November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Heeft hij geen koorts? Joppe heeft dat toen hij bijna een jaar oud was ook gehad en dat bleek een ooronsteking te zijn. Dat keiharde gillen/huilen, zo sneu. Ook voor jou. Sterkte vandaag Panda!

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    JOEHOO...LIEKE 1 JAAR!! PROFICIAT EN EEN HELE FIJNE DAG!! :({|=

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    jeetje panda, de hele nacht dus niet geslapen. Acherum...ik zou ook toch even langs de ha gaan hoor. Misschien moest ie wel spugen van de pijn? En heeft ie, zoals jacq al zei, oorontsteking. Sterkte!

fajah: leuk fimpje van Yorben, haha. En stoere schoenen zeg.

LIS: wat fijn dat alles met Jesse goed gaat op het kdv. En aan tenen sabbelen, hihi. Gek mannetje heb jij zeg....

Milou was vannacht weer wakker :( om 0.30. Ik heb er ff bijgezeten en na ene kwartiertje ging ze weer slapen. Ze is ook wel weer verkouden...pff...wanneer gaat dat toch eens over. Verder niet veel nieuws.

4. Nou hier ook een kl*te nacht gehad hoor. Mss lag het aan de stand van de maan ;)

Ga gauw weer verder

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Panda: ik zou ook even zn oortjes en keel na laten kijken. Hier had hij ook een ontsteking toen het de hele nacht huilen was. Frustrerend als ze echt niet te troosten zijn he. Hoop dat je vandaag nog een btje bij kunt slapen.

Meerdere kindjes 's nachts wakker lees ik. Hier ook en hij klinkt ook erg schor.

Las nog dat Jesse zn kdv diploma heeft! ;) Goed zeg allemaal enen!

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hoeraaaaa! Lieke 1 jaar! Gefeliciteerd!
    Een hele fijne dag toegewenst!

p.s. Heeft ze dr verjaardagskaarsje inmiddels al uitgeblazen? En hoe vond Lieke de versierde kamer en haar mooie Bumba taart?

7. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik heb even aan oor/keelontsteking gedacht maar heb het idee dat het echt in zijn buik zit want hij deed net zo als toen met die krampjes. Mijn vriend zei dat hij een paar dagen geleden ook niet lekker was (misselijk en flink buikpijn) en mijn eigen buik rommelt ook wat, dus dat zal 't dan toch wel zijn. Hij heeft net ruim een uur bij mij op schoot liggen slapen en het gaat al een stuk beter. Net bv gehad en dat blijft binnen. Koorts loopt ook niet op dus ik wacht nog even af. Naar ha is lastig, ben ik Purmerend maar als het moet ga ik hier natuurlijk.
    Schijnt wel vreselijk rond te gaan.

Kelly: waar heeft Daynah last van?

Brennie: ach, nachtje niet slapen zijn we wel gewend, haha.

LIS: haha, tenen sabbelen... Bastian heeft ook iets met voeten hoor, vindt ie fascinerend. Maar hij sabbelt niet.

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lieke gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Yooeeehoeeee!
    Sap en Rick ook gefeliciteerd. Reageer niet verder watn zit op mn werk.
    Lfs

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Heeeeej meiden,

Heel erg bedankt voor jullie lieve felicitaties op allemaal verschillende manieren, GEWELDIG !

Het is tot nu toe een hele bijzondere dag, maar het gaat echt supersnel. Lieke geniet overal volop van en vindt de slingers en balonnen helemaal top !
    Nu ligt ze even lekker te slapen totdat de volgende visite straks weer komt. Ze is nu al vreselijk verwend met kadootjes dus dat beloofd nog wat voor straks.

Ik zal kijken of ik vast wat kan spammen.

Tot later,

Liefs Sap

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goh, voor meerdere kindjes niet echt een lekker nachtje dus....vervelend hoor!

LIS: mooi dat het zo goed gaat met je mannetje op het kdv! Allemaal enen dus....als ie dat maar niet haalt als ie echt naar school gaat....haha :)

Panda: jeetje dat is wel heel extreem he, de hele nacht brullen. Zal m vast iets dwars zitten. Beterschap voor Bastian!

Sappie: ben heeeel benieuwd naar de foto's! Mooi dat het begin van de dag al zo fijn is geweest.
    Is de post al geweest? Lekker kaartjes lezen!

Ben op mn werk, zo ff de middag met de groep voorbereiden en na het werk dus uit eten en op kraamvisite.

Tot later!

Deel Deze Pagina