Milou lief meisje snel weer beter worden he! Gelukkig kun je toch nog lachen Camera doet het dus goed he Brennie?
komt die dan http://www.hyves.nl/frm.php/2831731/L3KY daar zien jullie ook mijn foto,s van mij en mijn gezin
Aaaah wat een lieve foto's van Milou, vooral die met de big smile is lief. Geeft dr maar een dikke knuffel van me, dat ze maar gauw weer beter mag worden. Gelukkig zijn de vlekjes al minder. Liefs Sap
dames even tercontrole mss heeft het er al wel gestaan eerder maar heb ik erover heen gelezen gaat het de 30ste nog door en waar
Hyves, ja...dat moet ik ook nog steeds 's een keer doen. Bastian nog steeds ziek. En ook tandjes in aantocht volgens mij. Maar we hoeven voorlopig niet meer naar de osteopaat, da's het goede nieuws. De grootste blokkades zijn weg. Moet weer naar mijn mannetje.
Hebben jullie bericht gelezen van Lisselotje, wat verschrikkelijk. Ben je zwanger van tweeling en sterft er een en dan de andere en zelf ook aan zwangerschapsvergiftiging. Vandaag gewerkt, nu lekker avondje alleen, mijn vriend is naar nevendag en Jayden ligt al lekker te slapen. Maandag ben ik weer vrij en kom ik reageren en foto's van mijn kleine kanjer Fijn weekend
Charissa: ja ik las het gisteren, echt triest he Heb niet alles meer gelezen, kon ik echt niet...... Miranda: de meeting gaat zeker door, heb ik begrepen Ik kom iig! En Brennie ook Panda: hup aan de Hyves jij! Wat fijn dat Bastian voorlopig niet naar de ostheopaat hoeft! Hoop dat het tot resultaten heeft gezorgd.
Idd volgens mij gaan we naar Ballorig. Lekker centraal. De 30ste gaat gewoon door ! Ik heb het net ook even gelezen van Liselotje, gatver wat een vreselijk verhaal, bijna niet voor te stellen. Wat een verdriet. Liefs
Zit ff op de site van Ballorig te zoeken of we van te voren moeten boeken. Ze zoeken ook nog personeel, dus wie weet als mn andere sollicitatie niets wordt
Je moet van te voren reserveren.....dus misschien wel handig als we binnenkort een definitief lijstje maken van wie er mee gaan. Of iig ongeveer het aantal personen weten.