November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jaja.....uiteindelijk gingen dr handjes toch in de taart....

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Helemaal blij met haar `ernie bij de dokter `.....

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    En het magisch liedjesboek van opa en oma is ook zo leuk!

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Zie dr genieten! :D Wat een leuke foto's....komen er vast nog veel meer :D

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: jeetje alweer oorontsteking, zielig :( Nou met de AB is het hopelijk over een paar daagjes weer over. Sterkte ermee.

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Dat was het ff voor nu, ga ff een bammetje eten en de hond uitlaten.....en inderdaad AM, ze geniet er zo van!

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Dit mooie gedicht hebben mijn ouders in Jayna dr gastenboek achter gelaten....zo lief....

Lieve Jayna.

Vandaag ben je al weer 1 jaar. GEFELICITEERD.
    Hier een mooi gedicht voor jou.

Er zijn duizende kinderen in ons land. Met een vader en een moeder, maar soms ook helemaal alleen. Maar voor ons ben jij de mooiste. Nee, zo zie je er geen een.

Er zijn duizenden oma,s en opa,s net als wij. Ook zo trots en ook zo blij.Maar zij hebben het niet door. Niet een van hen heeft een kliendochter zoals wij.

Er zijn veel lieve kindjes op deze aard.Net zo mooi, net zo leuk, net zo lief, of net zo stout.Maar geen van allen heeft een opa en oma die zo onbeschrijfelijk veel van ze houdt.

Geen rijkdom of succes kan ons nu meer boeien.
    Alleen de hoop op genoeg tijd.Om jou Jayna op te zien groeien.

Liefs Opa en Oma.
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

8. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ach, wat een mooi gedicht. Zit mijn tranen in te houden op mijn werk!
    Wat lief zeg.

En je ziet Jayna genieten. Heerlijk!

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Wow Sem wat een ontzettend lief gedicht van opa en oma, echt superlief.

En wat is je dreumes lekker aan het genieten van alle moois en lekkers om dr heen ! :D .

Nog een hele fijne dag vandaag !

Liefs Sap

10. Ahhh wat een lief gedicht Sem van opa en oma. Moest even slikken hoor.

Foto's zijn ook leuk. Je ziet haar echt genieten.

Fijne dag nog en de taart ziet er lekker uit.

lfs

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Super mooi gedicht! Van ons ook nog een hele fijne dag toegewenst! :)

Ik ga Kyl zo wakker maken en naar oma brengen. Heb vandaag een late dienst en daarna weekend!

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sem:een prachtig gedicht van je ouders zeg...zeer ontroerend.....
    zo te zien hebben jullie een leuke dag.
    is het kaartje aangekomen?

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

dit gaat jelte morgen trakteren op school

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

en nog een keer de traktaties.....
    het maken was ook wel leuk,want de andere helft vd zak spekjes verdween in onze mond hihihihi

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    charis:mooie foto's van jullie huisje en van jayden ook natuurlijk,woon je er graag?!?

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jayna gefeliciteerd met je verjaardag!
    GEniet van deze dag Sem en Lenhard!

Jaime heeft dr prikken gehad vanochtend,vond ze niet tof. Brullen. Hoop dat het ok is met haar op het kdv. Chiel is zn auto wel een tijdje kwijt......en dat nummer dat die busmuts onder zn wisser had gestopt was nep. Gelukkgi zat er een agent in de bus, echt mazzel.
    Gaat wel geregeld worden. ik post vanvond asl ik terug ben van uit eten..zit nu op mn werk.

lfs

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sens: so zeg, wat een brutaliteit. Een nepnummer achterlaten! Gelukkig dat die agent in de bus zat, das mazzel!
    Waar ga je uit eten vanavond? Eet ze!

Charissa: Jayden ook zo gegroeid zeg. Mooi jongetje hoor. En wat een heerlijk mooi opgeruimd huis! Je woont er vast wel graag!

Fajah: leuke traktaties zeg. Leuk idee om het zo te doen.

Ga nog maar ff wat doen. Omdat ik zo laat op mijn werk was, is mijn dag zo raar vandaag.

18. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    O ja, Sap... Ik ben donderdag 14 weken. Gaat alweer opschieten he.
    En als Jesse een jaar is, verander ik mijn banner wel. Vind het wel leuk om die banner van Jesse te zien verschijnen.

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    lis:14 weken alweer.ik had in het begin dat ik zwanger was zo'n dubbel gevoel.
    omdat ik er al eentje had,kon ik me niet voorstellen dat ik evenveel van een tweede kon houden,beetje raar om uit te leggen,maar tis gewoon gek om er dan opeens 2 te hebben.
    heb jij dat gevoel ook?nu ben ik heel blij met mn kindjes hoor,hou ontzettend van ze :)

20. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hey dames,

Wat een lief gedicht semmi van opa en oma. Ik moest ook ff slikken hoor…en ik zit nog wel op mijn werk..Aan de foto’s te zien heeft ze nu al een hele leuke verjaardag! Fijn dat ze zo aan het genieten is en leuk die ernie.

AM: wat een verschil zeg…die Kyllian heeft goed gegeten afgelopen jaar. En vanavond al lekker weekend…heerlijk. Heb je lekker tijd om vanalles nog te regelen voor Kyl zijn verjaardag.
    Ik las dat Kyl al gewone melk krijgt, is dat dan halfvolle melk of volle? Ik ga volgende week provoceren, mocht Milou ertegen kunnen stap ik ook over op gewone melk. Maar dan wel extra vitamine D erbij toch?

Sens: ik dacht dat Jaime pas over een paar weken voor d’r prikken moest of heb ik het nu mis? En heeft die agent zelf met jullie contact gezocht?
    Knuffel voor je meisje…
    Vervelend he dat ze continue verkouden is, Milou heeft dat ook hoor. Nu dat het weer heerst, is ze ook telkens verkouden. Ze zeggen dat als je kleine naar het kdv gaat, ze het eerste levensjaar alleen maar verkouden zijn en dan hebben ze genoeg weerstand opgebouwd om het tegen te gaan.

LIS: acherum Jesse oorontsteking. Maar als er pus uitkomt is de ontsteking toch al weg of niet? Heeft ie vandaag nog een beetje overdag geslapen?

Fajah: ziet er heel leuk uit, Jelte’s traktatie, wordt vast leuk!

Charissa: ziet er gezellig uit hoor jullie huisje! En Jayden…lekker tv aan het kijken, hihi.

Panda: hoe is het bij jullie? Nog ziekjes? Wanneer ging je ook alweer naar de ha?

Ik zit nu nog op mijn werk, over een uurtje mijn meisje weer ophalen. Wij hebben ook een taart bij de hema besteld met Milou d’r foto erop. Zal wel spammen als het zover is, haha. Milou heeft alweer 2 nachten doorgeslapen, joehoeeee! Gister was ze wel al om 6 uur wakker maar vanochtend moest ik d’r wakker maken om 6.45 uur. Donderdag komen mijn schoonouders voor 3 dagen logeren, wel gezellig maar ik moet dan wel altijd ff omschakelen.

Ik kom vanavond nog ff kijken…wellicht nog meer super foto’s van de jarige jop!

X Brennie

Deel Deze Pagina