November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: leuke winterjas, alleen de broekje is iets te kort geworden :p ;)
    Volgens mij vindt ze de schommel wel geweldig. Ik wil ook een schommel voor Kyl, alleen hoe hang je zo'n ding op....of waaraan dus?
    Blijft ze zo rustig in de stoel zitten?

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fijn dat Jaime verder niet ziek geworden is trouwens!

Nou omdat Robine meer spam wilt heb ik zelfs de camera maar mee de stad ingenomen :p

De 'hit' van de afgelopen periode...overal naar wijzen :)

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Van shoppen krijg je trek, dus even wat bij de V&D eten.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Alweer terug naar huis, papa zette me in de achterbak...maar dat vond ik helemaal niet erg :)

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik moest toch weer in mn eigen stoel.....en dan schrik je ook nog van dat geflits!

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Dat was een gezellig maar vermoeiend middagje...

7. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Haha, wat een heerlijke foto's. Moet er ook nodig weer wat maken.

Wat erg van Eliza. Ik had daar helemaal niets van mee gekregen, zag het vanmorgen pas.

Veel zieken zeg, gaat waarschijnlijk heel erg rond. Bastian ook nog steeds niet lekker (ik ook niet, trouwens, blijft lang doorzeuren). Morgen even met hem naar de ha.

Sens: ja wie weet, van de hagelslag. Da's het probleem vaak he, je weet niet wat er aan de hand is. Zou blij zijn als Bastian kan praten.

Mirandao: owja, erg, op schoot niet goed, niet op schoot ook niet goed...wat moet je dan.

:rolleyes: alarm gaat weer af...

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond dames,

Hoe is het met jullie kindjes vandaag gegaan met dat uur dat de klok is terug gegaan? Jayna was na het eten om half 6 echt bek af, dus heb ik dr maar op bed gelegd. Verwacht dat ze nog wel wakker wordt, want ze moet nog in bad en pyama aan. En anders is ze morgen ook zo vroeg en krijgt ze helemaal een verkeerd ritme. Maak dr dus maar wakker als ze om 19.00 uur nog slaapt.

Sensee: leuke pics van je meissie zeg! Schattige winterjas zeg. Heeft ze nou blote beentjes in die schommel? Dat fotoalbum is trouwens niet digitaal....ben echt aan het knippen en plakken geweest.

AM: jij ook al zulke leuke spam. Gezellig middagje gehad zo te zien. Nog iets leuks gekocht in de stad?

Panda: vervelend joh dat Bastian nog steeds niet helemaal lekker is, en jij zelf ook nog niet dus. Beterschap voor jullie beiden! Succes bij de HA morgen.

Miranda: hoe is het vandaag verder gegaan met Romira? Is ze alweer een beetje beter te pas?

Ik werd vamiddag trouwens helemaal emo tijdens het foto's inplakken....pffff wat is dat eerste jaar toch vele te snel gegaan! Een jaar geleden in het weekend dachten we nog dat Lenhard op maandag toch maar moest gaan werken, omdat er nog nix begonnen was......die nacht begon het toen..... :cry: Herken je gevoelens helemaal Sap zo vlak voor die eerste verjaardag!

Nou, ga straks dus maar es bij Jayna kijken.....

tot later!

liefs Sem

9. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    hier lag romira na het eten van 5 uur al op bed om 6 uur eruit gehaald en nu ligt ze er weer in maar of dat nou aan de tijd lag weet ik niet ze bleef echt huilen de hele dag ze heeft geen verhoging of zo en ze eet en drinkt goed dus wat er is weet ik niet maar ze slaapt nu

10. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Zo het weekend zit er alweer op....gaat hard. NOg een weekje en er loopt hier ook een dreumes rond. Milou was vandaag weer beter, we zijn nog ff de eendjes wezen voeren en verder niet veel gedaan vandaag.

mirandao: Romira niet d'r dagje? Vervelend als je ziet dat ze zich niet lekker voelen maar je weet niet wat het is. Succes!

Semmi: Milou was om half 7 ook bekaf. We hebben d'r de fles gegeven en ze ligt net op bed. Morgen moet ze naar het kdv en moet ze toch vroeg op. Hopelijk wordt ze vannacht niet weer wakker.
    Tarzan dus een aanrader! Ik moet ook nodig weer foto's gaan plakken. Ik heb een fotoboek en daar wil ik zwanger-geboorte t/m 1e verjaardag in hebben. Alleen ben ik bij maand 7 gestopt :oops: dus het wordt weer tijd...tis alleen zoveel werk.pff. Overmorgen is Jayna alweer jarig...ja dat emo-gevoel ken ik ook. Heb er al de hele week last van....en ik moet nog een week :(

Panda, beterschap voor jullie!

AM: leuke foto's weer. Gaat ie makkelijk slapen in de auto?

Sens: leuke winterjas voor Jaime! En wat kijkt ze wijs zeg op die foto's, een echt dreumeske ;)

Robine: en hoe was de babykamer?

LIS: nee idd Milou heeft nog geen prikken gehad, de 8e mag zij. Knuffel voor Jesse!

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hier eentje die duidelijk niet bang is van de stofzuiger.

12. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Heeej ja die knuffel heb ik in mijn auto verstopt

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    de eendjes voeren...

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Die broek is een knickerbocker (schrijf je dat zo?). Dus is al iets korter. chiel heeft haar vanochtend aangekleed en dr lange sokken kon hij niet vinden..hahah.

Wij hebben van die houten palen gekocht bij het tuincentrum. Zit al een uitsparing in (de zijpalen) en dan een paal erop en klaar. Je kan daar ook speciaal van die vierkante ijzers halen daar zit al een schommelhaak aan.
    Die palen ingraven in de grond en dan nog schuin zijpaaltjes voor de stevigheid. Gaat perfect.
    Oh en de stoel ja daar blijft ze tegenwoordig zo rustig inzitten, niet altijd hoor. Soms gaat ze ook de hele tijd staan. Ook bv als ze tv gaat kijken, dan ligt ze achterover geleund. Het zandkasteel met koning koos vindt ze heel leuk..
    Blijft Kyl niet rustig in de stoel zitten?

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Joepie eindelijk weer leuke spam voorbij zien komen van Jaime, Kyllian en Milou :) Kijk dat is nou gezellig!

Sem: Fijn dat je zo genoten hebt bij Tarzan. Had je beetje goede plekken? Op t laatst vond ik leuk dat ze zo via t plafond weg vlogen....was Chantal er en Ron of waren er stand- inns?

AM: Hier al heel lang kriebels hoor, alleen helaas nog niet bij John. Ga pas weer over nr 2 zeuren als Jill een jaar en 3 maandjes is ofzo, zou 2 jr verschil ertussen wel mooi vinden.

Arme Jesse en Romira, allebei een beetje zielig.......lijkt idd wel of iedereen zieke kindjes heeft. ff Afkloppen, hier gelukkig niks aan de hand.

Hebben superleuke middag gehad in de Binnenmaas met mn vriendin, man, John, Jill en ik. Eerst ff gemidgetgolfd........ben weer vet ingemaakt :(, daarna ff op de elektriche wagentjes en in een bootje gevaren met Jill en toen nog ff de speeltuin in en daarna ff hapje gegeten. Nu is ze wel moe en ligt ze als een blok te slapen. Jill heeft wel last van de wintertijd hoor en t snelle donkere weer, ze was vanavond om 1730 al bekaf.

Zal ook nog ff spammen van vanmiddag!

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Goedenavond allemaal,

Sens; wat een leuke foto's van Jaime. En die Chiel, kon de lange kousen niet vinden, hahaha, mannen ook....zou Rick ook zo kunnen doen ;) .

Brennied; he wat leuk om eens een foto van jou te zien (ipv alleen je gezicht). Echt leuk ! Gelukkig dat Milou weer is opgeknapt ! Voor jullie is het aftellen ook begonnen, en nu al emo momenten, haha, dat beloofd nog wat.

Mirandao; ms is romira toch een beetje met de tijd aan het klungelen geweest. Gelukkig ligt ze nu lekker te slapen.

Semmi; he meid, wat fijn te horen dat jullie zo hebben genoten bij Tarzan, een aanrader dus. Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo van de musicals ben, maar mss toch nog maar eens een keer eentje proberen.
    Oooh en de verjaardag van Jayna komt nu wel heeeeeeeeeel dichtbij. Ook de emo momenten bij jou garriveerd ;) . Ben blij dat ik dus niet de enige ben.

Panda; jaaaaaa meer foto's ! Arme Bastian, nog steeds niet lekker in orde. Veel beterschap voor hem.

Annemo; goed zo ! Weer veel leuke foto's van Kyllian! Haha,Kyllian in de achterbak, lachen. Ben jij al emotioneel aan het worden of valt het mee? Ook voor jullie is de grote dag bijna daar.

Robine; fijn dat jullie gisteren een geslaagde avond hebben gehad! :) . Hier was het ook nog gezellig ;) .
    Was het gezellig vandaag op het recreatiepark met jullie vrienden? vast wel. Wat doet je vader trouwens in Australie? Werken of zomaar lekker genieten?

Charissa: hoe gaat het met Jayden? Is hij alweer iets opgeknapt?

Verder kan ik helaas niet teruglezen.

Wij hebben ook een leuke dag gehad vandaag. Naar de kinderboerderij geweest en daarna lekker een pannekoek gegeten in de pannekoekenboerderij (al vond Lieke de pannekoek maar niets :( ) Nou ja, komt mss vanzelf wel, het was iig wel erg gezellig.

Ik kruip nog ff op de bank, kom later nog ff kijken.

Liefs Sap

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

In de buggy met mn nieuwe winterjas

18. Robine

Robine VIP lid