. Zometeen nog even naa de Hema hier. Vergeet lijm te kopen :( Daynah ligt nu lekker te slapen nadat ze een heel broodje met wordt op heeft.

Moet ook nog strijken, maar heb daar geen zin in.

Sap: Geen dank hoor. Ik vond het sneu voor je en doe het graag. Leuk zeg die Bumbazakjes. Ik moet ook nog zakjes kopen met wat lekkere dingen voor de kids. Komen er ook baby's. Bij mij nl. wel en ik weet echt niet wat ik daar in moet doen.

Mirandao: Leuk idee ook zeg voor het kdv. Zullen ze vast en zeker blij mee zijn die kids.

AM: Zo wel lekker zeg dat je na 1ste kersdag een weekje vrij ben. Hier wordt gewoon gewerkt, behalve dan de kerstdagen. Wij mogen ook geen vrij nemen op me werk. Jammer genoeg.
    Ik ben idd elke woensdag vrij en de vrijdag ook, dus altijd dezelfde dagen.
    Leuk de jongegezinnenbeurs, wanneer is het precies?

Charissa: Werkse vandaag.

Zo heb iedereen weer even gehad. Ga maar een beetje opruimen, moet het er natuurlijk van nemen nu Daynah ligt te slapen.

Heb nog wel een vraagje. Als ik ga stofzuigen dan begint Daynah te huilen joh en waarom....geen idee, dit is echt al maanden zo. Heeft 1 van jullie hier ook last van of alleen Daynah weer.

lfs Kelly

9. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    sap dat is heel begrijpelijk ik heb dat elke keer nog als ruben jarig is en die wordt al 4 en als ik nu al denk dat romira al 1 wordt bijna krijg ik al de kriebels want het gaat allemaal zo snel
    maar probeer morgen wel lekker te genieten van de verjaardag het is echt bijzonder de 1ste verjaardag en zo snel voorbij

10. O ja ik vergeet helemaal te zeggen dat ze bij Kruidvat echt leuke pyjamaatjes hebben en rompertjes. Pyjamaatje was 3,49 en rompertjes 3,29 voor 2 stuks. Geen geld toch weer.

11. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    kelly romira heeft daar geen last van die vind het juist leuk sorry kan je daar niet mee helpen
    en ik geef de kleinere kindjes een spekje of een dreumes koekje

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sappie: lekker je traantjes laten gaan hoor! Vervelend als je je zo voelt he en niet precies weet waar het verdriet vandaan komt. Heb ik soms ook.
    Die gevulde Bumba zakjes zijn leuk! Ik vond Bumba niet leuk, maar Kyl zat daarnet Bumba te kijken en was gewoon ff stil :D Misschien is Bumba dan toch wel leuk ;)

Kelly: de jongegezinnenbeurs is 1 t/m 4 november in Utrecht. Heerlijk hoor om alleen de maandag, dins en donderdag te werken!
    Dat met die stofzuiger heeft een ander beebje die ik ken ook. Toch een soort angst denk ik. Hoop dat het over gaat als ze begrijpt dat ze er niet bang voor hoeft te zijn. Kyl heeft het totaal niet, die kruipt de stofzuiger achterna als ik bezig ben.

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Oww hier komen er kiesjes aan! Zag iig al 1 puntje. Erg lastig om in zn mond te kijken, want dat vind ie vreselijk, maar we zien ze vanzelf wel verschijnen ;) Verklaart iig wel dat ie 's avonds steeds wakker wordt (gelukkig vannacht niet) en die rode wangetjes van hm.

14. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sap: ach gos, ben je emo omdat je meisje morgen 1 jaar wordt? Ik werd helemaal emo van jou joh. Morgen lekker feest, heel bijzonder.
    Enne... die zakjes van Bumba zijn een wereldidee. Ik ga van de week gelijk naar de Bart Smit! Hoeven we niet te knutselen he Brennied!

AM: heb eigenlijk nog niet nagedacht of ik naar de beurs ga. Misschien wel een idee. Zal het er eens met Wes over hebben. Wij moeten hier nog kijken hoe we het gaan doen met kerst en oud/nieuw. Mijn ene collega is weg he, dus we zullen het nu met zijn tweeen moeten uitvechten.

Miranda: Ruben ook alweer 4 en dus naar school. Wil jij eigenlijk nog een 3e of vind je 2 wel oke?

Kel: Daynah dus niet gek op de stofzuiger? Ik kan me er wel iets bij voorstellen, hahaha. Jesse is juist enorm gek op de stofzuiger. Zondag was hij er zo mee aan het spelen, lag opeens die slang op bed! Of hij maakt echt de bewegingen met de slang (al zittende hoor), of hij aan het stofzuigen is. En als ik bezig ben, duwt hij de stofzuiger vooruit.
    En voor baby's zou ik niet eens zo'n zakje doen hoor. Hebben ze toch niets aan. Of vind je het lullig? Dan toch gewoon nijntjekoekje ofzo?

Fajah: oh, wat heerlijk dat die kinderen van jou zo lang slapen? Of leg je ze stiekem pas heel laat op bed ;)

Charissa: och, voor het 5e weekend al werken. Heb je daarna de weekenden wel weer eens vrij? Dat mag dan toch ook wel weer eens he.
    Hoe gaat ie in je huis? Alles al een beetje op orde of moet er nog veel gebeuren?

Ik ga eens even lekker een bakkie warme chocolademelk pakken.

15. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    lady ice nee hier geen 3de ik vind 2 genoeg
    het kriebeld wel hoor maar ik wil geen bevalling meer dus ja

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sap:ach gossie,kan je heel goed begrijpen hoor,dat je verdrietig bent.is wel een beetje normaal hoor.
    heel leuk die bumba-zakjes met snoep,heb ik ook voor de kindjes hihihi.
    morgen dus de grote dag.en de boel versieren is ook altijd heel leuk,weet nog dat jelte 1 jaar werd en toen hij zn bedje uitkwam keek hij vol bewondering naar al die ballonnen en slingers,zo'n mooie moment*smelt*
    word ook emo nu geloof ik.

kel:hier geen last van huilen als ik stofzuig,kan het wel snappen dat ze huilt,want een stofzuiger maakt ook gewoon veel lawaai.

lis:eindelijk de buikfoto en je kunt het best al goed zien he?
    lekker buikje hoor,ben bijna een beetje jaloers op je ;)
    en nee ik heb mn kids niet heel laat op bed gelegt hoor hihihi,om 19 uur lagen ze erin dus....maar het zijn gewoon echt slaapkoppen die 2 van mij.

charissa:heb je nog foto's van je nieuwe huis die wij mogen zien?ben best wel benieuwd eigenlijk :D

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Whhhaaaahaha, bedankt voor jullie lieve reacties, daar word ik dan weer emo van :cry: .

Dat beloofd nog wat als we elkaar zo aansteken, zijn we in totaal zo'n anderhalve maand emotioneel, hihi ;) .

Net in de stad nog een leuk jurkje voor Lieke gekocht voor morgen.Wij zijn er klaar voor :D

Liefs Sap

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    komt helemaal goed morgen sap,enne even een foto he van het jurkje voor morgen ;)

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
  20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0