November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Heel veel beterschap voor Jaime natuurlijk, arme kleine zo in dr eigen spuug liggen slapen,.,,,,,,,,zielig! Kusje voor Jaime

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    jaime beterschap meisje,dikke knuffel vanuit zeeland xxx

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    morgen komt mn zus weer terug uit turkije,ze zou het geen 2 keer meer doen met haar vriendin en kids.
    ze zijn wel al 15 jaar vriendinnen,maar samen op vakantie werkt dus niet,jammer hoor. :(

4. Zo Robine een drukke week voor de boeg enne veel plz vanavond ;) :)
    En ik zal niet mee roken hoor. Het was eenmalig.

Fajah: Wel jammer van je zus hoor. Ze hebben toch geen ruzie ofzo.

Ik ga me maar eens klaarmaken over een uurtje willen we weg.

Fijne avond allemaal.

lfs

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    kel:ze hebben geen ruzie ,maar er zijn dingetjes waar ze zich aan ergeren.en die vriendin smst de hele dag met haar nieuwe vriendje en laat mn zus een beetje stikken zeg maar,das wel sneu vind ik.
    morgen om 9 uur land ze weer in brussel en zal blij zijn haar weer te zien.ze was echt verdrietig en mist ons.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Brennie: hoe is het nu met Milou? Hoop dat ze niet teveel last heeft van de vlekjes.
    Ja heb mn haar zelf geverfd. Had blond en bruine verf gehaald, kon ik nog kiezen ;)

Sens: beterschap voor Jaime! Heerlijk dat je auto goedgekeurd is? Hoefde er niets aan gedaan te worden? Ik heb daar nooit geluk mee....
    En hoe is je kapsel geworden?

Kelly: wat goed dat je weer aan de SB gaat! Ik moet je eigenlijk ook snel gaan volgen ;)
    Waren de pannenkoekjes lekker? :p

Robine: geniet lekker saampies van de gourmet :) Morgen ookal een leuke dag voor de boeg, dat wordt weer spammen!
    Ben je ook fitnesjuf? Ben benieuwd! Hier ook berocht gekregen dat mn brief is aangekomen en dat de 29e de brievenselectie is.

Fajah: balen van je zus en die vriendin. Ga je dr morgen ophalen?

Hier vanmorgen boodschappies gedaan en vanmiddag naar mn broer geweest, die was de 25e jarig.

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hier nog wat Kyllian-spam!

Ik ben ook winterklaar!

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Keybord spelen met oma:

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zo deed ie steeds tijdens het eten....hoofd ineens helemaal achterover.

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lekker smullen:

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Hallo allemaal,

Annemonique; jij ook donkere lokken, staat je goed hoor ! Zowel blond als donker past goed bij je. Knap dat je het zelf hebt gedaan, vooral omdat je zulke lange haren hebt. Ik zou vast en zeker stukken vergeten.

Fajah; wat sneu voor je zus dat de vakantie minder leuk is uitgevallen dan gedacht. Gelukkig is ze snel weer terug !

Kelly; schaam je :oops: . Tcoh stiekum een sigaretje gerookt, haha. Is toch helemaal niet erg als het bij een keertje blijft. Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad. Voor vanavond ook veel plezier !
    Veel succes alvast voor maandag met SB.

Robine; goh wat lief van je dat je zo'n romantisch avondje hebt voorbereid. Hoop dat jullie lekker van het lekkers en elkaar genieten ;) . Veel plezier morgen bij het recreatiepark. Klinkt erg leuk.
    Ben benieuwd naar je sollictatie. Spannend.
    Hier ook de 1 bij Xenos gekocht.

Sens; fijn dat je auto weer is goedgekeurd. Altijd jammer van het geld om het aan de auto te besteden. Veel beterschap voor Jaime, dikke knuf van ons. Bedankt nog voor de ecard, erg lief.
    En hoe is je haar geworden? Foto!

Brennied: hoe gaat het met Milou? Worden de vlekjes al minder?

Semmi; we hebben je kaart ontvangen vandaag, hoeraaaa ! Ik hoop dat jullie lekker aan het genieten zijn van de musical. Ik zag ook weer erg leuke foto's van Jayna voorbijkomen. En die laarsjes zijn echt cool !

Verder weet ik het niet meer.

Hier een eenzaam avondje, Rick is naar voetbal en Lieke slaapt. Nou ja, heerlijk op de bank met wat lekkers en een wijntje is ook best.

Fijne avond allemaal en tot later.

Liefs Sap

13. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    hoi dames ik reageer morgen weer ben nu even druk met hyves wat is dat veslavend zeg heb al een oud vriendinnetje terug gevonden en een lerares
    groejes miranda

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Leuke foto's Annemonique van Kyllian ! Laat hij het bordje netjes staan? Lieke trekt het zo van de tafel. Dat hoofd achterover komt me heel bekend voor, dat doet Lieke ook regelmatig, heel wazig, haha

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Wij staan er ook bijna allemaal op ! Toevoegen dus :D

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie: hmmzz saai zo'n avondje alleen, maar een wijntje maakt het wel weer een btje goed he ;)
    Kyllian laat zijn bordje meestal wel staan, of hij moet niet zo'n zin hebben om te eten dan gaat ie er mee spelen en vliegt het ook alle kanten op.

Miranda: haha ikw eet er alles van dat Hyves verslavend is, dat had ik in het begin ook.

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja Miranda stuur je hyves ff door!

edit: heb je al gevonden :)

18. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    hoi hoi,

Nou Milou is zielig :( ze heeft de hele dag koorts gehad, 38.8 - 39.1 en ligt nu in bed met een zetpil Knalrode wangetjes heeft ze en ik denk dat het tandjes zijn. Kwijlt onwijs veel en zit met d'r handen in d'r mondje. Nog wel wat uitslag op buikje maar rug is al wat minder. En ze is ook nog eens strontverkouden, het zit d'r niet mee. Als ze volgende week maar beter is :) .

Camera is gekocht en foto's al gemaakt, zal ff spammen zo.

Robine: heel veel plezier vanavond maar dat zal wel lukken.

Kelly, foei foei toch :) ach 1tje maakt toch niet uit

mirandao; hyvennnnn

AM: wat een leuke foto's! En dat mutsje staat hem heel goed! Kyl heeft heel wat keus zo te zien...lekkerrrr

Sappie: aah beetje remi dus vanavond...ach met een wijntje is het wel te doen ;)

Sens: beterschap voor Jaime! Heeft ze nog veel gespuugd?

Ga ff spammen ...alleen uploaden duurt zo lang

19. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Tja een beetje ziek maar ik was toch wel gezellig hoor.

20. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant

Lekker frietjes eten...mama ook een?

Deel Deze Pagina