November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Absoluut weinig tijd voor elkaar. Het is vaak afstemmen op de doordeweekse dagen: hij maandag weg, ik dinsdag weg, hij woensdag. Althans, zo lijkt het weleens. Maar de weekenden zijn we eigenlijk altijd wel samen, maar dan heb je vaak afspraken met familie en vrienden staan...
    Maar je hoort toch wel vaker dat dat in het eerste jaar van de baby zo is.
    Het zal toch wel goedkomen? Vast wel hoor!

    Jill al 3 woordjes. Knap hoor. Hier horen we voornamelij mamamamamama..... MAM! Ik ben dan zo trots!
     
  2. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Halloooo,

    Ben terug van visite, Lieke is haar slaapje aan het doen en dan straks weer naar de verjaardag. Kan tussendoor dus mooi ff met jullie bijkletsen.

    Even wat reacties:

    Sens: ik heb ook wel eens het gevoel dat we wat langs elkaar heen leven, maar het is ook wel onwijs druk op het moment. Rick maakt erg lange dagen op zijn werk en Lieke vraagt haar aandacht de hele dag waardoor we s'avonds best vaak erg moe zijn. Maar wat betreft de sex mag ik niet klagen, het is misschien iets minder vaak als eerst maar nog altijd even leuk ;) . Komt vast wel weer goed joh ! Bijna alles draait natuurlijk ook om de baby, die is compleet afhankelijk. Je kan niet meer zomaar weggaan, je moet vaak plannen, en dat is idd wel eens iets minder leuk.
    Fijn dat de bruiloft zo gezellig is geweest !

    Panda; Lucht trekt dicht? Hier nog volop zon ! :D . Ik moest wel lachen, komt vast goed als Bastian de deur uit is, hahaha.

    Lydia; Naar de zonnebank :confused: . Je moet lekker naar buiten met je benen in de zon ! Geniet Jesse ook zo van het fietsen? Lieke vindt het helemaal geweldig.

    Robine; regen en onweer :confused: . Ik weet niet wat ik lees. Hier echt prachtig weer. Ik hoop niet dat het deze kant op komt.

    Verder weet ik het niet meer.
    Ik ga nog ff spammen van vanochtend.

    Tot later,

    Sap
     
  3. Semmi

    Semmi Fanatiek lid

    25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeeej dames,

    Heerlijk een nieuw topic voor ons! Kunnen we weer lekker gezellig en veel kletsen, maar daar hebben we geen problemen mee geloof ik. Volgens mij zitten we zo weer op die 700 ;) !

    Hier regent het momenteel. Zijn nog steeds bij mijn schoonouders. Schoonvader slaapt veel door de morfine. Lenhard en Jayna slapen nu ook effe, schoonmoeder is adressen verzamelen voor de rouwkaarten straks ( best raar idee ) en ik dan maar effe gezellig hier kijken. Is echt een afleiding voor me. Ben dan ook extra blij dat we lekker opnieuw kunnen beginnen :D !

    Fajah: fijn dat de BBQ geslaagd was....enne inderdaad wel apart he om weer op pagina 1 te beginnen.

    Sappie: oei weer 2 sigaretjes gerookt, oeps! Blijft moeilijk he! En Lieke dus lekker geslapen, heerlijk hoor als je net iets langer kunt blijven liggen!

    Mirandao: aaah die Romira, ook al steeds papa zeggen, zo lief is dat he! Jayna was gister even met Lenhard alleen op stap. Zat ze achter in de auto ook steeds papa te zeggen. Verteld ie dat vol trots toen ie thuis kwam....haha!

    Nienke: druk weekend dus, we zien je wel weer verschijnen meid!

    Sensee: nog bedankt he voor alle moeite, super hoor! En weer afgevallen dus, jij gaat ook goed zeg met die Sonja!

    Robine: balen zeg die regen, valt jullie toeritisch dagje letterlijk in het water. Succes met het huishouden, bah 't moet altijd maar weer he! Hoe is het trouwens met je moeder? Hoe vaak ga je bij haar langs?

    Lydia: Jesse dus ook lekker uitgeslapen bij papa. En jij dus onder de zonnenbank geweest. Ga je dan onder zo'n turbobruiner? Heb ik toen voor mn trouwen gedaan en zou er ook wel weer zin in hebben. We gaan nu hopelijk eind september nog effe naar de zon toe, maar vind mezelf nu zo wit!

    Panda: Bastian ook nog steeds tandloos....het dametje hier ook! Kan toch niet lang meer duren nu?

    Nou ga effe wat opruimen hier, Jayna had net op het kleed op het grond gespeeld. Er zal zo wel weer visite komen.Lenhard weet nog niet of ie vanavond naar huis wil, dus nog maar effe zien dan.

    Nogmaals bedankt voor al jullie lieve reacties he! Jullie zijn schatten! ;)

    Liefs
     
  4. sappie

    sappie Fanatiek lid

    boekje lezen

    [​IMG]
     
  5. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Mama, ik kom ff naar je toe gekropen

    [​IMG]
     
  6. Semmi

    Semmi Fanatiek lid

    25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Het is inderdaad druk met zo'n kleintje er bij. Als we uit ons werk komen, draait alles om Jayna totdat ze op bed ligt. Tijd voor elkaar moet je echt maken, anders zou het er zo bij in schieten. Wij zijn daar eigenlijk vanaf het begin wel bewust mee bezig geweest. Onze relatie is na Lenhards ziekte en na de geboorte van jayna eigenlijk alleen maar hechter geworden. Het scheelt dat Lenhard altijd iets over vieren thuis is en wij veel aan de avond hebben. En dat Jayna een makkelijk kind is met slapen enzo, dat geeft jezelf ook rust. Enne de sex, mag ik ook niet over klagen, eigenlijk niet veranderd als ik eerlijk moet zijn, en dat bedoel ik positief dan...haha :oops:

    Herken het dus niet helemaal, maar kan me wel goed voorstellen dat het zo kan lopen, je hoort het wel vaker. Vervelend voor je meid, maar komt vast en zeker goed hoor! ;)
     
  7. Semmi

    Semmi Fanatiek lid

    25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Sappie, bij jullie dus zulk lekker weer! Hier is het net gestopt met regenen en lijkt het zonnetje weer wat door te komen.
    Aaaah wat een lieve foto's van je meissie weer! Zo leuk dat ze heel de kamer al doorkruipt....nah ja....voor mama misschien niet altijd....haha :)
     
  8. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sappie: stuur die zon dan effe deze kant op, want hier is het bewolkt. Ik zou graag met die witte flessen de zon in gaan!
    Lieve foto's van Lieke. Ik moet toch ook echt eens schoentjes gaan kopen. Jullie zitten allemaal zo op maatje 18/19 of niet? Ik heb het gevoel dat Jesse zulke grote voeten heeft. Toch maar gewoon eens gaan passen denk ik.

    Semmi: fijn dat je even wat afleiding vindt op het forum. Dat moet je ook doen, af en toe even je gedachten verzetten, want het is allemaal zo zwaar. Kunnen jullie 's nachts wel een beetje slapen? Of is het soms overdag even bijtanken, zoals Lenhard nu? Sterkte hoor.

    Oh gelukkig dat Bastian en Jayna ook nog tandenloos zijn. Jesse ook. Gister had hij wel 2 enorme spuitluiers volgens mij. Zal nu wel niet meer lang duren, maar we voelen nog steeds niets in zijn mondje.
     
  9. sappie

    sappie Fanatiek lid

    We hadden Lieke meegenomen naar onze vrienden en ze heeft er de hele avond gezellig bijgezeten, zonder te slapen, haha. Ze lag dus om 12uur vannacht pas in bed, vandaar dat ze zo heerlijk "lang" heeft geslapen.
    Normaal is ze rond 07.00 uur wakker hoor.
     
  10. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lydia: Lekker hoor ff onder de zonnebank geweest, van t NL weer hoef je t momenteel ook niet te hebben. Wel goed voor de huishoudelijke taken, zo hebben wij nu vanwege de regen in ieder geval t huisje weer lekker aan kant. Veel plezier met fietsen vanmiddag! Ennuh t woordje mama is ook veel leuker toch? ;) Hier helaas alleen nog maar papa! Schoenmaat 17 wordt hier krap, 18 gaat prima en 19 is nog te groot.

    Nog ff Jill spam.......
    [​IMG]

    soms nog zo klein en schattig slapend op dr buikje in bed


    Panda: Das ook niet tof om bijna geen relatie meer te hebben, ach komt vast wel weer goed als onze beebs een jaar of 2-3 zijn en op een fietsje naar buiten kunnen, dan kunnen papa en mama ook weer eens wat meer tijd voor zichzelf hebben ;)

    Sens: Hier ook minder tijd hoor en vaker ruzie om kleine ergenissen......voor de mannen lijkt er soms niet veel veranderd omdat wij vrouwen toch wel met enige regelmaat achter de kleine aanlopen. De mannen blijven gewoon hun dagelijkse dingen doen en houden er niet zoveel rekening mee lijkt wel. Althans zo gaat t hier vaak.........komt vanzelf wel weer goed hoop ik ;)

    Semmi: Fijn dat je toch wat afleiding vindt bij t forum, heel de tijd bezig zijn met afscheid nemen en rouwkaartjes schrijven lijkt me vreselijk. Heeft hij niet teveel pijn denken jullie?Dikke kus!
     
  11. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    [​IMG]

    zien jullie dr twee tandjes onder?
     
  12. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    [​IMG]

    en zomaar een leuke zittende van Jill de lachebek
     
  13. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Wat een leuke foto's van Jill. Ze heeft zo'n lief gezichtje, en dan die tandjes, zoooo lief.
     
  14. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Semmi; heh wat moeilijk zeg om al vast voorbereidingen te treffen voor als je schoonvader zal komen te overlijden. Adressen zoeken e.d., wat zullen jullie het zwaar hebben deze dagen. Volgens mij hebben jullie wel veel steun aan elkaar heh? Hoe is het gegaan met de zus van Lenhard, die was toch gekomen?

    Lydia; heb een beetje zon jullie kant op gestuurd. Hoop dat het over is gekomen. haha.

    Liefs Sap
     
  15. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja, hij is doorgekomen hoor Sap!
    Toen ik terug was van het fietsen, maar dat geeft niets!
    Dank je wel!

    Lieve foto's van Jill. Lief he, zo op de buik slapen.
     
  16. Zooooo heej pagina 3 alweer :confused: . Zo komen we wel snel op pagina 700.

    We zijn net terug van Scheveningen en het was echt superdruk. Toen we weggingen ging het zonnetje schijnen, verder heel de dag bewolkt, maar wel erg benauwd.

    De autostoel ging prima. Laat hem gelijk in de auto staan. Ze vond het prachtig alleen maar lachen moest ze als we omkeken. Ze heeft er ook in geslapen, dus prima ging het.

    Weekend is weer voorbij.......bleghhhhhhh.......morgen weer werken. Ach nog 2 weekjes voor mij.

    Lydia: Jaaaaaaaa heeft Jesse een tandje.

    Sappie: Foeiiiiiii 2 sigaretten..........ahhhhh sap ben teleurgesteld hoor.......maar ze waren vast en zeker lekker? En je weet zo begint het heh. En Lieke zo lang wakker gebleven :confused: Dat lukt bij Daynah echt niet hoor. Was het gezellig op de bbq. Het is er heerlijk weer voor.
    Leuke foto's van Lieke weer met haar grote blauwe kijkers.

    Robine: Bij jullie ook niet zo lekker weer geweest. Hier vanmorgen ook niet....nu schijnt het zonnetje weer. Leuke foto's van Jill en we zien haar tandjes. Ik zal ook eens proberen om een foto van de tandjes van Daynah te maken, als het lukt.
    Maar heeft Jill het niet warm met een shirt met lange mouwen. Daynah heeft het altijd zo snel warm, zo zielig vind ik dat, heeft ze ook echt van mij.

    Semmi: Wat moet dat raar zijn zeg voor je schoonmoeder om het nu allemaal al te regelen. Heel krom eigenlijk.
    Hoe was het met de zus van Lenhard hoop dat alles wel in vrede is gegaan ook voor je schoonvader.
    En Lenhard moet gewoon zijn gevoel achter nagaan als hij wilt blijven moet ie dat gewoon doen.

    Sensee: Ik heb hier ook wel af en toe dat we echt langs elkaar heen leven, het is zo op elkaar afstemmen. Er moet altijd iemand thuis zijn voor Daynah...je kan ook moeilijk elke avond haar wegbrengen. Maar het komt vast en zeker allemaal wel goed. Je bent dus zeker niet de enige.

    Verder kan ik niet teruglezen....jullie hebben ook veel geluld vandaag :)

    Zo ga even relaxen. Daynah slaapt nu ook....die kwam vanmorgen trouwens om 06.30 uur flesje gegeven en ze is lekker tussen ons gaan liggen en toen hebben we tot 09.00 uur geslapen. Heerlijk toch. Ik was zelfs als 1e wakker.

    Tot laterrrrrrr.

    lfs kelly
     
  17. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Jill heeft toch korte mouwen aan op de foto? Maar als je t in zn algemeenheid bekijkt heeft ze t ook erg snel warm ja, voelt dan helemaal klef en klam aan met plakhaartjes. Goed zo dat de autostoel is bevallen! Zie je wel!Op naar Frankrijk met de grote stoel!

    Lydia: Heerlijk nog even gefietst met Jesse. Ga je dan een blokje om of combineer je t dan meteen met een bezoekje of iets anders leuks in de buurt waar je naartoe fietst? Ik wil ook vaak fietsen maar heb nooit echt een doel om heen te fietsen dus dan wordt t vaak de stad of ff langs oma en opa. Dadelijk als t wat beter weer is ga ik gewoon een flink eind met dr fietsen en dan zien we wel waar naartoe.

    Wij hebben vanmiddag ff allemaal een siesta gehouden van 15-17 uur. Soms is dat echt heerlijk hoor! Jill en papa en mama ff tukkie doen............

    Zometeen ff filmpje kijken, gisteren hebben we ook een goede gekeken nl Apocalypso........een aanrader! Vanavond hebben we Rocky Balboa ofzo( ben geen Rocky fan) en nog een film over gokken of iets in die geest. Ach lekker kijken en nergens overnadenken is altijd heerlijk!/

    Meiden fijne avond en tot morgen ws.

    Liefs Z
     
  18. mirandao

    mirandao Actief lid

    2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    lieve foto,s van jill
    robine lekker even liggen he hebben wij vandaag even gedaan
    kel dus de autostoel bevalt dus goed mooi zo
    lidya ookal gefiets wij ook zo tegen 6 uur zijn wij gegaan even naar de plassen ruben en henk lekker pootje gebaden en romira en ik in het gras gezeten
    we zijn niet naar sonsbeek geweest maar even naar mijn schoonzus
    romira zit sinds gister onder de rode bultjes( vlekken) en vanddag is dat alleen maar erger geworden ze heeft er geen last van of zo maar wil morgen even langs de arts mss waterpokken

    semmi ik denk ook dat dat raar is nu alles regelen maar mss wel beter als het zover is dat het dan al gedaan is
     
  19. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Robine: Ik probeer wel altijd een doel te hebben om te fietsen. Laatst naar het gemeentehuis voor paspoorten, maar vandaag maar blokje om gegaan. Winkels waren dicht en opa en oma wonen om de hoek. Dat kan lopend. De andere opa en oma wonen hier 185 km vandaan. Dat is weer een beetje ver ;)
    Lekker zo'n tukkie hoor. Heb ik gistermiddag gedaan. Vooral met warm weer lekker vind ik, want dan slaap je 's nachts toch minder.

    Mirandao: lekker even pootje baden hoor. Hopelijk geen waterpokken bij Romira! Want dan kunnen ze het nog een keer krijgen toch?

    Kel: mooi zo! Autostoel goedgekeurd door Daynah!

    Semmi: sterkte met voorbereidingen als adressen zoeken enzo.

    Jesse ligt net op bed, is nog wat aan het jengelen, maar is erg moe. Zal zo wel in slaap vallen.
    Wij gaan nog ff filmpje kijken en dan ist weekend alweer om. Bah, morgen weer werken.
     
  20. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Hoi hoi,

    Mirandao; Ruben dus alweer beter in orde? Lekker zo even naar de plassen. Lieke heeft ook wat rode bultjes op haar armpjes, maar lijken me warmtebultjes.

    Robine; heerlijk even een paar uurtjes op bed liggen. Veel plezier met de film vanavond !

    Kelly; hee, fijn dat de autostoel zo goed is bevallen. Leuk is dat heh als je achterom kijkt en dat je dan een grote smile krijgt. :D .
    Ja ik weet dat ik je teleurstel met mn sigaretjes. Ik zal mn leven beteren ;) .

    Lydia; fijn dat het zonnetje toch nog is gekomen !

    Vanmiddag was erg gezellig maar wat een hitte zeg, de temperatuur was 33 graden. Voor de kinderen geweldig want die hebben de hele middag heerlijk in het zwembadje zitten spelen. We hadden Lieke er even met haar voetjes ingezet maar dat was niet zo'n succes. Ze vond het een beetje eng geloof ik, of erg koud aan dr voetjes.
    Verder lekker gegeten en gedronken.

    Net met Lieke in bad geweest en nu ligt ze heerlijk te slapen. Hebben papa en mama de avond verder lekker met zn twee.

    Morgen nog vrij, het is gelijk mijn laatste weekje, daarna heerlijk 3 weken vakantie, joehoe !

    Fijne avond nog allemaal,

    Veel liefs Sap
     

Deel Deze Pagina