Morgen kan me haar verfen, bij de kapper. Dan ben ik helemaal compleet en dan maak ik wel een foto ervan. Fajah: leuke schoentje zeg en het filmpje is ook leuk. Yorben vindt het geloof ik wel best tussen de blaadjes. Sap: Gaat het weer wat beter met je? Wat voor jurkje heb je gekocht voor morgen. Ben benieuwd naar de foto's. Ga even met me meisje knuffelen. Vanavond de uitnodigingen verder maken en dan stuur ik ze volgende week op. Lfs Kelly
Jeetje wat een hoop geschreven weer........ik geef deze keer geen mening over alles........ vandaag lekker beautydagje gehad in Nieuwegein met mn schoonmoeder, schoonzus en Kim. Was nog een cadeautje voor John zn moeder dr verjaardag. Heerlijke dag gehad met sauna, gezichts en decollete behandeling, paraffinepakking voor de handen, kruidenvoetenbad, massagestoel en lunch. Heerlijk, ben weer herboren. Daarna ff met John en Jill naar de pannenkoekenboerderij geweest en Jill heeft een kinderpannenkoekje met een potje olvarit op(stond op de menukaart). Was een fijne dag. Fajah: Hahah die Yorben tussen de herfstblaadjes, echt schattig is ie! Superleuke schoenen heb je gekocht voor Yporben, echt lief! AM: Jonge gezinnenbeurs ben ik vorig jr geweest, maar vond er weinig aan, toen was Jill pas 3 mnd ofzo, maar t is heel erg gericht op BV, kamertjes, wiegjes en handige babyspullen, waan we nu niks meer aan hebben. Sap: Wat heb je leuke Bumba zakjes gehaald en versierd! Echt leuk! En morgen is Lieke dr grote dag, ook alweer 1 jr op deze wereld. Lekker versieren jullie! Kel: Morgen voor de verfbeurt van je haren. Weet je nou al welke kleur?/ Ennuh t stofzuigerprobleem ken ik niet, wel bij de fohn, dat vindt Jill niet tofm gaat ze ook huilen. kan f fniet meer teruglezen, sorry wie ik nu heb overgeslagen. Lfs Z
leuke schoenen en filmpje van yorben robine een leuke dag gehad zo te lezen en leuk een pannenkoek met een potje zo net voor romira al een sinterklaas kado binnen gekregen ja wel vroeg maar dan heb ik het al haha het is de rups van fisher price heb het net bekeen echt een leuk ding ik denk dat ze daar veel plezier mee krijgt straks breng ik net ruben naar bed doen wij altijd praten hoe de dag was en wat er nog gaat gebeuren kwam ik er achter dat volgende week woensdag de kdv voor het laast is en volgende week vrijdag de psz ik dacht dat ik nog 2 weken had maar niet dus morgen met romira naar het cb voor de spuitjes en dan voor ruben naar het zwembad om in telaten schrijven en ik moet nog naar de kruidvat voor slofjes en pyama voor romira
Succes morgen met de prikjes, Mirandao.' Heerlijk Robine, zo'n verwendag. Lekker pannenkoek na, mmm. Nog 1 nachtje slapen Sappie! Kelly: Bastian vindt stofzuigen ook niet zo leuk. Een tijdje geleden nog wel, heel gek, toen kroop hij er achteraan. LIS: mooi buikje al hoor! Annemonique: haha, lastig he, in de mond kijken. Lukt mij ook nooit zo goed, ik voel meestal. Kan best pijnlijk zijn 's nachts, dan komt er druk op.
Ohja, Robine, je vroeg hoe ik dat van de winter ga doen, met Bastian in zijn slaapzakje. Hij heeft nu een romper met lange mouwen en een warme pyjama, dat gaat nog wel. Maar als het echt koud wordt, zal er idd een deken bij moeten. Vind dat alleen een beetje eng omdat hij zo draait in bed.
Zo meiden er is weer lekker gekletst zeg. Gelukkig dat mensen gewoon eerlijk kunnen zijn , hoef er niets meer over te zeggen, gewoon lekker verder kletsen, over bijvoorbeeld die bijzondere dag van morgen! Lieke 1 jaar! Zo spannend Sap! Alvast een hele fijne dag! Kan ff niet alles meer onthouden, ben moe, zit al de hee avond wat de kletsen op msn, dus ga zo mn bedje in. Vanavond dus ff wat korte reacties....sorry voor wie ik ff oversla, morgen weer beter! Fajah: erg leuk hoor dat filmpje van Yorben tussen de bladeren, en stoere nieuwe schoentjes zeg! Ik ben vandaag ook eindelijk geslaagd voor schoentjes voor jayna, zal ze binnenkort ook spammen. AM: nog gelukt met de sollicitatiebrief? Robine: geweldige foto's weer op de kinderboerderij. Ben benieuwd naar het truitje van simply colors....spammen! LIS: jaaaaa daar is je buikje! Mooi hoor! Hoe is het nu verder met je? Goed om jezelf blijven denken hoor! Kel: jayna kijkt niet op of om als ze de stofzuiger hoort, hoe meer lawaai hoe beter. Mn neefje had het wel altijd hoor, ik heb het wel vaker bij kinderen gehoord, gaat vanzelf weer over. Sap: helemaal emo dus vandaag, zoals ik je al zei, kan het helemaal begrijpen hoor meid....het is ook niets niks. Zo bijzonder allemaal. Geniet er van meid, morgen ben jij ook mama van een dreumes! Miranda: prikken morgen dus, succes he! Nou dat was het ff voor nu. Morgen nog werken, na het werk uit eten met 2 collega's en daarna samen op kraamvisite bij een collega.Weer zo'n klein kindje....zooo lief! Zal vast weer gaan kriebelen..... Trusten allemaal!
Oh ja kel, die rompers he, zijn dat romers met een afbeelding er op, of effen kleurtjes? Indrdaad geen geld joh!
kel:ik heb die rompertjes en pyama's ook gezien bij kruitvat,maar heb alleen de rompers mee,want de pyamaatjes hadden ze jammergenoeg niet meer in yorben zn maat vond ze wel heel lief helaas pindakaas.
Kom ik even inbreken weer hier. Lang geleden he Alles goed met iedereen? Sap: GEFELICITEERD! Maak er een leuke dag van samen met je DREUMES!
Zo raar dat we nu iedereen gaan feliciteren met de 1ste verjaardag. Kom later uitgebreider reageren. Ik moet nu aan de slag. Lfs Kelly
Ja, wat is zo'n eerste jaar snel gegaan he? De kindjes hebben zoveel geleerd in een jaar en onze levens zijn ook veranderd. Zo'n kind kun je toch niet meer missen he. Gister voor het 10-minuten gesprekje geweest. Dan krijgen ze ook cijfers, haha. 1 was heel goed, 5 slecht. En Jesse had alleen maar enen. Hij doet alles gewoon hartstikke goed. Wij vroegen ons af of hij niet te hard was met andere kindjes, maar hij komt gewoon goed voor zichzelf op. Hij wordt weleens opzij geduwd, maar dan duwt hij zelf ook terug. Ook de grotere kinderen. Hij heeft alleen 1 raar ding: hij sabbelt op tenen Dat doet hij thuis ook weleens hoor, althans dat probeert hij. Hoe hij daar toch aan komt? Gek kind. Heeft Lieke haar nieuwe jurk al aan? Ik ben benieuwd naar de foto's hoor Sap!
Lieke, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! {|= ...sorry verder ff geen tijd om bij te lezen (aan t werk).
Lieve Lieke, hieper de piep hoeraaaaa! Een hele fijne dag toegewenst samen met je mama en papa. dikke verjaardagsknuffel van pippa
Hier de slechtste nacht ooit gehad, Bastian heeft de hele nacht heel hard gehuild. En vanmorgen overgegeven. Dokter gebeld, denkt dat het buikgriep is.