zo te zien geniet lieke er echt van mooie taart geniet er maar lekker van vandaag net naar het cb geseest romira gaf geen kik grote meid dat ze was joh
sap:tot nu toe een geslaagde dag dus en lieke geniet zo te zien op de foto's.wou je een kaartje sturen ,maar kwam erachter dat ik je adres niet heb hihihi. en die foto waar ze haar pop een flesje geeft is zoooo schattig *smelt* panda:wat zielig voor bastian dat hij zo huilt steeds.hopelijk is die buikgriep vlug over voor hem,en voor jullie ook natuurlijk. miranda:fijn dat romira weer goedgekeurd is en zo flink was.knap hoor.
Hihi op die ene foto van Lieke staat Loal op de achtergrond aan de taart te smikkelen! hahahaha Lig in een deuk, en een niets vermoedende gast eet daarna zn taartje op, whoehahahaha(laatste foto op pagina 252)
haha had ik nog niet gezien met lola heb vandaag ruben ook opgegeven voor zwemles hij mag in mei 2 keer in de week komen zwemmen panda ik hoop dat het snel over is voor hem
Whahahahahahaha zag het ook en lig ook in een deuk ervan....hahahahahaha Super leuke foto's. En wat een mooie glimlach heeft ze op haar gezichtje zeg. Mooie taart ook Sap. Lfs
ze is echt jarig zo te zien aan d'r...big smile van oor tot oor....en d'r papa en mama ook! Leuke foto's, geniet ervan!
Sappie, wat een heerlijke foto's, kan al niet wachten tot het hier zover is hihi. Die foto met lieke en de pop die ze flesje doet, hier ook smelt smelt, echt heel schattig hoor. Ja moest ook lachen om de hond die er snel een gebakje op eet op de achtergrond whaaa. Straks werken tot 00.00 en morgen lekker weer dagje vrij. Kom morgen wel ff weer reageren.
Och, wat een leuke foto's! Lekker verwend, maar dat mag ook. Ze wordt maar 1 keer 1! Word er helemaal emo van zeg. Ik ga die jongen nu snel ophalen! Pfff... is het hartstikke druk. Ik ga denk dat ik morgen nog maar even ga werken. Neem ik Jesse wel mee.
Waar blijven de andere foto's Sap? Ben benieuwd! heb net ff twee taarten besteld bij de HEMA, allebei met een leuke foto erop. De ene is voor 25 personen, de andere voor 12. Moet toch genoeg zijn. Sinds gisteren drinkt Jill uit een pakje met een rietje.....zo grappig. Gisteren een flesje Fristi bij de pannenkoek gedronken, nu wordt ze echt groot. Het los staan gaat ook steeds langer en beter. Ben benieuwd wanneer ze fulltime gaat lopen.
Leuke foto's Sappie, van je nieuwe dreumesje. Mirandao: echte zwemles, wat gaat dat snel he. Alles in orde bij het cb? Wat stoer, niet eens gehuild. Semmi: Bastian is wel vaker wat extreem, heb ik de indruk. Hij heeft wel af en toe even geslapen hoor, tien minuutjes ofzo. Leuk, kraamvisite! Robine: pakje met een rietje, ja...bedacht me laatst dat ik dat binnenkort wel 's wil proberen met Bastian.
ja alles was al goed op het cb was vorige week al ze moest vanddag alleen de prikjes en romira heeft nu een beker met zo,n rietje er in van nuby en ze drinkt er goed uit dus ze heeft niks meer waar een speen oid in of aan zit en ja echte zwemles ben er lang voor wezen zoeken want heveel zeggen dat ze met 5 pas mogen maar omdat er een wachtlijst is kan het langer zijn en op het kdv zeiden ze dat er in huissen een zwembad is die het al doet met 4,5
hey moederkes, tis rustig hier.....het duurt, denken we, echt niet lang meer voordat Milou d'r eerste stapjes zet. Ze staat echt stabiel en klapt dan zelfs in d'r handjes. Je ziet d'r voetjes bewegen maar ze moet dan toch nog een vingertje van mama hebben. mirandao: hopelijk is Milou de 8e november ook zo dapper bij de prikken. jill uit een een pakje drinken, goed zeg! Ik laat Milou nu weleens uit een beker drinken met zo'n tuitding erop zonder antilek en dat gaat wel goed. Ze knoeit veel maar met alleen water erin wordt het ook geen plekboel. Hoe gaat het met Bastian? Heeft ie overdag nog wat bijgeslapen? LIS: phoehee moet je nou morgen op je vrije dag nog gaan werken? En hoe neem je Jesse mee dan, kan die daar ergens spelen? Lieke zal nu wel moe en voldaan in d'r bedje liggen. Hopelijk hebben jullie een geslaagde dag gehad, maar dat zal wel. Ik ga nog ff baby's wil is wet kijken. Oja ik heb vandaag voor Milou een verjaardagsjurkje gekocht, een schattig spijkerjurkje
Wat een superleuke vrolijk verjaardagsfoto's! Ik krijg nu ook stiekem wel zenuwachtige kriebels Lief jurkje had ze aan en die foto waar ze een flesje aan dr pop aan het geven is *smelt*. Robine: ow zo'n pakje met rietje heb ik nog nooit aan gedacht, ze kunnen echt al veel meer dan we denken he. Ik laat hm wel steeds vaker zelf eten. Fruit en boterham eet hij prima zelf. Avondeten is wat lastiger. LIS: hmmzz morgen nog werken Balen van de drukte. We makkelijk als je Jesse gewoon mee kan nemen. Alhoewel...als je dan nog aan werken toekomt Dus morgen geen wandeling in de wijk? Brennie: Milou ookal een verjaardagsjurkje! Ben benieuwd! Volgende week kunnen wij spammen he Hier alles goed, alhoewel wel moe. Was gisteravond pas tegen 12 uur thuis van mn werk en vanmorgen weer vroege dienst. Heeft mn vriend ook nog eens deze nacht thuis moeten overwerken en hoorde dus steeds gebel met een collega en getik achter de PC. Kyllian werd ook rond 4 uur wakker, maar heb er niet op gereageerd...dat mocht mn vriend doen die was toch aan het werk
Jazeker AM volgende week is het zover! Moet je vriend dan 's nachts werken? En slaapt ie dan niet of is ie de dag erna vrij? Ik zou dat echt niet kunnen...moet echt mijn slaap hebben anders word ik nogal chaggie :x . Hier wordt het avondeten ook nog door ons gegeven en de rest doen we saampjes
Nee hij hoeft normaal niet 's nachts te werken. Hij heeft 3 uurtjes ofzo geslapen. Overdag werkte hij thuis omdat we geen oppas hadden en moest ie ook voor Kyl zorgen. Het is zeg maar overwerk als hij 's avonds of 's nachts nog bezig is. Worden iig veel overuren uitbetaald
Hoi hoi Wat ben ik duf hihihi, gewerkt tot 00.00 en kon ik niet slapen, half2 lag ik erin en half8 kwam Jayden alweer Maar vandaag lekker vrij...ff boodschapjes doen en ff lekker naar dorp lopen of fietsen (ben ik nog niet uit) Weet eigenlijk niet eens meer wat er geschreven is...dus laat het hierbij. Sappie, leuke dag gehad? Kom later nog wel ff kijken. Fijne dag 8)