Klaar! Sap; Hier nog een die een pannenkoek niks aan vindt hoor! Lieke is niet de enige! t Was dus wel gezellig?! Mooi zo!
haha Jill is actief geweest vandaag...leuke foto's Robine! sappie, Lieke moet vast wennen aan de pannekoek. Zat er iets op?
Miranda: Romira dus op tijd dr bedje in. Hopelijk slaapt ze nu lekker en is ze morgen weer helemaal de oude! Brennie: gezellig eendjes wezen voeren dus. Leuke foto's ook weer. Precies diezelfde prinsessenauto krijgt Jayna trouwens ook dinsdag! Sappie: gezellig middagje gehad dus. Pannenkoeken dus niet zo'n succes....komt inderdaad vanzelf wel. Jayna vindt ze wel erg lekker. Denk dat dat haar verjaardagsmaaltijd dinsdag ook wordt Robine: jij blijft maar spammen he Leuk hoor! Gezellige middag gehad dus. Knap dat Jill het zo goed volgehouden heeft. En nu dus knock out in bed....de schat! We hadden trouwens goede plaatsen op de 1ste ring. Helaas geen chantal en ron... Ik kwam onderweg trouwens langs jouw woonplaats....hahaha.....weet ik meteen hoe ik moet rijden wanneer Jayna dr vriendinnetje es een keer komt bezoeken Sensee: okeej, dus zo zat het met die broek....en de vergeten sokken...hihi....mannen toch ook! Nou, Jayna dus toch maar wakker gemaakt om kwart voor 7, lekker gedoucht en daarna was ze alweer bek af dus meteen maar weer naar bed. Ze wil trouwens sinds de vakantie helemaal geen flesje pap meer voor het slapen aan, soms een paar slokjes,maar meestal niks. Krijgen jullie kindjes nog iets voor het slapen gaan? Nou ga ff de senseo aanzetten. Morgen werken ipv dinsdag, want ondanks dat we de verjaardag dan niet echt vieren, wil ik wel gaag bij dr thuis zijn. Fijne avond!
Panda: jullie ookal ziek Beterschap. Slaapt Bastian nu? Semmi: jij ookal emo..... Denk je dan echt terug aan toen de weeen begonnen enzo? Ik denk daar eigenlijk nooit aan, omdat ik er niet aan wil denken. Vond het 2 verschrikkelijke dagen. Enige waar ik nu nog wel om kan lachen is hoe ik tijdens mn weeen 's nachts (nog een dag voordat Kyl kwam) met een vriendin zat te msnnen. Als er weer een rugwee kwam moest ik lopen en zei ik weer: daar komt weer een wee. Dus haar reactie was steeds...o weeeeee. Zo ben ik mn nacht nog wel doorgekomen toen ik Djurre naar bed gestuurd had. Hmmzz ik stop maar want straks komt alles weer naarboven Brennie: haha hie rook 1 die de stofzuiger achterna gaat. Leuke foto's weer! Schattig jurkje! Wij moeten ook maar eens een x de eendjes gaan voeren, denk dat ie dat ook wel leuk vindt. Kyl slaapt als hij moe is heel snel in de auto. Milou niet? Sens: ow haha kniekousen vergeten dus Thnx voor de uitleg van de schommel! Sappie: hier dus nog niet emotioneel. Wel een btje spanning van hoe Kyl het zou vinden en offie zn dag wel heeft Lieke wil gewoon gezonde groente ipv een pannenkoek Robine: jullie doen ook vaak leuke dingen he! Ziet er weer supergezellig uit op de foto's! Die Jill boft maar, die heeft al in heel veel attracties gezeten
Dit was een foto van in Brugge. We gingen op een rondvaartboot. Twee minuten voordat we op de boot konden (en dus al in de rij stonden) besloot de dame dat het nodig was een poepie te doen......Zaten we daar op die boot met zo'n lucht...hahah.
Deze klompjes kreeg ze nog voor haar verjaardag. Lief zijn ze heh? Ze past ze nog niet hoor, is maat 22/23
heel herkenbaar omhoog kijken sens leuke klompjes en wat een mooie close up van je dochter robine ook een lekker dagje gehad ziet er gezellig uit
Leuke foto's van Jaime ! Lieke heeft die laptop ook, is echt een cool ding ! Vind de foto op de boot erg lief. En stiekum poepen in de rij, hahahaha, zal je altijd zien .
Oh en over die kousen...haha ze smelt niet hoor.. Sem Jaime wilde eerst die fles ook niet meer maar nu sinds even weer wel. Maar moet wel zeggen dat het niet veel is. Er gaat nu maximaal 120 cc in. aantal weken terug nam ze ineens 200cc. Ik bied het gewoon aan, als ze trek heeft neemt ze het maar als ze niet wil vind ik het ook goed. Robine leuke foto's zeg! Wat is dat voor park waar je was? En speciaal voor jou heb ik nog extra gespamd Sap is Rick ook zo? haha. Chiel heeft haar een keer weggebracht naar het kdv. Ik ging haar halen en werd al weer pissed omdat haar sokken nergens te vinden waren. Nee zegt die leidster ze had geen sokken. Ja ja vast. Die liggen vast ergens of heeft een ander kindje aan en die is nu weg. Maar ze was echt zonder sokken gebracht . Wat erg heh. En die pannekoeken dat komt toch wel. Wat had ze erop? Zo ff csi kijken. Ben moe komt door die rotklok die terug is gezet...
Am: Ja we proberen toch wel regelmatig leuke dingen te doen ja, anders zit je maar hele dagen thuis en dan wordt je ook gek hoor met een kleintje. Kost wel meer geld een kind, want je gaat nog aker de stad in en komt vrijwel nooit met lege handen thuis. Had t toevallig vanmorgen met mn moeder over die opblaas nr 1, en wat kreeg ik zojuist van Sandra bij t midgetgolfen........juist een opblaas 1 in t rood Wat een toeval he! Hoeven we em zelf niet meer te kopen! Ga badderen en slapen! Tot morgen
Ja ze klimt erin, maar omdat ze twee keer met koppeltje duikelen eruit was gevallen (aaauwwww) hebben we even die pootjes eronder vandaan gehaald. Nu komt ze er goed in en uit
En nog een fotootje. Met oma en tante sabine in Terneuzen. Tante Sabine is de vriendin van de broer van Michiel. Zij en de broer van Chiel zijn peetouders van Jaime.
He Sense, in Terneuzen. Haha. Ben ik geboren he. Ja, dat gespam van foto's is toch wel erg leuk he. Ik heb zulke leuke foto's voorbij zien komen. Kyl die maar wijst en Sense op haar laptop. Haha, vooral die opmerkingen erbij. En Jill op de brommer en in de boot. En Milou natuurlijk. Afijn, verder ga ik even niet reageren, want ik heb niet alles gelezen. Semmi: ik weet niet of Jesse echt last had van de wintertijd, maar van zaterdag op zondag dus echt K*% geslapen. Zowel hij als wij. Dus we dachten dat hij dat gister wel in zou halen... Niet dus! Hij heeft 3 keer een half uurtje hooguit op bed gelegen. Gister wilde hij ook eigenlijk niet eten. Heeft wat yoghurt op, een fles en verder spuugde hij alles uit. BEHALVE... chocoladerozijntjes. De chocola at hij er vanaf en het rozijntje spuugde hij uiteindelijk uit! Hij zal vandaag wel slaap inhalen. Vanmorgen was hij wel weer om half 6 wakker, maar ja... oude tijd half 7. In ieder geval is hij vannacht niet wakker geweest. Heeft papa vandaag vast een makkelijke dag. Ik zat dus ook al om half 8 op mijn werk. En omdat ik vrijdag en zaterdag en zondag ook nog wat aan het werk ben geweest, ga ik vanmiddag maar lekker op tijd naar huis. Als er niet teveel werk ligt. O ja, Sens moest ook lachen om de sokken van Jaime. Ik denk dat er meer papa's zo zijn. Soms ga ik hem ophalen en als ik dan geen kleren klaar heb gelegd, denk ik weleens: hoe heeft ie dat nou aan kunnen trekken? Maar ja... Sokken trekt Jesse trouwens echt uit. Maar zijn schoenen vindt ie nu helemaal geweldig. Haalt ze soms uit de gang en gaat ermee spelen, dus ik denk dan maar dat hij ze aan wil. Kom later nog ff kijken!
Goedenmorgen! Ff berichtje vanaf mijn werk. Ben weer es druk met verslagen maken. Gelukig ben ik vanmorgen nog alleen, dus dat is wel lekker rustig. Morgen is het zover......mn meissie 1 jaar! Vanavond het huis versieren. Het begint nu echt te kriebelen hoor. Denk constant aan een jaar geleden....pffff.....apart dagje zo vandaag! Sensee: hihi die Jaime en dr broek vol poepen vlak voordat jullie gingen vetrekken. En die foto met dr laptop, echt geweldig ! Schattige klompjes ook, zal nog wel ff duren voordat ze ze aan kan....wie weet is ze dan al 2 AM: haha.....ik steek je dus al aan met mijn emo verhalen. Voor Kyllian schiet het nu ook al op hoor! Doen jullie op de dag zelf ook iets? Of alleen in het weekend vieren? Robine: wat toevallig van die opblaas 1! Geloof dat iedereen m hier nu wel zo'n beetje heeft. Nog lekker gebadderd gister? Mis ik toch wel in ons huis hoor,wij hebben helaas alleen een douche. LIS: inderdaad vanmiddag maar lekker op tijd naar huis gaan meid. Goed om jezelf blijven denken hoor! Hoe is het verder met je? Voel je je al wat minder moe en misselijk? En vanaf wanneer kun je het kindje ook alweer voelen bewegen in je buik? Zo gek dat ik dat allemaal alweer vergeten ben..... Nou ga maar weer es wat doen hier.....tot later! liefs
Morgen weer groot feest! Volgens mij word ik ook wel emo, ben nu af en toe al zo emo van van alles en nog wat. Trouwens, ik ben niet meer misselijk hoor! Dat gaat allemaal goed nu. En bedankt allemaal voor jullie bezorgdheid. Ik doe echt wel rustig aan hoor. Ik slaap sowieso graag en nu heb ik helemaal een goede reden om vroeg naar bed te gaan En kindje voelen... Bij Jesse begon ik het te voelen met 18 weken. Soms denk ik nu al dat ik 'iets' voel, maar ik weet dan niet zo goed wat het is. Zal dan binnenkort wel komen. Volgende week vrijdag moet ik weer voor controle naar de verloskundige.
Goeiemorgen Wat een heerlijke foto's. Jaime achter de laptop, Jill op de brommer en Kyllian in de kattebak, echt leuk de foto's. Semmi, spannend hoor morgen. Bij ons op werk zijn ze ook met een bus naar Tarzan geweest ook allemaal erg positief. Ben er zelf niet zo weg van...ben 1 x naar holiday on ice geweest en was erg blij dat het tijd was om weg te gaan hihihi mijn vriend ook Veel plezier met versieren. Sappie, Lieke vond de pannekoek niet lekker... wel geslaagd dagje dus ondanks dat hihi. LIS, Ik voelde ook met 19 weken en 3dagen plopjes, het is toch verschillend. Maar misschien dat je bij de 2e toch sneller iets voelt omdat je het ook al eerder mee heb gemaakt. Hier begint het ook zo te kriebelen, wil ook heel graag weer zwanger zijn en mijn vriend wil er ook weer voor gaan! Jayden is nog niet goed te pas, overdag gaat het redelijk, gisteren overdag geen temp en gisteravond 39,3, weer vaak wakker vannacht. Nu is die weer druk aan het spelen enz.. Ik snap er gewoon niets van wat kan dit zijn? Ik heb zulke rare dromen gehad, misschien onbewust voor een 2e. Ik stootte 2e kindje af en liet hij/zij in bedje huilen en wilde alleen Jayden , raar he, weet ook niet wat dat is.... Wat kunnen dromen toch raar zijn he haha. Wou graag wat leuks doen met Jayden maar dan is het zo *** weer Nou ga hier thuis verder, de kledingkamer ff opruimen, het ligt allemaal nog ingepakt enz... is maar goed dat het regent hihiii