November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: nee ik ken ranking the stars niet, wat is dat voor programma? Heerlijk een roseetje! Had je graag nagedaan, maar volgens mij issie hier op.
    Het gaat donkerbruin worden, ga het nu verfen!

Hier ff een webcampic van hoe het nu is.....let niet op mn verwilderde haar, heb hier geen borstel op zolder :p (foto haal ik straks weer weg ;))

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jaja.....ik word ook bijna 1 jaar!

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Spelen met Luca's speeltje

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Veel leuker dan mijn eigen speelgoed!

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Joepie! En volgens mij heeft iedereen die 1 hehe :p Hier een blauwe 1 voor volgende week.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Oww er kwamen nog meer Jayna foto's hihi. Lief hoor, ga maar door met spammen!

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Lekker badderen vanavond!

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    En Jayna dr nieuwe laarsjes....

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    AM: ben benieuwd naar het resulaat straks!
    Ranking the stars is een personalityshow op BNN, gepresenteerd door Paul de Leeuw. 10 nederlandse mannelijke sterren doen daar aan mee, dan gaat het er om wie zichzelf en de anderen het beste kent. Meest bizarre vragen komen aan bod.

10. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hier ook een paarse 1 voor volgende week :) En dat gespam van Milou komt komende week todat jullie er gek van worden :D , we gaan morgen een nieuwe camera halen ;) De sony w55.

Tja met Milou gaat het wel. Vanmiddag heeft ze 3 uur geslapen en na 2 uur heeft ze weer een uur geslapen. Ook zat nu eigenlijk d'r hele rugje onder en ook d'r buikje een beetje. En ze had net 38.8 graden, normaal 36.9 ongeveer. Wat zou het kunnen zijn? Verder is ze wel vrolijk als ze wakker is en eet gewoon.

Ben benieuwd hoe je haar gaat worden AM

Semmi, wij kijken ook ranking the stars, idd errug lachen. Paul de Leeuw vind ik sowieso wel grappig altijd. Helaas nog maar 2 afleveringen.
    Lieve foto van Jayna, zit ze nog gewoon in d'r babybadje?

sappie, wat een deugniet die Lieke....oe eng hoor met die kinderstoel. Daarom zet ik Milou altijd vast met een tuigje, zij klimt er ook zo uit als ze los zit.

Robine: jij kijkt ook heel wat films he? Had je geen zin in een feestje?
    Leuk he om te zien van je broer dat ze zo met de baby bezig zijn? Bij mijn zus is het hele kamertje al klaar, is super leuk geworden. Ze hebben deze week pretecho gehad maar weten niet wat het is.

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    AM, hoe zag bij Kyl toendertijd de rode hond eruit? Alleen uitslag op zijn rug? En ook koorts tegelijk?

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Brennie: misschien de 5de of 6de ziekte? Anders ff HA bellen als ze na het weekend nog niet opknapt. Beterschap voor je meissie!
    En Jayna zit inderdaad nog steeds in dr babybadje. Sinds ze goed kan zitten, kan dat nu weer prima. Zet m in de douchecabine neer en spetteren maar!

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Het was ws toch geen rode hond. Hij had een paar dagen daarvoor zn prikken gekregen en een bijwerkingen daarvan konden rode vlekjes zijn die een paar dagen daarna verschijnen. Hij had ook koorts erbij.
    Breiden de vlekjes zich uit?

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    ....en dan nu donker...

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hihi Am dat heb je snel gedaan, maar t staat je goed dat donkere haar!

Waar hebben jullie allemaal die opblaas 1 vandaan? Die zijn we hier nog niet tegengekomen namelijk!

Ga slapen,

weltrusten en tot morgen allemaal

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    xenos Robine, ikke in ieder geval.

Staat je goed AM. Heb je dat helemaal zelf geverfd? ja ik vind wel dat de vlekken zich uitbereiden maar mss ziet het er morgen beter uit. Ze heeft geen prikken gehad dus dat kan het niet zijn.

Truste allemaal

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    brennied:echt niet leuk dat de vlekjes bij milou nu overal komen,hoop dat het gauw weg is zodat ze er volgende week op haar feestje mooi gaaf uitziet.heb je nog cortizone creme,hier is dat met die creme na 1 keer smeren over.

am:je haar is leuk geworden,blond tond je ook leuk hoor,maar dit is weer eens wat anders.vind je met alles wel staan.

robine:hoe is het met jill haar hoofdje nu?nog blauw?

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wij hebben een paarse opblaas 1 gehaald bij de xenos. Ze hebben heel veel kleuren.

AM leuk zo je haar donker! En idd heb je snel gedaan. En ik wist helemaal niet joh dat ze uitslag konden krijgen van de prikken.

Sem veel plezier in scheveningen maar volgnes mij ben je al weg. En wat een leuke laarsjes voor Jayna! Ik zie ook wel eens van die laarsjes maar Jaime heeft redelijke spekkies en ben bang dat ze dan te strak zitten om dr beentjes. Leuke foto's van Jayna, ik vind dat ze in dr gezichtje verandert en meer op jou begint te lijken.

Brennied arme milou. Misschien 5e of 6e ziekte? Zou het ff aankijken en anders naar de ha gaan.

Hier ook weer een zieke. Gisteravond voor wij gingen slapen keek ik (doe ik altijd) nog ff bij Jaime. Ligt dr hele bed vol met spuug. Zij natuurlijk ook helemaal onder dr haar helemaal smerig, slaapzak en dr knuffels. Wakker gemaakt in bad gedaan bed verschoond, haal ik dr vanochtend uit bed (om kwart voor tien!) ligt ze weer in de spuug...arme schaap.

Gister was mn auto trouwens goedgekeurd :D . Gelukkig maar.
    Ik ga zo naar de kapper. Denk een stuk korter.

Tot later.
    Liefs

19. Goedemiddag allemaal,

Gisteren was erg gezellig, beetje TE gezellig.....wijn voel ik nog een beetje zitten :) .En ik schaam me diep heb nl een sigaretje gerookt :oops: . Ben niet van plan om weer te gaan roken hoor.
    Ik moet zeggen dat Daynah echt een makkelijk kind is om overal te gaan slapen, zonder protest. Heerlijk zeg.

Vanavond weer weg, dan is de vriendin van me vader jarig en daar blijven ook eten, dus ook wel gezellig. Haar kinderen en kleinkinderen komen ook.

Daynah ligt nu lekker te slapen. Vanmorgen al de boodschappen gehaald. Wil maandag weer beginnen met Sonja Bakker, dus heb weer ingeslagen. Vergeet ik dus nu alleen iets voor morgen te halen, dacht ik nou bestellen we wel wat. Kreeg ik net een idee om weer eens lekker pannekoeken te maken, dus ga toch zo maar weer even naar AH.

Sap: Wow Lieke is echt ondeugend zeg en idd gevaarlijk zeg in dat stoeltje, maar zit ze dan niet vast ofzo? Of klimt ze er dan nog uit.

Sensee: Ach gossie is Jaime weer ziek. Arm kind. Zo zielig als ze zo moeten spugen. En is je haar weer kort?

AM: Zo staat je goed zeg dat donkere. Ik vind het erg leuk.

Robine: Xenos voor de nr. 1. Ik heb een roze en een rode. Doe er ook eentje aan de voordeur. Denk dat we de gallerij ook een beetje gaan versieren voor als mensen de lift uitkomen. Heb volgens mij een beetje teveel slingers en ballonnen, moet ze dus ergens kwijt :D

Brennied: Hoe is het nu met Milou? Nog erg last van de uitslag?

Sem: Leuke laarsjes zeg. Bruin toch? Erg schattig.
    Daynah zit ook nog in haar babybadje. Is wel makkelijk vind ik. Hoeft niet heel de badkuip gevuld te worden. En idd lekker spatteren en die speeldjes die ze van jou heeft gehad, daar speelt ze altijd mee.
    Soms is er een beetje veel badschuim en dat is maar raar hoor. Zit ze er echt in te prikken, zo gappig om te zien.

Verder kan ik niet teruglezen en weet het ook even niet meer, zal nog wel door de wijn komen :oops:

Ga even de enveloppen schrijven voor de uitnodigingen van Daynah.

Tot laterrrrr.

lfs Kelly

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sem: Wat ziet Jayna er schattig uit op die foto's. Ik zie dat t spijkerjurkje bij haar ook meer een minirokje is, bij Jill ook, ondank de maat 86! Hij staat wel erg leuk in ieder geval! veel plezier bij Tarzan vanavond, ik vond em erg leuk! Hopelijk genieten jullie ervan!

Brennied: Arme Milou met dr vlekjes. Wordt t al een beetje minder? Al enig idee wat t is? van voeding of ziekte? Beterschap en sterkte voor haar. Heb je de nieuwe camera al gehaald? En snap je hoe ie werkt? ;)

Kel: Fijn zeg dat Daynah zo goed slaapt bij anderen. Nemen jullie steeds je campingbedje mee? Ennuh hou eens op met dat roken joh! Viespeuk! Hier ook teveel versiering in huis, alleen de opblaas 1 ontbreekt nog.......maar heb geen zin in de stad, alhoewel, moet zaterdag de taarten halen bij de HEMA en ernaast zit de Xenos, mss toch maar ff halen dan. Veel plezier vanavond weer.

AM: Nog blij met je nieuwe haarkleur of alweer spijt? ;) Heb je al een idee gevonden om je weekend in te vullen? ;)

Hier vanmorgen lekker naar de AH geweest met Jill om inkopen te doen voor vanavond. Ik ga er met John weer eens een gezellige avond van maken, heb gourmetspulletjes gehaald, wijntje, en andere lekkere dingen......Soms moet je weer ff investeren in je relatie he, vanavond dus! Soms leven we best wel langs elkaar heen en dat is niet de bedoeling natuurlijk. Morgen met mn beste vriendin en haar man afgesproken bij Binnenmaas een recreatieplek met midgetgolf, beestjes, speeltuin, bootjes, pannenkoekenhuisje etc, dus Jill zal zich wel vermaken hoop ik. Maandag weer aan de slag......bah!

Heb inmiddels wel al van de fitnessschool waar ik een soll. naartoe heb gestuurd bericht gehad dat ze deze week contact met me opnemen........ben benieuwd.

Komende week wordt druk. Woe komen vrienden eten, do hebben we open huis van John zn oom op de zaak in de avond, vrijdag komt mijn vader langs voor Jill dr verjaardag om vervolgens weer een maand of 2 naar Australie te vertrekken , zaterdag inkopen doen en zondag FEEST!

Nu eerst naar de verjaardag van Jayna toeleven! Dat wordt de volgende :)

Liefs

Deel Deze Pagina