kel:32,50 euro voor maillots zou ik ook zeker niet doen,dat mens is niet wijs zeker? robine:ja echt totaal verschillende kinderen heb ik. jelte heeft papa's ogen. en nog steeds denkt iedereen dat yorben een meisje is. yorben heeft idd al een vette kies zitten,en heeft er echt veel last van gehad.huilen niet normaal.en een dikke rode wang.arm kind.
hihi Fajah, die Yorben op de stofzuiger. Blijft ie goed zitten als je em vooruit trekt? Lol. Lachuh, geen loopwagen nodig voor hem, stofzuiger is voldoende. Lief die mutsen van je jongens! Wel apart hoor zo samen jarig
deze is gewoon lief met mn mama en haar zus van 80! Was er gisteren ook bij, mijn tante is helemaal weg van Jill, zo leuk is dat, ze bleef foto's maken
jill spam is ook weer lief,en dat haar ...zooo schattig. yorben blijft niet zitten zoals op de foto ,maar hij hangt erachter en houd zich vast hiihihi(is gelijk de vloer gedweild zeg maar )
Sap: inderdaad domme tnt post...grrrrrrrrr :x Heb de kaart voor Lieke dinsdagmorgen al op de post gedaan, baal ik van zeg! Laat me nog maar ff weten of ie deze week nog binnen komt, anders stuur ik gewoon alsnog een nieuwe voor je meissie! Lieke lekker aan het spelen dus. En slaap ingehaald, zeg dat wel zeg! Kelly: hier ook nog steeds op zoek naar een effen rode maillot. Heb er wel 1 met vlindertjes bij de zeeman laatst. Bij prenatal haden ze wle alleen maat 104, dus voor mij wordt het ook v&d als ik daar weer es in de buurt ben. Enne....niet jaloers zijn hoor, Daynah is toch een maand jonger! Jayna kruipt dus ook nog maar sinds 11 maanden en doet stapjes als we haar vasthouden, maar anders valt ze echt meteen weer om hoor! Komt vanzelf allemaal! Robine: je huisje weer lekker schoon? Heb je verder nog plannen voor het weekend? Haha....lachen die Jill in bad! Fajah: aaaah leuke foto's van de kids weer! Creatief geweest zie ik, dubbelop feest bij jullie straks! Wanneer vieren jullie het ook alweer? Op de dag zelf toch? Brennie: balen zeg dat Milou weer plekjes heeft, ik heb ook geen idee of er melk in een lange vinger zit. hopelijk heeft ze er niet al te veel last van! Ik ben net nog geslaagd voor ene kaarjes met een 1! En een plastic tafelkleed van prinsessen. Jayna op bed gelegd na het winkelen, maar die is na 3 kwartier alweer wakker. Nah ja....kan ze zo mee boodcshappen doen met Len en mij. Tot later meiden! liefs
ga zo mn schoonbroer halen ,die blijft eten.hij zit in het gips ,want hij is net geopereerd. mn zus zit in turkije met haat dochter dus dacht ik nodig hem uit om te komen eten,arme vent,zo alleen
sem:jaja nu is jayna echt aan de beurt hé?heb je dr al zin in? wij vieren het zaterdag 10 november. de 9de moet jelte voor het eerst echt naar school dus houden we het daarom de zaterdag. we zijn wel allemaal vrij hoor,dus gaan we samen jelte naar school brengen,hij mag aankomende week halve dagen gaan oefenen.
Wat een leuke foto's van Jill en Yorben en je ziet echt goed zijn kies zeg. Leuke strikjes bij Jill, hier zijn ze haast alweer versleten. Zal van het weekend ook weer eens foto's spammen. Robine: Hoe gaat het nu met je moeder eigenlijk. Vergeet het iedere keer te vragen. Sem: Heb toevallig vandaag ook een kaarsje met 1 gekocht. Dacht neem maar gelijk mee, want ze zijn best moeilijk te vinden. Gaat echt opschieten nu hoor bij jou. De 1ste verjaardagen bij Jaime en Lieke zijn alweer achter de rug, maar hier hebben we ook een mijlpaal en dat is dat Daynah vandaag 11 maanden is, dus hier gaan we ook de laatste maand in voor haar 1ste verjaardag. Nog 1 maandje en dan is ze ook een dreumes. Sabino is onderweg naar huis. We eten lekker makkelijk...brood. Vanavond gaan we naar vrienden, dus op tijd weg. Fijne avond allemaal. Lfs Kelly
Hihi Kel en Sem, hier vanmiddag ook t kaarsje met 1 gekocht. Ze hadden er nog zat, soort van EXPO achtig winkeltje zit hier, hebben vanalles. Stond ook nog met sterretjes in mn handen en dan de letters van Jill dr naam, maar vond t onzin, waren 2 euro per letter en dat voor die 10 sec lol. Laat maar. Iemand anders nog interesse, kan ze zo halen hoor! ga ff boerenkool maken voor vanavond. John gaat daarna als Heer Voldemort over straat, mafkees.......Halloween party vanavond. Ik blijf lekker thuis, schaam me rot voor hem. Lol. Laterzzzz
HOERA DAYNAH 11 MAANDJES, OP NAAR EEN KLEINE DREUMES Kelly; 32.50 voor een maillot . Dat zou ik ook niet doen hoor ! Veel plezier vanavond bij jullie vrienden. Fajah; Ooooh Jelte wordt echt een grote vent! Hij mag straks officieel naar school. Spannend hoor. Lief dat je voor je zwager gaat koken. En Yorben is idd niet bang voor de stofzuiger, haha, superleuke foto! Semmi; je hoeft geen nieuwe kaart te sturen hoor als de kaart niet aankomt. Kan gewoon gebeuren, maar wel jammer he. Robine; wat een leuke foto's weer van Jill, en idd ik zie ze de leuke poppetjes in dr haren. De jaloezie wordt hier steeds groter . Zo goed om je moeder zo blij en trots te zien. Echt fijn voor jullie allemaal. Verder kan ik niet lezen door de leuke spam. Hier net weer een aantal gekken en enge momenten beleefd toen ik in de keuken bezig was. Moet me msisje echt in de gaten houden want ze is vliegensvlug. Zal ff 2 foto's spammen. Liefs Sap
Als mama even in de keuken is om mijn eten op een bordje te doen klim ik stiekum uit de kinderstoel en ga ff mijn beentjes strekken Echt eng hoor, ze had zo lelijk kunnen vallen.
Lieke Lieke toch, je mag dan nu wel 1 jaar oud zijn, maar je moet geen gevaarlijke dingen gaan doen hoor! Die cornflakes is wel grappig en niet gevaarlijk, hahaha. Kel: Je vroeg naar mn moeder, nou die is weer helemaal de oude hoor! Gelukkig maar. Hopelijk belandt ze nooit meer in een depressie, dat is echt moeilijk om mee om te gaan. Mn broer heeft vandaag ook zn babykamer ontvangen en mn beste vriendin gisteren......nu begint t bij hun ook al een beetje op te schieten, alhoewel tot half feb nu wel een tijdje duurt. Nou ja, als de spulletjes er zijn wordt het wel steeds echter. Wij waren vorig jaar allemaal in spanning nu, wanneer wie er zou bevallen..........Lieke en Jaime waren er toen net.......zucht......... Heer Voldemort( John) gaat zo weg en dan ga ik lekker een filmpje kijken in mn eentje.........ook leuk Tot later en meiden, spammen!
Brennie: hoe is het met Milou? Hoelang had ze uiteindelijk geslapen vanmiddag? Verder geen koorts ofzo? Fajah: wat een leuke foto's van je kids! Yorben is een heerlijk rustig jongetje om te zien! En die op de stofzuigen is kewl! Robine: helemaal fan van de kinderboerderij? Ennuh mooie staartjes hoor! Semmi: jij al verjaardagsspanning? Kelly: gefeliciteerd met Daynah dr 11 maandjes! Robine: haha doen jullie aan halloween? Naja John dan? Zie weleens halloween zooi in winkels, maar zou niet weten hoe dat gevierd wordt Sappie: jeetje wat eng dat ze zo uit die stoel klimt. Kan me hier niet voorstellen dat hij zoiets zou doen, alhoewel hij wel zo de trap oploopt als we per ongeluk de deur hebben opengelaten. Leuke Lieke spam weer! Soms zie ik Kyllian in de gezichtje, terwijl ze toch echt niet op elkaar lijken Sorry ik kan niet spammen, heb geen foto's van de afgelopen dagen Tja gewerkt he de afgelopen dagen
AM: Zeker kinderboerderij-fan. Jill is gek op beestjes( en moeders ook ennuh dat Halloween is eigenlijk gewoon een verjaardag van een vriendin van John zn vriend die 30 jr wordt, maar die had bedacht dat t wel leuk was om er een soort van Halloween party van te maken, en dus is John vanavond dus als Heer van het Duister.......Voldemort( Harry Potter) Heb ook geen idee hoe t verder gevierd wordt hoor, weet niet eens wanneer t officieel halloween is! Nu weekend vieren jij joh en nieuwe Kyl foto's maken!
Oww haha zat al te denken dat hij de huizen langs zou gaan om smoepjes te vragen (net als Sint Maarten ofzo ) Feessie is natuurlijk wel leuk! Mn broer is gisteren 30 geworden, die viert het morgen...maar niet groot. Weekend vieren? Hoe doe ik dat hehe. Misschien heb je tips
Heb al iets te doen....ga mn haar maar ff verfen. Van blond naar weer donker, want heb een vette uitgroei. Of toch maar weer blond verfen....hmmzz kweet het nie meer.
Goedenavond dames! Daynah ook 11 maanden, gefeliciteerd! Op naar je 1ste verjaardag! Kijken jullie wel es ranking the stars? Len en ik zijn het nu aan het kijken en liggen helemaal dubbel van het lachen op de bank Fajah: spannend hoor, Jelte ook al oefenen met naar school gaan. Bijzondere verjaardagen hoor zo voor jullie. De ene viert zn eerste verjaardag en de ander gaat voor het eerste naar school.....zal wel een emo dagje worden Kelly: ook toevallig dat jij ook vanmiddag het kaarsje van de 1 gekocht hebt Fijne avond bij jullie vrienden! Is Daynah met jullie mee vanavond? Sappie: ik hoop toch echt dat het kaartje alsnog aankomt Jeetje die Lieke zeg! Moet wel ff lachen hoor, Lieke tussen de cornflakes...haha Maar klimmen uit de stoel is inderdaad maar eng hoor! Robine: welke film ga je kijken vanavond? John dus als voldemort op stap.......niet schrikken he als er vanacht ene engerd bij je in bed kruipt En jij dus ook geslaagd voor de 1 vandaag. Er is inderdaad zoveel leuks te krijgen....je kunt het zo gek maken als je zelf wilt. AM: lekker weekend! En ben je dr al uit welke kleur je je haar gaat verven? Nou ik ga maar es ff een roseetje pakken. Dat is alweer ff geleden. De lama's komen zo, kunnen we verder lachen! Morgen om half 11 's ochtends al weg richting scheveningen. We gaan naar de musicalv an 14.30 uur. Gaan we eerst gezellig luchen. Ga eerst nog ff spammen! Trusten alvast!