Rick zal zo wel blij zijn als hij thuiskomt, Twente heeft met 2-0 gewonnen van Feyenoord . Gelukkig maar, wordt het in ieder geval nog gezellig straks
sap:en was rick gezellig toen hij thuiskwam? robine:fijne avond gehad met je ventje? AM:ik ga mn zus niet ophalen,ze word met zo'n taxi-busje thuisgebracht.dus ga bij haar thuis wachten tot ze er is. om 9 uur land ze ,dus denk dat ze pas rond 11u30 thuis zal zijn ofzo.
Goedemorgen! Iemand nog last gehad van de wintertijd? Hier wilde ie na 7 uur niet meer slapen, dus allemaal er maar uit gegaan Voordeel is dat hij nu wel weer slaapt en we dan vanmiddag ff weg kunnen. We gaan even naar Amersfoort, de stad in.
Goeiemorgen! Jayden is de hele nacht wakker geweest, huilen en hij was gewoon helemaal warm, was net een kachel. Later heb ik hem maar een zetpil gedaan want temp was 38.5 en is hij tegen 5uur wel in slaap gevallen tot 9uur... Echt zo zielig.. Straks weer werken tot 11uur echt erg hoor en heb ook gewoon geen zin, heb zin om wat met mijn kerels te doen hihihi. Fijne zondag
Goeiemorgen, Nou hier geen last van de verzette tijd hoor...om 10 uur , oude tijd, werd madame wakker. En het lijkt of de koorts weg en ze voelt zich beter, gelukkig!
Brennie: gelukkig dat het weer beter met Milou gaat! Xtje ruilen van beeb? Kunnen we hier ook uitslapen Charissa: weer een late dienst, das minder Sterkte. Gelukkig is het toch niet echt lekker buiten Vermoeiende nacht gehad dus. Hoe is t nu met Jayden?
zo te zien hebben er een paar een vermoeiende nacht gehad hier was romira om 8 uur oude tijd op dus wel goed net de kleding kasten uit gemest van de kids en de keuken kastjes gedaan man lief ligt ziek op bed charis werkse meid
Goedemorgen, Ook hier geen last gehad met het verzetten van de tijd. Lieke werd om 09.30 oude tijd wakker, heel erg netjes dus. Nu slaapt ze weer. Vanmiddag gaan we naar de kinderboerderij en de pannekoekenboerderij. Heb er superveel zin in, gezellig. Fijne zondag allemaal. Oh ja, en fijn dat het beter gaat met Milou en veel beterschap voor Jayden en de man van Mirandao Liefs Sap
Hoi hoi, Mn avondje was geslaagd Heerlijk gegourmet en daarna lekker Idols gekeken en een leuke verder avond gehad Brennie: Wat staat Milou schattig op de foto's eindelijk wat meer spam van haar Balen dat ze nog ziekjes is, t beste weer voor dr! Panda; Arme Bastian, ook voor hem beterschap. Goe dnieuws dat je voorlopig niet naar de Oesteopaat terug hoft. Hopelijk is ie snel weer de oude! Mirandao: Heb je toegevoegd op Hyves hoor en idd erg verslavend, ben nogsteeds elke keer weer verrast als een oude bekende zich aanmeldt. AM: haha die Kyllian lekker aan t smikkelen met zn handje, maar zie wel dat ie een enorm schort voor heeft tegen de rotzooi! Verstandig! Lol. Dat is precies de reden waarom Jill gewoon van een vrokje of uit de hand van mij krijgt, heb geen zin in zo een klerebende. Lol. Spannend he zo op je soll. wachten. Ennuh, idd misschien wel leuk voor je werken in Ballorig .......ambitieus zat hahaha. Sens: Hoest nu met Jaime? Nogsteeds ziek? Sap: Nog gezellig geweest met Rick in de goede stemming na de voetbaluitslag Sem: Hoe vond je Tarzan? Al bijgekomen? Wij gaan zo als Jill wakkeer is eerst ff langs mn broer in Capelle om t nieuwe babykamertje te kijken, daarna door naar de speeltuin met mn beste vriendin en man. Gezellig. Tot vanavond maar weer allemaal! Liefs
Mirandao, dat moet ik ook keer doen, heb zoveel kleding wat eigenlijk niet meer goed past... Sappie, klinkt goed je zondag, veel plezier! En eet smakelijk, is trouwens goed idee, gaan wij ook binnenkort keer doen. Robine, zo te horen heb je leuke zaterdagavond gehad. Veel plezier bij je broer. AM, shop ze hihihi. Jayden ligt alweer te slapen, had ook geen temp meer vanmorgen maar hij is niet lekker te pas... Vind het dan ook helemaal niet leuk als ik moet werken Maar hierna weer lekker daagjes vrij. Veel plezier allemaal.
So wat is er veel geschreven. Heb nog niet alles kunnen lezen. Nog aan het werk geweest, pc haperde weer en nu zitten we met een zieke Jesse. Denk dat het van de prikken komt. Vannacht echt een enorme &*#(%#& nacht gehad. We hebben hem toen maar bij ons in bed genomen, maar nog zeker elk uur ging hij huilen. Wes had last van zijn maag en ik was ook niet lekker. Pfff... ziekenboegje. Zometeen komt er oud-collega van Wes op bezoek met haar man, dus nu alles nog beetje schoonmaken en ik zit op de droger te wachten. Kan ik mijn spijkerbroek weer aan Robine: je hebt helemaal gelijk. Ik plaats te weinig foto's he. Ik maak de laatste tijd ook erg weinig foto's en dan zet ik ze weer niet op de pc... Allemaal smoesjes hoor. Ik ga mijn leven beteren! Milou ook ziek zag ik? Maar zij had nog geen prikken gehad toch? Jayna bijna jarig! Spannend! Ik heb gister al wat dingetjes gekocht, slingers en ballonnen enzo om op te hangen. He meiden, ik moet echt nog ff opruimen. Over 20 minuten komt het bezoek. Zo lullig als ik nog in mijn trainingsbroek zit. Kom morgen weer wat uitgebreider hoor!
Goedenmiddag dames! Nou TARZAN was gister helemaal geweldig! Echt een aanrader voor wie nog es naar de musical wil! Was helemaal onder de indruk na die tijd. Mn vriendin en ik zijn nog ff aan de boulevard een hapje gaan eten, erg geslaagd dagje dus. Lenhard had zich thuis prima vermaakt met Jayna. Vanmorgen was het eerst wel even vroeg, Jayna werd 8 uur oude tijd wakker. Na dr flesje pap, na een uurtje maar weer even terug gelegd en toen heeft ze gelukkig nog weer een uurtje geslapen tot half 11 oude tijd. Nu ligt ze weer op bed. Lenhard is bij de buurman live Ajax aan het kijken op de computer, dus ik ben ff lekker aan het bankhangen en straks met Jayna dr fotoalbum bezig. Sappie: jippieeeee.....de kaart is toch nog aangekomen, gelukkig maar! Enne Rick dus helemaal happy met de overwinning...haha....hoop dat ajax vandaag ook wint, dan blijft de zondag tenminste een beetje leuk En dat Lieke dr bordje niet laat staan weet ik nog goed van je broodje kroket en cola in blijdorp Robine: klinkt als een erg leuk weekend zeg, lekker romatisch avondje met je mannetje en vanmiddag weer dr op uit. Fijne dag samen! En inderdaad dat spijkerjurkje is van Jayna ook mini rokje...haha en dat maatje 86! Brennie: hoe is het nu met Milou? Gelukkig lekker geslapen dus! En ik zie dat zij ook al van patatjes aan het smullen is. Jayna vindt ze ook erg lekker sinds de vakantie. Leuke pics van je meissie weer! AM: haar staat je goed hoor! Inderdaad knap dat je dat zelf kunt! Ook weer leuke Kyllian pics zie ik voorbij komen. Knap hoor dat ie zelf het bordje zo laat staan......hier weinig kans dat dat goed gaat! Fajah: balen voor je zus zeg dat het dan toch tegen valt. Gelukkig is ze dan weer lekker thuis en bij jullie! Kelly: lekker hoor dat Daynah zo makkelijk is met ergens anders slapen! De kaartjes inmiddels al op de post gedaan? Daynah kan nu haar laatste maand ook gaan aftellen! Charissa: ben benieuwd naar de nieuwe foto's van je mannetje morgen! Hoe gaat het nu verder met Jayden? Inderdaad balen dat je dan moet werken als ie niet zo lekker is. Beterschap voor Jayden! Miranda: leuk dat je nu ook hyves hebt...haha....zal es ff op zoek gaan En inderdaad ballorig op 30 nov gaat gewoon door hoor! Sensee: ach arme Jaime, alweer ziek. Je meissie zit het ook niet altijd mee he! Hoe gaat het nu met dr? Beterschap ook voor Jaime! En dat Jayna steeds meer op mij begint te lijken, hoor ik meer de laatste tijd....eindelijk...haha LIS: jeetje wat een zieken hier, Jesse ook al niet lekker....Maar lekker knuffelen met je mannetje dus! Beterschap! En fijne dag verder met de visite. Nou ga nu maar es gauw beginnen met Jayna dr fotoalbum, voordat ze weer wakker is, want dan begin ik niks meer.... liefs Sem
pffff romira is al de hele dag aan het huilen zit ze in de box wil ze niet kruipen komt ze naar mij pak ik haar wil ze niet maar neer zetten ook niet zal wel weer wat in de lucht hangen semmi dus tarzan is een aanrader?
Miranda: beterschap voor je man! Sappie: jij ookal zo'n uitslaper Tja meisjes schijnen meestal vaker uit te slapen he. Wel lekker voor jullie Je bent nu al lekker aan het kinderboerderijen....zal vast gezellie zijn daar tussen de diertjes! Robine: en hoe was het babykametje? Kreeg je al kriebels? LIS: Agos die Jesse ookal ziekjes Beterschap! Heeft ie overdag nog wel wat kunnen slapen?
Semmi: gezellig avond gehad dus! Lukt het een btje met het foto-album. Ik moet er ook nog steeds aan beginnen.
Zo even snel reageren. Zie de foto voor jaime haar winterjas . Vreselijk verhaal zeg van die vrouw/meisje dat is overleden. Afschuwelijk. Mirandao ah hele dag aan het huilen dat is sneu. Misschien alleen maar lekker knuffelen.. Sem gezellige avond gehad dus. Ben je zo'n digitaal album aan het maken? LIS balen dat Jesse ziek is van de prikken. Hoe voel je je verder? Wanneer moet je weer naar de vk? Charissa geniet van je vrije dagen straks. Misschien Jayden toch beetjte ziekie. Het is ook rotweer nu, zo koud al. Robine gister idols gekeken? Wij hebben in een deuk gelegen om die rood met witte stippen paddestoel...whaahaaaa. Jaime is weer beter. Het is bij die twee keer spugen gelbeven. Dacht later misschien lag het aan wat ik haar te eten heb gegeven..... Ze krijgt normaal geen hagelslag maar ik was vrijdag bij mijn vader en die had niks anders dus heb dr hagelslag gegeven. Misschien dat die niet goed viel ofzo. Normaal krijgt ze dat nl. nooit... Nou wij gaan er vandoor. Jaime wegbrengen. Kom vanavond nog wel ff langs. Liefs