Mörguhhh allemaal! Charissa: geniet van je vrije daggie met jayden...kun je er het weekend weer tegenaan Hier mn laatste dag werken, weekend lekker vrij.
Goedemorgen allemaal, Nou meiden wat een dag gisteren. Ik vond het in 1 woord GEWELDIG . Wij hebben zo genoten van haar verjaardag. Het was wel superdruk en de dag vliegt voorbij maar wat is het leuk om te zien hoe de kinderen en de papa's en mama's genieten van zo'n dag. De eerste visite was er gisteren om 10.15 en de laatste gingen weg om 23.30 . Lieke heeft wel 2 keer goed geslapen tussendoor, maar ze kon het gisterenavond volhouden tot 22.30. Vanochtend heeft ze geslapen tot 08.30 en nu slaapt ze lekker weer. Ik zal zo nog ff een paar foto's spammen. En nu op naar het volgende feestbeest, JAYNA ! . Ik kom later nog wel weer reageren. Liefs Sap
Sappie: super dat het een geweldige dag was Ik kan ook niet wachten En Lieke heeft het dus goed volgehouden, tot half 11 zeg jeetje Spam maar lekekr door, altijd leuk!
Goeiemorgen! Jaime heeft echt ontzettend uitgeslapen .Half tien werd ze wakker. Lekker hoor ik dus ook . De laatste tijd is ze echt nog meer lachen. Ze gaat steeds bewust los staan nu. Handjes in de lucht en dan kijken naar dr handen en naar de grond. En dan begint ze me toch te lachen..haha. Doet ze dan een paar keer achter elkaar en ziet er heel grappig uit. Sap hoe was je dag gisteren? Heb je er van genoten? Wat gaat het snel heh zo'n jaar. Vorig jaar had je nog een kleine beeb naast je liggen in het zkh en een snee in het buikje. Leuke foto's van Lieke dr verjaardag en die met dat flesje melk.Jaime heeft ook een pop met flesje en po voor haar verjaardag gekregen en die ging gelijk met dat flesje die pop melk geven...hahah. AM lekker het weekend vrij! Heerlijk hoor. Nu maar hopen dat het wat zonniger wordt. En je vriend dan zo weinig slapen..pff ik zou dat niet trekken hoor. Charissa vervelend zeg zo kort slapen. Kan me voorstellen dat je duf bent dan. Brennied wat knap van Milou dat ze zo goed zelf staat zeg! Mirandao wat gek joh die wachtlijsten bij het zwemmen. Dat moet toch veel eerder kunnen echt slecht dat soort dingen. Robine die taarten is vast wel genoeg. Die van ons hebben we niet zo groot gesneden want ze vullen best (zoet) dus gewoon geen overdreven stukken.. Goed idee pakje met een rietje. Jaime drinkt uit zo'n tuitbeker. en Jill ook al zo goed staan. Anders is proberen aan het handje lopen? Meiden ik ga er weer vandoor. Zo ff mn auto laten keuren. Hoop dat ie erdoor komt. Liefs
Sap: Fijn dat jullie zo een topdag hebben gehad! Ben benieuwd naar nog meer taart- likkende Lola foto's en van t ex- feestbeest Lieke natuurlijk! Panda": Hoest nu met Bastian? Nogsteeds ziek? Brennied: Wow die Milou, nog ff en dan loopt ze los! Spannend! mss nog wel voor dr eerste verjaardag! LIS: Mooi buikje heb je al hoor. Gaat t nu harder dan met Jesse.....ik bedoel is je buik inmiddels al sneller dik geworden dan bij de eerste? Ennuh nu weet ik nogsteeds niet of jullie nou wel of niet willen weten wat t gaat worden!? Charissa; Kom op met die nieuwe Jayden foto's, we hebben em al veel te lang niet gezien. Ben ook wel benieuwd naar je nieuwe huisje. Is t helemaal naar jullie zin? Am: Werk ze nog vandaag en dan lekker weekend vieren! Ik heb ook taarten besteld bij de HEMA, 2 stuks allebei met foto, een kleine en een grote taart . Volgens mij worden ze best leuk. Iemand nog nieuws over Gio vernomen? Hier is de eerste bult op Jill dr voorhoofd een feit. Ze viel net tegen de salontafel aan en heeft nu een bl;auw ei op dr voorhoofd. Ach wat moest ze huilen. Wilde t afkoelen om de zwelling tegen te gaan maar daar ging ze alleen maar nog harder van huilen dus heb t maar zo gelaten. Nu is t wel een lelijke blauwe bult. Gelukkig slaapt ze nu ff, mss is ze t zo vergeten als ze wakker wordt. Zielig! ga ff poetsen en plantjes kopen daarna, tot later maar weer Liefs
Agossie die Jill....kusje op dr voorhoofd! Heb nu toch spijt dat we zoveel taart hebben besteld haha. Naja de vlaaien kunnen we nog invriezen he Ben ook benieuwd hoe de foto-taarten worden!
Arme Lieke, ze heeft bijna niks gehad! zielig meiske! Hey ik zie aan de box een jasje hangen die Jill ook heeft. Leuk is ie he?! Met 3 knopen erop toch? Bruin en roze? Volgens mij is t dezelfde, kan t alleen niet zo goed zien. hAHAHA dat fietsje is toch ook leuk, ondanks dat ie niet roze en paars is?
Ja is bruin met een roze capuchon en ook nog een bijpassend rokje erbij, volgens mij van C&A En ja, het fietsje is ook leuk hoor !
Sowee die Lieke is goed verwend! En goed naar haar zin gehad, zo aan de foto's te zien. Wel lekker dat ze gewoon 2 keer heeft geslapen, dat zou met Jesse volgens mij echt niet lukken! Robine: ik kan op zich niet echt zeggen dat mijn buik sneller dik wordt. Bij Jesse ging het bij mij in het begin heel snel. Toen had ik misschien wel 2 weken later pas zwangerschapsbroeken aan, maar toen zat alles ook megastrak. En nu had ik die broeken toch al in huis natuurlijk. En over willen weten wat het is... ik wil het wel weten, Wes niet. Dus ik denk dat we het in december wel zullen weten Charissa: lekker daggie met Jayden. Enne... we zijn inderdaad benieuwd naar foto's van hem hoor! Sens: altijd spannend weer he, zo'n keuring met de auto. Brennied: Milou staat dus lekker stabiel? Dan nu wachten op de eerste stapjes he! Ik weet nog niet zeker of ik naar mijn werk toe ga hoor. Ben nog wel even thuis aan de slag gegaan. Maar eigenlijk moet er nog een mailing uit (als alles op tijd klaar is). Dan zou ik Jesse even meenemen met wat speelgoed, maar blijf dan niet de hele middag hoor. AM: als ik niet meer wegga, kom ik langswandelen hoor. Moet sowieso even naar de winkel. Zo, wij zijn uurtje geleden thuis gekomen van CB. Jesse is nu 76 cm en weegt 9885 gram. Ik dacht dat ie zwaarder was, als ik hem 's avonds naar bed breng, gaat ie zo wegen. En bij de eerste prik gaf ie geen kik, zat alleen maar geinteresseerd te kijken wat de verpleegkundige aan het doen was. Bij de 2e ging ie wel huilen hoor. Goed, ik moet echt nog ff aan de slag. Jesse slaapt nog niet, dus ik heb denk ik wel een uurtje. Kom tussendoor nog wel kijken hoor!
Heej meiden, Zo, lekker veel gespamd Sap! Echt super leuke foto´s allemaal van de verjaardag van Lieke! Ze is echt lekker verwend zeg! En wat heerlijk toch op alle foto´s een smile van oor tot oor bij Lieke Wat goed zeg dat ze het zo lang heeft volgehouden! Lieke nu lekker aan het spelen met haar nieuwe speelgoed? Hier is het weekend ook weer begonnen, jippieee! Vanmorgen stofzuiger en dweil al door het huis gehaald. Jayna ligt nu op bed, dus mama ff lekker surfen Kraamvisite gister was echt leuk, wat lieeeef weer zo'n kleintje zeg! Kriebels komen dan echt wel weer hoor! LIS:Flinke vent die Jesse hoor! Alles weer goed bij het CB, mooie cijfertjes toch! Robine: aaaah, die arme Jill met dr dikke bult op dr voorhoofd. Helaas zal dit zeker niet de laatste keer zijn. Hopelijk issie weer verdwenen voor dr verjaardagsfeestje! Brennie: Milou dus nu echt al bijna lopen! Knap hoor....wie weet dus dan echt de eerste hier! AM: lekker weekend, geniet er van meid! Is Kyllian vanacht toch weer lekker verder gaan slapen na 4 uur? Charissa: ik ben inderdaad ook benieuwd naar nieuwe foto's van je mannetje. En jullie huisje! Benje dr al uit waar je vanmiddag naar toe gaat? Sensee: heerlijk dat Jaime lekker uitgeslapen heeft. Jayna kwam ook pas om 9 uur.....lekkere slaapkoppies he! Verder kan ik ff niet teruglezen door de mooie verjaardagspics van Lieke. En inderdaad, het volgende feestbeest is mijn meissie! Dinsdag is het zover, al vieren we het volgend weekend op zaterdag. Op de dag zelf ben ik wel vrij en komen rond 4-en als Len thuis komt mijn ouders wel even en de buren ook geloof ik. Onze kado's krijgt ze dinsdag gewoon en de rest dan zaterdag Dat weekend wel meerdere feestjes hier toch? Kyllian, Jill en Miliou dan ook feest? Dat wordt een hoop gespam dan....hahaha Nou ga ff Jayna dr website bijwerken en vanmiddag ff de stad in. Morgen met een vriendin naar scheveningen naar Tarzan de musical, heb er zin in! Liefs Sem
Jayna krijgt trouwens van mijn schoonmoeder een heel leuk wit bankje, wat meteen ook een speelgoedkist is....stond bij de praxis in de folder.....zal wel nodig zijn, met al die kado's na dr verjaardag
Tis uitslaapdag vandaag denk ik, Milou werd ook pas om 9.30 uur wakker. En .. ze heeft weer plekjes op d'r armpje ben er best verdrietig om. Als ik nou wist dat ze iets met melk gehad had, kon ik heb plaatsen maar nu....op het kdv heeft ze een lange vinger gehad. Maar ze krijgt thuis ook gewone soepstengels, volgens mij zit er niks meer melk in lange vingers wel? Maar goed, ik heb d'r net weer vet ingesmeerd en nu maar hopen dat het snel weer wegtrekt. Lieke...wat een mooie foto's van je feestje! En tot 22.30 uur opgebleven, bofbibs..tja dat heb je als je een dreumes bent Echt hele leuke foto's sappie! HOpelijk wordt het bij ons ook zo'n succes! En wat een kado's..pfff...is ze nu flink zoet mee zeker? semmi: goed idee zo'n bankje..en handig. Ook hier is het volgende week zaterdag idd het feest. Wij zijn ook op de dag zelf vrij. Mijn schoonouders komen 3 dagen logeren dus die zijn er ook en mijn ouders en zussen komen ongetwijfeld ook die vrijdag. Van mijn ouders krijgt ze dat fisher price huis, dus dat komen ze vrijdag ook al aan haar geven en opbouwen LIS: haha dus jullie gaan het wel te weten komen, mama's krijgen toch altijd hun zin, hihi. Ga je het ook hier vertellen? Robine: Jill ook al zo goed aan het staan, leuk is dat om te zien he. We apart vind ik. En je hebt zeker genoeg aan die taarten en op=op toch. Ik ben er nog niet helemaal uit wat we doen. Of taart of van die kleine dingetjes, soesjes, tompouchen e.d. Dan kan ik het gewoon op tafel zetten en scheelt weer een hoop op en neer geloop Milou ligt nu te slapen, ik ga ff poetsen...bah