November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja Brennied... maak me maar jaloers. Uitslaapdag!
    Half 6 is voor mij niet uitslapen hoor!

2. HAHAHAHAHAHHAHAHA hier ook geen uitslapen hoor. Hier was 7.45 uur, tenminste ik vind het vroeg, zou nog wel een uurtje later mogen van mij, maar goed Hallo allemaal.

Wat heeft Lieke weinig speelgoed gehad zeg :eek:. Jeetje waar ga je het allemaal laten Sap. Ik vind die foto van Lieke met je zusje erg leuk. Lieke kijkt daar zo lief. Fijn dat het allemaal zo geslaagd is. Ben je er nog emo van of is dat nu weer helemaal weg.

Robine: Goed zeg van Jill uit een rietje drinken. Welke taarten heb je nou precies besteld bij de Hema. 2 fototaarten ofzo?

Brennied: Milou ook al bijna lopen. Zal dan echt niet meer lang duren hoor.

LIS: Ach Jesse zijn prikjes gehad. Hoop dat ie niet teveel last gaat krijgen ervan.

Sensee: Jaime dus lekker lang uitgeslapen. Ben jaloers hoor.

Sem: Veel plz van het weekend bij Tarzan. Ben benieuwd hoe je het gaat vinden. En Jaynah is idd de volgende. Het wordt een drukweekend iig hier op het forum dan.

Nou ik zie Daynah echt voorlopig nog niet lopen hoor. Als ik jullie zo hoor ben ik weer jaloers zeg. Kindjes die al bijna gaan lopen. Daynah is nog steeds aan het tijgeren. Zal allemaal wel vanzelf komen.

Vandaag nog een leuk shirtje voor Daynah gekocht. Zag het hangen en moest het hebben. Een rood shirtje met witte bloempjes erop. Weer wat anders dacht ik en rood is best wel leuk. Ging gelijk op zoek naar een rode maillot, maar nergens hoor. Weet iemand waar toevallig?

Nou ik hoor Daynah in haar bedje babbelen, dus zal maar even gaan kijken.

Fijne dag allemaal.

lfs Kelly

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Kelly; sorry, maar heb geen idee waar je een rode maillot kan kopen. Mss wel op de markt, daaar hebben ze vaak veel verschillende kleuren.
    Klinkt wel heel erg lief een rood shirtje met witte bloempjes.
    Ik heb geen idee waar ik al het speelgoed moet laten, zolder denk ik en dan pak ik af en toe wel iets nieuws voor dr.
    Hier geen emo momenten meer gehad, daar is het ook allemaal te hectisch voor geloof ik, maar de dag ervoor was echt vreselijk.

Brennied; zo wat uitslapen zeg, heerlijk. En wat balen dat Milou toch weer wat vlekjes heeft gekregen. Weet eigenlijk niet of er meer melk ik lange vingers zit. Nog heel erg bedankt voor je ecard. Erg leuk !

Semmi; Klinkt goed zo'n speelgoedkist, zou hier dus ook geen overbodige luxe zijn. Heb jullie kaartje trouwens niet ontvangen, ook niet vandaag met de post :( . Stomme tnt post.
    Spannend hoor Sem, de grote dat voor jullie komt nu echt dichtbij.
    Veel plezier morgen in Scheveningen.

LIS; Jesse heeft het dus weer prima gedaan op het cb. Goed hoor, en huilen bij een prikje dat mag.

Robine; hoe gaat het nu met Jill en dr bult op dr hoofd? Hoop dat ze er niet teveel last van heeft. Dikke knuf voor Jill.

Door mn eigen gespam kan ik dus niet verder lezen.

Lieke heeft ff weer wat slaap ingehaald. Net geslapen van 09.30 tot 13.10 :confused:

Wij gaan zo ff lekker naar buiten wandelen.

Liefs Sap

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Spelen met mijn nwe speelgoed

5. sappie

sappie Fanatiek lid

en nog eentje

6. Ahh lief Sap die foto's en ze heeft idd wat slaap ingehaald. Heb je ons kaartje ook nog niet gehad?

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Jaaaaaaaa die van jullie en van Robine en Jill waren precies op tijd ! En natuurlijk ook jullie heeeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor de leuke kaarten !

Liefs Sap

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Milou ligt nu alweer bijna 3 uur te slapen :confused: mss is ze niet helemaal lekker en heeft ze daarom ook plekjes. Tja...ze kennen het niet zeggen ;)

Maar Lieke dus ook lekker bijgeslapen en wat een leuke foto's weer met d'r speelgoed. Ja ik zou het ook doen net als jij, op zolder en af en toe omwisselen. Zo is het voor haar elke keer weer nieuw.

Kelly: ik zou het ook niet weten, een rode maillot. Misschien bij de zeeman, daar hebben ze ook vaak veel keuze. En 7.45 is ook een mooie tijd hoor.
    Daynah doet het gewoon lekker rustig aan met alles, niks verkeerds mee. Dan blijft ze lekker lang baby :)

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Rode maillots...heb me ook rot gezocht een tijdje terug maar alleen bij V&D hebben ze ze. Ben overal geweest, Wibra, Zeeman, Hans Textiel, C&A, Hema maar nergens te vinden. V&D dus! Succes! Heb 2 fototaarten besteld, 1 voor 25 mensen en 1 voor 12 mensen, zijn dus 37 stukken taart, moet genoeg zijn voor 55 mensen ;)

Sap: Ze zit lekker te spelen met al dr nieuwe dingetjes, lief he! Jill dr bult is lelijk, een streep van 5 cm over dr hoofdje, blauw/paars. Maar ze heeft er geen last meer van hoor denk ik.

Ga nu ff stofzuigen en dweilen, dan is alles weer gedaan vandaag!

Tot later

Liefs

10. Nou was ik hier in het winkelcentrum ben ik even in een kledingwinkel gegaan voor kids om te kijken voor die maillot. Ik vragen kwam de verkoopster met een rode maillot...heel leuk was ie met een werkje erin. Zag ik de prijs schrok me kapot.....32,50 :confused:, zeg ik nee het is niet wat ik zoek ik wil een effen kleur.....Ga echt geen maillot voor 32,50 kopen hoe leuk ie ook is.

Ga wel naar de V&D, zoals Robine al zei. Thnx voor de tip, moet ik morgen wel even het centrum in. Of mss ga ik zondag wel even.

Bennied: Zo Milou slaap zeker al lang. Lekker toch.

Sappie: Ach die TNT ook. Je kan er echt niet op aan. Mss komt ie wel na 30 jaar pas aan...hahahaha

Ga ook even opruimen.

Lfs Kelly

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sap:fijne dag gehad dus gister,jammer dat het zo vlug voorbij is hé?
    maar lieke is echt verwend hoor met al die kadootjes.

brennie:he balen dat milou weer wat vlekjes heeft,waar precies?
    in haar gezicht?

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ff spammen hoor:

jelte vanmorgen(6u30) toen hij uit de douche kwam,even gek doen met de handdoek

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: heeft Yorben nou al kiezen zitten? Zie ik dat goed? t Zjin ook echt twee verschillende kinderen he, de een met bruine ogen en de andere blauw.

Kel: Lekker prijsje voor die Maillot! Heb je gevraagd of ze niet goed wijs was met die prijs! 32,50 doe normaal!

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

en yorben is zoals jullie zien niet bang vd stofzuiger

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zo ga k ook ff spammen hoor, gezellig al die spam, al zien we te weinig van Jesse, Jayden, Milou, Romira,Pippa,Kyllian en Bastian voorbij komen. Kom op meiden, op naar de 1000 pagina's!

Jill met schuimbaard, dat is de laatst nieuwe, hoofd in t schuim stoppen tijdens t badderen

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Zo blij met een ballon

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Gisteren weer op de geitenboerderij geweest en t was weer heel leuk.

Sap wil je ff op de details in Jill dr haren letten! :)

Deel Deze Pagina